Heei.
oon 15-v tyttö (täytän maaliskuussa 16) ja asun lohjalla.
en oo tänne ennen kirjoitellu, mutta nyt sit aattelin ku en keksiny muutakaan..
eli siis etsin sellasia kivoja, edes jotenkin järki päässä olevia ihmisiä mun elämään. :D
olisi ihanaa saada uusia tuttuvuuksia/kavereita/ystäviä ja tälleen. joiden kans vois sit välillä hengailla ja viettää aikaa. :) jos esim. asut helsingissä, niin voin tulla siellä käymään TAI jos jossain kauempana.. niin katotaan kuinka kaukaa et oisko mahollista :) ja tietty tännekki päin saa tulla.
sukupuolella ei väliä, mutta oishan se tosikiva jos jätkiäkin löytyis! :>
ikää sulla vois olla 16-20 ? ja ei haittaa jos ny vähän johonkin suuntaan heittää, jos muuten on hyvä tyyppi.
harrastan tanssimista ja tykkään laulamisesta, matkustelusta jne.
ota rohkeasti yhteyttä jos vaikka nähtäis joskus ja tutustuttais : )
mun s-postiosoite: [email protected]
löytyiskö live-seuraa ?
kattz
2
925
Vastaukset
- JjjjJjJjj
Mooi oon 16v jäbä espoost ois kiva saada uusii kamui mu mese on Janne@[email protected]
- neegos
Jos kiinnostaa meseen heittää ja sellaineen löytyy niin heitäppä toki. Mese on linnunpelatinkuningas (at) hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275715
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962519- 1322426
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 571006
- 111005
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8982- 51882
- 76805
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101775