koska täällä on niitä vitun nikeillä pelleilijöitä niin mä päätin rekisteröidä tän mun nikin.
muistakaa et mä oon sit se ainoa oikea metsästäjäinen ja ne muut jotka voi yrittää huijata jollain metsästäjäinen1 nikillä on kaikki just niitä feikki pelleilijöitä ja niille ei pidä antaa paskankaan arvoa.
oon ollu tossa vähän sorsastamassa ja sinnepä taidan tästä lähteä jatkamaan sorsastusta.
haistakaa kaikki etelän nauriinpurijat ja pössyttelijät hevonkakkarat. meikä lähtee metälle.
mä olen ainoa oikea metsästäjäinen
metsästäjäinen
3
190
Vastaukset
- joo joo joo
kyllä kuuluu vähemmälläki.......... sulla vaa ei oo mittää sanottavaa olit sitte metästäjä taikka sussipelkuri, todennäkösesti oot molempia. mee vaikka kakalle!
Tämähän oli kuin minun suustani! Veikkaanpa, jotta olet aika älykäs ja huumorintajuinen ihminen.
- ymmyrikäinen ihemettelijä
Susianalyytikko kirjoitti:
Tämähän oli kuin minun suustani! Veikkaanpa, jotta olet aika älykäs ja huumorintajuinen ihminen.
vieraissa systeemi tyyliin jos sää nuolet mun persettä niin mää puolestani lipasen sulta heh. heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719707- 766700
- 286356
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996125Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435989Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1015871- 635295
- 455010
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604340- 503950