Mesekaveria 15v pojalle 14-16v tytöistä.

sh0k

Olen 15v hetero Kymenlaaksolainen poika, joka hakee mesekaveria 14-16 tytöstä tylsii datausiltoja piristämään. Harrastuksiini kuuluu elokuvat, musiiki ja dataaminen. Urheilua lähinnä se, että matkat taittuu pyörällä ja pyrin olemaan ulkona kavereiden seurassa aina kun mahdollista. Olen hyvä kuuntelija,rento, avoin, luotettava, puhelias ja kanssani voi puhua ihan kaikesta ja pyrin tukemaan jos jokin asia sattuu vaivaamaan. Minulla on paljon mielipiteitä ja mielelläni jaan ajatuksia ja juttuja muidenkin kanssa. Minulta löytyy käyttäjä irc-galleriassa ja facebookissa.

Toivon että sinulta löytyisi facebook-käyttäjä, jotta voisin olla täysin varma henkilöllisyydestäsi (Ettei kyseessä olisikaan 48v Putkimies-Pera Oulusta) ja webbi on aina plussaa.

Jos kuvaus kiinnosti, kirjoita toki meseosoitteesi alas ja lisäilen heti kun näen. :) Mukavaa ja rentoa jutustelua luvassa.

44

3195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16v tyttö . .
    • tyttö15v

      mutta sä vaikutat itse 48v putkimieheltä ;)
      Kaikki kuvailemasi on vaan plussaa, mutta en uskalla ehkä kuitenkaan lisätä...

      • sh0k

        ääh... harmi, no itsekään en valitettavasti voi kertoa itsestäni enempää, koska pitäähän olla aina hieman varovainen.


    • tyttovain_
    • randomtyyppi....

      Mo.
      Meseni on finlaa@live. Lisäile sitten kun ehdit :D

    • tyttö 14v..

      mut mun mese ois: [email protected]

      Sittenpähä selviää ootko 48 vuotias putkimies,jos oot,nii voinha aina poistaa sut xD

      • sohviii

    • RAGDOLL|
    • liinuu-
    • kuullostaapi oikein hyvältä. jos kiinnostaa niin lisäile : [email protected]
      ja juu, facebook löytyy :D

    • viirruz
    • hhhhhhhh
    • ss

      ... mut jos kiinnostaa niin täällä olis -94 tyttö turunseudulta , webbi löytyy ja mese olis [email protected]

    • ....-----.....
    • Lonely94

      Heips.. olen 15-vuotias tyttönen.. Harrastuksiini kuuluu elämästä filosofoiminen ja ajatusten/tarinoiden kirjoittelu :) Jos kiinnostaa niin: [email protected] Lisää kerron siellä =)

    • yournamehere
    • liny
    • zöpikss
    • katik-
    • meseni [email protected]
      Ircissä ei ole käyttäjää, mut facebookiin tekeillä. Lisää ku ehit, kirjoitellaan!

    • muarsu
    • iiiiinaaa
    • MILZAAA

      Lisääppä jos kiinnostaa [email protected] ja löytyy facebook ja galleriasta kuvia :)
      Ja oon kanssa kymeenlaaksolainen.

      • olen siis tällane -96 tyttö kontulasta. aika samat kiinnostuksen kohteet ku sulla. lisäileppä mesee [email protected]


    • teurastaja-
    • sh0k

      vähän typerä juttu tää ilmotus oli jo alkuvaiheissa joten päätin lopettaa osoitteiden lisäämisen, koska tätä kautta nyt ei realistisesti löydä kavereita.

      • elainneee

        huomannut saman. ihmiset ei puhu sit jos niitä lisää : / mä voisin puhua, mitä mesessä käyn sillo tällö iltaisin. mut ihmiset ei puhu ni -.-


      • ellaaaaaaaa

        ^^^ Hmm no mä ainaski puhun ja vähä sama ongelma ku on täältä lisänny joitain tyyppejä ni kukaa ei ikin puhu mitää, ain vaa iha tuppisuina:SS


    • tiffexii
    • girl96

      Oon 14-vuotias tyttö ja mese on [email protected]

      Kerron lisää sitten, jos lisäät. Mulla on facebook ja siellä kuvia, mutta ei valitettavasti webbiä.

    • Sofiah^^
    • Sh0k

      Mainitsin jo aiemmin, että en lisäile ketään.

      • elbaaaaaaaaaaaaaa

        ^ mistäs tiedät jos löytyiski joku kaveri? aina kannattaa yrittää vaik oon kyl itekki huomannu et niit pedoiki tääl liikkuu...


      • Varottajaenkeli
        elbaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        ^ mistäs tiedät jos löytyiski joku kaveri? aina kannattaa yrittää vaik oon kyl itekki huomannu et niit pedoiki tääl liikkuu...

        Sinisilmäisiä näyttää riittävän. Tiedätteköhän mitä teette?


      • Sh0k
        elbaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        ^ mistäs tiedät jos löytyiski joku kaveri? aina kannattaa yrittää vaik oon kyl itekki huomannu et niit pedoiki tääl liikkuu...

        eiii täs sillee muuta oo ku vaan että oon niin huono itse keksimään puheenaiheita joten homma menee useemmin vain siten, että 1. kaveri lisätään 2. "Moi mitä kuuluu, mist oot jnejne..." ja 3. Total Silence. Olen minä kyllä pari kaveria tätä kautta löytäny mutta neki tulee toimeen mun kanssa ku ite ovat nii puheliaita 8D


      • oi,voi.
        Varottajaenkeli kirjoitti:

        Sinisilmäisiä näyttää riittävän. Tiedätteköhän mitä teette?

        Ei täällä ole muita sinisilmäisiä kuin sinä.

        Ei nykynuoriso kuules laita sähköpostiosoitteitaan S 24 palstoille.


    • nams
    • €ssì.

      Lisää, jos haluut [email protected]
      Oon 14v ja olen sit aluksi tosi hiljanen, mut toivottavasti ei haittaa

    • Tyttö_16_J
    • ronttilaine

      taidan olla jo liian myöhäs mut lähetä sähköpostii [email protected] jos tän näät..

    • avoin

      moi täss ois yks 15v typykkä,asun kouvolan suunnalla löytyy facebook.mun harrastuksiin myös kuluuelokuvat ja musiikki toivottavasti kiinnostais

    • Sh0k

      Ihmettelen kyllä miten tällä aloituksella voi olla viestejä vielä 2012:n puolelta.
      Ottakaa huomioon, että ikää on nyt 17 ja itse asiassa nyt on taas ensimmäine kerta puoleen vuoteen kun tylsyyksissäni katsoin että onko tämä vielä elossa.

      Jos nyt joku on kuitenkin tylsistynyt ja haluu jonkinlaista juttuseuraa nii lisäile vaikka [email protected].
      En takaa että olisin mikään erityisen hauska tai muutakaan mutta rehellinen, asiallinen ja ystävällinen kuitenkin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1673
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1310
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1097
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      888
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe