Ihme tulehduksia

Patittaa

En tiedä mikä mua vaivaa.... En ole oikeastaan ikinä kipeänä silleen normaalisti että olisi kuumetta ja nuhaa. En muista vuosiin sellaista olleen. Mutta viimeisen vuoden aikana olen syönyt 4 antibioottikuuria erinlaisiin tulehduksiin. Ensi sormeeni tuli paha ihottuma joka märki niin että haavaumat tulehtuivat: antibioottikuuri. Kesällä kainalooni tuli vanha kunnon märkäpaise, todella kipeä ja mätää tuli kun puhkaistiin: antibiootti. Kesällä silmääni tuli myös ns. näärännäppy joka sekin tulehtui!! Siihenkin antibiootti (diagnoosi oli tulehtunut luomirakkula). Syksyllä tämä sama vaiva uusitui mutta toisessa silmässä: antibiootti. Loppusyksystä sitten sisäreiteeni tuli sellainen vanha kunnon mätäpaise kuin kesällä oli kanalossa. Sekin puhkaistiin ja kammottavaa mätää sielläkin: antibiootti. Nyt mulla on taas tulossa silmään tuo tulehtunut luomirakkula, sen tuntee ja näkee. Voi kettu. Lisäksi mulla on elokuusta asti ollut huulenpielet auki, ihan kamalan näköiset jo. Olen syönyt ehkäpä kaikki suomen apteekeista saatavat b-vitamiinit ja muita vitamiineja, eikä MITÄÄN tehoa. Alan kohta huolestua todenteolla, mikä mulla on?? Miten samaan ihmiseen tulee kaikki tulehdukset?? Tulis josku ihan vaan nuha ja kuumetta, olisin erittäin kiitollinen. Mihin tutkimuksiin tässä pitäis mennä että selviäisi onko sisuksissa esim jotain, vai veressä vai missä mättää?? Ja elän terveellisesti, syön terveellisesti ja liikun päivittäin. En tajua!

8

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätietoinentietoien

      Kotiruokana runsaasti pastaa ja hyviä rasvattomia maitotuotteita sekä paljon sianlihaa ja ruuanlaittoon auringonkukkaöljyä?

    • vittuuntunutkin

      Fakta on että lääkäreiden pitäisi tuo tutkia eikä ainoataan puhkasta ja antaa antibiootteja. Eli verikokeet yms....noh ajatellaan näin että sua pompotellaan eikä se lisää tervehtymistä. Sinun olisi syytä ihan laskennallisesti tarkkailla ruokavaliotasi vitamiini ja MYÖS mineraalitasolla. Perushommahan on niin että jos puutostila on niin perusta koko hommalle on pyrkiä tprjumaan puutostila josta kehon vastustuskyky paranee.
      En usko että etes B vitamiini on se joka uupuu mutta toki myös se. B vitamiinit on kuitenkin hyvin ikäviä yliannosteltuna!!!!!!!!!!!!Kokemusta on. Eli jotta voisit olla varma mistä puutos on, täytyy seurata mieluiten TARKKAAN laskennallista saantia. Jos saa jotain tai joitakin vaitmiineja enemmän kuin ehkä yhtä vaikka sitäkin saaantisuosituksen verran johtaa se mahdollisesti puutostilaan. Eli synkka täytyy olla. Esimerkki yllättävistä puutostiloista jotka voi selvitä ihan muistelemalla omaa lapsuuttaan, pahimmassa tapauksessa syntymää ja omien vanhempien sairasvuosia ennen sinun syntymää:

      Sinkki
      Seleeni
      D-vitamiini

      Mutta tähän tietoon ei kannata nyt takertua koska sulla juttu voi olla toinen. Ohjelmia ihan ilmaisiakin ja riittäviä tämän asian tutkimiseen löytyy...ei kannata siksi maksaa mistään. Vitamiinin puutostila pahimmillaan voi olla jopa 3-6kk kestävä tankkaus tai sitten jopa vuosi mutta puutostilaa ei korjaa esim. purkillisen syönti yhden päivän ajan. Siitä saisi itsensä vain kuolemansairaaksi. Eli voit kuvitell miten ihan luontaistieteellä asiat voivat korjaantua koska kolmen kuukauden kuuri ei olekaan mikään pikku juttu.

    • Valmarinia

      Netistä löytyy tarinaa happo-emäs tilasta.Valmarinin pitäisi poistaa hapettumia.

      • Neuvosta kiitos!

        täälläkin yksi ihme oireita poteva, joka kyllä käyttää valtavan määrän lisävitamiineja, mutta se, ovatko oikeat ja oikeassa määrin, onkin toinen juttu.. eli mutu -tuntumalla (siis ei hyvä juttu ilmeisestikään).


    • Valio_asiantuntija

      Usein toistuvat antibioottikuurit voivat tuhota suolistosta vastustuskyvyn kannalta hyödyllisiä bakteereja. Maitohappobakteerien, esimerkiksi Gefilus LGG tuotteiden nauttiminen voi auttaa tasapainottamaan suoliston bakteerikantaa ja ehkäistä antibioottikuurien haitallisia sivuvaikutuksia. Antibiootti ei tuhoa Gefilus tuotteiden sisältämän LGG® maitohappobakteerin vaikutusta, jos niitä ei oteta samaan aikaan. Antibiootti kannattaa ottaa ensin ja probiootti vasta puolen tunnin kuluttua.

      • iopiopiopiop

        Ylilääkärille "muistutus" , mikä on virallinen paperi - siitä,ettei sinua tutkita tarpeeksi näiden vaivojen takia, ja jos ei tilanne muutu, niin lääkäri vaihtoon. Ja voihan sen muutenkin jo nyt vaihtaa..syyksi riittää puuttuva luottamus. Ja jos ei auta ,niin sano, että teet kantelun vaikka terveydenhuollon oikeusturvakeskukseen, että kansalainen ei saa hoitoa. Ei ne muuten mitään usko. Näissä vaan se vaara, että "kostetaan", mutta laita asiat vaakakuppiin ja mieti siedätkö huonoa hoitoa ja sairastelua, vai haluatko tutkimuksiin ja vaivat selvitettäviksi? Vaakakuppia....??


    • ohikulkija vaan...

      en kehottaisi syömään mitään muuta kuin ruokaa,
      mistään ei voi nähdä terveysvaikutusta, mutta voivat vaikuttaa haitallisesti useiden vuosien jälkeen.

      kaverini söi pillereitä, liikkui ja eli terveellisesti ja kertoi kuinka aina on ollut hyvä kaunis iho,
      mutta paiseita on ollut koko elämä, kuoli 55v haimasyöpään.

      eli kehottaisin käymään ihan oikeilla lääkäreillä verikokeissa,
      ja vaikka toisellakin, jos vaikka toinen alkaa innostumaan tulkinnoista,
      tuskin mitään kannattaa syödä ennekuin syyt ovat täysin selvinneet.

      mitään itserohtoja en söisi, sillä inä, vanhempani ym tuttuni ovat todella hyvin ja terveenä pysyneet ilman mitään ihmelääkkeitä,
      millä sitä osaisi sitä oikeaa itse alkaa syömään,

      rahapussi vain keventyy jos uskoo niihin todella kauniisiin kirjoituksiin ja puheisiin.
      -

    • *****

      Jos sinulle tulee pieni näppylä ensin ja sitä sitten rappaat, niin mitä luulet, tuskin peset käsiäsi niin tiuhaan että olisi sitten kynnenalusia myöten puhtaat, no nehän tulehtuu. Näärännäpytkin kannattaa antaa olla, joo kyllä kutiaa ja pistelee, mutta kannattaa olla rappaamatta. Huulenpielet aukeaa helposti esim. suolasta, juothan muuten ihan vaan vettä tarpeeksi ? Ja muista aina käydän pesulla kun olet hikoillut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      71
      1388
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      373
      713
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe