urheilijatyttö turusta

yaya^

Hei! Olen pitkä vaalehiuksinen 17-vuotias tyttö turusta. Rakastan kaikkea urheilemiseen liittyvää, tykkään juhlia ja kokeilla uusia asioita. Minulla on joitakin ystäviä ( olen muuttanut n. vuosi sitten turkuun, asun yksin) mutta heidän seurassaan en jotenkaan pysty olemaan oma itseni, tuntuu että vedän koko ajan jotain roolia.. Olen hieman yksinäinen ja kaipaisin samanhenkistä ystävää. Ei ole väliä oletko tyttö/poika mutta iältään ehkä suurinpiirtein 16-19. Laitan spostiosoitteen myöhemmin jos joku kiinnostuu (:

11

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käykös?

      laitatko vaikka mesesi, niin voin lisätä?

      • yaya^

        Laitan huomenna!


      • jep_
        yaya^ kirjoitti:

        Laitan huomenna!

        sopii hyvin !


      • korkeushyppääjä
        jep_ kirjoitti:

        sopii hyvin !

        tykkään kans urheilemisesta hurjan paljon sillei: D oon jätkä täytän kahden viikon päästä 17 joten jos kiinnostaa ni mut voi kanssa lisätä=)


      • korkeushypääjä
        korkeushyppääjä kirjoitti:

        tykkään kans urheilemisesta hurjan paljon sillei: D oon jätkä täytän kahden viikon päästä 17 joten jos kiinnostaa ni mut voi kanssa lisätä=)

        Että tykkän pelata munaläpsypokkaa naapurin einon ja vaarini kanssa. Lisäksi harrastan korkeushyppyä nimittäin se on aika korkee se 1,5 metriä mistä hypin aina jalat edellä maahan. Saan kahden viikon päästä synttärilahjaksi ison pyörivän dildon jolla aijon hemmotella itseäni. Jos kiinnostaa näyttää karvaista pyllyäsi mesessä niin odotan innolla, mutta olen homo joten en saa siittä minkäänlaista seksuaalista tyydytystä, jonka vuoksi haluaisin että pukeudut ja meikkaat itsesi mieheksi. Mun äitini sanoo minua komeeksi pojaksi joten olet varmaan innoissasi kun näet minut mesessä rasvaamassa itseäni ja nauttimassa omista ulosteistani.


      • Ei vittu
        korkeushypääjä kirjoitti:

        Että tykkän pelata munaläpsypokkaa naapurin einon ja vaarini kanssa. Lisäksi harrastan korkeushyppyä nimittäin se on aika korkee se 1,5 metriä mistä hypin aina jalat edellä maahan. Saan kahden viikon päästä synttärilahjaksi ison pyörivän dildon jolla aijon hemmotella itseäni. Jos kiinnostaa näyttää karvaista pyllyäsi mesessä niin odotan innolla, mutta olen homo joten en saa siittä minkäänlaista seksuaalista tyydytystä, jonka vuoksi haluaisin että pukeudut ja meikkaat itsesi mieheksi. Mun äitini sanoo minua komeeksi pojaksi joten olet varmaan innoissasi kun näet minut mesessä rasvaamassa itseäni ja nauttimassa omista ulosteistani.

        tää palsta pitäis vittu sulkea vallan tommosilta 12wee karvattomilta penikoilta jokka tulee tännekki näköjää hyppiin silmille ei vittu muutakun luunappia vittu poskeen ja henkarii roikkumaa tommoset saatanan nappulat joku turvaraja pitäis olla tääki perkele.pitäis kai ottaa rekisteröity nimimerkki käyttöön kun täällä on tommosia nimimerkki varkaita 9-10v rääväsuu gangstereita hankkikaa elämä


      • Ei penis
        Ei vittu kirjoitti:

        tää palsta pitäis vittu sulkea vallan tommosilta 12wee karvattomilta penikoilta jokka tulee tännekki näköjää hyppiin silmille ei vittu muutakun luunappia vittu poskeen ja henkarii roikkumaa tommoset saatanan nappulat joku turvaraja pitäis olla tääki perkele.pitäis kai ottaa rekisteröity nimimerkki käyttöön kun täällä on tommosia nimimerkki varkaita 9-10v rääväsuu gangstereita hankkikaa elämä

        on tosi kova poika tykäm laittaa penistäni pistorasiaa ja hieroa suklaakarkkei pökälereikääni sain muuten äidikilen stipedni koulussta kun olin nii hyvä tääl erikos koulusa misä oon muta en oo mikää nörtti ku pelaa niiku hokii ja sillee oon niiku komee ja siellee niiku tykkän uhkailla lunapilla koska se on niiku tosi kova hirvee shotti mega tappo kun saa lunapin ja site ku roiku hengaarista nii se on tosi karmeeta täälä tosiaa pitäs olla joku tuvaraja ettei tummoset piku penskat hypis mun silmile ja silleee tosiaan on tosi paljo parempi olla muute 12 wee karvainen penikka ku karvaton niiku ko karvat o ni ko kova jannu merkki ja silee o ni ko aikuisenpi ja silee en taju miks joku ni ko varastaa mun nimimerki ku ei tää ole anonyymii eikä sileee


      • ahahah
        Ei penis kirjoitti:

        on tosi kova poika tykäm laittaa penistäni pistorasiaa ja hieroa suklaakarkkei pökälereikääni sain muuten äidikilen stipedni koulussta kun olin nii hyvä tääl erikos koulusa misä oon muta en oo mikää nörtti ku pelaa niiku hokii ja sillee oon niiku komee ja siellee niiku tykkän uhkailla lunapilla koska se on niiku tosi kova hirvee shotti mega tappo kun saa lunapin ja site ku roiku hengaarista nii se on tosi karmeeta täälä tosiaa pitäs olla joku tuvaraja ettei tummoset piku penskat hypis mun silmile ja silleee tosiaan on tosi paljo parempi olla muute 12 wee karvainen penikka ku karvaton niiku ko karvat o ni ko kova jannu merkki ja silee o ni ko aikuisenpi ja silee en taju miks joku ni ko varastaa mun nimimerki ku ei tää ole anonyymii eikä sileee

        pala helvetis huora matkija


    • elaine

      olisi mukava saada uusia ystäviä turun suunnalta, tosin olen aika kiireinen, mutta niin:/ en ole koneella usein, damnn. olisi mukava tutustua. voisi kokeilla lähettää pari mailia, katsoa sitten? laita sähkäris, ni katotaa :) mulla kestää nyt vastata varmaa, ku uus viikko taas alkaa, mutta mailaan : D jos haluat.

    • kirsikka-

      Mä olen myös Turun suunnalta ja olisi huippukivaa löytää ystäviä/ keikkaseuraa :)
      Ja oon 22 vee.

      [email protected]

    • jokuriina

      Moikka! oon juuri itse myös muuttanut turkuun ja mulla sama tilanne, kun sulla noiden tuttavuuksien kanssa, olisi mukava tutustua, vaiika oonhan mä 21 :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5884
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3114
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      55
      2506
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1153
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      40
      1131
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1094
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      917
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      823
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      801
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    Aihe