Miten mun kannattaaa selittää työttömyysjakso työhaastattelussa? Menossa ensiviikon tiistaina haastatteluun.. Olen ollut työttömänä vuoden alusta ja haen koko ajan uutta työtä..
Töitä
2
403
Vastaukset
- myös työn saanut
lamalla. keksi jotain mitä oot tehnyt tänä aikana ylläpitääksesi ammattitaitoasi. Keskity ammatillisiin seikkoihin, ole kiinnostunut uudesta firmasta, ja toimenkuvasta ja korosta työhalujasi. älä selittele työttömyyttä liikaa. korosta että tämä tehtävä kiinnostaa erityisesti.
- Työelämän_Guru
Hei,
Kaikenlainen selittely kääntyy helposti itseään vastaan; parempi on kertoa, mitkä tekijät ovat johtaneet työttömyyteen. Tuntematta sinun tapaustasi tarkemmin, työttömyyden yleisiä syitä tässä taloustilanteessa ovat tietenkin yritysten tarve vähentää henkilökuntaansa ja konkurssien määrän kasvu. Tärkeää on korostaa, että olet koko ajan aktiivisena työnhakijana. Jos olet jollakin tavalla kehittänyt omaa osaamistasi tai ammattitaitoasi työttömyysjaksosi aikana, muista tuoda se esille.
T: Työelämän Guru
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815