Jos annettaisiin sikainfluennssan tai vastaavan tulla. Meitä vanhuksia se tappaisi. Lakkaisi eläkkeiden maksu monen osalta.
Eutanasiaako halutaan pelastajaksi?
Eikö olisi hyvä?
8
119
Vastaukset
- Hintriika*
Sikainfluenssan on sanottu uhkaavan enemmän nuorempia. Millä se saataisiin tarttumaan meihin "tarpeettomiin" eläkeläisiin?
- M.I. Nä vaan
Älä sitten vain mene ottamaan mitään rokotuksia!
- paranisi
Sekin hyvä puoli koettaisiin.
- Hintriika*
haluaisit eliminoitaviksi? Jepuliksen (nyk. J.E. Pulis, ent. Minä vaan) lista poistettavista persoonista ei liene vielä täydellinen...
- ne/
Hintriika* kirjoitti:
haluaisit eliminoitaviksi? Jepuliksen (nyk. J.E. Pulis, ent. Minä vaan) lista poistettavista persoonista ei liene vielä täydellinen...
sikamaisetko? annetaanhan niille vielä mahdollisuus``````
ne/ kirjoitti:
sikamaisetko? annetaanhan niille vielä mahdollisuus``````
sitä täällä ainakin on.. Ehkä hieman hirtehistä,mutta sehän on meillä tapana..
Nauramme itsellemme..hehhee..irkku-37 kirjoitti:
sitä täällä ainakin on.. Ehkä hieman hirtehistä,mutta sehän on meillä tapana..
Nauramme itsellemme..hehhee..täältä elävänä selviää. Mutta olis se kyllä aika sikamaista kuolla sikainfulenssaan.
- lunsdorff
marja-liisa41 kirjoitti:
täältä elävänä selviää. Mutta olis se kyllä aika sikamaista kuolla sikainfulenssaan.
Tälläkin palstalla H1N1 flunssaa vähäteltiin, kuten itsekin tein. Nyt jo ennakoidaan viruksen hoidon maksavan n. 1 mrd €.
Eikö ookin soma, että influenssa voi puhjeta aina vaan eri muunnoksina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että332664- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564