http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1712938
IHMISEN PILAAMA SUSI
6
201
Vastaukset
ahne ihmisporsas marketin lihaosastolle katsomaan, kuinka paljon lampaanviuluja ihmisille on tarjolla. Näin vähistä susien raatelemista lampaista ei ole mihinkään. Niitä pitäisi olla paljon enemmän.
Jos luulet, että raadeltu lammas näyttää iljettävälle luonnon ystävän kannalta, niin erehdyt pahemman kerran. Se suorastaan kiihottaa ruokahalua. Luuletko tosiaan, jotta susi syö ateriansa veitsen ja haarukan kanssa? heh heh- ainain
Susianalyytikko kirjoitti:
ahne ihmisporsas marketin lihaosastolle katsomaan, kuinka paljon lampaanviuluja ihmisille on tarjolla. Näin vähistä susien raatelemista lampaista ei ole mihinkään. Niitä pitäisi olla paljon enemmän.
Jos luulet, että raadeltu lammas näyttää iljettävälle luonnon ystävän kannalta, niin erehdyt pahemman kerran. Se suorastaan kiihottaa ruokahalua. Luuletko tosiaan, jotta susi syö ateriansa veitsen ja haarukan kanssa? heh hehoi profeetta! Säteilköön valo ympärilläsi ja vapiskoon vihollisesi sanoistasi.
- erämetsä
ainain kirjoitti:
oi profeetta! Säteilköön valo ympärilläsi ja vapiskoon vihollisesi sanoistasi.
...on ilot kullakin. Jos profeetaksi pääsee noin helpolla, niin tällähän on kaikki pelkkiä profeettoja, jotkut jopa lähellä Jumalaa... ;)
- Sääli on sairautta
Susianalyytikko kirjoitti:
ahne ihmisporsas marketin lihaosastolle katsomaan, kuinka paljon lampaanviuluja ihmisille on tarjolla. Näin vähistä susien raatelemista lampaista ei ole mihinkään. Niitä pitäisi olla paljon enemmän.
Jos luulet, että raadeltu lammas näyttää iljettävälle luonnon ystävän kannalta, niin erehdyt pahemman kerran. Se suorastaan kiihottaa ruokahalua. Luuletko tosiaan, jotta susi syö ateriansa veitsen ja haarukan kanssa? heh hehei mittää hättää valmiissa maailmassa heh heh
- ainain
erämetsä kirjoitti:
...on ilot kullakin. Jos profeetaksi pääsee noin helpolla, niin tällähän on kaikki pelkkiä profeettoja, jotkut jopa lähellä Jumalaa... ;)
autuaita ovat yksinkertaiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453