ImmunoglobuliiniG:stä luokka 3 on alle viitteen. Omituista sairastamista on vähän väliä. Voiko immuunipuolustusta parantaa jotenkin? Nyt on poskiontelotulehdus, mutta immunoglobuliinit aika matalia. pitäisikö niiden nousta infektion aikana. Kolme viikkoa oli hyvin vähäisiä oireita ennen kuin sain antibiootin. se on loppumassa tänään. Miuten voin varmistua, onko tuollainen vähäoireinen mennyt pois. Ei mitään nuhaa tai kuumetta.
Jos puuttuu Ig-alaluokka
5
438
Vastaukset
- SamSametti
Nyt mulla lienee Cryptosporidium infektio. Loiskystoja on ulosteessa. Jo viikon ripulilla. Mitkä ovat paranemismahdollisuuteni?
- SamSametti
Onko ne sitten hiivaiiöitä vai mitä? Kymmenes päivä jo ripulilla ja vatsakivuissa. On sitten hidasta tuo näytteiden analysointi. Levitänpähän kaikille sitten mikä sitten lieneekin, kun en kerta tiedä mikä mulla on..
- Valio_asiantuntija
Yleisimmin käytetyn probiootin, Lactobacillus rhamnosus GG (ATCC53103) maitohappobakteerin, on todettu lukuisissa tutkimuksessa tehostavan vastustuskykyä ja yhdessä kolmen muun terveysvaikutteisen bakteerin kanssa rauhoittavan myös ärtyneen suolen oireyhtymää (IBS) sekä vähentävän lasten atooppisten oireiden ja hengitystieinfektioiden tartuntariskiä. Valio käyttää maitohappobakteeria vastustuskykyä lisäävissä LGG® tuotteissa, Valio Gefilus® brändillä myytävissä maidoissa, piimissä, jogurteissa, juustoissa, mehuissa ja marjakeitoissa sekä neljän probiootin yhdistelmässä stressivatsaa rauhoittavissa Valio Gefilus® MAX jogurttitehojuomissa.
- SamSametti
koko antibioottihoidon ajan ja sitten ripulia aikana (kapseleita ja Gefilusmehua ja maitovalmisteita). Sitten sain lääkärin reseptin Precosa-hiivavalmisteelle. Sen pitäisi syrjäyttää pahat mikrobit. Epäilen, että suolistossani kasvoi hiiva. salmonellaa ja muita pahulaisia (esim. Clostridium difficileä) ei ollut. Antibiootin jälkeinen vatsaongelma kesti kaksi viikkoa.
Itiöitä oli ulosteessa aika ajoin enemmän ja sitten välillä vähemmän. En ole saanut vielä vastausta Cryptosporidiumanalyysista. En oikein löydä kuvia hiivaitiöistä. Lienevätkö ne samaa kokoa kuin Cryptosporidium muris? Maitohappobakteerit eivät pystyneet estämään ripulointia ja itiöiden (tai kystojen) esiintymistä (mikroskoopilla katsottu).
- Huolestunut 40+
vaan lisää, itse olen yli 40 v ja liikun joka päivä säännollisesti kävellen 5-10 km tai hiihtäen..
Mahatauti mulla oli ja paha! se oli norovirus kesti 4 päivää mutta flunssat ei ole kyenneet tulemaan : )
Tietysti järkevä syöminen on myös tarpeen jotta terveys säilyy ja jaksaa painaa..
Nuoriso sairastelee melkopaljon huonon yleiskuntonsa tähden, olen tosi huolissani että moni nuorempi on huomattavasti huonommassa kunnossa kuin tämmoinen keski-ikäinen mies!
On mullakin tietokone ja harrastan tietotekniikkaa, mutta silti se si saa olla elämän pääasia!
Itsestäkin pitää muistaa huolehtia..: )
Pete
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3157329Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151347- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91221Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009