Heissan!
Kaipailisin jotakuta jakamaan niin ilot kuin surutkin, kaikenlaiset ajatukset. Tarvitsisin jotakuta ketä osiai lohduttaa kun olen huonolla tuulella ja maailma tuntuu kaatuvan päälle.
Olen pian 19 vuotias tyttö enkä aseta sinulle mitään ikä yms. vaatimuksia.
Vapaa-aikani menee yksin ollessa eikä minulla ole oikein ketään kenen kanssa voisin ajatuksiani vaihtaa, toivoisin kuitenki saavani sinusta sellaisen. Olen myös, tottakai, valmis jakamaan myös sinun ilot ja surut ja auttamaan omien kykyjeni mukaisesti.
ajatusten jakajaa?
12
679
Vastaukset
- tossa ON
[email protected],,,tuu jutskailen kaikkea on cam myös :)
- teija.Til
Hei olit mun meses joskus kauan sitten, ootko viel olemas
- minävaan'
lisää meseen [email protected]
- neiti ite
Mulla onkin just nyt ongelmia mesen kanssa joten lisäilen sitten kun saan toimimaan :)
- zixie
Moi mailaile zix @ luukku.com, jos haluut jonkun joka kuuntelee.
- Neiti ite
Nyt mun täytyy kyl pyytää ihan sähköpostiosotteita ennen kuin saan mesen toimintaan. Myönnän et oon aika tomppeli koneitten kans... Olis kiva jos kertoisitte onko noi osotteet myös sähköpostiosotteita jonne voisin näin aluksi ainakin kirjoitella ja voitais tutustua.
- DiCola
Mua kiinnostaa kokeilla olisko musta kuuntelijaksi ja olkapääksi sulle, kun varsinkin noista yksinolojutuista ymmärrän yhtä jos toista. Ajatusten vaihto sähköpostitse on hei hieno tapa hoitaa tunteitaan! :)
Maili löytyy tästä: [email protected]
- -it'sMe-
Mulle voit lähettää e-mailia, jos kiinnostaa: [email protected]
- Tommi. =)
Ok, mä voin kuunnella. Tos on mun sähkäri(toimii mesenä myös): [email protected]
Mä tiiän et saatan olla ehkä sun mielestä nuori kuuntelemaan jos sulla on murheita mutta mä omasta mielestäni kyllä osaan puhua aika monenlaisista ongelmista ja haluan auttaa jos joskus tuntuu sille että "seinä kaatuu päälle". Mutta joka tapauksessa toivon että et olisi yksin koska minä tiedän mille se tuntuu ja se osaakin olla ihan oikeesti välillä täyttä helvettiä kun ei ole ketään jolle vois puhua, niistä pienistäkin asioista. - sielunsiskotaijtn
täällä samanlaisessa tilanteessa oleva tyttö, voit lähettää tähän viestiä : [email protected]
Voin myöhemmin antaa sitte oikean meseni, en tässä rupee jakamaan :D - lohduttaja-83
Moi! Vieläkös "neiti ite" kaipailee kuuntelijaa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768