Jos teette sopimuksen sinne, varokaa!
2 vuotta sitten kävivät vaihtamassa mittarin kun olin muuttanut ostamaani taloon, tähän päivään asti on mennyt ihan ok kunnes soittivat että vaihtavat uuteen etäluettavaan mittariin.
Asentaja(n.20 v) tuli paikalle ja alamäki alkoi kun noususulakkeet paloi kahteen kertaan asennuksen aikana, kytki vahingossa väärin...
meni pari viikkoa ja taas soittivat yhtiöstä että siloin kaksi vuotta sitten... asentaja on kytkenyt mittarin väärin(tehnyt virheen tai ollut huolimaton) niin että olemme perineet liian vähän sähkölaskua ja että perimme takautuvasti kahden vuoden laskut!
Voin kuulemma itkeä,raivota ja pyytää selvitystä asiasta mutta joudun maksamaan mokomasta paskasta koska joku epäpätevä tai huolimaton asentaja ei ole osannut tehdä työtään eikä ole missään vastuussa tekemästään virheestä!
Minun mielestä tässä kohtaa homma menee niin päin persettä kun vaan voi mennä, eihän se mun vika
ole kun asennus on mennyt puihin.
Eikö tänäpäivänä tehdä keskusasennuksista minkäänlaista tarkastus pöytäkirjaa tai edes mitata/ tarkisteta
asennuksia?!?
Sanoinkin että tämähän ei jää tähän koska minä en toisten virheistä maksa, kaivan kaiken datan ja se joku
saa sitten viime kädessä kutsun raastupaan, jos ei asiaa paineta villaisella.
Vantaan energia
Ei tyytyväinen
1
359
Vastaukset
- Sieltä apua saanut
otappa ensiksi yhteys energiamarkinavirastoon ne auttaa ja neuvoo mitä saa ja mitä ei tehdä, siellä alantuntevat lakimiehet ja naiset
http://www.energiamarkkinavirasto.fi/index.asp?start=1&languageid=246
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628