mitä routsalaiset tekee armeijassa talvella?
vetää kessuu
hyvä vitsi
6
3175
Vastaukset
- mie vua
No just!
- vitsimestari
Ruotsalaiseen varuskuntaan tuli uusi komentaja, oikein eversti arvoltaan. Heti ensimmäisenä päivänä hän päätti palauttaa pojat ruotuun. Tervetuliaispuheessaan hän kuulutti: - Ja tällä päivämäärällä tässä varuskunnassa lopetetaan perseeseen nussiminen.
Viikon kuluttua eversti tapasi upseerikerholla esikuntakomppanian vääpelin. Puhe kääntyi everstin viikon takaiseen tervetuliaispuheeseen: - No vääpeli Johansson. Ovatko varusmiehet ottaneet viikon takaisen käskyni todesta?
- Herra eversti. Luulen että eivät ole. Ainakin se kulli jonka eilen otin suuhuni maistui ihan paskalle.Meillä on valtakunnallisina kisatoimitsijoina suuri ongelma! Olemme löytäneet Lennartin virtsinäytteestä Åken paskaa. MILLÄ SELITÄTTE TÄMÄN?
- ollon
ramipussinen kirjoitti:
Meillä on valtakunnallisina kisatoimitsijoina suuri ongelma! Olemme löytäneet Lennartin virtsinäytteestä Åken paskaa. MILLÄ SELITÄTTE TÄMÄN?
Näyte otettiin tietenkin Sven-Göranin suusta?
Suomessa ei vedetä kessuu, vaan poltetaan.
- jk
eimitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261309
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488