http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1712938
IHMISEN PILAAMA SUSI
6
186
Vastaukset
ahne ihmisporsas marketin lihaosastolle katsomaan, kuinka paljon lampaanviuluja ihmisille on tarjolla. Näin vähistä susien raatelemista lampaista ei ole mihinkään. Niitä pitäisi olla paljon enemmän.
Jos luulet, että raadeltu lammas näyttää iljettävälle luonnon ystävän kannalta, niin erehdyt pahemman kerran. Se suorastaan kiihottaa ruokahalua. Luuletko tosiaan, jotta susi syö ateriansa veitsen ja haarukan kanssa? heh heh- ainain
Susianalyytikko kirjoitti:
ahne ihmisporsas marketin lihaosastolle katsomaan, kuinka paljon lampaanviuluja ihmisille on tarjolla. Näin vähistä susien raatelemista lampaista ei ole mihinkään. Niitä pitäisi olla paljon enemmän.
Jos luulet, että raadeltu lammas näyttää iljettävälle luonnon ystävän kannalta, niin erehdyt pahemman kerran. Se suorastaan kiihottaa ruokahalua. Luuletko tosiaan, jotta susi syö ateriansa veitsen ja haarukan kanssa? heh hehoi profeetta! Säteilköön valo ympärilläsi ja vapiskoon vihollisesi sanoistasi.
- erämetsä
ainain kirjoitti:
oi profeetta! Säteilköön valo ympärilläsi ja vapiskoon vihollisesi sanoistasi.
...on ilot kullakin. Jos profeetaksi pääsee noin helpolla, niin tällähän on kaikki pelkkiä profeettoja, jotkut jopa lähellä Jumalaa... ;)
- Sääli on sairautta
Susianalyytikko kirjoitti:
Jos luulet, että raadeltu lammas näyttää iljettävälle luonnon ystävän kannalta, niin erehdyt pahemman kerran. Se suorastaan kiihottaa ruokahalua. Luuletko tosiaan, jotta susi syö ateriansa veitsen ja haarukan kanssa? heh hehei mittää hättää valmiissa maailmassa heh heh
- ainain
erämetsä kirjoitti:
...on ilot kullakin. Jos profeetaksi pääsee noin helpolla, niin tällähän on kaikki pelkkiä profeettoja, jotkut jopa lähellä Jumalaa... ;)
autuaita ovat yksinkertaiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000