Minkä takia ihmisellä on nenä?Eikö olisi ollut parempi jos Luoja olisi suunnitellut hiukan viisaammin ja tehnyt pelkästään nenänreiät.Eihän nenästä ole muuta kuin haittaa ja se pitää ainoastaan silmälasit paikallaan.Olisi hyvinkin riittänyt jonkinlaiset poistoputket vaikka korvien taakse.Kun ajatellaan koko maapallon väestöä niin mikä mieletön määrä nenälihaa on aivan turhan panttina.Siitäkin lihamäärästä voisi leipoa ison kasan uusia ihmisiä ja sademetsätkin säästyisivät kun ei tarvita paperinenäliinoja.Eikä ketään voisi vetää nenästä!
Kamalaa Ihmislihan Tuhlausta!
46
424
Vastaukset
tehtävä. Ajattele, jos kaikki räkisivät ympäriinsä korviensa takaa ja lima leviäsi lähimmäistemme ulottuville.
- Korppis
Sinä kerkesit ennen meikää sama idea syntyi korvieni väliin ; ))))
Korppis kirjoitti:
Sinä kerkesit ennen meikää sama idea syntyi korvieni väliin ; ))))
olen kärsinyt joskus minäkin.:-)
- Korppis
Teotwawki kirjoitti:
olen kärsinyt joskus minäkin.:-)
Vaan ajattele jos ei olisi kuin reijät keskellä lärviä niin mitä muuta hyötyä siitä olisi kuin valmiit paikat lävistyksille.
Korppis kirjoitti:
Vaan ajattele jos ei olisi kuin reijät keskellä lärviä niin mitä muuta hyötyä siitä olisi kuin valmiit paikat lävistyksille.
Kun katselen goottityttäriäni kaikkine lävistyksineen. Puistattaa, vaikka itsellänikin on timangikorvis.
- Korppis
Teotwawki kirjoitti:
Kun katselen goottityttäriäni kaikkine lävistyksineen. Puistattaa, vaikka itsellänikin on timangikorvis.
Minä voisin laittaa ison punaisen rubiinini toiseen reikään, mutta mitä tunkisin toiseen?
- .
Korppis kirjoitti:
Minä voisin laittaa ison punaisen rubiinini toiseen reikään, mutta mitä tunkisin toiseen?
voisi olla sopiva?
- Korppis
. kirjoitti:
voisi olla sopiva?
Nyt meni herne nenuun ; ( ....kele
- :))))
Korppis kirjoitti:
Nyt meni herne nenuun ; ( ....kele
Luuiin, että puhuttiin navasta. Mulla menee joskus nauris napaan. :))))
- Korppis
:)))) kirjoitti:
Luuiin, että puhuttiin navasta. Mulla menee joskus nauris napaan. :))))
Vaan minuapa on oma napa lähinnä ; ) eikä siihen hyvin solmittuun nauris sovi ; )))
- Otto-Vaan..
Äkkiseltään luulisi tuhlaukseksi. Isosta nenästä on helvatan iso hyöty, vasta tuulikaan ei tunnu missään.:)
Toimiihan se myös suunnan näyttäjänä.- Otto-Vaan..
nooanarkki kirjoitti:
Sellainen jumalaton kolvi painaakin varmasti pari kiloa ja nenäkarvat estävät näkyvyyden.
Pitää rinnan raikkaana ja askeltamisen ryhdikkäänä.
Karvathan saa pois kerihtimillä. Otto-Vaan.. kirjoitti:
Pitää rinnan raikkaana ja askeltamisen ryhdikkäänä.
Karvathan saa pois kerihtimillä.vähintään polttomoottorilla varustettu nenäkarvanpoistaja!
- Otto-Vaan..
nooanarkki kirjoitti:
vähintään polttomoottorilla varustettu nenäkarvanpoistaja!
Miksi ne ei ole sijoitettu toinen eteen ja toinen taakse.Silloin kuulisi edestä ja takaa.
- Korppis
Otto-Vaan.. kirjoitti:
Miksi ne ei ole sijoitettu toinen eteen ja toinen taakse.Silloin kuulisi edestä ja takaa.
Hihihii nyt meni hermot ; )))) entä silmät sama juttuko, ei voisi takaapäin kukaan yllättää ; )
Korppis kirjoitti:
Hihihii nyt meni hermot ; )))) entä silmät sama juttuko, ei voisi takaapäin kukaan yllättää ; )
Tämänhän piti olla asiallinen aloitus!
- Otto-Vaan..
Korppis kirjoitti:
Minäkin ehdin jo miettiä.Toinen takana ja näkökenttä molemmissa 180 astetta. Voi vietävä, koko ympäristö yht aikaa näkyvissä.:)
- Korppis
nooanarkki kirjoitti:
Minä olen niin asiallisten aloitusten perään, että en nukkumaankaan malta mennä ; ))))
- Otto-Vaan..
nooanarkki kirjoitti:
Aloituksen tuoma tuottohan menee iso nokkasten hyväksi.:)
- Korppis
Otto-Vaan.. kirjoitti:
Aloituksen tuoma tuottohan menee iso nokkasten hyväksi.:)
Ja mikä parasta aloituksen antama hyvä mieli menee lyhentämättömänä mielenterveystyöhön.
Korppis kirjoitti:
Ja mikä parasta aloituksen antama hyvä mieli menee lyhentämättömänä mielenterveystyöhön.
antaa aina rauhalliset yöunet! :-)
- Korppis
nooanarkki kirjoitti:
antaa aina rauhalliset yöunet! :-)
Nyt laitan nenäni sieraimineen vinosti tyynylle ja hymyilen, on näet vieroitusoireita vetää suu peruslukemille ; )))) kiitos makeista nauruista... yötä
- ,
on luovaa työtä, rään syöminen on pieni rokotus. Sanoo Siirakki, joka tietää.
Ilman nenää ihmisellä olisi vetokoukku otsassa.- ,
en osannut huuhailla tarpeeksi./ Pure nenääs, Speden sanoin. //
Puhun itsekseni, pysyn hyvässä seurassa. - eturormi
olis jos ei olis kärsässä? meinaan kun liikenevaloissa näkee näitä nokan kaivajia.
- ..........
eturormi kirjoitti:
olis jos ei olis kärsässä? meinaan kun liikenevaloissa näkee näitä nokan kaivajia.
etusormi
- ;)_)
eturormi kirjoitti:
korvaan, toinen kärsää käyttää"-lastenlaulun sanoin.
Siinäpä on kysymys, jonka tietäjä saa varmaankin Nobelin palkinnon. - *reeeeeps*
;)_) kirjoitti:
korvaan, toinen kärsää käyttää"-lastenlaulun sanoin.
Siinäpä on kysymys, jonka tietäjä saa varmaankin Nobelin palkinnon.enimmäkseen ne nokan kaivajat ovat miehiä
- helmen,sukeltaja
*reeeeeps* kirjoitti:
enimmäkseen ne nokan kaivajat ovat miehiä
mun mieliharrastus, on nenän tarkastus. Tiedä, mitä räkäaarteita sieltä löytyy , tai jos joitakin ilkeitä herneitä.
- kikati kukati
nukkumaan naurultani ,hihittelen läpi yön ;-)))))))))
- kikati jne
nooanarkki kirjoitti:
Voipi mennä sieraimet vaikka tukkoon...
sierain,kuka on keksinyt? ;-)))))
kikati jne kirjoitti:
sierain,kuka on keksinyt? ;-)))))
Samalla lailla kuin takapuoli on pierain!
- ;-))))))))))))))))))
nooanarkki kirjoitti:
Samalla lailla kuin takapuoli on pierain!
;-)))))))))))))))))))))
- ois
Oliko ne maorit jotka neniä hieroi vastakkain tervehtiessä, kuis heille kävisi jos nokkikkain tervehditä?
Entäs kun pistää nokkansa joka paikkaan tai nyrpistää nokkaansa, mitä sitä sitten tekisi jos ei nenää olisi, kysyn vain.
Entäpä ne hauskat nenän mutrutukset kun heinällä kutittaa nukkuvan nokkaa.Ja on parempi kun ei pystyisi joka paikkaan nokkaansa työntämään.Heinällä kutittaminen on silkkaa sadismia!
- :(
mikä räkäsade tulisi, jos aivastaisi ilman klyyvaria?
:( kirjoitti:
Niskasta löytyy mikä nielusta irtoaa!
- aivastaa
:( kirjoitti:
seisoo keskikäytävällä ja korvat suihkuttaa ;D
- ko
nooanarkki kirjoitti:
Ja on parempi kun ei pystyisi joka paikkaan nokkaansa työntämään.Heinällä kutittaminen on silkkaa sadismia!
no, kärsitään yhdessä. xD
aivastaa kirjoitti:
seisoo keskikäytävällä ja korvat suihkuttaa ;D
Se on aivan korvaamaton asia!
syntyisi, kun puolitettaisiin ihmisen keskipituus ja paino laskettaisiin neljäsosaan. Ajatteles mitkä edut!! Rakennukset, autot, lentokoneet jne voitaisiin tehdä puolta pienemmäksi ja 3/4 ihmislihasta säästyisi muuhun käyttöön! :) Tosin naiset olisivat tällöin puoliNaisia, mutta kaikkea ei voi saada kerralla!
- xxxyyy
Päinvastoin. Nenästä on paljon etua. Jos kaadut, se ottaa ensiksi vastaan etkä lyö otsaasi katuun. Jos olet kova ottamaan, se valaisee tietäsi kun hoipertelet kohti kotia. Jos olet vanha mies, on sinulla ainakin jotakin mitä voit naisille näyttää, vieläpä ihan julkisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991