koska täällä on niitä vitun nikeillä pelleilijöitä niin mä päätin rekisteröidä tän mun nikin.
muistakaa et mä oon sit se ainoa oikea metsästäjäinen ja ne muut jotka voi yrittää huijata jollain metsästäjäinen1 nikillä on kaikki just niitä feikki pelleilijöitä ja niille ei pidä antaa paskankaan arvoa.
oon ollu tossa vähän sorsastamassa ja sinnepä taidan tästä lähteä jatkamaan sorsastusta.
haistakaa kaikki etelän nauriinpurijat ja pössyttelijät hevonkakkarat. meikä lähtee metälle.
mä olen ainoa oikea metsästäjäinen
metsästäjäinen
3
181
Vastaukset
- joo joo joo
kyllä kuuluu vähemmälläki.......... sulla vaa ei oo mittää sanottavaa olit sitte metästäjä taikka sussipelkuri, todennäkösesti oot molempia. mee vaikka kakalle!
Tämähän oli kuin minun suustani! Veikkaanpa, jotta olet aika älykäs ja huumorintajuinen ihminen.
- ymmyrikäinen ihemettelijä
Susianalyytikko kirjoitti:
Tämähän oli kuin minun suustani! Veikkaanpa, jotta olet aika älykäs ja huumorintajuinen ihminen.
vieraissa systeemi tyyliin jos sää nuolet mun persettä niin mää puolestani lipasen sulta heh. heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257