5-kymppinen nainen

Ciallou

Olen eronnut 5-kymppinen nainen, ihan tavallinen ja vakavarainen. Lapset lentäneet jo pesästä.

Kyllä, miehen kanssa olisi ihan kiva jakaa loppuelämä. Mukavia ehdokkaitakin. Muuta ei, minä jatkan yksin. Kerron nyt teille, rakkaat miehet yhteisesti ja näin julkisesti, miksi näin:

Te armahat ikätoverit -50 miehet, kuitenkin syvällä sisimmässänne ihailette vain nuorempia naisia. Eihän teille millään kelpaa oman ikäinen, jos vain pientäkään mahista saada nuorempaa. Minulle ei riitä kakkostila. En edes ota riskiä. Vaikka miehen kainalossa olisikin ehkä kiva olla, en aio satuttaa itseäni kanssanne.

Elämäni täyttää monet muut asiat ja vapaudessa omat hyvät puolensa ;) eli älkää kantako huolta meistä ikäisistäni naisista. Emme kaikki ole epätoivoisia ilman miehen mukanaoloa. Kyllä me pärjätään :)!

83

1563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ykkönen)

tämä niille ehdokkaillesi.

• Korppis

Asiahan ei minulle kuulu koska olen nainen ja mies kainalossa, mutta kysyisin syyn miksi et uskalla ottaa riskejä, olitko avioliitossasi kakkostilalla?

• Ciallou

Kaikki miehet tuntuvat tykkäävän eniten vain nuorista naisista. Me vanhemmat ollaan vaan korvike niille, jotka ei nuorta saa/jaksa hakea. Tai meistä on jotain muuta hyötyä. Mutta hyötyä jokatapauksessa, miksi mies ei nuorempaa muuten ottaisi jos saisi?

• vai-vai
        Ciallou kirjoitti:

Kaikki miehet tuntuvat tykkäävän eniten vain nuorista naisista. Me vanhemmat ollaan vaan korvike niille, jotka ei nuorta saa/jaksa hakea. Tai meistä on jotain muuta hyötyä. Mutta hyötyä jokatapauksessa, miksi mies ei nuorempaa muuten ottaisi jos saisi?

kelpaammehan tuon mukaan ainakin ikivanhoille?

• Korppis
        Ciallou kirjoitti:

Minun mieheni on minua vanhempi, joten väitteesi pitänee paikkansa ; ) Et kuitenkaan vastannut kysymykseesi, mutta en ehdi nyt enempää turisemaan pitää lähteä reissuun, lukaisen huomenna josko vastaat kysymykseeni.

• Pirre*
        vai-vai kirjoitti:

kelpaammehan tuon mukaan ainakin ikivanhoille?

..tuota..ei tässä muuta..:/

• Korppis
        Ciallou kirjoitti:

huhuu...olet tainnut häipyä netin ulottumattomiin koska et ole vastannut kysymykseeni saati kommentoinut muita keskustelijoita. Vieläkö mouruat ikäisiäsi vai oletko kuovuttanut ja siirtynyt artificialiin kumppaniin.

• Ciallou
        Korppis kirjoitti:

huhuu...olet tainnut häipyä netin ulottumattomiin koska et ole vastannut kysymykseeni saati kommentoinut muita keskustelijoita. Vieläkö mouruat ikäisiäsi vai oletko kuovuttanut ja siirtynyt artificialiin kumppaniin.

Olinpa työmatkalla.

En mourua ikäisiäni enkä vanhempiakaan.
        Jos mouruaisin, kohde olisi kyllä suurinpiirtein ikäiseni. En välittäisi vanhasta ukosta, kun pysytelkööt nekin ikäluokassaan. Enkä huolisi sellaista vanhempaa, jotka meikäläisen huolisivat siksi että olen "nuori."

• Korppis
        Ciallou kirjoitti:

Olinpa työmatkalla.

En mourua ikäisiäni enkä vanhempiakaan.
        Jos mouruaisin, kohde olisi kyllä suurinpiirtein ikäiseni. En välittäisi vanhasta ukosta, kun pysytelkööt nekin ikäluokassaan. Enkä huolisi sellaista vanhempaa, jotka meikäläisen huolisivat siksi että olen "nuori."

Sinä kierrät kuin kissa kuumaa puuroa kysymystäni. Kysehän oli sinun menneisyydestäsi petettiinkö sinua niin kovin,jotta et luota enää miehiin. Ja vaikka olet "nuori" et tunnu kelpaavan ikäisillesi. Itse asiassa tajuan tämän olevan provo ja siksi provoan itsekin ; ))) Koko ketju on naurettavaa farssia.

• kot kot

Liian pieniä, sanoi vanha kana kukon munista.

• eikö sinun sitten kannattaisi ottaa 60 mies? :)

• En varsinaisesti ihaile tuota lähelläni olevaa, minua vain 5v- nuorempaa naista.

Fyysisen olemuksen ihailu ja vakava harkinta yhteiselosta ovat kaksi eri asiaa.
      Harrastukseni parissa touhuaa upeita naisia.
      Myös muutama -50 sarjalainen. (Olen itse v66)

Hahmon ihastelusta on pitkä matka vakavaan muutosharkintaan.

Mahdotonta on nyt arvioida miten käyttäytyisin jos olisin leski.
      Luultavasti omat tavat ja tottumukset olisivat esteenä.
      Oma mukavuus ja itsekkyys olisivat todennäköisesti päällimmäisinä ja esteenä tiiviimpään yhteiseloon.

Päinvastainen tapaus lähipiirisäni.
      Erään eronneen tuttavani rouvan ratkaisu tuntuu toimivan.
      Tilanne on vaan niin päin että heppu on 57v, nainen 63v.
      Suhde on kestänyt vuosikausia.
      Heppu on erittäin hyväkuntoinen ja naisihminen puolestaan mummohtava.
      Mies on virassa, nainen eläkkeellä.
      Asuvat erillään mutta hyvin suuren osan vapaa-ajastaan viettävät yhdessä.
      Matkustelevat melko paljon.

Edellinen "miesuhri" oli naista yli 10-vuotta nuorempi.

Tutkimattomia ovat herran tiet!!

• Euromummot

iso perintö käytettävänään jolla se voitelee miehiä:)))
        Monilla mumitsuillahan on jo perinnöt saatuna kun vanhemmat ovat kuolleet ja takamettät vaihdettu käteiseksi.

• Tajusin
        Euromummot kirjoitti:

iso perintö käytettävänään jolla se voitelee miehiä:)))
        Monilla mumitsuillahan on jo perinnöt saatuna kun vanhemmat ovat kuolleet ja takamettät vaihdettu käteiseksi.

Ok- nyt selvisi siis miksi Haukiokin huoli Niinistön....---olen uhmetellyt, mutta kohtahan tossa nuorella mimmillä on mukavat perinnöt ;)??!

• bhill*

Olenpa nyt jyrkästi eri mieltä kanssasi. Sellainen käsitys että kaikki miehet, 50 ja muutkin, hakisivat nuorempia ei pidä paikkaansa. Väittäisinpä että valtaosa meistä hakee oman ikäistä ja aika usein vanhempaakin seuraa.
      Toisaalta voi aivan hyvin kysyä että miksi esim Suomi24-treffipalstalla naiset 50 hakee itseään nuorempaa miestä, 55-vuotiaalla saattaa olla hakulistalla 40-54-vuotias mies.... No, tästä aiheesta on täälläkin keskusteltu aikaisemmin ja syy on tullut käsiteltyä.
      Minulla ei ole treffi-ilmoitusta mutta jos olisi niin laittaisin jotenkin näin; 55-vuotias mies hakee 54-60-vuotiasta naista......
      Hyvää alkanutta vuotta, onnekastakin.

• mitäkä mies

Siinä on asennetta:)

• Rotsi

Ei ainakaan kaikki haaveile nuoremmista naisista, en minä ainakaan! Mulla on täällä näillä sivuilla deitti ilmoituskin ja ikä toivomus olisi 50-55. Kai sitä nyt aikuiset ihmiset ymmärtää toisiaan parhaiten, jos yleensä ymmärtää?!

• MathildaB

Kerro samalla oma ikäsi. Ootkos sit kuitenkin itse "vanhempi" mies jolle tuon ikäinen nainen on "nuori?"

• Rotsi
        MathildaB kirjoitti:

Kerro samalla oma ikäsi. Ootkos sit kuitenkin itse "vanhempi" mies jolle tuon ikäinen nainen on "nuori?"

En mä sen vanhempi ole, viime kesänä täytin viisikymmentä. Mutta en tiedä lienenkö poikkeus, mutta tuntuu vaan että jos etsii muutakin kun seksiä, niin kyllä kumppani saisi olla suurin piirtein saman ikäinen. Niin olisi ehkä suurin piirtein samalla aaltopituudella.

• Johannius
        Rotsi kirjoitti:

En mä sen vanhempi ole, viime kesänä täytin viisikymmentä. Mutta en tiedä lienenkö poikkeus, mutta tuntuu vaan että jos etsii muutakin kun seksiä, niin kyllä kumppani saisi olla suurin piirtein saman ikäinen. Niin olisi ehkä suurin piirtein samalla aaltopituudella.

No just, "Jos etsii muutakin kuin seksiä." Siinäpä se tuli sinunkin suustasi...seksiinhän vanha nainen kalpaa vain jos mies ei muuta, -nuorempaa, -saa. Aina, aina erotetaan "nuoret naiset seksi"- "vanhat naiset -muu tarve."

• eräs naislukija

Aivan kuin olisin lukenut omia ajatuksiani ! Nuorempia useammat miehet haluavat .
      Olemme kuulemma kaatiskamaa, näin olen kuullut sanottavan.
      Eivät he meistä " huolta kanna ", höpön löpön.
      Pärjäämme kyllä, yksinelossa on todella paljon hyviä puolia.
      Nauttikaamme elämän monimuotoisuudesta, ilman sydänsuruja !

• Korppis

...yksinolon moninaisuuden ilman sydänsuruja hoitaa hyvin menestyvä seksilelubisnes. Kukaan ei jää mitään vaille, siispä nauttikaatte vapaat tyttöset elämän pienistä iloista; ))))

• kylläpäs nauratti

Kokemuksia viime kesältä.

Muutaman kerran yli 50 v mies oli halukas tuttavuuteen, mutta kun kävi ilmi ikäni, niin johan kiinnostus lakkasi. (olen reilusti yli 50)

• mukaan 80 % naisista haluaa 20 % miehistä. Tämä on siis faktaa, joka perustuu tieteelliseen tutkimukseen. Mitä nämä 20 % miehistä ovat, joita nämä 80 % naisista haluavat. He ovat ns. menestyjiä, joita suurin osa miehistä ei ole ole niillä mittareilla, joita menestykseksi yleisesti sanotaan. Kysymys on biologiasta, joka periytyy ammoisista ajoista. Vahvin uros (nykyään menestyjä) sai parhaat naaraat parittelukumppaneikseen, koska hänen jälkeläisillään oli parhaat edellytykset selvitä aikuisikää. Vahvalla uroksella oli myös ravinnon hankinnassa parhaat apajat ja näin mahdollisuus ruokkia jälkeläisensä.

Samat luonnon lait pätevät aivan täsmälleen nykyäänkin. Jos joku kuvittelee, että ihminen on teknisen kehityksen ja yhteiskunnan monimutkaistumisen takia jotenkin biologisesti muuttunut, hän ei joko ymmärrä asiaa tai sitten hän hän kieltää tosiasiat kategorisesti.

Tiedän muuten pari seitsemänkymppistä miestä, jotka juoksevat maratonin ainakin kerran vuodessa, joten eivät kaikki ikämiehet ole sohvaperunoita.

• eräs naislukija

keskustelussa ollutkaan kysymys, ovatko vanhenevat/vanhat miehet sohvaperunoita VAAN ,
        ikäisemme miehet eivät ole kiinnostuneita ikäisistään naisista !
        No, emme varmaankaan etsi " jälkeläistemme elättäjää " ?
        Emme myöskään enää lisäänny, Onneksi !

• eräs naislukija kirjoitti:

keskustelussa ollutkaan kysymys, ovatko vanhenevat/vanhat miehet sohvaperunoita VAAN ,
        ikäisemme miehet eivät ole kiinnostuneita ikäisistään naisista !
        No, emme varmaankaan etsi " jälkeläistemme elättäjää " ?
        Emme myöskään enää lisäänny, Onneksi !

katsota ikää samalla tavalla kuin reaalielämässä. Ihminen on biologiansa vanki, tahtoi hän sitä tai ei. Mies etsii nuorta tai nuorekasta naista juuri samasta syystä, oli ikä mikä hyvänsä. Nainen kehittyy sukukypsäksi ja aikuiseksi miestä nopeammin. Pariutumisiässä miehen on syytä olla naista muutaman vuoden vanhempi, jotta he ovat samalla kypsyysasteella henkisesti.

"No, emme varmaankaan etsi " jälkeläistemme elättäjää " ?" No, tässä on jälleen eräs asia, jota biologia ja psykologia eivät kysele. Näin totta kai varmasti on, mutta käyttäytymismallit eivät huomio tällaista, vaan pohjautuvat ihan muihin asioihin.

• Korppis

Olet perehtynyt noihin tilastoihin niin tiedätkö mitä tarkoittaa 80/20 prosenttisuhde eräässä toisessa tilastossa joka liittyy seksiin?

• Rullaati rullaati...

maratoniajotta jaksavatjuosta nuorten naisten perässä? Onko se niin että mies hoitaa kuntoaan ja palkitsee itsensä vaivansa palkaksi sitten nuoremmalla naisella? Tosi säälittävää jos näin on. Ninhän se Niinistökin rullaili luistimilla ja hoiti kuntoaann ja pokas itseään 30 vuotta nuoremman naisen vaimokseen. Miksei kelvannut oman ikäinen nainen? Olisko kannattanut 6-kymppisen naisen takia rullailla?

• Korppis kirjoitti:

Olet perehtynyt noihin tilastoihin niin tiedätkö mitä tarkoittaa 80/20 prosenttisuhde eräässä toisessa tilastossa joka liittyy seksiin?

80 % naisista ei saa orgasmia joka kerta, kun taas miehistä vain 20 %. Tämä oli kyllä arvaus.

• Rullaati rullaati... kirjoitti:

maratoniajotta jaksavatjuosta nuorten naisten perässä? Onko se niin että mies hoitaa kuntoaan ja palkitsee itsensä vaivansa palkaksi sitten nuoremmalla naisella? Tosi säälittävää jos näin on. Ninhän se Niinistökin rullaili luistimilla ja hoiti kuntoaann ja pokas itseään 30 vuotta nuoremman naisen vaimokseen. Miksei kelvannut oman ikäinen nainen? Olisko kannattanut 6-kymppisen naisen takia rullailla?

naimisissa ihan omanikäistensä kanssa.

• Rullaati ...
        Teotwawki kirjoitti:

naimisissa ihan omanikäistensä kanssa.

ettei näillä 7-kymppisillä miehillä ole niitä nuorempia salarakkaita jotka pitävät yllä intoa hoitaa kuntoa?

• hurrrrrr
        Teotwawki kirjoitti:

katsota ikää samalla tavalla kuin reaalielämässä. Ihminen on biologiansa vanki, tahtoi hän sitä tai ei. Mies etsii nuorta tai nuorekasta naista juuri samasta syystä, oli ikä mikä hyvänsä. Nainen kehittyy sukukypsäksi ja aikuiseksi miestä nopeammin. Pariutumisiässä miehen on syytä olla naista muutaman vuoden vanhempi, jotta he ovat samalla kypsyysasteella henkisesti.

"No, emme varmaankaan etsi " jälkeläistemme elättäjää " ?" No, tässä on jälleen eräs asia, jota biologia ja psykologia eivät kysele. Näin totta kai varmasti on, mutta käyttäytymismallit eivät huomio tällaista, vaan pohjautuvat ihan muihin asioihin.

tätä palstaa ei viitsi enää lukea. Pääasiassa tämän jauhajan takia. Alkoi ällöttää todella.
        Ummehtunutta löpinää.
        Minne raikkaat ajatukset ovat kadonneet?

• Korppis
        Teotwawki kirjoitti:

80 % naisista ei saa orgasmia joka kerta, kun taas miehistä vain 20 %. Tämä oli kyllä arvaus.

80% naisista ei saa orgasmia. Vain 20% on meitä onnellisia ; ) Rakastelun kaikkein tärkein elin on nimittäin korvienvälissä eikä huutojen tehoissa.

• Tosi on

Luonnon laeista ja evoluutiosta puhuen, -moni ajattelee ylläolevan tarinan tavoin. Jos luontoon verrataan, katsokaapa vaikka leijonalaumaa. Vanha uros hallitsee, vaan kuinka käy kun reviirille astuu vahva, NUORI ja viriili uros...??? -Nuori voittaa ja astuu niin vanhat kuin nuoretkin naaraat. Elinehtona se, ett NUORI uros turvaa lauman turvallisuuden.

• hurrrrrr kirjoitti:

tätä palstaa ei viitsi enää lukea. Pääasiassa tämän jauhajan takia. Alkoi ällöttää todella.
        Ummehtunutta löpinää.
        Minne raikkaat ajatukset ovat kadonneet?

itse yksikin raikas ajatus:-D)))))))))))))))))))

• Korppis kirjoitti:

80% naisista ei saa orgasmia. Vain 20% on meitä onnellisia ; ) Rakastelun kaikkein tärkein elin on nimittäin korvienvälissä eikä huutojen tehoissa.

minun naisistani on saanut orgasmin. Mutta onnellisuudesta en ole niin varma, sillä olen ollut niin monessa suhteessa. Tämä on kestänyt 15 vuotta, että kai tässä on jotain opittukin.

• Rullaati ... kirjoitti:

ettei näillä 7-kymppisillä miehillä ole niitä nuorempia salarakkaita jotka pitävät yllä intoa hoitaa kuntoa?

tietäisin jos olisi.

• jopa naurattaa
        Teotwawki kirjoitti:

minun naisistani on saanut orgasmin. Mutta onnellisuudesta en ole niin varma, sillä olen ollut niin monessa suhteessa. Tämä on kestänyt 15 vuotta, että kai tässä on jotain opittukin.

Mistä sä voit tietää, että ovat saaneet. Naiset osaa teeskennellä, ettei pojille tulisi suorituspaineita tulevaan koitokseen.

• Korppis
        Teotwawki kirjoitti:

Mitä testimenetelmää käytit saadessasi 100 % lopputuloksen? Itse en ole ikinä saanut nuin huiman hyvää tulosta. Ehkä voisin päästä johonkin 60 % lukuun jos otan kaikki suhteeni mukaan ; (((

• jassumarketta
        Korppis kirjoitti:

kuin tilastot. Täällä pojat puhuu suulla suuremmalla naisista. Oppipoikia taidatte olla, mutta vielähän te ehditte harjoitella:)))))))))))

• Korppis
        jassumarketta kirjoitti:

kuin tilastot. Täällä pojat puhuu suulla suuremmalla naisista. Oppipoikia taidatte olla, mutta vielähän te ehditte harjoitella:)))))))))))

Tämä minunkin tilastoni oli otettu erään seksuaalisuutta käsittelevän kirjan mainoslauseesta ; )))) No pojat on poikia ja he luulevat, että jos nainen pitää huutaa ja metelöi se saa orgasmin , vaan ei se ihan niin mene, tai kellä menee kellä ei, tiedä häntä ; ))))))

• Korppis kirjoitti:

Mitä testimenetelmää käytit saadessasi 100 % lopputuloksen? Itse en ole ikinä saanut nuin huiman hyvää tulosta. Ehkä voisin päästä johonkin 60 % lukuun jos otan kaikki suhteeni mukaan ; (((

sensitive mind:-D)

• jassumarketta kirjoitti:

tarvitaan tämän tästä, että tuntuma säilyy:-D))))

• Korppis
        Teotwawki kirjoitti:

sensitive mind:-D)

I belive ; ))) I like sensitive men with sensitive mind and hand, nice jess ; )))))

• Feministas
        Korppis kirjoitti:

Tämä minunkin tilastoni oli otettu erään seksuaalisuutta käsittelevän kirjan mainoslauseesta ; )))) No pojat on poikia ja he luulevat, että jos nainen pitää huutaa ja metelöi se saa orgasmin , vaan ei se ihan niin mene, tai kellä menee kellä ei, tiedä häntä ; ))))))

uskallat haastaa nämä miehemmearkipeliin, niin olen mukana.

• jassumarketta
        Teotwawki kirjoitti:

tarvitaan tämän tästä, että tuntuma säilyy:-D))))

olenko täällä ainoa naisimmeinen? Lähen äkkiä lätkiin, maine menee:))

• Korppis
        Feministas kirjoitti:

uskallat haastaa nämä miehemmearkipeliin, niin olen mukana.

Ja tarkoitat haastamisella arkipeliin, että..... mitä? Kyllä minä uskallan olla sanojeni takana ja uskon, että jotkut miehet uhoilussaan ei todellakaan tajua yhtään mitään mitä se rakastelu oikein on. He uskovat, että kun tanner tömisee ja patja pölyää se on jutska siinä ; ))))))

• Korppis
        jassumarketta kirjoitti:

Älä nyt minnee häviä ole tukenani, kai sä tiedät, että olen korppis = korpikirjailija ja nainen ; )))))

• Korppis kirjoitti:

I belive ; ))) I like sensitive men with sensitive mind and hand, nice jess ; )))))

feeling, Yours :-D))))))))))))

kunnia lisääntyy, kun jaksatte Korppiksen kanssa kahdestaan taistella.:-D)))

• Tosi on kirjoitti:

Luonnon laeista ja evoluutiosta puhuen, -moni ajattelee ylläolevan tarinan tavoin. Jos luontoon verrataan, katsokaapa vaikka leijonalaumaa. Vanha uros hallitsee, vaan kuinka käy kun reviirille astuu vahva, NUORI ja viriili uros...??? -Nuori voittaa ja astuu niin vanhat kuin nuoretkin naaraat. Elinehtona se, ett NUORI uros turvaa lauman turvallisuuden.

mene niin, mutta kyllähän ne apinalaumassakin kokeilevat sen vanhan patriarkan kestokykyä aina välillä ja lopulta senkin väistyttävä. Laumassa on myös aina monen ikäisiä sekä naaraita, että uroksia, mutta yksi vain hallitsee. On sellainenkin ihme nähty, että liian tyrannimainen paviaaniuros pantiin joukolla pois viralta, kun muut hermostuivat sen despotiaan.

• Korppis
        Teotwawki kirjoitti:

kunnia lisääntyy, kun jaksatte Korppiksen kanssa kahdestaan taistella.:-D)))

Voiko täällä mennä maine sen takia, että uskaltaa puhua totta tässä vaihetta elämänkaarta, mutta jos niin on niin antaa mennä vain, se huutaa jotka pelekää ; )))) Olen aikas väsynyt ja menen pian unimaan. Elän tätä nykyä matkalaukkuelämää ja seilaan kahden ison kirkon väliä joten kohta tämän rautarouvan panokset loppuu ja kaadun seisovilta jaloin sänkyyn.

Sain muuten tänään lasten joululahjaksi antaman läppärinikin vauhtiin, hyvin pelittää, mutta tämä tuotos tulee vanhalta pöytäkoneeltani. Läppäriä alan naputtelemaan ensiviikolla tuolla toisella isolla kirkolla.

Yötä ja olipas taas kiva heittää jutskaa kanssanne! Kaikille hyvää yötä ja ei oteta kaikkea niin hirmu ryppyotsaisesti vaikka asiaahän tämäkin jutustelu on ollut.

• jassumarketta
        Korppis kirjoitti:

Älä nyt minnee häviä ole tukenani, kai sä tiedät, että olen korppis = korpikirjailija ja nainen ; )))))

vaikka taitaa se maine olla jo mennyttä näillä palstoilla, mutta väliäkös tuo. Niin siis asiaan. Kyllähän jokainen puhua osaa mutta teot on eri juttu.

• Korppis kirjoitti:

Voiko täällä mennä maine sen takia, että uskaltaa puhua totta tässä vaihetta elämänkaarta, mutta jos niin on niin antaa mennä vain, se huutaa jotka pelekää ; )))) Olen aikas väsynyt ja menen pian unimaan. Elän tätä nykyä matkalaukkuelämää ja seilaan kahden ison kirkon väliä joten kohta tämän rautarouvan panokset loppuu ja kaadun seisovilta jaloin sänkyyn.

Sain muuten tänään lasten joululahjaksi antaman läppärinikin vauhtiin, hyvin pelittää, mutta tämä tuotos tulee vanhalta pöytäkoneeltani. Läppäriä alan naputtelemaan ensiviikolla tuolla toisella isolla kirkolla.

Yötä ja olipas taas kiva heittää jutskaa kanssanne! Kaikille hyvää yötä ja ei oteta kaikkea niin hirmu ryppyotsaisesti vaikka asiaahän tämäkin jutustelu on ollut.

Windows 7? Kysyy tietenkin mies:-D))))))))))))))))

• jassumarketta
        Korppis kirjoitti:

minä olen rehellinen immeinen ja kirjoitan omalla naamallani siksi ja mun galleriassani ei ole yhtään valhetta kun en osaa valehdella. Hyvät yöt sinnekkin.

• Korppis
        Teotwawki kirjoitti:

Windows 7? Kysyy tietenkin mies:-D))))))))))))))))

En pääse pötkölleen kun koko ajan kyselet, mutta ok, siinä on Windowas 7 ...poikani ohjelmoi suurin piirtein sen valmiiksi ja koulutti käytön,itse lisäsin mokkulan ja langattoman hiiren tänään. Kone on HP 615 perusläppäri. Hyvin pelitti, mami on hyvin onnellinen poikien joululahjasta joka tuli tarpeeseen kun asun ensi viikosta lähtien viikot Oulussa ja viikonloput kotona Korvessa ; )))) Yötä, näkisitpä kuinka haukottelen

; OO

• jaffetti

Syy on yksinkertaisesti se, että nuori nainen on intiimialan puuhissa edellä. Tuollainen 50 alkaa on useimmiten jo vähän kuin ruostunut työkalu. Toimii mutta kehnosti .

• - nimetön -

herjausta ja herjausta !! Mitenkähän on 50 miesten ruostunut työkalu?
        Odotan vastausta !

• vasso-Q
        - nimetön - kirjoitti:

Odotan vastausta !

vaikka ei saisikaan. Tuli mieleen iltapäivälehden uutisen mukaan rautaputkeen työkalunsa tunkenut kaveri. Siinä oli lähellä vaara, että ruoste raiskaa.

• Ettepäs tiedä kuka
        - nimetön - kirjoitti:

Odotan vastausta !

Miehet haluavat nuorempaa naista ja mielellään reilusti koska pelkäävät vanhemman kokeneen naisen seuraa. Miehen pitää päästä pätemään, olla Äijä! Vanhempi kokeneempi nainen on pätevämpi asiassa kuin asiassa, myös sängyssä. Tietää ja osaa. Mies alkaa jo hiipua. Siksi ollaan me 50 ja naiset ylpeitä iästämme ja jätetään jänishousut rauhaan:))))

No ei tämä ole pelkkä provo vaan totta ainakin toinen puoli!!!

• Anjaniina
        Ettepäs tiedä kuka kirjoitti:

Miehet haluavat nuorempaa naista ja mielellään reilusti koska pelkäävät vanhemman kokeneen naisen seuraa. Miehen pitää päästä pätemään, olla Äijä! Vanhempi kokeneempi nainen on pätevämpi asiassa kuin asiassa, myös sängyssä. Tietää ja osaa. Mies alkaa jo hiipua. Siksi ollaan me 50 ja naiset ylpeitä iästämme ja jätetään jänishousut rauhaan:))))

on.
        Joissain tapauksissa mies haluaa tabula rasan.
        Naisen jolla ei ole omaa mielipidettä ja jota voi opettaa oman mielen mukaan.
        Ikävä kyllä, nuori nainen haluaa lapsia ja perheen.Vanhempi mies ei sitä välttämättä enää halua.
        Mutta samahan se on suhteessa kuin suhteessa.Ei toista voi ottaa leikkikaluksi.

• Tolpat auki

Thai-naisia joillle kelpaa vaikka lerputinlkin kunhan saavat taloudellisesti turvatun ylöspidon. SIINÄ selitys.
        Ne suomalaiset nuoret naiset joille kelpaa vanhempi mies, on jotain luottotietonsa menettäneitä surkimuksia. Paitsi jos mies on TODELLA varakas, niin sitten voi kelvatat vähän fiksummallekin nuorelle naiselle, mutta mikään peruskoulun käynyt 50 äijäke ei taatusti kelpaa muuta kuin edellä mainitsemilleni tapauksille.
        Jos naisella on vielä monen eri miehen kanssa hankittu tenavia ja ex-ukot on varattomia niin ettei kykene ruokkojansa maksamaan, niin tarvitsevathan lapsukaisetkin leipää ja jos joku vanhempi mies tarjoutuu elättämään porukan, niin kyllähän nuorempikin nainen suostuu, jos selviää leväyttämällä tolppansa silloin tällöin.

• faktaa on
        Ettepäs tiedä kuka kirjoitti:

Jos mies hakee seksuaalisesti paljon kokeneempaa naista (sellaiselle on ihan vakiintunut nimikin), vanha ja kulahtanut ei käy alennuksellakaan kaupaksi.

• Lady DD.

Intiimialan puuhista??

Etkö kehtaa puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Virallinen sana on harrastaa seksiä. Romanttisesti puhutaan rakastelusta, leikkisästi naida napsutella. Rahvaanomaisesti puhutaan panemisesta. Sanavalinnastasi päättelen, että taidat olla saamaton neitsyt, jolla on vaan suuret puheet.

Hahaa! Olet ehkä niin aloitekyvytön, että tarvitaan lady dominaa, joka ottaa sinut ja sinä vingut kuin pikkupossu ja pyristelet vastaan. Sitähän sinä taidatkin kerjätä.

Eihän me palkita sitä tuhmudesta? Vai mitä muut leidit?.

• xxxyyy

Ei kysymys ole iästä. Syytät miehiä siitä mikä näyttää olevan oma vikasi, sitoutumisen puutteesta. Jos mitään ei anna, mitään ei saa.

Naiset ovat nuorina tottuneet siihen että he voivat valita, heitä pitää palvoa ja passata. Vanhemmiten osat vaihtuvat sen miehille ikävän tosiseikan johdosta että he kuolevat naisia nuorempina. Tässä iässä jokaiselle kunnon miehille on tarjolla muutakin kuin entisiä tai nykyisiä prinsessoja. Eivät ne enää kelpaa.

• Sininen lady

olen itse yli 55 v nainen, vakaravarainen ja hyvää huolta itsestäni pitävä, nuorekas, jopa tyttömäinen. Harrastan laidasta laitaan asioita, hevosurheilusta joogaan, painonnostoon ja korkeakulttuuriin. Minulla on aina oltava jotain suhteenpoikasta, niin nytkin. Pidän läheisyydestä ja seksistä. Miestuttavavani asuu kaukana, joten tapaamme harvahkoon. Enkä edes tiedä miten tämäkään suhde kestää. Voi olla, että hänellä on toinen, mutta sama asiahan voi olla minulla. Ikäkriisiä ei minulle juuri ole ollut. Olen myös kärsinyt useita eroja, mutta aina noussut ylös energisenöä ja "taistoon" valmiina. Nautin elämästä ja mikä heinointa olen sen itse pitkälle rakentanut. Elämässäni on yli kymmenen vuotta kestänyt kausi, kun en päässyt vaativan työn ja täydellisen yksinhuoltajuuden vuoksi mihinkään. Siksi otan nyt rohkeasti vastaan kaiken "elämän" ja arvostan sitä pettymyksineenkin. Kuinka mielenkiintoisia ihmissuhteita olenkaan saanut kokea. Olen niin paljon voiton puolella ja pitkälle rohkeuteni, en uhkarohkeuteni ansiosta. Ihania hetkiä ja miehiä, mutta myös kyyneleitä olen kohdannut. Mutta elämäähän tämä vaan on.

• Korppis

Kerroppas kun aloit, jotta miten sen naamavärkin ja olemuksen saa pidettyä tyttömäisenä, meikillä vai ihanko ilman? Doveako pohjiin vai ihan Lorealia? Kureliiviäkö vyötäröön ja tukisukkiako koipiin? Tukka tuulessa hulmuten irtilö? Väriä juuriin, jotta harmaat ei läpi tunge.

Mihin painonostoseuraan kuulut? Minä vaan nostelen viiden kilon puntteja silloin tällöin tuvan nurkassa, jotta allit ei alkaisi roikkumaan. Käytkö raveissa vai ihanko muuten tykkäät hypytellä pyllyäsi hevosen selässä?

Muutan kukapa se ei nyt seksistä tykkäisi ja läheisyyskin olisi namia ite kullekin.

Ei kannata välittää jos miesystävälläsi on toinen kun vaan pitää korkeakulttuurista tasoan. Kun kymmenenkin vuotta olet kituutellut niin kannattaa panostaa ukkomiehillä ilotteluun ne kun eivät roiku jatkuvasti helmoissa niin saa pitää vapauden ja voi hengittää ilan painolasteja ja niillä on jos minkälaista kokemusta ja vilunkia. Pettymyshän niistä tosin tulee, mutta kun ei tunnu sinua haittaavan niin mikäpä hänessä, eteenpäin sano mummo hangessa, eikös ; )

• 6,90
        Korppis kirjoitti:

Kerroppas kun aloit, jotta miten sen naamavärkin ja olemuksen saa pidettyä tyttömäisenä, meikillä vai ihanko ilman? Doveako pohjiin vai ihan Lorealia? Kureliiviäkö vyötäröön ja tukisukkiako koipiin? Tukka tuulessa hulmuten irtilö? Väriä juuriin, jotta harmaat ei läpi tunge.

Mihin painonostoseuraan kuulut? Minä vaan nostelen viiden kilon puntteja silloin tällöin tuvan nurkassa, jotta allit ei alkaisi roikkumaan. Käytkö raveissa vai ihanko muuten tykkäät hypytellä pyllyäsi hevosen selässä?

Muutan kukapa se ei nyt seksistä tykkäisi ja läheisyyskin olisi namia ite kullekin.

Ei kannata välittää jos miesystävälläsi on toinen kun vaan pitää korkeakulttuurista tasoan. Kun kymmenenkin vuotta olet kituutellut niin kannattaa panostaa ukkomiehillä ilotteluun ne kun eivät roiku jatkuvasti helmoissa niin saa pitää vapauden ja voi hengittää ilan painolasteja ja niillä on jos minkälaista kokemusta ja vilunkia. Pettymyshän niistä tosin tulee, mutta kun ei tunnu sinua haittaavan niin mikäpä hänessä, eteenpäin sano mummo hangessa, eikös ; )

Etkö kestä kaltaistasi kehujaa?

• Korppis
        6,90 kirjoitti:

Etkö kestä kaltaistasi kehujaa?

Kirjoitini tuonne ylemmäksi, että aloitus on provo ja siksi provoilen ; )))))))) Minä tykkään niin sekkaantua näiden "tyttömäisien" yksinäisisien elämään ; )

• Ei mikään kurppa
        Korppis kirjoitti:

Ei tarvitse olla mikään joka suuntaan levähtänyt tantta vaikka ikää olisi 55.
        Ei ole juurikasvua, on aivan oma nuoruudenväri tukassa. Ei ole vyötärömakkaroita, ei hyllyvää persettä ja leukia kolmin kappalein.
        Kaunis nainen vain parantuu vanhetessaan! Ex-mieheni tokaisi tässä viikko sitten, että olen paremman näköinen kuin nelikymppisenä.

• henri>|<

tämän ikäisiä ihmisiä. Kantsiiko sitä sitoutua, jos vähän antaa köyriä, tai köyrii.

Seurustelkaa, ja hyväilkää toisianne.

• jassumarketta

siitä sitoutumisesta. Nyt kun olen päässyt vapauden makuun, minua ei pidättele mikään. Ei tarvitse odotella Äijää lämpimän ruuan kanssa, voin valita minkä tv:kanavan haluan. Voin nousta ja mennä nukkumaan silloin kun haluan. Syödä tai juoda silloin kun haluan. Olla missä haluan miten kauan haluan, kaikkea en taida paljastaa mutta olihan tuossakin jo...

Minua ei pelota yksinäisyys, tykkään siitä. En tuijottele ikkunasta ulos vaan minulla on kädet täynnä töitä, mistähän nekin siunaantuu. Niin ja olen aina oikeassa:))

• sa

köyristellä haluaa, niin miksipä sitoutua. Moni haluaa kuitenkin ympärivuorokautista välittämistä, toveruutta, jota myös rakkaudeksi ainakin ennen sai kutsua.

Miksi aina pitäisi korostaa vapautta ja villeyttä, oikeassa liitossa niitä saa ihan tarpeeksi. Oikea rakkaus ei riistä eikä vangitse, vaan antaa ja välittää.

siitä sitoutumisesta. Nyt kun olen päässyt vapauden makuun, minua ei pidättele mikään. Ei tarvitse odotella Äijää lämpimän ruuan kanssa, voin valita minkä tv:kanavan haluan. Voin nousta ja mennä nukkumaan silloin kun haluan. Syödä tai juoda silloin kun haluan. Olla missä haluan miten kauan haluan, kaikkea en taida paljastaa mutta olihan tuossakin jo...

Minua ei pelota yksinäisyys, tykkään siitä. En tuijottele ikkunasta ulos vaan minulla on kädet täynnä töitä, mistähän nekin siunaantuu. Niin ja olen aina oikeassa:))

ole kuitenkin se, joka on taloudessa oikeassa? :-D

• exv

Kuulehan sie 50v naine olet parhaassa iässä ns miesmarkkinoilla. niin kypsä mut et liian vanha vieielä- Älä kuuule murehdi siitä iästä. Ottajia löytyy 30v ja ylöspäin. Tärkeintä on mitäen tunne ja arvostat itseäs. Tärkeintä on että elät tysillä sitä omaa elämäsi. T: 59 v- nainen

• Nalli-Kallio

Tuskin se iästä on kiinni, eiköhän siinä paljon enemmästä ole kyse, jos oman ikäiset tuntuu karkaavan horisonttiin on ehkä hyvä hetki katsoa peiliin, täyttä puppua on se että me miehet haetaan nuorempia, kyllä se tuntuu olevan toisinpäin, kun nää viiskymppiset naiset hakee poikiensa ikäisiä, innokkuus kun onkin top juttu, perkele painun peilin ääreen!

• Korppis

Älä suotta painu peilin eteen sillä jos viiskymppiset naiset karkaavat poikoisten perään niille jää vaan kokemusten opettamisen ilo ja sitä samaahan ne kokemattomat nuoret tyytösetkin kaipaa. Kun hommat on opittu voi opettaja siirtyä takvasemalle ; )))))

• Nalli-Kallio
        Korppis kirjoitti:

Älä suotta painu peilin eteen sillä jos viiskymppiset naiset karkaavat poikoisten perään niille jää vaan kokemusten opettamisen ilo ja sitä samaahan ne kokemattomat nuoret tyytösetkin kaipaa. Kun hommat on opittu voi opettaja siirtyä takvasemalle ; )))))

sitten kyseessä joku yliäiti opetus?

• Korppis
        Nalli-Kallio kirjoitti:

sitten kyseessä joku yliäiti opetus?

Niinkö lienee, tiijä häntä, öitä meen maate ; )

• liki 60v

Bravo, näin mennään, eihän sitä vain oteta. En viiti edes lukea onko siellä lihavuus kammoisia tai muit typeryksiä, minä valitsen edelleen miehen ei mies minua. Näin on ollut ja näin se menee!

• Näinkö?

Menetkös kauppaan ja nykäiset hihasta jotain miestä ja sanot:" Mä otan sut";D

• !!!!!!!!!!!!
        Näinkö? kirjoitti:

Menetkös kauppaan ja nykäiset hihasta jotain miestä ja sanot:" Mä otan sut";D

Kyl mä ihan yleijutuista olen löytänyt, pitää vaan lähtä sieltä kotoo pois, ei sinne kukaan osaa tulla!
        Katso lehdestä tapahtuamisianne ja ei kun mukaan, vaikkei niin mieluista olisikaan. Ilmaisjakelulehti tulee melkousisiin luukkuihin/laatikoihin.
        Siitä vain plaraamaan mitä missäkin on, ja sitten kans menoksi.
        KISSU JA KOIRANÄYTTELYT ON AIVAN LOISTAVIA TUTUSTUMIS TILAISUUKSIA...

• !!!!!

Mitä sä sit urputat? Jos on hyvä olla ni on. Mua ei kiinnosta sun hyvinvointisi, kiva kun menee hyvin, vaan paskaakos uhoilet? Oletko jätetty, vai liikaakin itsestäsi pitävä? Minäkö en jaksa lukea romaaneja niin nainen kuin olenkin.

Minä otan miehen jos niin haluan, ei mies minua...näin se on aina ollut ja näin on oleva!

Rumilla on tieten eri juttu, no jos rallua on Rolf auttaa:DDD

Kyllä sulla hätä on ja paha, HAE APUA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5288
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2078
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1280
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    Aihe