Jos teette sopimuksen sinne, varokaa!
2 vuotta sitten kävivät vaihtamassa mittarin kun olin muuttanut ostamaani taloon, tähän päivään asti on mennyt ihan ok kunnes soittivat että vaihtavat uuteen etäluettavaan mittariin.
Asentaja(n.20 v) tuli paikalle ja alamäki alkoi kun noususulakkeet paloi kahteen kertaan asennuksen aikana, kytki vahingossa väärin...
meni pari viikkoa ja taas soittivat yhtiöstä että siloin kaksi vuotta sitten... asentaja on kytkenyt mittarin väärin(tehnyt virheen tai ollut huolimaton) niin että olemme perineet liian vähän sähkölaskua ja että perimme takautuvasti kahden vuoden laskut!
Voin kuulemma itkeä,raivota ja pyytää selvitystä asiasta mutta joudun maksamaan mokomasta paskasta koska joku epäpätevä tai huolimaton asentaja ei ole osannut tehdä työtään eikä ole missään vastuussa tekemästään virheestä!
Minun mielestä tässä kohtaa homma menee niin päin persettä kun vaan voi mennä, eihän se mun vika
ole kun asennus on mennyt puihin.
Eikö tänäpäivänä tehdä keskusasennuksista minkäänlaista tarkastus pöytäkirjaa tai edes mitata/ tarkisteta
asennuksia?!?
Sanoinkin että tämähän ei jää tähän koska minä en toisten virheistä maksa, kaivan kaiken datan ja se joku
saa sitten viime kädessä kutsun raastupaan, jos ei asiaa paineta villaisella.
Vantaan energia
Ei tyytyväinen
1
346
Vastaukset
- Sieltä apua saanut
otappa ensiksi yhteys energiamarkinavirastoon ne auttaa ja neuvoo mitä saa ja mitä ei tehdä, siellä alantuntevat lakimiehet ja naiset
http://www.energiamarkkinavirasto.fi/index.asp?start=1&languageid=246
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263438
- 771680
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa821188Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1561132- 45971
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795