Ette ole vielä antaneet minulle ainuttakaan järkevä selitys mix ihminen tulis olla ateisti ?
Mutta voin anta teille järkevä selitys mix ihminen tulis olla Uskova !!
Jes. 30:18
Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!
Matt. 5:3
"Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta.
Matt. 5:4
Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen.
Matt. 5:5
Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat maan periä.
Matt. 5:6
Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat vanhurskautta, sillä heidät ravitaan.
Matt. 5:7
Autuaita ovat laupiaat, sillä he saavat laupeuden.
Matt. 5:8
Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan.
Matt. 5:9
Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman.
Matt. 5:10
Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.
Matt. 5:11
Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
Luuk. 6:20
Ja hän nosti silmänsä opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Autuaita olette te, köyhät, sillä teidän on Jumalan valtakunta.
Luuk. 6:21
Autuaita te, jotka nyt isoatte, sillä teidät ravitaan! Autuaita te, jotka nyt itkette, sillä te saatte nauraa!
Luuk. 6:22
Autuaita olette te, kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät yhteydestään ja herjaavat teitä ja pyyhkivät pois teidän nimenne ikäänkuin jonkin pahan-Ihmisen Pojan tähden.
Luuk. 23:29
Sillä katso, päivät tulevat, jolloin sanotaan: 'Autuaita ovat hedelmättömät ja ne kohdut, jotka eivät ole synnyttäneet, ja rinnat, jotka eivät ole imettäneet'.
1. Piet. 3:14
Vaan vaikka saisittekin kärsiä vanhurskauden tähden, olette kuitenkin autuaita. "Mutta älkää antako heidän pelkonsa peljättää itseänne, älkääkä hämmästykö",
Mitä hyötyä on ateismista?
67
561
Vastaukset
- uskonlepo
Kerroppas itse yksi selitys, miksi Jeesus Rox eikä JeeSux, kuten sanot itse.
Kerro *siis* yksikin iso katastrofi, jonka Jumalasi on estänyt, eikä sallinut,kun tiesi ne jo etukäteen.
Itsekään ei pysytnyt anamaan OMASANAISTA kommenttia, miksi
"Mutta voin anta teille järkevä selitys mix ihminen tulis olla Uskova !! "
Pystytkö itsekään siihen, mitä pyydät muilta?
Kerro omasanainnen kommenttisi tuohon, väh 5 kpl.
- Äläkä ala heti arvostella muita, vaan kerro, kun sinut liian hycin tunnen.'
- uskonlepo- kalkkitablettejako?
Olihan vedenpaisumuskin aikamoinen katastrofi, ja sinne meni dinot. Mutta hiiret,koirat, kissat ja hevoset ovat vielä kuitenkin olemassa, ja vain Nooan arkki voi selittää, että miksi. Ja vielä sellainen ajatus, että jos luut maatuvat tietyssä ajassa, niin miten dinosaurusten luita on saatu noinkin paljon kasaan erilasiin museoihin, eihän se voi mitenkään olla niin, että ne olisivat säilyneet ehjinä vuosimiljoonia? Olivatkohan ne tosiaankin syöneet sitä Danoniinoa, ja ottaneet vielä kalkkitabletteja lujasti siihen päälle?
- St Claus
kalkkitablettejako? kirjoitti:
Olihan vedenpaisumuskin aikamoinen katastrofi, ja sinne meni dinot. Mutta hiiret,koirat, kissat ja hevoset ovat vielä kuitenkin olemassa, ja vain Nooan arkki voi selittää, että miksi. Ja vielä sellainen ajatus, että jos luut maatuvat tietyssä ajassa, niin miten dinosaurusten luita on saatu noinkin paljon kasaan erilasiin museoihin, eihän se voi mitenkään olla niin, että ne olisivat säilyneet ehjinä vuosimiljoonia? Olivatkohan ne tosiaankin syöneet sitä Danoniinoa, ja ottaneet vielä kalkkitabletteja lujasti siihen päälle?
Facepalm...
Niin ei Jumala ole sua tappanut vielä,, vaan sulla on vielä mahdollisuus pelastua.
Näetkö siinä on yx sulle suurein katastroofi joka Hänen oikea käsi on estänyt vaikka Jumalan lain mukaan olisit ansainut tuho jo kauan sitten !!savonarola kirjoitti:
Niin ei Jumala ole sua tappanut vielä,, vaan sulla on vielä mahdollisuus pelastua.
Näetkö siinä on yx sulle suurein katastroofi joka Hänen oikea käsi on estänyt vaikka Jumalan lain mukaan olisit ansainut tuho jo kauan sitten !!Voi että kun ihminen voi olla seonnut, mutta näköjään onnellinen hulluudestaan. Ei hullu tiedä olevansa hullu. Ootko sawis avohoidossa vai jossain laitoshoidossa? Jompikumpi täytyy olla. Vastaa rehellisesti. Jos valehtelet jumala kuulee sen ja tappaa sut.
- Bolsewhik
missxcessive kirjoitti:
Voi että kun ihminen voi olla seonnut, mutta näköjään onnellinen hulluudestaan. Ei hullu tiedä olevansa hullu. Ootko sawis avohoidossa vai jossain laitoshoidossa? Jompikumpi täytyy olla. Vastaa rehellisesti. Jos valehtelet jumala kuulee sen ja tappaa sut.
Saviksen on hyvä olla, vaimo on laitettu töihin ja savista ei työnteko kiinnosta, hän on luonut itselleen oman uskonnon ja ihmettelee miksi hänellä ei ole kavereita.
Itse minä epäilen että savis ei ikinä lopettanut huumeiden käyttöä. selittelee vaan vaimollensa että on kuivilla kun "tuli" uskoon. vaikka ei ole ikinä tullut mihinkään uskoon.
savis on pelkkä valehtelija ja työstä vieroksuja. ja vieläpä tympeä semmoinen. Bolsewhik kirjoitti:
Saviksen on hyvä olla, vaimo on laitettu töihin ja savista ei työnteko kiinnosta, hän on luonut itselleen oman uskonnon ja ihmettelee miksi hänellä ei ole kavereita.
Itse minä epäilen että savis ei ikinä lopettanut huumeiden käyttöä. selittelee vaan vaimollensa että on kuivilla kun "tuli" uskoon. vaikka ei ole ikinä tullut mihinkään uskoon.
savis on pelkkä valehtelija ja työstä vieroksuja. ja vieläpä tympeä semmoinen.Ei kai sawiksella voi vaimoa olla.
- höpötyksiä
missxcessive kirjoitti:
Ei kai sawiksella voi vaimoa olla.
http://keskustelu.suomi24.fi/allposting/Isän_prinsessa
höpötyksiä kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/allposting/Isän_prinsessa
Tämä isän_prinsessa on ihan kuin savis. Juuri samanlainen kirjoitusasu :D
- Gagarin
Ateismista ei ole mitään hyötyä, miksi pitäisi olla? Onko kaikella oltava tarkoitus tai hyöty? Kysymyksesi on älytön. Yhtä hyvin voisit kysyä, mitä hyötyä on ekspressionismista?
Eikö vain kannattaisi elää elämänsä läpi ja nauttia siitä? Elämä on se, mikä menee ohitsesi silloin, kun pysähdyt sitä miettimään, suunnittelemaan, hakemaan sen tarkoitusta tai hyötyä.
Sinä siis olet uskovainen siksi, että SINÄ saat siitä hyötyä? Eikö tuo ole lähtökohtaisestikin jo itsekäs tapa elää ja ajatella? Haetko kaikesta muustakin vain hyötyä itsellesi? No, sokea uskovaisuus on aina lähtökohtaisesti pahimman laatuista itsekkyyttä.- uskonlepo
Huomaa, ettei aloittajaan pysnytyt kertomaan omasanaista vastausta, miksi kannattaisi olla uskovainen :)
- ,,,
"Eikö vain kannattaisi elää elämänsä läpi ja nauttia siitä?"
Tiedäthän mitä elämästä nauttiminen tarkoittaa uskislogiikalla tulkittuna? Yx rehellinen vastaus ainaskin ,,, olisko muilta sama suora selkäranka ??? : ) Hyvä Yötä jatketaan huomenna !!!
savonarola kirjoitti:
Yx rehellinen vastaus ainaskin ,,, olisko muilta sama suora selkäranka ??? : ) Hyvä Yötä jatketaan huomenna !!!
Luit 5 ensimmäistä sanaa ja kiihdyit. :D
- en tapauskossa ole
En ole se henkilö jolta kysyit, mutta itse olen siitä yliluonnollisesta syystä uskossa, että Jumala antoi uskon lahjaksi minullekkin, vaikka olin lähtöisin ateistisesta perheestä, jossa varoiteltiin lukemasta Raamattuam ja suhtautuminen uskovaisiin oli nuivaa.
missxcessive kirjoitti:
Luit 5 ensimmäistä sanaa ja kiihdyit. :D
Kuin jotain sua harmittais? Olisko se seikka, että ateismi on niin läpinäkyvä ja helppo paljastaa tyhjäxi kuplaxi?
- .
savonarola kirjoitti:
Kuin jotain sua harmittais? Olisko se seikka, että ateismi on niin läpinäkyvä ja helppo paljastaa tyhjäxi kuplaxi?
miten se on tyjä kupla jos ei usko sinun jumalaasi mutta elää täyden elämän?
vai onko se vaan sinun mielestä turha elämä? savonarola kirjoitti:
No kuules, mua ei nyt kyllä harmita mikään. Eikä mun elämä ole tyhjä kupla. Ei mun aivot vaan toimi sillee että uskoisin jumaliin, ei voi mittää. Eikä haittaa yhtään, päinvastoin sawis hyvä :P
- nan.
Koska savonarola on kääntynyt kristityksi?
ei koskaan! - kiiiitooos
Mut sä just annoit. KIITOS.
- Hallin Vanki
Mitä hyötyä on uskonnosta jossa uskotaan satuihin ja höpötyksiin ja palvotaan olemattomia mielikuvitus luomuksia mitä ihmeellisin rituaalein?
Tulee mieleen psykoosi, oireet aivan samat.- nämä vaikka kerron
Siinä olen matkalla kohti taivasta, jossa on sieluni pelastus, enkä joudu tuomittavaksi viimeisellä tuomiolla, koska Jeesus maksoi niiden synnit jotka Häneen uskovat. Uskossa opin myös pikkuhiljaa elämään niinkuin uskovaisen kuuluu elää, kun ensin tekee mokia, pyytää niitä anteeksi ja yrittää taas. Kun oppii paremmin ottamaan toisia huomioon kuin silloin ennen, kun en vielä ollut uskossa, ja oppii viisauksia uskonelämän varrella, ja opin antamaan enkä aina pyytämään toisilta. Sellainen ei ole kohdallani aina ollut itsestään selvää, mutta Raamattu ja uskonelämä opettavat elämään sillä toisia ajattelevammalla ja paremmalla puolellaan, koska uskovainen haluaa oppia. Jumala on myös suojellut ja varjellut, ja olen saanut Häneltä apua erilaisissa asioissa, ja kerran paranin kivuista kun vanha uskovainen nainen rukoili minun puolestani.
- Gagarin
nämä vaikka kerron kirjoitti:
Siinä olen matkalla kohti taivasta, jossa on sieluni pelastus, enkä joudu tuomittavaksi viimeisellä tuomiolla, koska Jeesus maksoi niiden synnit jotka Häneen uskovat. Uskossa opin myös pikkuhiljaa elämään niinkuin uskovaisen kuuluu elää, kun ensin tekee mokia, pyytää niitä anteeksi ja yrittää taas. Kun oppii paremmin ottamaan toisia huomioon kuin silloin ennen, kun en vielä ollut uskossa, ja oppii viisauksia uskonelämän varrella, ja opin antamaan enkä aina pyytämään toisilta. Sellainen ei ole kohdallani aina ollut itsestään selvää, mutta Raamattu ja uskonelämä opettavat elämään sillä toisia ajattelevammalla ja paremmalla puolellaan, koska uskovainen haluaa oppia. Jumala on myös suojellut ja varjellut, ja olen saanut Häneltä apua erilaisissa asioissa, ja kerran paranin kivuista kun vanha uskovainen nainen rukoili minun puolestani.
...Kuin omaa taivasosuuttaan lunastava itsekeskeinen, narsistinen hölmö ja pelkuri.
"Ette ole vielä antaneet minulle ainuttakaan järkevä selitys mix ihminen tulis olla ateisti "
No six tulis olla ateisti
- ettei tarvis turhaan uskoa johonkin jumalaan.
- ettei tarvitse elää synnintuskissa.
- että voi ajatella asioista rationaalisesti ilman uskonnon asettamia rajoitteita.
- että on vapaa turhasta palvonnasta ja mielikuvituskavereihin liittyvistä kuvitelmista- Wensteri
Lainaus Raamatusta ei ole argumentti.
En minä sille mitään voi etten usko jumaliin. Hyöty voisi olla se (jos nyt pakko joku hyöty on keksiä) että olen ainakin rehellinen itselleni. Jos savis saa uskostaan jotain hyötyä niin voisi ihan omin sanoin kertoa, ilman lainauksia raamatusta. Luuletko että joku niitä jaksaa lukea? Jos kerrot ihan itse omin sanoin, luen ne ihan mielenkiinnolla ja keskittyneesti, mikäli jotain tolkkua tekstistäsi saan. Mutta lupaan yrittää.
- jebbulis
No ainakin se, ettei ole Saviaivon kaltainen vastenmielinen idiootti.
Ateismista on sellainen hyöty, että ihminen joka ei usko satuihin ja sekoile, on yleensä terve.
Miksi miehellä on nännit?
Otetaan kahvia, josta on sellainen hyöty, että ei ala ohimosuonet pullistumaan.- arvaaja..........
se on sitä ihmisen evoluutiota. Myös urkokset ovat joskus imettäneet jälkeläisiään. Pelkkä arvaus, mutta kuitenkin.
arvaaja.......... kirjoitti:
se on sitä ihmisen evoluutiota. Myös urkokset ovat joskus imettäneet jälkeläisiään. Pelkkä arvaus, mutta kuitenkin.
..luulin, että nännit miehellä on vain hupikäyttöön. Uskovaisilta ei koskaan saa asiaan mitään vastausta....jostain kumman syystä....hehheee... :-)
- kahvia vain menee
Itse olen uskossa ja juon myös paljon kahvia, mutta kaipa se vaikuttaa tuollakin tavalla?
kahvia vain menee kirjoitti:
Itse olen uskossa ja juon myös paljon kahvia, mutta kaipa se vaikuttaa tuollakin tavalla?
...kahvi on uskonto vapaa juoma. Hörps... ;-D
- Kuk regus susej
Joku sen jo sanoi, se hyöty ettei tule samanlaiseksi kuin sinä.
Matt. 5:3
"Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta."
Olet myös hengellisesti köyhä?- onhan erilaisia
Onhan sellaisiakin uskovaisia, joilla voi olla jo uskoon tullessaan jokin henkinen sairaus, mutta silti he jaksavat olla uskossa sellaisenaan loppuun asti. Eihän sellainen elämä välttämättä ole helppoa koettelemuksineen, kun uskoa koetellaankin, mutta hyvin heille on kuitenkin Raamatussa luvattu.
- Kuk regus susej
onhan erilaisia kirjoitti:
Onhan sellaisiakin uskovaisia, joilla voi olla jo uskoon tullessaan jokin henkinen sairaus, mutta silti he jaksavat olla uskossa sellaisenaan loppuun asti. Eihän sellainen elämä välttämättä ole helppoa koettelemuksineen, kun uskoa koetellaankin, mutta hyvin heille on kuitenkin Raamatussa luvattu.
Elektroninen lihas-stimulaatio aiheuttaa edessä ja takana, voit tehdä muuta. Ekat tänne riviin, polvet ylös?
"Onhan sellaisiakin uskovaisia, joilla voi olla jo uskoon tullessaan jokin henkinen sairaus, mutta silti he jaksavat olla uskossa sellaisenaan loppuun asti."
Kertoisit rohkeasti vaan sairaudestasi, ettei sinu tarvitsisi käyttää tuollaisia "Onhan sellaisiakin uskovaisia" kiertoilmaisuja, kyllä täällä tiedetään jo, että sinä olet sairas.
"mutta hyvin heille on kuitenkin Raamatussa luvattu."
Hanki parempaa luettavaa.
- Rompix
Ateismin hyötyjä:
-Voi syödä halutessaan sian lihaa
-Voi katsoa telkkaria
-Voi olla sunnuntaina töissä
-Voi harrastaa esiaviollista seksiä
-Voi periä tai maksaa korkoa lainasta
-Voi meikata
-Voi kyseenalaistaa mitä vain
-Saa pukeutua niin kuin haluaa
-Ei tarvitse maksaa kirkollisveroa
-Ei tarvitse hävetä omia uskomuksiaa
-Ei tarvitse kumarrella mihinkään suuntaan
-Ei tarvitse laulaa virsiä tai rukoilla
-Ei tarvitse kuunnella saarnoja
jne näitähän riittää. Miettii vain kaikkien eri uskovaisten tapoja joihin ei tarvitse osallistua ja toisaalta voi tehdä kaikkea mitä uskovaisilta on kielletty :) Tietenkin esimerkiksi Suomessa laki koskee meitä kaikkia ja rajoittaa vapautta perustellusti. Nuo esimerkit mitä tuohon listasin keksin lähinnä miettimällä muslimeita, lestadiolaisia, juutalaisia ja kristittyjä.- jos vaikka et tienny
Oletko kuullut Jobista? Hänestä kerrotaan Vanhan Testamentin puolella, että hänellä oli erittäin vaikeaa monia vuosia, mutta silti hän pysyi uskossa. Hän menetti melkein kaiken, ja kärsi sairautta, ja hnen ystävänsäkkin kävivät puhumassa hänelle, että hän on ilmeisesti tehnyt jotain pahaa kun on saanut tuollaisen rangaistuksen. Mutta Jumala muutti lopulta Jobin kohtalon, ja paransi hänet sairaudesta ja antoi enemmän kuin mitä hänellä oli aluksi ollut, myös poikia ja tyttäriä. Tiedätkö näiden tyttärien nimet suomennettuina? Ne olivat kyyhkynen ja silmämeikkirasia. Itse ajattelin tuosta että ei sitä meikkirasiaa olisi ollut suotta olemassa, vaan kyllä he siihenkin aikaan vaan meikkiä naamaansa laittoivat, miksi sitä ei saisi laittaa nykyisin?
Kyllä uskovaiset syövät sianlihaa, katselevat telkkaria, enkä ole itse ainakaan huomannut että vaatteista olisi tehty mitään sen suurempaa numeroa. Esiaviollista seksiä ei saisi olla, koska se kuuluu avioliittoon, jossa miehestä ja naisesta tulee "samaa lihaa", ja se kuuluu avioliittoon. En häpeä sitä että olen uskossa, ihan aluksi se oli se kertominen jännittävää, koska en tiennyt mitä ihmiset sanoisivat, mutta olen jo kertonut asiasta. Ei kukaan pakota laulamaan kirkossa jos ei halua, mutta saa laulaa. Saarnoista opin kokoajan lisää uskonasioihini liittyen, ja usein saarnat ovat kiinnostavia. En tisdä kumartelujuttuja, koska rukoustyyliini ei kuulu kumartaa seiniä päin, koska se yhteys menee siinä rukouksessa. Eiväthän uskovaiset ole aina olleet uskovaisia, eikä uskovaiseksi synnytä, vaan usko tulee ihmiseen ulkoapäin, se annetaan hänelle lahjaksi, ilman että hän olisi sitä mitenkään elämällään ansainnut. Siksi sanotaan että se on armoa syntiselle ihmiselle. - Rompix
jos vaikka et tienny kirjoitti:
Oletko kuullut Jobista? Hänestä kerrotaan Vanhan Testamentin puolella, että hänellä oli erittäin vaikeaa monia vuosia, mutta silti hän pysyi uskossa. Hän menetti melkein kaiken, ja kärsi sairautta, ja hnen ystävänsäkkin kävivät puhumassa hänelle, että hän on ilmeisesti tehnyt jotain pahaa kun on saanut tuollaisen rangaistuksen. Mutta Jumala muutti lopulta Jobin kohtalon, ja paransi hänet sairaudesta ja antoi enemmän kuin mitä hänellä oli aluksi ollut, myös poikia ja tyttäriä. Tiedätkö näiden tyttärien nimet suomennettuina? Ne olivat kyyhkynen ja silmämeikkirasia. Itse ajattelin tuosta että ei sitä meikkirasiaa olisi ollut suotta olemassa, vaan kyllä he siihenkin aikaan vaan meikkiä naamaansa laittoivat, miksi sitä ei saisi laittaa nykyisin?
Kyllä uskovaiset syövät sianlihaa, katselevat telkkaria, enkä ole itse ainakaan huomannut että vaatteista olisi tehty mitään sen suurempaa numeroa. Esiaviollista seksiä ei saisi olla, koska se kuuluu avioliittoon, jossa miehestä ja naisesta tulee "samaa lihaa", ja se kuuluu avioliittoon. En häpeä sitä että olen uskossa, ihan aluksi se oli se kertominen jännittävää, koska en tiennyt mitä ihmiset sanoisivat, mutta olen jo kertonut asiasta. Ei kukaan pakota laulamaan kirkossa jos ei halua, mutta saa laulaa. Saarnoista opin kokoajan lisää uskonasioihini liittyen, ja usein saarnat ovat kiinnostavia. En tisdä kumartelujuttuja, koska rukoustyyliini ei kuulu kumartaa seiniä päin, koska se yhteys menee siinä rukouksessa. Eiväthän uskovaiset ole aina olleet uskovaisia, eikä uskovaiseksi synnytä, vaan usko tulee ihmiseen ulkoapäin, se annetaan hänelle lahjaksi, ilman että hän olisi sitä mitenkään elämällään ansainnut. Siksi sanotaan että se on armoa syntiselle ihmiselle.Olen kuullut Jobista ja en epäile yhtään ettetkö sinä voisi esimerkiksi syödä sian lihaa. Kysymys oli kuitenkin ateismista ja sen hyödyistä. Ateismi ottaa kantaa kaikkiin maailman jumaliin mitä kummallisimmissa uskonnoissa, muihinkin kuin sinun:
Muslimit eivät saa syödä sianlihaa tai juoda viinaa.
Lestadiolaiset eivät saa katsoa telkkaria.
Kristittyjen pitää pyhittää sunnuntai ja olla tekemättä töitä.
Sinä et saa harrastaa esiaviollista seksiä.
Muslimit eivät saa periä tai ottaa korkoa lainasta.
Lestadiolaiset eivät saa meikata.
Uskovaiset yleensäkin eivät kyseenalaista uskontonsa dogmeja.
Musliminaiset joutuvat käyttämään huntua, burkhaa tms.
Kirkon jäsenet maksavat kirkolle veroa omista ansioistaan.
Kreationistit saavat kokea pilkkaa, varsinkin youtube:ssa.
Muslimit kumartelevat Mekkaa kohti 5:sti päivässä.
Kristityt laulavat virsiä ja rukoilevat kirkoissa
ja kuuntelevat papin saarnoja.
Minun ei tarvitse tehdä mitään noista ja lisäksi voin halutessani juoda viinaa, harrastaa seksiä avovaimoni kanssa, syödä kinkkua jne... Ateisti on vapaampi kuin uskovainen. - jos vaikka et tienny
jos vaikka et tienny kirjoitti:
Kyllä uskovaiset syövät sianlihaa, katselevat telkkaria, enkä ole itse ainakaan huomannut että vaatteista olisi tehty mitään sen suurempaa numeroa. Esiaviollista seksiä ei saisi olla, koska se kuuluu avioliittoon, jossa miehestä ja naisesta tulee "samaa lihaa", ja se kuuluu avioliittoon. En häpeä sitä että olen uskossa, ihan aluksi se oli se kertominen jännittävää, koska en tiennyt mitä ihmiset sanoisivat, mutta olen jo kertonut asiasta. Ei kukaan pakota laulamaan kirkossa jos ei halua, mutta saa laulaa. Saarnoista opin kokoajan lisää uskonasioihini liittyen, ja usein saarnat ovat kiinnostavia. En tisdä kumartelujuttuja, koska rukoustyyliini ei kuulu kumartaa seiniä päin, koska se yhteys menee siinä rukouksessa. Eiväthän uskovaiset ole aina olleet uskovaisia, eikä uskovaiseksi synnytä, vaan usko tulee ihmiseen ulkoapäin, se annetaan hänelle lahjaksi, ilman että hän olisi sitä mitenkään elämällään ansainnut. Siksi sanotaan että se on armoa syntiselle ihmiselle.jos vaikka et tienny - lisään:
Pitäisi sitten varmaan tutkia, minkä uskonnon tunnustajat ovat terveimpiä ja elävät pisimpään, niin selviäisi samalla, mikä jumalista on se oikea ja todellinen. Kokekaa Zeuksen todellisuus ja usko tulee parhaasta lähteestä. - .
Rompix kirjoitti:
Olen kuullut Jobista ja en epäile yhtään ettetkö sinä voisi esimerkiksi syödä sian lihaa. Kysymys oli kuitenkin ateismista ja sen hyödyistä. Ateismi ottaa kantaa kaikkiin maailman jumaliin mitä kummallisimmissa uskonnoissa, muihinkin kuin sinun:
Muslimit eivät saa syödä sianlihaa tai juoda viinaa.
Lestadiolaiset eivät saa katsoa telkkaria.
Kristittyjen pitää pyhittää sunnuntai ja olla tekemättä töitä.
Sinä et saa harrastaa esiaviollista seksiä.
Muslimit eivät saa periä tai ottaa korkoa lainasta.
Lestadiolaiset eivät saa meikata.
Uskovaiset yleensäkin eivät kyseenalaista uskontonsa dogmeja.
Musliminaiset joutuvat käyttämään huntua, burkhaa tms.
Kirkon jäsenet maksavat kirkolle veroa omista ansioistaan.
Kreationistit saavat kokea pilkkaa, varsinkin youtube:ssa.
Muslimit kumartelevat Mekkaa kohti 5:sti päivässä.
Kristityt laulavat virsiä ja rukoilevat kirkoissa
ja kuuntelevat papin saarnoja.
Minun ei tarvitse tehdä mitään noista ja lisäksi voin halutessani juoda viinaa, harrastaa seksiä avovaimoni kanssa, syödä kinkkua jne... Ateisti on vapaampi kuin uskovainen.Ei tarvitse pitää turpaansa kiinni jos seurakunnan vetäjä on sodomoinut lapsesi koston pelossa.
- +++++++++++
Ateismin hyödyllisyydestä vasta sitten kun annat syitä, jotka liittyvät todellisuuteen.
Silloin voin olla täysin varma, että kuuntelet.
( Ei tule tapahtumaan ) Ihan oikeesti mikä hyötyä olla ateisti ?
- ++++++++++
Hyötyjä on listattu. Jos ei kelpaa niin sano mikä kelpaa.
- Thronos
Anteeksi nyt että kopioin tämän vastauksestani tuolla toisessa ketjussa mutta koska kysymys on lähes sama niin ehkäpä sama vastauskin kelpaa.
En ole ateisti siksi että ajattelisin siitä olevan hyötyä.
Asia vain on niin etten minä usko. En Jumalaan, en muihin jumaliin, en kuolemanjälkeiseen taivaaseen enkä helvettiin. Kun en usko niin en usko. Ja minä olen sen verran realisti etten voi perustaa elämääni valheelle - enkä haluaisi vaikka voisinkin. Ihmettelen miten jotkut voivat niin tehdä. "Uskonpas tässä Jumalaan niin saan voimaa ja turvallisuudentunnetta..." Kyllä minä katselen maailmaa silmiin ihan sellaisena kuin se minun käsitykseni mukaan on, kuolemineen kaikkineen.
Päätellen esimerkiksi Radio Dein sunnuntai-illan kyselyohjelmasta niin monia uskovia ihmisiä ahdistaa kovastikin kaikki Raamatun ristiriidat. Ja ihmekös se, kun vaakalaudalla on niinkin iso asia kuin joutuuko kuoltuaan ikuiseen helvetin tuleen. Kyllä minua varmaan ahdistaisi se etten ymmärtäisi mitkä kohdat Raamatusta pitäisi ottaa Jumalan sanana ja mitkä käännösvirheinä tai taktisina kirkolliskokouksen päätöksinä jos olisin uskovainen.
Ateistina voin koko ajan iteroida maailmankäsitystäni kaiken sen perusteella mitä kuulen, näen ja luen, eikä minun tarvitse olla uskovinani mihinkään mihin en usko. Se on valtavan levollista ja hyvän tuntuista. Tuntuu että uskovaisena pitäisi olla sotajalalla vähän sinne sun tänne päin, pelätä tieteen uusia läpimurtoja ja hämmentyä uusista tiedoista Raamatun teksteihin liittyen. Nytkin on pitänyt odottaa piispoilta selvitystä siihen saako vai eikö saa homopareja siunata avioliittoon... ateistina voin olla ihan vapaasti sitä mieltä että homojen rakkaus on yhtä arvokasta kuin heteroidenkin - rakkautta ei varmaan ole koskaan liikaa maailmassa.
Ateistina ymmärrän että esimerkiksi luonnononnettomuudet ovat vain luonnononnettomuuksia, eikä minun tarvitse kysellä epätoivoisena, miksi Jumala nukkui kun maa järisi. Tiedän että mitä tahansa voi tapahtua, ja aika paljon on tapahtunutkin, mutta en pelkää etukäteen vaikka en kuvittelekaan olevani mitenkään Jumalan erikoissuojeluksessa. Kohtaan tilanteet sitä mukaa kunne tulevat.
Ehkä tärkeintä on se - näin suomalaisena ateistina - että minun ei tarvitse kiemurrella Raamatun ristiriitaisten käskyjen ja kertomusten sokkeloissa ja yrittää selitellä niitä parhain päin. Voin koko ajan olla rehellinen ja katsoa kaikkea avoimin silmin, ja noudattaa omia moraalisääntöjäni parhaani mukaan vilpittömästi ja hyvällä omallatunnolla. Mitä yrität sanoa tuolla jumalattomalla rimpsulla lainattua raamatun tekstiä? Oikeastaan hiukka ärsyttää tuo massapostaus ilman mitään sisältöä?
Me olemme kaikki uskonnottomia syntyessämme, joten pitäisi pikemminkin perustella että miksi pitäisi uskoa johonkin? Näen ateismissa sellaisen hyödyn, että voi hyväksyä todellisuuden. Ateistina ei tarvitse selitellä että tuntematon ilmiö olisi oikeasti yliluonnollisen aiheuttama. Myöhemmissä tutkimuksissa voikin paljastua että kyseessä on ihan luonnollinen ilmiö, vaikka sitä olisi väitetty yliluonnolliseksi. Siis ei tarvitse selitellä asioita millään - jos ei tunneta ilmiötä, silloin ei tunneta.
Todellisuuspohja on ainakin omassa ateismisuuntauksessani sitä parasta antia :)Täytyy todeta että ongelmat olis vähentynyt maailmassa kun ateismi syntyi ja alkoi lisäntyä sata vuotta sitten noin about ? Mutta päinvastoin on mennyt ja ei se ole niinkuin ateismi opettaa että ongelmat syntyy mekaanisesti,,,, ja vielä. Jos mekanisesti olis jotain tehtävissä niin tiede olis ratkaissut tätä ongelma jo aikoja sitten ! Mutta kun ihmisellä on vain yx ongelma! Hän on syntinen ja paha ja se ei poistu ateismilla koska se ei ollenkaan käsittelee moraali ja syntikysymyxiä !!
Elikä Historia näyttää että vain uskovaiset,,,, todella oikeat uskovaiset on ajanneet moraalikysymyxet ja vaatinut siistimpi ja puhtaampi elämä ja ne ovat sitten ateistit ja muut uskonnolliset yhdessä tappaneet saatanallisten kidutuskammioiden kautta.>> Täytyy todeta että ongelmat olis vähentynyt maailmassa kun ateismi syntyi ja alkoi lisäntyä sata vuotta sitten noin about ?
- Hallin Vanki
"""Mitä hyötyä on ateismista?"""
Äärimmäisen tyhmä kysymys. Näin tyhmää kysymystä ei voi odottaa kuin hyvin aivopestyltä uskovaiselta.
Sama kuin minä kysyisin uskovaiselta että "Mitä hyötyä siitä on sinulle, kun uskot ja palvot olemattonta mielikuvitus hemmoa?"Ehdin kysyä ensin ja oli tietysti niinkuin odotin! Ateismi antaa kylmä musta aukko... Olet todistanut ettei vastausta ole mikä voi tulla maton alta esiin mihin ateismi siivoa ongelmat niinkuin "fixut hienot" kauniit rohkeat ihmiset rasv-sarjat !!
Elikä Tv-ssä maailman opetusohjelmat ? Niistä sanotaan että ne viihdyttä ihmiset ?savonarola kirjoitti:
Ehdin kysyä ensin ja oli tietysti niinkuin odotin! Ateismi antaa kylmä musta aukko... Olet todistanut ettei vastausta ole mikä voi tulla maton alta esiin mihin ateismi siivoa ongelmat niinkuin "fixut hienot" kauniit rohkeat ihmiset rasv-sarjat !!
Elikä Tv-ssä maailman opetusohjelmat ? Niistä sanotaan että ne viihdyttä ihmiset ????????????????????????????????????????????????????????????????!
missxcessive kirjoitti:
???????????????????????????????????????????????????????????????!
Sun ? Kuvaa juuri se mistä minä puhuin sinulle edellisessä viestissä ja on mustassa aukkossa poistettu ateismin voimalla,,,,,,,,, koska ne ovat tabuja ja kielettyjä hedelmiä ateisteille.
Elikä ei ole ateisteillä lupa antaa itselle luvan ajatella näitä asioita kun on vaara että hän huomaa en ollutkaan oikeassa en ollut niin fixu kun luulin olevan,,,
ateistin sisäinen elämä joutuu hirveän kaoxen ja tilaan ja sen seuraus on joko lääkeet ,, itsemurha tai Jeesus... Ylensä ylpeä ateisti ihminen ei ota vastaan apua,, niin hän päätyy itsemurhaan ja helvetti on sitten seuraus ikävä kyllä...savonarola kirjoitti:
Sun ? Kuvaa juuri se mistä minä puhuin sinulle edellisessä viestissä ja on mustassa aukkossa poistettu ateismin voimalla,,,,,,,,, koska ne ovat tabuja ja kielettyjä hedelmiä ateisteille.
Elikä ei ole ateisteillä lupa antaa itselle luvan ajatella näitä asioita kun on vaara että hän huomaa en ollutkaan oikeassa en ollut niin fixu kun luulin olevan,,,
ateistin sisäinen elämä joutuu hirveän kaoxen ja tilaan ja sen seuraus on joko lääkeet ,, itsemurha tai Jeesus... Ylensä ylpeä ateisti ihminen ei ota vastaan apua,, niin hän päätyy itsemurhaan ja helvetti on sitten seuraus ikävä kyllä...häh?
- Suistokrokotiili
Minulle on opetettu, että hyöty on toissijhainen arvo rehelliselle näkemykselle.
Miten teillä uskovaisilla? Joutuuko rehellisyys väistymään hyötynäkökohtien tieltä, vai mikä oli kysymyksesi idea?ei voi tinkiä jos on tosiuskova ja silloin sä teet ja puhut täysin rehellisesti koska suora tie mene Taivaaseen ! Ei oikealle tai vasemalle missään asiassa!
- raisa reikäperse
savonarola kirjoitti:
ei voi tinkiä jos on tosiuskova ja silloin sä teet ja puhut täysin rehellisesti koska suora tie mene Taivaaseen ! Ei oikealle tai vasemalle missään asiassa!
Sysätään sadut syrjään tässä vaiheessa. keskittyisin jälleen sinun habitukseesi. Mistä johtuu että joskus osaat kirjoittaa melkein virheetöntä suomenkieltä, kun taasen valtaosa kirjoituksista on täysin käsittämätöntä möngerrystä? Käytätkö liikaa pönttöä sekoittavia aineita?
raisa reikäperse kirjoitti:
Sysätään sadut syrjään tässä vaiheessa. keskittyisin jälleen sinun habitukseesi. Mistä johtuu että joskus osaat kirjoittaa melkein virheetöntä suomenkieltä, kun taasen valtaosa kirjoituksista on täysin käsittämätöntä möngerrystä? Käytätkö liikaa pönttöä sekoittavia aineita?
ja se sanoi,, hokee ateisti pienokainen ei ole Jumala tuhat kerta ensin alkuun niin saat nähdä että helpottaa !! Voit paremmin heitä hiekka toisten lapsien silmiin hiekkalatikossa ilman mitään omatunnon häikkä. Olet onnellinen elämän loppu pahuudessa ja se oli sen sadun loppu kun helvetissä heräsi...
Aivan lopetetaan ateismisadut ja siirrytään todellisuuteen...savonarola kirjoitti:
ja se sanoi,, hokee ateisti pienokainen ei ole Jumala tuhat kerta ensin alkuun niin saat nähdä että helpottaa !! Voit paremmin heitä hiekka toisten lapsien silmiin hiekkalatikossa ilman mitään omatunnon häikkä. Olet onnellinen elämän loppu pahuudessa ja se oli sen sadun loppu kun helvetissä heräsi...
Aivan lopetetaan ateismisadut ja siirrytään todellisuuteen...Ateistin ei tarvitse hokea itselleen mitään. E I-Y H T Ä Ä N-M I T Ä Ä N. Toista taitaa olla sawiksella jeesux jeesux jeesux jeesux? Äläkä perkele aina uhkaile helvetillä. Ohi menee kun Ateisti ei usko helvettiinkään. Sekopää.
missxcessive kirjoitti:
Ateistin ei tarvitse hokea itselleen mitään. E I-Y H T Ä Ä N-M I T Ä Ä N. Toista taitaa olla sawiksella jeesux jeesux jeesux jeesux? Äläkä perkele aina uhkaile helvetillä. Ohi menee kun Ateisti ei usko helvettiinkään. Sekopää.
ahdistaa niin että sun oikein täytyy käyttä voimasanoja saada ulos sun pelko? No on vaan niin että helevetti sua odottaa jos et ota vastaan Jeesusta !!
Matt. 8:12
Mutta valtakunnan lapset heitetään ulkonaiseen pimeyteen: siellä pitää oleman itku ja hammasten kiristys.
Matt. 13:42
Ja heittävät heidät tuliseen pätsiin: siellä pitää oleman itku ja hammasten kiristys.
Matt. 13:50
Ja heittävät heidät tuliseen pätsiin: siellä pitää oleman itku ja hammasten kiristys.
Matt. 22:13
Silloin sanoi kuningas palvelioille: sitokaat hänen kätensä ja jalkansa, ottakaat ja heittäkäät häntä ulkoiseen pimeyteen; siellä pitää oleman itku ja hammasten kiristys.
Matt. 24:51
Ja hän eroittaa hänen, ja antaa hänelle osan ulkokullattuin kanssa: siellä pitää oleman itku ja hammasten kiristys.
Matt. 25:30
Ja heittäkäät se kelvotoin palvelia ulkonaiseen pimeyteen: siellä pitää oleman itku ja hammasten kiristys.
Luuk. 13:28
Siellä pitää oleman itku ja hammasten kiristys, kuin te näette Abrahamin ja Isaakin ja Jakobin ja kaikki prophetat Jumalan valtakunnassa, mutta itsenne ajettavan ulos.
Ilm. 18:8
Sentähden pitää hänen vitsauksensa yhtenä päivänä tuleman: kuolema ja itku ja nälkä, ja hän pitää tulella poltettaman; sillä Herra Jumala on väkevä, joka hänen tuomitsee.- .
savonarola kirjoitti:
ahdistaa niin että sun oikein täytyy käyttä voimasanoja saada ulos sun pelko? No on vaan niin että helevetti sua odottaa jos et ota vastaan Jeesusta !!
Mutta valtakunnan lapset heitetään ulkonaiseen pimeyteen: siellä pitää oleman itku ja hammasten kiristys.
Silloin sanoi kuningas palvelioille: sitokaat hänen kätensä ja jalkansa, ottakaat ja heittäkäät häntä ulkoiseen pimeyteen; siellä pitää oleman itku ja hammasten kiristys.
Ja hän eroittaa hänen, ja antaa hänelle osan ulkokullattuin kanssa: siellä pitää oleman itku ja hammasten kiristys.
Ja heittäkäät se kelvotoin palvelia ulkonaiseen pimeyteen: siellä pitää oleman itku ja hammasten kiristys.
Siellä pitää oleman itku ja hammasten kiristys, kuin te näette Abrahamin ja Isaakin ja Jakobin ja kaikki prophetat Jumalan valtakunnassa, mutta itsenne ajettavan ulos.
Sentähden pitää hänen vitsauksensa yhtenä päivänä tuleman: kuolema ja itku ja nälkä, ja hän pitää tulella poltettaman; sillä Herra Jumala on väkevä, joka hänen tuomitsee.Sinä savonarola olet ahdistava henkilö. ei tuommoiset sekopäät saa kävellä kadulla vapaana!
- älä lausu!
savonarola kirjoitti:
Sentähden pitää hänen vitsauksensa yhtenä päivänä tuleman: kuolema ja itku ja nälkä, ja hän pitää tulella poltettaman; sillä Herra Jumala on väkevä, joka hänen tuomitsee.Luukkaan evankeliumi:
6:37 Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.
Tuosta kun avaa sun tekstejä päivämäärien mukaan niin pystyy hyvin seuraamaan kehitystä miten avohoito on totaalisen epäonnistunut hoitomuoto.
Mielisairas ihminen näköjään ei selviää lääkityksen ottamisessa ominpäin.
Sinullakin hourailut ovat tänäpäivänä sitä luokkaa että voi olla mahdollisesti liian myöhäistä saada sinusta yhteiskuntakelpoista kansalaista.
Mutta koska tämä yhteiskunta on jokseesakin sairas niin saat kulkea vapaana kunhan muistat mainita ton jumalasi aina välillä.
Ja vastaus kysymykseesi.
Ateismi suojaa ihmisiä joutumasta samaan tilaan kuin sinä.- Ei perusteluja
Erittäin hyvin sanottu. Savonarola on niin kova ihminen, mielestään, että sanoo Jeesustakin jo saastaiseksi, joka ei auta (Jeesux-en).
- senkin savistrolli
http://keskustelu.suomi24.fi/node/1652842
JEESUS=JUMALA AINOA!!!
savonarola Käyttäjän viestit 4.4.2005 11:10
KUUNIA KUNNIA KUNNIA!!! JEESUXELLE KRISTUXELLE!!!
2.Mooseksen kirja:
20:3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
Jesaja:
42:8 Minä, Herra, se on minun nimeni, minä en anna kunniaani toiselle enkä ylistystäni epäjumalille.
5.Mooseksen kirja:
18:18 Profeetan minä olen herättävä heille heidän veljiensä keskuudesta, sinun kaltaisesi, ja minä panen sanani hänen suuhunsa, ja hän puhuu heille kaikki, mitä minä käsken hänen puhua.
18:19 Ja joka ei kuule minun sanojani, joita hän minun nimessäni puhuu, hänet minä itse vaadin tilille.
Johanneksen evankeliumi:
5:46 Sillä jos te Moosesta uskoisitte, niin te uskoisitte minua; sillä minusta hän on kirjoittanut.
Johanneksen evankeliumi:
17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
Matteuksen evankeliumi:
27:46 Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?
Johanneksen evankeliumi:
20:17 Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö."
1.Timoteuksen kirje:
2:5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,
Matteuksen evankeliumi:
4:1 Sitten Henki vei Jeesuksen ylös erämaahan perkeleen kiusattavaksi.
Jaakobin kirje:
1:13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa.
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku?kirjat=jes&hakuehto=7:14-16
Jesaja:
7:14 Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.
7:15 Voita ja hunajaa hän syö siinä iässä, jolloin hän oppii hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän;
7:16 sillä ennenkuin poika on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän, tulee autioksi maa, jonka kahta kuningasta sinä kauhistut.
"sillä ennenkuin JEESUS on oppinut hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän"- tämänkin
viestin koska se niin selvästi todistaa sinut pakanalliseksi paskanpuhujaksi ja Jumalankieltäjäksi.
Muita haukut ilkeiksi ateisteiksi mutta itse olet vielä pahempi kun palvot luotua ihmistä Jeesusta ainoana jumalanasi, kieltäen siten Jumalan.
Roomalaiskirje:
1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
Hebrealaiskirje:
1:5 Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?
5:5 Niinpä Kristuskaan ei itse korottanut itseänsä ylimmäisen papin kunniaan, vaan hän, joka sanoi hänelle: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin";
Raamatulla toisia päähän pätkivää Savonarolaa pitää paukuttaa sen omaan päähän samalla Raamatulla, josta se trolliparka ei ymmärrä höläyksen pöläystäkään! - maalariArska
tämänkin kirjoitti:
viestin koska se niin selvästi todistaa sinut pakanalliseksi paskanpuhujaksi ja Jumalankieltäjäksi.
Muita haukut ilkeiksi ateisteiksi mutta itse olet vielä pahempi kun palvot luotua ihmistä Jeesusta ainoana jumalanasi, kieltäen siten Jumalan.
Roomalaiskirje:
1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.
Hebrealaiskirje:
1:5 Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?
5:5 Niinpä Kristuskaan ei itse korottanut itseänsä ylimmäisen papin kunniaan, vaan hän, joka sanoi hänelle: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin";
Raamatulla toisia päähän pätkivää Savonarolaa pitää paukuttaa sen omaan päähän samalla Raamatulla, josta se trolliparka ei ymmärrä höläyksen pöläystäkään!väitetään olematonta olevaksi! Jos päästäsi kuuluu outoja ääniä, tarkista ensin onko radio tai TV jäänyt päälle. Sitten vasta lääkäriin!
- aiheuttavat
maalariArska kirjoitti:
väitetään olematonta olevaksi! Jos päästäsi kuuluu outoja ääniä, tarkista ensin onko radio tai TV jäänyt päälle. Sitten vasta lääkäriin!
maalarille moisia oireita.
Taivaanrannan maalariSavis & maalariArska, ne kärsii samoista vaivoista, oudoista äänistä konttoreissaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie817185Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346543Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816343Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644142Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532522Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62429Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652218- 141532
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431519- 1981250