Immuunipuutokset ja rokotukset

TomiOsku

Uskallanko ottaa sikarokotuksen, kun sairastelen ja on immunoglobuliinipuutosta (esim. IgG3 matala)?

6

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ohi on

Possunuha on jo ohi.

• Fr.Fionatar

Minulla on erittäin harvinainen ja hankala immuunijärjestelmän sairaus, ja sama että arvot matalalla, eli olemme infektioherkkiä.
      Ja jos flunssa tulee se on melkein aina antibiootin paikkka.

Otin sikainfluenssa rokotuksen marraskuussa mutta kerkesin saada tartunnan ja sairastin sen erittäin ankarana.

En voi muuta sanoa kuin että kehoitan rokotusta, se meinaan iski mulle jo toisena päivänä keuhkoihin se tauti.

Ja toisesta aallosta ei voi tietää, onko se pahakin.

• Fr.Fionatar

Kannattaa kysyä asiaa myös lääkäriltä ja hänen mielipidettään.

• TomiOsku
        Fr.Fionatar kirjoitti:

Kannattaa kysyä asiaa myös lääkäriltä ja hänen mielipidettään.

Kysyin tänään sisätautilääkärin mielipidettä sikainflurokotuksesta. Hän sanoi, että suosittelee, mutta jätti asian itseni päätettäväksi.

Olen kolme kuukautta sairastanut jotakin. Tänään oli ensimmäinen hyvä päivä. Mutta illalla tuli kurkku toiselta puoleta tulipunaiseksi. Ja ikenessäkin on punainen alue. Silmät kutiavat.

Miten vastustuskykyä voisi parantaa? En halua ruveta piikittämään immunoglobuliineja. En voi senkään puolesta ottaa sitä rokotetta, kun olen aina kipeä.

• tarkasti...

tämän rokotus jutun! Sinä sairastit sikasi ilmeisimmin siksi että sait sen elimistöösi rokotuksesta.Kaikki Suomessa vakavimmin sairastaneet ja sairauteen kuolleet (yhtä poikkeusta lukuunottamatta, ei ollut tietoa oliko rokotettu) ovat olleet rokotettuja.Tästä on "tukkimiehentilastoa", kunhan kyselet rehellisiltä lääkäreiltä,jotka ovat sitä sisäpiirissään ihmetelleet. Voit myös lukea kuolintapauksista annettu uutistieto,jossa poikkeuksessta lukee että kuollut oli saanut rokotuksen paria päivää, tai korkeintaan viikkoa ennen sairastumistaan!

• Fr.Fionatar
        TomiOsku kirjoitti:

Kysyin tänään sisätautilääkärin mielipidettä sikainflurokotuksesta. Hän sanoi, että suosittelee, mutta jätti asian itseni päätettäväksi.

Olen kolme kuukautta sairastanut jotakin. Tänään oli ensimmäinen hyvä päivä. Mutta illalla tuli kurkku toiselta puoleta tulipunaiseksi. Ja ikenessäkin on punainen alue. Silmät kutiavat.

Miten vastustuskykyä voisi parantaa? En halua ruveta piikittämään immunoglobuliineja. En voi senkään puolesta ottaa sitä rokotetta, kun olen aina kipeä.

Elämällä mahdollisimman terveellisesti ja syö vitamiinipitoista ruokaa älä käytä niitä vitamiinitabletteja muuta kuin D-vitamiinia ja jos sinulla on mehulinko purista omenista ja porkkanoista mehua tai mitä vain, se vaatii vähän työtä mutta kannattaa, itse olen siten säästynyt monilta räkätaudeilta.
        Ja käytä myös niitä maitohappokapseleita ja syö hapankaalia se on hyvää elimistölle.

Kun tuota immuunipuutosta silloin ihminen herkistyy myös erilaisille ruokaine allergioille ja lisäaineille tuli mieleen kun sanoit ikenistäsi ja kurkustasi, käytä elmex hammastahnaa se on ns. mietoa ja kysy onko mahdollisuutta päästä allergiakokeisiin.

Vältä teollista ruokaa niissä on lisäaineita ,ne aiheuttavat allergioita.

Olen kyllä myös käyttänyt omega kapseleitakin ne vahvistaa limakalvoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      21
      4897
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      391
      4449
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3789
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      115
      2825
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      10
      2457
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2272
    7. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      1952
    8. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1938
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      123
      1880
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1439
    Aihe