Jos teette sopimuksen sinne, varokaa!
2 vuotta sitten kävivät vaihtamassa mittarin kun olin muuttanut ostamaani taloon, tähän päivään asti on mennyt ihan ok kunnes soittivat että vaihtavat uuteen etäluettavaan mittariin.
Asentaja(n.20 v) tuli paikalle ja alamäki alkoi kun noususulakkeet paloi kahteen kertaan asennuksen aikana, kytki vahingossa väärin...
meni pari viikkoa ja taas soittivat yhtiöstä että siloin kaksi vuotta sitten... asentaja on kytkenyt mittarin väärin(tehnyt virheen tai ollut huolimaton) niin että olemme perineet liian vähän sähkölaskua ja että perimme takautuvasti kahden vuoden laskut!
Voin kuulemma itkeä,raivota ja pyytää selvitystä asiasta mutta joudun maksamaan mokomasta paskasta koska joku epäpätevä tai huolimaton asentaja ei ole osannut tehdä työtään eikä ole missään vastuussa tekemästään virheestä!
Minun mielestä tässä kohtaa homma menee niin päin persettä kun vaan voi mennä, eihän se mun vika
ole kun asennus on mennyt puihin.
Eikö tänäpäivänä tehdä keskusasennuksista minkäänlaista tarkastus pöytäkirjaa tai edes mitata/ tarkisteta
asennuksia?!?
Sanoinkin että tämähän ei jää tähän koska minä en toisten virheistä maksa, kaivan kaiken datan ja se joku
saa sitten viime kädessä kutsun raastupaan, jos ei asiaa paineta villaisella.
Vantaan energia
Ei tyytyväinen
1
355
Vastaukset
- Sieltä apua saanut
otappa ensiksi yhteys energiamarkinavirastoon ne auttaa ja neuvoo mitä saa ja mitä ei tehdä, siellä alantuntevat lakimiehet ja naiset
http://www.energiamarkkinavirasto.fi/index.asp?start=1&languageid=246
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004403
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!452051- 631723
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331373Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581347Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93969SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26933Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170828Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186706