Mikä fiilis jäi

tästä..

päivästä teille? Purkakaa mieltänne..

35

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SAATIIN ETUSIVU GENION TOIVOMAAN MALLIIN :)

• selitän sulle

sen parveke unen. Sinä hyppäsit hymy huulilla sieltä parvekkeelta itse. Tälläisinä päivinä teet iloista itsemurhaa etkä ymmärrä vahingoittavasi itseäsi. Siitä se uni kertoo.

• selitän sulle kirjoitti:

sen parveke unen. Sinä hyppäsit hymy huulilla sieltä parvekkeelta itse. Tälläisinä päivinä teet iloista itsemurhaa etkä ymmärrä vahingoittavasi itseäsi. Siitä se uni kertoo.

KAMPAA TUKKASI GENIOOOOOOOOOOOOOOO

• eri tyyppi
        monte24 kirjoitti:

KAMPAA TUKKASI GENIOOOOOOOOOOOOOOO

mutta tässä asiassa viesti tais olla vähän saman tyyppinen, mitä hänkin on maininnut.

• addiktoitunut

repiä itseni irti tästä pöpilästä. Täällä oli joskus ihan mielenkiintoista, nyt enää mieletöntä.

• kirpela

mahtava jakostea; satoi nimittäin kaatamalla koko sen ajan kun olin jalkaisin liikenteessä,mutten oo sokerista tehty :D

• Pari vaarnaa olisi saatu taas maahan tukevasti.

• paska.

• Jazuli

...mölli fiilis..ko kipeenä raahustin töis..mu viimetteeks naurettii kahvihuonees nii makiasti jotta siit jäi päällimäisenä oikee kiva mieli..=o)

...*kivaa mennä töihi huomennakii*..

...sen tekis muksat työkaverit..sekä veikiät mukulat..

=o7

• livestä hyvä. Paljon parempi kuin eilen. Menen eteenpäin jne.

Täällä taas vaikutelma oli hmm... sanoisinko kakofoninen.

• mitä sie höpäjät????

• monte24 kirjoitti:

mitä sie höpäjät????

niin kyllä se kurkkukin siitä selkenee :)

• zombbari kirjoitti:

niin kyllä se kurkkukin siitä selkenee :)

ne on jotenkin uhkaavia

• monte24 kirjoitti:

ne on jotenkin uhkaavia

joutunut painajaisissasi syvän kurkun ahdistelemaksi vai?

• zombbari kirjoitti:

joutunut painajaisissasi syvän kurkun ahdistelemaksi vai?

MIKÄ GENIO NIMELTÄÄN OLI

• monte24 kirjoitti:

MIKÄ GENIO NIMELTÄÄN OLI

Jos laittaa suolaa haavalle, niin voi tulla suolakurkkua ja jos kastaa puppelikurkun; voi tulla maustekurkkua.

• tunnustetaan...

Paha mieli on. Olen vähän siipi maassa. Mutta huomenna uusi ja parempi päivä. Mun pitäisi tavata enemmän ystäviäni, jotka tarvitsee ja ikävöi mua, sekä osa ovat vähän huolissaankin jaksamisestani. Mikään maailmassa ei poista sitä faktaa, että tällaiset nettipalstat ja tällainen nettikommunikaatio ei ole merkityksellisyydessään mitään siinä sapluunassa, mitä ovat elämän oikeat ja tärkeät ihmissuhteet, sekä läheisten kanssa vietetty aika... Niiden kanssa, jotka oikeasti välittävät.

• "Mikään maailmassa ei poista sitä faktaa, että tällaiset nettipalstat ja tällainen nettikommunikaatio ei ole merkityksellisyydessään mitään siinä sapluunassa, mitä ovat elämän oikeat ja tärkeät ihmissuhteet, sekä läheisten kanssa vietetty aika... Niiden kanssa, jotka oikeasti välittävät."

Mutta näillä mennään..

• zombbari kirjoitti:

"Mikään maailmassa ei poista sitä faktaa, että tällaiset nettipalstat ja tällainen nettikommunikaatio ei ole merkityksellisyydessään mitään siinä sapluunassa, mitä ovat elämän oikeat ja tärkeät ihmissuhteet, sekä läheisten kanssa vietetty aika... Niiden kanssa, jotka oikeasti välittävät."

Mutta näillä mennään..

IHAN HUKKAAN MENNEET NE LÄMPIMÄT VIESTINI.
        ANZZYAKIN OLEN YRITTÄNYT SAADA HELLITTÄMÄÄN SUN NO JOO TIEDÄT MITÄ

• tunnustetaan...
        monte24 kirjoitti:

Siis mitä sä tohon saumaan tulit?

• tunnustetaan... kirjoitti:

Siis mitä sä tohon saumaan tulit?

mut minä se en ollut

• monte24 kirjoitti:

Mutta itse päätät mikä on hukka ja mikä ei.

Olen suomalais-melankoliaempaattinen; ja nyt tuli vähän sellanen fiilis kuin yöllä nuotiolla tulee. Kun on oltu hiljaa tovi jos toinenkin ja huomaa, ettei aina niitä sanoja tarvitse olla.

• zombbari kirjoitti:

Mutta itse päätät mikä on hukka ja mikä ei.

Olen suomalais-melankoliaempaattinen; ja nyt tuli vähän sellanen fiilis kuin yöllä nuotiolla tulee. Kun on oltu hiljaa tovi jos toinenkin ja huomaa, ettei aina niitä sanoja tarvitse olla.

juoden parhainta terästettyä kahvia mitä romantikot toivoa vovat, aaaaah niin rauhaisa ja levollisen unelmoiva fiilis iski.

• monte24 kirjoitti:

juoden parhainta terästettyä kahvia mitä romantikot toivoa vovat, aaaaah niin rauhaisa ja levollisen unelmoiva fiilis iski.

Mä juon teetä tai tossa tilanteessa voisin paremminkin sanoa juicemaisesti: Vieläkö meillä on kaljaa.

Ja mä oon huomannut; että mä en ole kovin romanttinen. Eikä se tunnu yhtään hullummalta. Siihen alkaa tottua.

• zombbari kirjoitti:

Mä juon teetä tai tossa tilanteessa voisin paremminkin sanoa juicemaisesti: Vieläkö meillä on kaljaa.

Ja mä oon huomannut; että mä en ole kovin romanttinen. Eikä se tunnu yhtään hullummalta. Siihen alkaa tottua.

naisen romanttisuus pitää sytyttää, mut jos miun kanssa meinaat olla niin heitä helvettiin ne teet,ne on homojen juomia.

• monte24 kirjoitti:

naisen romanttisuus pitää sytyttää, mut jos miun kanssa meinaat olla niin heitä helvettiin ne teet,ne on homojen juomia.

kokista. Siinäkin on kofeiinia?

• zombbari kirjoitti:

kokista. Siinäkin on kofeiinia?

mitä me vilttiin kääriintyneet rakastavaiset saamme nauttia

• monte24 kirjoitti:

mitä me vilttiin kääriintyneet rakastavaiset saamme nauttia

Ice tee vois vähän vilvoittaa viltin lämmössä. No mut jos se on out... Mä nauttisin mielummin rullakebabia kaikilla mausteilla.

Kuka niitä Airameita jaksais mukanaan raahata. Ne särkyy helposti.

• zombbari kirjoitti:

Ice tee vois vähän vilvoittaa viltin lämmössä. No mut jos se on out... Mä nauttisin mielummin rullakebabia kaikilla mausteilla.

Kuka niitä Airameita jaksais mukanaan raahata. Ne särkyy helposti.

jos lupaat syödä sen heti ja verisenä, sen jälkeen voisimme punaisina pariutua

• monte24 kirjoitti:

jos lupaat syödä sen heti ja verisenä, sen jälkeen voisimme punaisina pariutua

Mä voisin käärii sulle sätkän. Mut sitä ei tarttis syödä.

• .....

En herää enää huomenna :)

• ei tämä ole niin

vakavaa, kenestäkään. Elämä jatkuu..

• lomaa enää yks arkipäivä. Ja koirakin on ollu yks perkele koko päivän: kussu, paskonu sisään, purru, haukkunu ja rähissy koko helvetin päivän.

Wihtavuoren kenneliin se pitäis laittaa, loppuis tuo äijäily.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      83
      2032
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      394
      1811
    3. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1808
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      169
      1475
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1354
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1350
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1317
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1253
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1123
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      101
      1107
    Aihe