joista pidät ja joiden et toivo lähtevän täältä? Jos, niin keitä he ovat?
Löytyykö vielä
38
261
Vastaukset
- ///
pidät niin paljon et roikut täällä? Mustahan tykkää kaikki, mut onko muita?
- ap.
lähti, ei taida olla enää paljon roikkumista.
- banaani
minäminäminäminäminä
- Genio,
Mr. Kalluppi, Sininen.Sitruuna, En.Kerro, Xena, Einsten1, Cinnamon.girl, Alruna mm. keistä pidän.
- Sustakin vois
monte24 kirjoitti:
AI NIIN LIEKKI:)
pitää, ellet käyttäytys, kun teini-ikänen, vaikka oot jo aikuinen mies.
Sustakin vois kirjoitti:
pitää, ellet käyttäytys, kun teini-ikänen, vaikka oot jo aikuinen mies.
MUT SE ON VARMA ETTEN RAKKAUTTA JA VÄLITTÄMISTÄ TÄÄLTÄ HAE.
- toinen rekattu puskassa
monte24 kirjoitti:
minäkin lopettaa kirjoittelun tänne. Sun nimmarin näkeminen joka paikassa ei oikein houkuttele enää tänne.
- asialliset keskustelut
monte24 kirjoitti:
rakentavassa hengessä esim.? Ei täältä varmaan kovin moni välittämistä ja rakkautta haekaan. Vähän on väärä paikka sille tämä palsta.
toinen rekattu puskassa kirjoitti:
minäkin lopettaa kirjoittelun tänne. Sun nimmarin näkeminen joka paikassa ei oikein houkuttele enää tänne.
SITÄHÄN MINÄ HALUAN :) EI TULE IKÄVÄ
- eri tyyppi
monte24 kirjoitti:
Joskus vois miettiä, mitä antaa ympäristöönsä. Jääkö porukat jonkun jäljiltä kuin hapettomaan huoneeseen. Snaijaaks.
- se edellinen
monte24 kirjoitti:
vaan rekattu, joka on kyllästynyt sun esiintymiseen täällä.
- sivuhuomio
monte24 kirjoitti:
1 mamu määrää tahdin millä marssitaan.
- Häpeä, puska!
sivuhuomio kirjoitti:
Olet rasisti!
se edellinen kirjoitti:
vaan rekattu, joka on kyllästynyt sun esiintymiseen täällä.
MITEN SIIS EROAT HEISTÄ????
- se edellinen
monte24 kirjoitti:
MITEN SIIS EROAT HEISTÄ????
Olen niiden muiden tavoin saanut tarpeeksi sinusta ja kirjoitan puskasta. Suosittelisin sitä muillekin rekatuille. Voi olla joskus jopa mukavampaa ja onnistuu pysymään jopa asiassakin.
se edellinen kirjoitti:
Olen niiden muiden tavoin saanut tarpeeksi sinusta ja kirjoitan puskasta. Suosittelisin sitä muillekin rekatuille. Voi olla joskus jopa mukavampaa ja onnistuu pysymään jopa asiassakin.
DAZU JÄÄ ITKEMÄÄ
- se edellinen
monte24 kirjoitti:
DAZU JÄÄ ITKEMÄÄ
taitaa vaivata sua. Olen miespuolinen rekattu.
- yhteiskunta
sivuhuomio kirjoitti:
pienoiskoossa
- ratkaisu mihinkään.
Tiedät sen itsekin. Entäs, jos ne ovatkin naisia? Tai jopa teini-ikäisiä nuoria? Tekisitkö siinäkin tapauksessa heille saman?
Meillä pitäisi olla täällä tavallaan myös kollektiivinen vastuu siitä, että se jäisi minimiin, tuo kaikenlainen puskakiusaaminen. Yhteishenkeä täällä ei silti pahemmin näy. Onko provosoinneista pakko provosoitua? Lyöt samalla vain lisää vettä kiukaalle, vaikka tarkoitus olisikin päinvastainen. Tietysti sheriffin ilmestyminen palstalle voisi myös hieman hillitä typerämpää käyttäytymistä. - monta genioo
olet nähnyt täällä?
- joista pidän.
Enemmän kuin sellaisia, joista en pidä.
- joista pidän
He vain jäävät usein huomionhakuisten varjoon...
eihän näistä muutenkaan tiiä kuka on kuka mutta puskissa näyttänee olevan pari ihan mukavaa tyyppiä joitten joskus näkee kommentoivan.
- Sekä puskissa
LaRito kirjoitti:
eihän näistä muutenkaan tiiä kuka on kuka mutta puskissa näyttänee olevan pari ihan mukavaa tyyppiä joitten joskus näkee kommentoivan.
että rekatuissa on mukavia kirjoittajia. Ikävää jos ne mukavat lähtee joidenkin pelleilyn vuoksi. Tämä on/olisi kuitenkin hyvä paikka keskusteluun ja ajatusten vaihtoon monin eri keinoinkin..
monia. Esim. kaikki galleria-kaverit lukeutuvat niihin ja ukon en myöskään toivo lähtevän, vaikka ymmärrän, miksi hän on lähtöaikeissa. On myös monia muita. En halua myöskään mukavan ^_^:n lähtevän :-)
Jos itse lähden, en kirjoita mitään jäähyväiskirjettä vaan häivyn vain takavasemmalle.- josta...
pidän erittäin paljon ja juuri siksi toivon hänen lähtevän täältä.
- häntä ..
sitten muualla? Vai etkö halua enää nähdä häntä ja jos niin miksi?
- olen...
häntä .. kirjoitti:
sitten muualla? Vai etkö halua enää nähdä häntä ja jos niin miksi?
mustasukkainen! :D
- vanha virsi
olen... kirjoitti:
mustasukkainen! :D
..
- saattaa...
vanha virsi kirjoitti:
..
liittyä häneenkin.
- koppis, timanttia,
ratikkakuski, ukko, randomN, yksinkertainen.blondi, Richartti, Kukkomies, MMies, xena-183, genio.monte... ohan näitä.
EDES SATIAISIA, ONNETTOMIA NATIAISIA :)
ihmisiä joista kyllä tämän kaiken näkemäni perusteella pidän. Ja on myös niitä joista en mutta en mä heidän toivo lähtevän täältä, ihan hyvin voin itse sulkea saitin jos alkaa nyppimään. Kyllä sopu sijaa antaa, ihan aina :)
- on:::
.
huru mykket palstoja joissa pendelöidä :)
.
Vaiheessa kun täällä olisi enemmän niitä joista en pidä, lähden itse meneen ja lujaa. On ihan itsensä kiusaamista olla paikassa jossa ei viihdy. Onneksi mulla on kaikki tarvittavat edyllytykset poistaa sellainenkin pahanolontuoja elämästäni käden käänteessä, jos on tarvis. Nekään joista en pidä, ei mua juurikaan haittaa. Tällä palstalla pystyy sellaisia väisteleen paremmin kuin vaikkapa työpaikalla. Se on hyvä juttu.
.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832032Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3941811- 591808
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691475Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681354Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101350Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751317- 671253
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141123KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107