JEESUS=JUMALA AINOA!!!

savonarola

KUUNIA KUNNIA KUNNIA!!! JEESUXELLE KRISTUXELLE!!!

Otin cops!
Jeesus on Jumala
Kirjoittanut: Marko1977 4.4.2005 klo 10.17

"Silloin perkele otti hänet kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle
ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas; sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta', ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'.
"Jeesus sanoi hänelle: "Taas on kirjoitettu: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'.""
(Matt. 4:5-7, 1933/38 käännös)

"Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala."
(Joh. 1:1, 1933/38 käännös)

"Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta."
(Joh. 1:14, 1933/38 käännös)

Johtopäätös:
Sana = Jumala = Lihaksi tullut = Jeesus Kristus

Jes 9:5. Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.

12:29 Jeesus vastasi: "Ensimmäinen on tämä: 'Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, Herra on yksi ainoa;

12:30 ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi ja kaikesta voimastasi.'

Niin rakasta JEESUS SUN JUMALAASI KOKO SYDÄMELLÄ NIIN PELASTUT VARMASTI!!! AMEN!!!!!!!!
(savis)

38

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystäväni Savonarola kirjoitti:

Niin rakasta JEESUS SUN JUMALAASI KOKO SYDÄMELLÄ NIIN PELASTUT VARMASTI!!! AMEN!!!!!!!!
      (savis)

Emme pelastu rakastamalla koko sydämellä Jeesusta. Me rakastamme Jeesusta koska Hän on ensin rakastanut meitä ja pelastanut meidät. Tämän todeksi kokeminen omassa elämässä synnyttää palvovaa rakkautta Jeesusta kohtaan ja tahdon tehdä Hänen tahtonsa. Ja joka saa paljon anteeksi se rakastaa paljon.

Mutta pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu. Armosta ja lahjaksi ja se vastaanotetaan uskomalla Herraan Jeesukseen.

Näin se rakkaus Herraan syntyy. Oikein hyvää päivänjatkoa kaikille.

• lähimmäinen

jep, savis ei oo vielä opettaja ja sillä voi olla adhd.

ne touhuu ja pitää kovinta metakkaa joiden asiat ei oo kunnossa jumalan kans. ne sanoo rakastavansa ja rakastavatkin mut vaan itteään. mut ne ei nää tätä juttua. eikä ne kuule neuvoja ku luulevat olevansa oikees joka asiassa. ne käskee tee parannus mut ei ne oo ite tehnyt. mä tiedän monta jotka näyttelee uskovaist mut eivät oo sitä sydämes.

monilla on tietoa jeesuksest mut harva jeesuksen tuntee. kyl se käy ilmi jo kirjoituksestakin.

• lähimmäinen kirjoitti:

jep, savis ei oo vielä opettaja ja sillä voi olla adhd.

ne touhuu ja pitää kovinta metakkaa joiden asiat ei oo kunnossa jumalan kans. ne sanoo rakastavansa ja rakastavatkin mut vaan itteään. mut ne ei nää tätä juttua. eikä ne kuule neuvoja ku luulevat olevansa oikees joka asiassa. ne käskee tee parannus mut ei ne oo ite tehnyt. mä tiedän monta jotka näyttelee uskovaist mut eivät oo sitä sydämes.

monilla on tietoa jeesuksest mut harva jeesuksen tuntee. kyl se käy ilmi jo kirjoituksestakin.

Kuka sie oikein luulet olevas savis? hiii sanon minä sä et oo yhtään mitään! Ei ainakaan opettaja! Opettaja voi vain Pyhä Henki olla! Ja silloin Hän otta Jeesuksen kautta Isältä ja antaa meille valtavia viisauxia! Joka korva ei oo kuullut ja silmät ei oo koskaan nähnyt! Ja sydän ei oo sinne koskaan noussut! Jos kuulette tänään Jumalan äänen,,, niin älä paaduttakoon sydäminne,,, ja sano tuu huomenna uudestaan! Ei se on ihan sama mitä savis sanoo,,, mutta jos Pyhä Henki sanoo sama,,, niin silloin kuuntelee! Sinä vaan voi tietä kumpi puhu! Ei kukaan muu kun Pyhä Henki voi arvioida tämän,,, koska viimeisiä aikoina olette suoraan Pyhältä Hengeltä saamassa opetuxen ! Eikä niinkuin vanhan liiton aikana jonkun opettajan tai profettan välityxellä ainoastaan ! Sanoin ainoastaan !Tiedän Herra asetta oikeita opettajia ja profeettoja! Kyllä niissä Pyhä Henki välittää sanoman Pyhässä Hengessä! Ei ihminen puhu,,, ja sinä Pyhästä Hengestä mitä sulla sisällä toivottavasti on kuulet Jumalan äänen! Varo sanon minä! Varo ja varokaa!ON JULMA AIKA! Ei koskaan oo ollut niin riettaista ja synnillistä aika ku tänä päivänä! Pakenee synnistä---------------> Jeesuxeen=Jumalaan niin pelastut! Ei koskaan oon saatu niin vapaasti huoruutta ja pahuutta noituutta ja nauttia,,, nauttia tapoista ja murhista telkkarien välityxillä maailmalla! Ja kaikkialla vaan hoetaan ällö älä välitä,,, se on saatana joka antaa huono amtunto sulle jatkaa vaan,,, koska uskis sanoo saat anteex! Ja ei missään puhutaan että ihminen pitäisi pyhittäyttyä yliluonnollisesti ja saada aivan uusi elämä! Uskis varo synnin tiellä !!! Varo!!! Tee parannus! Känny Jumalan puolelle joka sinua vapauttaa! Häneen Nimestä sä Hänet tuntee tunteilla!!! kun HÄN SUA vapauttaa HÄNEEN NIMEENSÄ ON VAPAHTAJA!!!!!!!!

Täällä olin! Kiirus on todella ollut opastaa kaikkenlaisten juoppojen ja narkkarien Jeesuxen luo! Anteex etten aina ehdi ja jaxaa vastaa teiän rakkaudellisia kiussareita! Kiitos että ootte minusta huolissaan niinkuin todella rakkaudellisia siskoja ja veljeä pitää olla! Arvostan sitä ja pyydän rukoile paljon että minuun tulee Herätys! Otaan sen mielellään vastaan jos se ei kelppaa kenelle toisille! Uskon kumminkin että Suomessa löytyy niit! Ja niit joka ei oo kääntäneet selkä Jeesuxelle! Huh varoitin! Ja ilmeisesti selviän? ainakin tähän päivään on asiat hyvin!!! : ) : ) : )

Hes. 3:20
        Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä ja minä panen kompastuksen hänen eteensä, niin hän kuolee-kun et sinä häntä varoittanut, niin hän synnissänsä kuolee, ja vanhurskautta, jota hän oli harjoittanut, ei muisteta-mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.

Uskis älä känny pois vanhurskaudessasi! Vaan varoittaa,,, vaikka percelee pelottaa ja varoittaa sua että sä tuomitset !!! Juonikas on percelen metkut hiiiii varokaa!!!!!!!!

(savis)
        Jeesus Hallitsee Nyt!!!

• lähimmäinen
        savonarola kirjoitti:

Kuka sie oikein luulet olevas savis? hiii sanon minä sä et oo yhtään mitään! Ei ainakaan opettaja! Opettaja voi vain Pyhä Henki olla! Ja silloin Hän otta Jeesuksen kautta Isältä ja antaa meille valtavia viisauxia! Joka korva ei oo kuullut ja silmät ei oo koskaan nähnyt! Ja sydän ei oo sinne koskaan noussut! Jos kuulette tänään Jumalan äänen,,, niin älä paaduttakoon sydäminne,,, ja sano tuu huomenna uudestaan! Ei se on ihan sama mitä savis sanoo,,, mutta jos Pyhä Henki sanoo sama,,, niin silloin kuuntelee! Sinä vaan voi tietä kumpi puhu! Ei kukaan muu kun Pyhä Henki voi arvioida tämän,,, koska viimeisiä aikoina olette suoraan Pyhältä Hengeltä saamassa opetuxen ! Eikä niinkuin vanhan liiton aikana jonkun opettajan tai profettan välityxellä ainoastaan ! Sanoin ainoastaan !Tiedän Herra asetta oikeita opettajia ja profeettoja! Kyllä niissä Pyhä Henki välittää sanoman Pyhässä Hengessä! Ei ihminen puhu,,, ja sinä Pyhästä Hengestä mitä sulla sisällä toivottavasti on kuulet Jumalan äänen! Varo sanon minä! Varo ja varokaa!ON JULMA AIKA! Ei koskaan oo ollut niin riettaista ja synnillistä aika ku tänä päivänä! Pakenee synnistä---------------> Jeesuxeen=Jumalaan niin pelastut! Ei koskaan oon saatu niin vapaasti huoruutta ja pahuutta noituutta ja nauttia,,, nauttia tapoista ja murhista telkkarien välityxillä maailmalla! Ja kaikkialla vaan hoetaan ällö älä välitä,,, se on saatana joka antaa huono amtunto sulle jatkaa vaan,,, koska uskis sanoo saat anteex! Ja ei missään puhutaan että ihminen pitäisi pyhittäyttyä yliluonnollisesti ja saada aivan uusi elämä! Uskis varo synnin tiellä !!! Varo!!! Tee parannus! Känny Jumalan puolelle joka sinua vapauttaa! Häneen Nimestä sä Hänet tuntee tunteilla!!! kun HÄN SUA vapauttaa HÄNEEN NIMEENSÄ ON VAPAHTAJA!!!!!!!!

Täällä olin! Kiirus on todella ollut opastaa kaikkenlaisten juoppojen ja narkkarien Jeesuxen luo! Anteex etten aina ehdi ja jaxaa vastaa teiän rakkaudellisia kiussareita! Kiitos että ootte minusta huolissaan niinkuin todella rakkaudellisia siskoja ja veljeä pitää olla! Arvostan sitä ja pyydän rukoile paljon että minuun tulee Herätys! Otaan sen mielellään vastaan jos se ei kelppaa kenelle toisille! Uskon kumminkin että Suomessa löytyy niit! Ja niit joka ei oo kääntäneet selkä Jeesuxelle! Huh varoitin! Ja ilmeisesti selviän? ainakin tähän päivään on asiat hyvin!!! : ) : ) : )

Hes. 3:20
        Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä ja minä panen kompastuksen hänen eteensä, niin hän kuolee-kun et sinä häntä varoittanut, niin hän synnissänsä kuolee, ja vanhurskautta, jota hän oli harjoittanut, ei muisteta-mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.

Uskis älä känny pois vanhurskaudessasi! Vaan varoittaa,,, vaikka percelee pelottaa ja varoittaa sua että sä tuomitset !!! Juonikas on percelen metkut hiiiii varokaa!!!!!!!!

(savis)
        Jeesus Hallitsee Nyt!!!

Kirjoitat Savis:"Opettaja voi vain Pyhä Henki olla! Ja silloin Hän otta Jeesuksen kautta Isältä ja antaa meille valtavia viisauxia!"

EI OO SUSTA OPETTAJAN OPPILAAKSIKAAN. Tajuutko sä mitä kirjoitat: "Hän (Pyhä Henki) ottaa Jeesuksen kautta Isältä...".

Voi voi! Me saadaan Jeesuksen kautta Isältä, mutta Isä antaa Pyhän Hengen Jeesuksen tähden. Mut se on totta, että Pyhä Henki opettaa!

Vielä sä kirjoitat: "Känny Jumalan puolelle joka sinua vapauttaa! Häneen Nimestä sä Hänet tuntee tunteilla!!!"

Mä en tiedä mitä sä tarkoitat "tuntee tunteilla"? Mä tunnen Hänet mut tunteilla se ei alkanut eikä tunteilla alkanut kestä. Mä uskon Jumalaan ja tottelen Häntä. Tee sä samoin, mut älä opeta. Siitä sä joudut tilille.

Sitte vielä; sä puhut herätyksestä. Se alkaa meistä eikä naapurista.

• wi hellari

Ei todellakaan pelastuta rakastamalla, vaan Jeesuksen ristillä suorittaman sovitustyön perusteella kun sen otamme omalle kohdallemme vastaan ja lähdemme seuraamaan Mestariamme. Jeesus rakastaa meitä ja sitä kautta mekin haluamme rakastaa Häntä ja toinen toisiamme! Savonarolalla on menneet sekaisin hutut ja vellit. Hän ei ymmärrä Raamatun sanomaa, koska uudestisyntyminen Jeesuksen kautta häneltä puuttuu. Vaikka osaisimme Raamatun ulkoa kannesta kanteen, niin se ei auta ymmärtämään Raamatun sanomaa puhumattakaan sitä, että pystyisi opettamaan ja ohjaamaan ketään uskon tielle.

• lähimmäinen kirjoitti:

Kirjoitat Savis:"Opettaja voi vain Pyhä Henki olla! Ja silloin Hän otta Jeesuksen kautta Isältä ja antaa meille valtavia viisauxia!"

EI OO SUSTA OPETTAJAN OPPILAAKSIKAAN. Tajuutko sä mitä kirjoitat: "Hän (Pyhä Henki) ottaa Jeesuksen kautta Isältä...".

Voi voi! Me saadaan Jeesuksen kautta Isältä, mutta Isä antaa Pyhän Hengen Jeesuksen tähden. Mut se on totta, että Pyhä Henki opettaa!

Vielä sä kirjoitat: "Känny Jumalan puolelle joka sinua vapauttaa! Häneen Nimestä sä Hänet tuntee tunteilla!!!"

Mä en tiedä mitä sä tarkoitat "tuntee tunteilla"? Mä tunnen Hänet mut tunteilla se ei alkanut eikä tunteilla alkanut kestä. Mä uskon Jumalaan ja tottelen Häntä. Tee sä samoin, mut älä opeta. Siitä sä joudut tilille.

Sitte vielä; sä puhut herätyksestä. Se alkaa meistä eikä naapurista.

ihan oikein.
        * "< EI OO SUSTA OPETTAJAN OPPILAAKSIKAAN. Tajuutko sä mitä kirjoitat: "Hän (Pyhä Henki) ottaa Jeesuksen kautta Isältä...". >" ?
        * Juuri noin se menee, Pyhä Henki ottaa Jeesuksen omasta ja antaa meille, näin Sana opettaa, ja kenenkäs kaikki on, eikö Jumalan, josta myös Poika on . Tämä on Saviksen ajatuksena tuon kopsatun asian kirjoittaessaan, pientä ymmärrystä vaan, niin ei ole mitään epäselvää Saviksen opetuksessa!
        .
        * Ei saisi heti tuomita, kun ei itsekkään tunne Sanaa. Savis opettaa ihan oikein, jos vain haluutte häntä ymmärtää. Ottakaa veljellisesti huomioon, että Savis ei hallitse suomenkieltä täyv´dellisesti, hallitsemmeko mekään joiden äidinkieli on sentää Suomi?

* Kyllä ymmärrän jukkaakin, mutta Savis kyllä tarkoitti ihan oikein, että meidän (uskovien) tulee yhä enemmän rakastua Jeesuskeen, ja rakastaa Häntä ylikaiken, uskon, että tämä oli Saviksen ajatuksesea. Käskeehän Jeesus meitä palaamaan ensirakkauteen, puhuessaan Aasian seitsemälle seurakunalle.
        * Minusta Savonarola saa turhan paljon nekatiivista palautetta, vain sen vuoksi, että hän suomenkieli ei ole samalla tasolla kuin meidän? Pitäis vähän ajatella kun lukee hänen kirjoituksiaan, kyllä sieltä se asian ydin aina löytyy, jos vaan haluaa, eikä niin oikoisesti heti olla valmiita tuomitsemaan.

* Jes 9:5. Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.

• Mohis olet vaarallis
        Mohikaani_27 kirjoitti:

ihan oikein.
        * "< EI OO SUSTA OPETTAJAN OPPILAAKSIKAAN. Tajuutko sä mitä kirjoitat: "Hän (Pyhä Henki) ottaa Jeesuksen kautta Isältä...". >" ?
        * Juuri noin se menee, Pyhä Henki ottaa Jeesuksen omasta ja antaa meille, näin Sana opettaa, ja kenenkäs kaikki on, eikö Jumalan, josta myös Poika on . Tämä on Saviksen ajatuksena tuon kopsatun asian kirjoittaessaan, pientä ymmärrystä vaan, niin ei ole mitään epäselvää Saviksen opetuksessa!
        .
        * Ei saisi heti tuomita, kun ei itsekkään tunne Sanaa. Savis opettaa ihan oikein, jos vain haluutte häntä ymmärtää. Ottakaa veljellisesti huomioon, että Savis ei hallitse suomenkieltä täyv´dellisesti, hallitsemmeko mekään joiden äidinkieli on sentää Suomi?

* Kyllä ymmärrän jukkaakin, mutta Savis kyllä tarkoitti ihan oikein, että meidän (uskovien) tulee yhä enemmän rakastua Jeesuskeen, ja rakastaa Häntä ylikaiken, uskon, että tämä oli Saviksen ajatuksesea. Käskeehän Jeesus meitä palaamaan ensirakkauteen, puhuessaan Aasian seitsemälle seurakunalle.
        * Minusta Savonarola saa turhan paljon nekatiivista palautetta, vain sen vuoksi, että hän suomenkieli ei ole samalla tasolla kuin meidän? Pitäis vähän ajatella kun lukee hänen kirjoituksiaan, kyllä sieltä se asian ydin aina löytyy, jos vaan haluaa, eikä niin oikoisesti heti olla valmiita tuomitsemaan.

* Jes 9:5. Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.

Miksi sinä Mohis siunaat ja puolustat tuota sanan väärentäjä Savista? Hänhän ei tunnusta kolmiyhteistä Jumalaa. Ei ole kokenut uudestisyntymistä Jeesuksen veren sovitustyön kautta. Sen hän kieltää jyrkästi olevan Raamatun mukaistakaan. Senhän osoittaa selvästi Saviksen lausuma useaankin kertaan, että vanhurskauttamisoppi on perceleestä. Tuohan selvä Pyhän Hengen pilkka, koska tuossa julkisesti häpäisee Jeesuksen sovitustyön ja ja tallaa jalkoihinsa Jeesuksen veren. Kun näinMohis siunaat ja hyväksyt Saviksen kirjoittelut vastoin Raamattua olet osallistunut hänen valheoppiinsa ja synteihinsä. Tee parannus, jos et ole sinäkin jo puolustellessasi tehnyt PYhän Hengen pilkkaa. On vaarallista lähteä piuolustelemaan tällaista harhaoppista ja hänen opetuksiaan!

• Mohis olet vaarallis kirjoitti:

Miksi sinä Mohis siunaat ja puolustat tuota sanan väärentäjä Savista? Hänhän ei tunnusta kolmiyhteistä Jumalaa. Ei ole kokenut uudestisyntymistä Jeesuksen veren sovitustyön kautta. Sen hän kieltää jyrkästi olevan Raamatun mukaistakaan. Senhän osoittaa selvästi Saviksen lausuma useaankin kertaan, että vanhurskauttamisoppi on perceleestä. Tuohan selvä Pyhän Hengen pilkka, koska tuossa julkisesti häpäisee Jeesuksen sovitustyön ja ja tallaa jalkoihinsa Jeesuksen veren. Kun näinMohis siunaat ja hyväksyt Saviksen kirjoittelut vastoin Raamattua olet osallistunut hänen valheoppiinsa ja synteihinsä. Tee parannus, jos et ole sinäkin jo puolustellessasi tehnyt PYhän Hengen pilkkaa. On vaarallista lähteä piuolustelemaan tällaista harhaoppista ja hänen opetuksiaan!

Olet ihan rakastettavissa ja vielä sulla on aika uskoa oikeaan Jeesuxeen joka on käskenyt seurata Hänen käskyjä joka olet ohittanut !!

• Nakke

1.Timoteuksen kirje:
      2:5   Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus,

2.Tessalonikalaiskirje:
      2:16   Ja meidän Herramme Jeesus Kristus itse ja Jumala, meidän Isämme, joka on rakastanut meitä ja armossa antanut meille iankaikkisen lohdutuksen ja hyvän toivon,

Filippiläiskirje:
      1:15   Muutamat tosin julistavat Kristusta kateudestakin ja riidan halusta, mutta toiset hyvässä tarkoituksessa:

• Jehhulit ramatun ja jättää pois--->
        copsasin jippii foorumista usko ja elämä tämän!

KIITOS JUMALAMME=JEESUS
        Tarantiino kirjoitti 4.4 12:34

vastaa

Aamen! Näin se on, Jeesus on näkymättömän Jumalan eli Isän kuva.

Tässä muutamia lisäkohtia eli vahvistuksia siitä, että Jeesus on yhtä Isän kanssa. ILmestyskirjassa tuodaan hyvin esille Jumalan kaksi roolia: uhrikaritsana eli Poikana ja taivaallisena hallitsijana eli Isänä.

Ilm: 22
        1. Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta

3. Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä.

Huom! Taivaassa on vain yksi valtaistuin eli Jumalan ja karitsan valtaISTUIN yksikössä.

Ilm 7:17
        17. sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."

! Siis Karitsa eli Jeesus on valtaistuimen keskellä = istuja.

22. Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.
        23. Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa.

Ootko jehhuli feikki rakas nakke? Kyssäri laittoi (savis)

• Nakke
        savonarola kirjoitti:

Jehhulit ramatun ja jättää pois--->

KIITOS JUMALAMME=JEESUS

vastaa

Tässä muutamia lisäkohtia eli vahvistuksia siitä, että Jeesus on yhtä Isän kanssa. ILmestyskirjassa tuodaan hyvin esille Jumalan kaksi roolia: uhrikaritsana eli Poikana ja taivaallisena hallitsijana eli Isänä.

1. Ja hän näytti minulle elämän veden virran, joka kirkkaana kuin kristalli juoksi Jumalan ja Karitsan valtaistuimesta

3. Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä.

Huom! Taivaassa on vain yksi valtaistuin eli Jumalan ja karitsan valtaISTUIN yksikössä.

17. sillä Karitsa, joka on valtaistuimen keskellä, on kaitseva heitä ja johdattava heidät elämän vetten lähteille, ja Jumala on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä."

22. Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.
        23. Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa.

"...Jumalan ja Karitsan..."
        "sillä Karitsa..., ja Jumala..."
        "...sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias...ja Karitsa."

Jos sinä Savonarola pääsisit Suomen presidentin kanssa istumaan samalle penkille niin olisitko sinä herra Savonarola meidän suomalaisten herra presidentti silloin ja sen jälkeen?

• Nakke
        Nakke kirjoitti:

Jos sinä Savonarola pääsisit Suomen presidentin kanssa istumaan samalle penkille niin olisitko sinä herra Savonarola meidän suomalaisten herra presidentti silloin ja sen jälkeen?

"valtaISTUIN yksikössä"

...jos se penkki millä istuisit presidentin kanssa yhdessä, olisi jopa vielä YKSIKÖSSÄ.
        Silloinhan sinä Savonarola olisit todella meidän pressamme kun se penkkikin on YKSIKÖSSÄ!

Meillähän olisi silloin kaksiyhtenäinen pressa kahdessa persoonassa esiintyen ja sinä herra pressa Savonarola olisit se toinen persoona, presidentin olemuksesta!!

• Nakke kirjoitti:

Nyt sä teet mut Jumalaxikin? Jumala on henki ja on niinkuin Hän on ! Semmoisex en tuu koskaan olemaan! Mutta siunaan sua ajattelemaan!

Mix???JEESUS KANTAA ISÄN NIMI? KOSKA HÄN ON ISÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        JA JUMALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Copsasin hyvän kirjoituxen sulle taas!

KIITOS JUMALAMME=JEESUS
        Tarantiino kirjoitti 4.4 20:27
        vastaa    
        Joo Jeesus on Isän kuva.
        Isä = näkymätön, kaikkialla läsnä oleva henki, suuri salaisuus
        Poika = näkyvä, fyysisesti vain yhdessä paikassa, Kristuksessa paljastuu Isän suuri salaisuus.
        Pyhä Henki = Kristuksen henki, joka asuu Hänen omiensa sydämessä.
        Nämä kaikki kolme persoonaa ovat yhtä ja samaa persoonallista Jumalaa, sillä Jumala on yksi. Tämä yksi Jumala vain ilmaisee itsensä kolmessa persoonassa.
        Isä on tullut lihaksi eli näkyväksi Pojassaan Jeesuksessa, sillä ihminen on Jumalan kuva. Jumala on siis ihmisen näköinen. Silti tämä ääretön Isä Jumala on kaikkialla läsnä, vaikka hän fyysiseltä olemukseltaan onkin Jeesus itse.
        Kaikki se, mitä Jeesus tekee on Isän tekoja.
        Pyhä Henki taas tarvitaan siksi, jotta Jeesus voisi asua omiensa sydämessä ja lupauksensa mukaan olla meidän kanssamme maailman loppuun asti, kuten Hän lupasi. KUn Pyhä Henki asuu ihmisessä, niin sillion itse Kristus asuu meissä Pyhän Henkensä kautta. Ei fyysisenä Kristuksena, sillä fyysisenä Hän on taivaassa. Jumalalla on oma ruumis, kuten meillä jokaisella, joten siksi Jumala Jeesus asuu omiensa sydämessä Pyhän Hengen kautta sydämessä PYhän Hengen kautta. TÄmä valaisee sitä, miksi Pyhä Henki tarvitaan.

Amen (savis)

• Nakke
        savonarola kirjoitti:

Nyt sä teet mut Jumalaxikin? Jumala on henki ja on niinkuin Hän on ! Semmoisex en tuu koskaan olemaan! Mutta siunaan sua ajattelemaan!

Mix???JEESUS KANTAA ISÄN NIMI? KOSKA HÄN ON ISÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        JA JUMALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Copsasin hyvän kirjoituxen sulle taas!

KIITOS JUMALAMME=JEESUS
        Tarantiino kirjoitti 4.4 20:27
        vastaa    
        Joo Jeesus on Isän kuva.
        Isä = näkymätön, kaikkialla läsnä oleva henki, suuri salaisuus
        Poika = näkyvä, fyysisesti vain yhdessä paikassa, Kristuksessa paljastuu Isän suuri salaisuus.
        Pyhä Henki = Kristuksen henki, joka asuu Hänen omiensa sydämessä.
        Nämä kaikki kolme persoonaa ovat yhtä ja samaa persoonallista Jumalaa, sillä Jumala on yksi. Tämä yksi Jumala vain ilmaisee itsensä kolmessa persoonassa.
        Isä on tullut lihaksi eli näkyväksi Pojassaan Jeesuksessa, sillä ihminen on Jumalan kuva. Jumala on siis ihmisen näköinen. Silti tämä ääretön Isä Jumala on kaikkialla läsnä, vaikka hän fyysiseltä olemukseltaan onkin Jeesus itse.
        Kaikki se, mitä Jeesus tekee on Isän tekoja.
        Pyhä Henki taas tarvitaan siksi, jotta Jeesus voisi asua omiensa sydämessä ja lupauksensa mukaan olla meidän kanssamme maailman loppuun asti, kuten Hän lupasi. KUn Pyhä Henki asuu ihmisessä, niin sillion itse Kristus asuu meissä Pyhän Henkensä kautta. Ei fyysisenä Kristuksena, sillä fyysisenä Hän on taivaassa. Jumalalla on oma ruumis, kuten meillä jokaisella, joten siksi Jumala Jeesus asuu omiensa sydämessä Pyhän Hengen kautta sydämessä PYhän Hengen kautta. TÄmä valaisee sitä, miksi Pyhä Henki tarvitaan.

Amen (savis)

Jos me molemmat sattuisimme istahtamaan samalle junan penkille niin taitaisimme olla hassuuden kaksinaisuus.
        Hassuus ilmentyisi kahdessa persoonassa:
        Savonarolana ja Nakkena!!

Hyvää päivän jatkoa Sinulle Savonarola!
        Nyt kutsuvat päivän työt tätä hassuuden puolikasta.

• Marko1977

Jumalan mysteeri on ihmeellinen ja paradoksinen asia. Monesti Kolminaisuutta opetetaan väärin. Luin erästä kirjaa nimeltä:

James R. White: The Forgotten Trinity

ja tässä määritellään Kolminaisuus näin:

Jumala on YKSI OLENTO ja KOLME ERILLISTÄ PERSOONAA. Eli Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat kolme erillistä itsenäistä Persoonaa jotka toimivat kuitenkin täysin harmoniassa toistensa kanssa ja kuitenkin ovat YHTÄ JA SAMAA JUMAL-Olentoa.

One BEING three PERSONS.

Eli taivaassa kyllä voi olla kaksi valtaistuinta. Isän valtaistuin ja Hänen oikealla puolellaan Jumalan Pojan Jeesuksen Kristuksen valtaistuin.

Miten Jumalan Kolminaisuus toimii?

Esimerkki 1: Lampun sytyttäminen
        a.Isä antaa käskyn: Sytytä valot
        b. Jeesus Jumalan Poika kääntää katkaisijasta
        c. Pyhä Henki tulee voimaksi jolloin valo tulee

Esimerkki 2: Aurinko
        a. Aurinko on suuri: vastaa Isää
        b. Auringon lämpö: vastaa Poikaa
        c. Aurigon valo: vastaa Pyhä Henkeä

Kukin kolminaisuuden persoona on tasavertainen toisen kanssa.

Jotenkin näin ehkä voitaisiin Kolminaisuutta ilmaista. Kuitenkin Raamattu opettaa Kolminaisuutta koska sen nimeen käsketään kastamaankin. Silti Jumala on niin suuri mysteeri että emme me voi ymmärtää Häntä sen enempää kuin mitä Hän on itsestään meille paljastanut. Se mitä Hän on itsestään paljastanut viittaa Kolminaisuuteen. Hän on Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Marko1977

• kysytty on
        savonarola kirjoitti:

Jehhulit ramatun ja jättää pois--->

KIITOS JUMALAMME=JEESUS

vastaa

Nyt alat mennä noissa haukkumisissasi liian pitkälle! Pian kolahtaa bannaus, jos alat haukkumaan muita kirjoitajia paltalla! Et ole uskossa tunnusta jo se! Etkä tunne Raamttua vaikka sitä olevinasi oppetat. Se on hyvin sekavaa. Saatat vain uskon naurunalaiseksi höpinöilläsi!

• Nakke

"JEESUS=JUMALA AINOA!!!
      Kirjoittanut: savonarola"

Sinähän tuossa kiellät kolmiyhtenäisyyden kuten minäkin!

Sillä erolla että sinulle se jumalasi on Jeesus ja minulle se on se oikea, Isä-Jumala!

• Jehhuli feikki ja näköjään ootte paljon ! Rakas mie kerron sulle! : )

Puussa on juuri ja runko ja juuri Kolmesta ne muodostuu kolminaisuus! Jumala on puu=Jeesus missä muualla Hän on ? No tietysti jokaisessa osassa yhtä paljon että ne on yhtä! Niinkuin mekin jotka ollaan Kristuxsessa!

Siunaan sua raks Kristuxeen! (savis)

• savonarola kirjoitti:

Jehhuli feikki ja näköjään ootte paljon ! Rakas mie kerron sulle! : )

Puussa on juuri ja runko ja juuri Kolmesta ne muodostuu kolminaisuus! Jumala on puu=Jeesus missä muualla Hän on ? No tietysti jokaisessa osassa yhtä paljon että ne on yhtä! Niinkuin mekin jotka ollaan Kristuxsessa!

Raamatun mukaan jumaluus on KAIKKIYHTEINEN, ja
        Raamattu kertoo

"siitä armotaloudesta, minkä hän aikojen täyttyessä aikoi toteuttaa, -oli yhdistävä Kristuksessa yhdeksi kaikki, mitä on taivaissa ja mitä on maan päällä" (Ef. 1:10 Joh.17:21-23)

1. Kor. 15:28
        "Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen valtaan, joka on alistanut hänen valtaansa kaiken, että Jumala olisi kaikki kaikissa."

Isä Jumala on se juuri, josta Poika kasvaa ja ihmiskunta on sen oksat, sillä Jeesus ottaa pois MAAILMAN synnin, valistamalla jokaisen ihmisen ja "he kaikki tulevat Jumalan opettamiksi", (Joh.1:9,29, 6:45)!

Minä uskon, että "Kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus" sillä:

Fil. 2. luku
        10. "niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
        11. ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra."

Joh. 15:5
        "Minä olen viinipuu, te olette oksat. Joka pysyy minussa ja jossa minä pysyn, se kantaa paljon hedelmää; sillä ilman minua te ette voi mitään tehdä."

Lukekaapa mitä Ilm.22:18,19 jakeissa sanan lisääjille ja vähentäjille luvataan ja julistetaan täyttä ilosanomaa eikä mitään vesitettyä eevankeljumia!

• savonloruja
        savonarola kirjoitti:

Jehhuli feikki ja näköjään ootte paljon ! Rakas mie kerron sulle! : )

Johanneksen evankeliumi:
        17:1 Tämän Jeesus puhui ja nosti silmänsä taivasta kohti ja sanoi: "Isä, hetki on tullut, kirkasta Poikasi, että Poikasi kirkastaisi sinut;
        17:2 koska sinä olet antanut hänen valtaansa kaiken lihan, että hän antaisi iankaikkisen elämän kaikille, jotka sinä olet hänelle antanut.
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

Jehhuli-Jesux feikki ja näköjään ootte paljon ! Rakas mie kerron sulle Jesux! :
        Sie oot miun ainut jumala!
        Usot sie miut Jesux vai pitäx sulle piirtää?!

• savonloruja kirjoitti:

Johanneksen evankeliumi:
        17:1 Tämän Jeesus puhui ja nosti silmänsä taivasta kohti ja sanoi: "Isä, hetki on tullut, kirkasta Poikasi, että Poikasi kirkastaisi sinut;
        17:2 koska sinä olet antanut hänen valtaansa kaiken lihan, että hän antaisi iankaikkisen elämän kaikille, jotka sinä olet hänelle antanut.
        17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

Jehhuli-Jesux feikki ja näköjään ootte paljon ! Rakas mie kerron sulle Jesux! :
        Sie oot miun ainut jumala!
        Usot sie miut Jesux vai pitäx sulle piirtää?!

kuuluu se että Jeesuksella Kristuksella on Isä ja Jumala, mutta Isällä ei ole yläpuolellaan käskijänä isää eikä yhtään jumalaa!:

2. Korinttolaiskirje 1:3
        "Kiitetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, laupeuden Isä ja kaiken lohdutuksen Jumala," [Ef. 1:3; Ef. 1:17; 1.Piet. 1:3]

Jumalan poika, Jeesus Kristus, on meidän laupeutemme ja lohdutuksemme, jonka Isä Jumala on.

´

• Uskovainen21

Eikö tätä törkeää Jumalanpilkkaajaa Jeesux-sanan käyttäjää voisi bannata, kunnes oppii tavoille?

• Sanaleikki

Jeesux Kristux suxii suvena saarnaten seurakunnalle saxalaiselle sexylle tytölle.

• vanhaizäntä

vaikka niinhän se on että se pelekää joka huutaa.
      Mistä sitä pitää pelastua muuten?
      Helekutiltako?

• J.Edgar

Otit siis poliiseja?

• kuuleppas

Jeesuksen sanomaa:
      "Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen."

savonarola:
      JEESUS=JUMALA AINOA!!!

Jumala pilkkaajalleen savonarolalle:
      "Joka ei kuule minun sanojani, joita Jeesus minun nimessäni puhuu, hänet minä itse vaadin tilille.

savonarola:
      JEESUS=JUMALA AINOA!!!

Jumala vastaa pilkkaajalleen savonarolalle:
      "Älä pidä muita jumalia minun rinnallani."

savonarola:
      JEESUS=JUMALA AINOA!!!

Jumalan Sanaa savikselle:
      "Minä, Herra, se on minun nimeni, minä en anna kunniaani toiselle enkä ylistystäni epäjumalille."

savonarola:
      JEESUS=JUMALA AINOA!!!
      KUUNIA KUNNIA KUNNIA!!! JEESUXELLE KRISTUXELLE!!!

Paavaliakin kauhistuttaa
      "nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen. "

• olisi ollut

ateisti, koska tämä ei uskonut ja kumartanut itseään ainoana jumalana!!!

Jeesus Jumalalle:
      "Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen."

Savis Jeesukselle:
      "Noin lukee Jehhulit ramatun ja jättää pois--->
      JEESUS=JUMALA AINOA!!!"

• samaa mieltä

Raamatussa Jeesus sanoo olevansa Jumala. Minä olen (Yksi Ja Ainut Jumala).

• on Jumala

yhdessä Isän ja Pyhän Henhen kanssa!

• Pyhän Hengen
        on Jumala kirjoitti:

yhdessä Isän ja Pyhän Henhen kanssa!

kanssa.

• ekivaari
        Pyhän Hengen kirjoitti:

kanssa.

on - t o t i n e n - J u m a l a — yksinkin!:

Johannes 17
        3 "Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat - s i n u t, - joka - y k s i n - o l e t
        t o t i n e n - J u m a l a, - ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen."

Monikossa puhutut "jumalat" ovat vain "niin sanottuja jumalia":

1. Korinttolaiskirje 8
        5 "Sillä vaikka olisikin - n i i n - s a n o t t u j a - j u m a l i a, - olipa heitä sitten taivaassa tai maassa, ja niitä on paljon semmoisia jumalia ja herroja,
        6 niin- o n - m e i l l ä - kuitenkin ainoastaan - y k s i - J u m a l a, I s ä, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa."

´

• Heidi.

Älkää keskustelko Savonarolan kanssa, vaan eristäkää hänet yhteisöstä sillä Savonarola ei ole todellinen kristitty, hän on vaan muovannut itsellensä sopivan uskonnon todellisuudesta.

Savonarolan tie on turmeluksen tie.

• ἀντίχριστος

Yhdessä odotamme herätystä Suomen kansalle!!!

SUOMEN KANSA!!!
      HERÄTYS!!!

JEESUS=JUMALA AINOA!!!

HALLELUJAA!!!

• Halleluuuuja !! Ole siunattu !!!!!!!!!!!

• ἀντίχριστος
        savonarola kirjoitti:

Halleluuuuja !! Ole siunattu !!!!!!!!!!!

Kiitos Savis siunauksestasi!!!

[Matt.10:25]

• ἀντίχριστος kirjoitti:

Kiitos Savis siunauksestasi!!!

[Matt.10:25]

sua kumminkin vaikka sulla ei ole rekisterissä nimmarisi ja joku trolli vois leikkiä OLEMAN SUA ja pilkka sua ja Uskosi ja kaikkea hyvä ja sen takia olen ankara tän suhteessa. Mutta ole tervetullut rekisteriin meidän kanssa sinä siunattu !!! : )

• Jumalan salaisuutta; Jumalan lähetin kiusaaminen on yhtä kuin Jumalan kiusaamista:

Luukas 10
      16 "Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt."

Johannes 13
      20 "Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ottaa vastaan sen, jonka minä lähetän, se ottaa vastaan minut; mutta joka ottaa vastaan minut, - s e
      o t t a a - v a s t a a n h ä n e t, - j o k a - o n - m i n u t - l ä h e t t ä n y t."

Matteus 25
      40 "Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
      45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'." (ja Isälle Jumalalle)!

´

• ???

???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      153
      2871
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      29
      2767
    3. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      181
      1628
    4. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      205
      1475
    5. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      317
      1410
    6. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      97
      1363
    7. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      15
      1178
    8. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      67
      1174
    9. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      71
      1128
    10. Millaisia tunteita

Sinulla on minua kohtaan?
      Ikävä
      76
      1073
    Aihe