päätin kirjottaa tänne enkä ees tiiä miksi...mulla meni kauan sitten eka raskaus kesken,jo 10v sitten oltuani jo kuitenkin 4kk. mä en koskaan ole edes asiaa käsitellyt tms mutta mielessäni kyllä ajatellut vähän,en ole niinkään itkenyt tai muutakaan. outoa et tää on vieläkin jotenkin mielessä mutta en osaa käsitellä tätä millään tavalla ja miksi edes. muistan aina lekurin sanat kun sanoin hänelle et kummiskaan siellä ei mitään enää ole kun olin vuotanut kauheita määriä verihyytelöitä niin ei mennyt kauan kun sanoi et ei tääl ole kun jäänteitä enää et ne pitää kaapia pois. en ees itkenyt,en tehnyt mitään. jotenkin vaan outo fiilis et monet itkee kun menettää alkuviikoilla olevan vasta alkion tai ehkä sikiön et miksi mä en koskaan nii tehnyt. nykyään olen 2 lapsen äiti
enkelivauva
enkelin äiti
2
743
Vastaukset
- _late_
Tuolle sivustolle pitää kirjautua sisään ja "hakea" jäsenyyttä. Siellä on muitakin lapsensa menettäneitä. Sieltä saisit vertaistukea.
- Mies san fernardosta
kaiva vanhat neuvolakirjaset esiin. siellä sanotaan että joillekin keskenmeno on helppo, toisille vaikeampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943669Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512562- 1221261
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101139Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741120- 46914
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019910- 40825
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202741