Miksette katso Tangomarkkinoita?

Miksi ette ole Seinäjoella?

Kummasta tanssista pidätte enemmän: tangosta vaiko tanko-sellaisesta?

28

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Serpico

Mut kyllä mä katson. Tuo Maunuksela taitaa voittaa, hyvä esiintyjä.

Tykkään enemmän tangosta kuin tankosta. Enemmän tyyliä.

• Onko se hyvä laulaja? En ole vielä itse kuullut.

• Ob Server

ei voi muuta sanoa, kuin siksi, että evvvk.

• Serpico
        Ob Server kirjoitti:

ei voi muuta sanoa, kuin siksi, että evvvk.

sanoa edes sitäkään?

• Serpico
        zombbari kirjoitti:

Onko se hyvä laulaja? En ole vielä itse kuullut.

Mutta saako hän yleisön syttymään? Vaikea sanoa.

• Ob Server
        Serpico kirjoitti:

sanoa edes sitäkään?

tosi, vedän takaisin.

• Serpico kirjoitti:

Mutta saako hän yleisön syttymään? Vaikea sanoa.

vielä kaiken lisäksi. Se voi kyllä olla joidenkin mielestä miinuskin :\

• kuin voittikin. Täytyypä mennä youtubeen.

• Niccilö
    • iske:::

.

ei ole koskaan tullut mitään viboja kyseisestä musiikkisuuntauksesta

• Ei kiinnosta jäykkä ja teennäinen suomalainen tango. ;P
      Toista olis esim intohimoinen argentiinalainen tango.....

Ja tanko-tanssi hakkaa KAIKKI tangot kansallisuudesta riippumatta 100-0! ;)

• Serpico

Musta oli hienoja ne rockbiiseistä tehdyt tangosovitukset. Orkesteri heitti kyllä parhaansa mukaan piazzollaa väliin.

• Serpico kirjoitti:

Musta oli hienoja ne rockbiiseistä tehdyt tangosovitukset. Orkesteri heitti kyllä parhaansa mukaan piazzollaa väliin.

..töissä eräillä tangomarkkinoilla...

Pääasiassa kännisiä rähiseviä keski-ikäisiä, joilla on se parasta ennen pvm jo umpeutunut. Naurettavaa ja mautonta meininkiä alusta loppuun...puhumattakaan kaikista niistä manne-paskoista joita siellä pyörii...

En ymmärrä miks kukaan menis sinne vapaehtoisesti tai katsois sitä..?!

• Kaikenlaisia itsestäänselvyyksiä sitä miehiltä kysytäänkin.

• KoppavaHoro

sen verran, että kuulin kaikilta kuudelta edes yhden kappaleen ja totesin, että paras voitti.

Niin iso fani en ole, että lähtisin Seinäjoelle tätä katsomaan, en käynyt tänä vuonna edes oman kylän festareiden ilmaiskonserteissa.

• ei sitten maltettu muksujen kanssa pysähtyä vaan tultiin kotiin asti. En ehtinyt nähdä finaalia. - Perjantain semifinaalit katsoin ja kyllä tää nuori Amadeus oli ihan omaa luokkaansa. - Viime vuosina en oo kovin seurannut Tangomarkkinoita, mut tanssina tango todellakin viehättää enemmän kuin tanko-sellainen.

• hulmuavia kukkamekkoja ja lakeerikenkiä?:)

Muhun kanssa iskee enempi toi tango.

• zombbari kirjoitti:

hulmuavia kukkamekkoja ja lakeerikenkiä?:)

Muhun kanssa iskee enempi toi tango.

sen verran kaukaa kuitenkin ajettiin ettei ihan Tangokadun läheltä, mutta olihan siellä muuten tien täydeltä porukkaa. - Joo, kyllä kerran kesässä (vähintään) täytyis lavalla käydä, mutta vielä en oo kerinny, vaikka hyviä yrityksiä on ollut jo parikin :)

• .
      Mä boikotoin niitä kisoja. Joskus ammoin muinoin rupes korpeen, kun ne muuttui joksikin teinien tissikisoiksi. Nyt kyllä näytti kuvien perusteella siellä olleen vanhempaakin väkeä mutta ei nyt vaan kiinnostanut. Joku teini sen näkyi sitten voittavan.

Jostain kumman syystä katson, että tangon tulkistsijalla pitää olla ikää ja elämänkokemusta voidakseen kunnolla tulkita tangoa. C-kupin tissit ja loistava laulutekniikka ei riitä mun makuuni.
      .

• toi Lundberg ei laula kuitenkaan romaaniaksentilla.

• tangomarkkinoilla.

Ja selevinpäin oltiin siellä molemmat. Olihan siel populaa ja kännisiä. Jos osaisin tangoa niin siitä pitäisin enemmän, mutku en osaa niin täytyy tyytyä tanko sellaiseen. :)

• Jesjesjes,

kaunis tyttöystävä Amadeuksella muuten:)

• En ole vuosiin katsonut, tuleeko ne joka vuosi? Tangon kuuluu olla argentiinalaista. Nää Suomen tangomarkkinat ovat niin falskeja, kun kaksikymppiset nuoret pukeutuvat mirriin ja korkkareihin, vanhentavaan meikkiin ja yrittävät tulkita kokemuksen syvällä rintaäänellä.

Romanit ovat tosin elementissään tässä kisassa ja heille se sopiikin muita paremmin:) Nytkin taisi joku Lundbergi voittaa;)

• Serpico

Nyt olen oppinut pitämään myös suomalaisesta tangosta, ja olen sitä mieltä, että se on hieno laji. Ehkä se vaati sen että sain kuulla argentiinalaista näkemystä asiasta. Mua joskus vähän hymyilyttää kun kahden maan tangoja tyypitellään: dramaattinen argentiinalainen ja tylsä suomalainen. Minun korvaan suomalainen tango on rytmikkäämpää, onhan se oikeastaan tangon ja marssin sekamuoto. Taas moni argentiinalainen tango on todella laahaava (sitä taidetaan sanoa haaveilevaksi tyyliksi). Sitäkään en oikein enää ymmärrä mitä ihmeellistä Carlos Gardelissa on. Kun kuuntelee Gardelia ja Eino Gröniä, niin ihan sama kumpaa...

Tangomarkkinoita en ole koskaan katsonut loppuun ennen tätä vuotta. En osaa sanoa menneistä, mutta nyt kun katsoin ja kuuntelin, niin monet noista tangoista eivät olleet sillä tavalla perinteisiä suomalaisia, että niitä olisi helppo tanssia. Eli ehkä siis jonkinlaista taiteellista intohimoa on havaittavissa tangoporukassa ;)

• Serpico kirjoitti:

Nyt olen oppinut pitämään myös suomalaisesta tangosta, ja olen sitä mieltä, että se on hieno laji. Ehkä se vaati sen että sain kuulla argentiinalaista näkemystä asiasta. Mua joskus vähän hymyilyttää kun kahden maan tangoja tyypitellään: dramaattinen argentiinalainen ja tylsä suomalainen. Minun korvaan suomalainen tango on rytmikkäämpää, onhan se oikeastaan tangon ja marssin sekamuoto. Taas moni argentiinalainen tango on todella laahaava (sitä taidetaan sanoa haaveilevaksi tyyliksi). Sitäkään en oikein enää ymmärrä mitä ihmeellistä Carlos Gardelissa on. Kun kuuntelee Gardelia ja Eino Gröniä, niin ihan sama kumpaa...

Tangomarkkinoita en ole koskaan katsonut loppuun ennen tätä vuotta. En osaa sanoa menneistä, mutta nyt kun katsoin ja kuuntelin, niin monet noista tangoista eivät olleet sillä tavalla perinteisiä suomalaisia, että niitä olisi helppo tanssia. Eli ehkä siis jonkinlaista taiteellista intohimoa on havaittavissa tangoporukassa ;)

että sulla on laajempi tangotietämys.

Mua on vain Tangomarkkinoissa, siinä kokonaisuudessa häirinnyt se teennäisyys ja epäaitous, epäuskottavuus. Ne on nimensä mukaisesti olleet jotenkin liian "markkinat".Tosin vaikea sanoa kun en ole vuosiin seurannut kuin lehtien lööpeistä asiaa, jos sitäkään. Tänä vuonna siellä kuulemma oli muutama vanhempikin tulkitsija, joten ehkä sitten parempaan suuntaan menossa, kuten mainostit.

• ne joka vuosi tule.

Mun mielestä ne taas on hyvät skabat. Näin suomessa, suomalaiseen tyyliin. Musta on hienoa, että nuoret löytävät valtavirrasta poikkeavaa nuorisomusiikkia, tanssin jne.

Mä en taas oikeen välitä "snobailusta" minkään taiteen saralla; että olisi yksi tapa yli muiden. Itse en henk.koht. pidä taasen niinkään Argentiinalaisen liian esittävästä tangoilusta.

Mustalaisilla valitettavasti on monasti se yksi ja ainoa äänilaji ja tapa laulaa (ja puhua). Mutta tosiaan; äänenkäyttönsä on kuitenkin ehkä elävämpää kuin monella valkolaisella. Onneksi Lundberg ehken hieman siitä (mustalaisäänen-väristä) on erottunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      83
      2032
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      394
      1811
    3. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1808
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      169
      1475
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1354
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1350
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      75
      1317
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1253
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1123
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      101
      1107
    Aihe