Oletettava äo

kednah

Mitä luulet palstalailta?
Satanen on kai normi, mitäluulet kenestäkin?
Henkistä tirkistelyä...

52

673

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GreenBean

itselläni suurempi kuin vyötärönympärys.
      Muista en osaa sanoa mitään, luultavasti minua älykkäämpiä kaikki.

• kednah

Olet varmaan 130 over...

• GreenBean
        kednah kirjoitti:

Olet varmaan 130 over...

vyötärönympärykseni?
        Mutta olen dieetillä.

• handek

paljonkin. Joillakin alle 70. Asiallisilla yli 100.

• ÄOeioo

voi olla huippuälykäs, ainakin vaikuttaa siltä.

• ÄOeioo

et vastannut minulle, tusen tack!

• Joskus kovastikkin ,jos vaimo haluu jotain mä oon mahottoman fiksu ja sit ku en oo kauniisti oon aivan tollo.

• kednah

Ihan siitä pelottavasta päästä.

• Adria

Siitä puhe mistä puute, sanotaan.

• kednah

äö testi mittaa vain ihmisen motoriikkaa, ei ollenkaan muita kykyjä.
      Minäkin olen 140 jotain mekaniikassa, mitä hittoa muissa taidoissa?

• Adria

Musta tuntuu, että sä olet epäonnistunut aika monessa asiassa ja tulet jatkossakin epäonnistumaan. Mistä toi sun älyttömyys voi muusta johtua kun totaalisesta turhautumisesta.

• kednah
        Adria kirjoitti:

Musta tuntuu, että sä olet epäonnistunut aika monessa asiassa ja tulet jatkossakin epäonnistumaan. Mistä toi sun älyttömyys voi muusta johtua kun totaalisesta turhautumisesta.

Olen epäonnistunut monellakin kohtaa, oikeastaan muuna en.
        Hirrvittävä loppu on vain edessä

• viivi-amaldiina

mä käyn kattoon pakkasmittarista... :) aika paljon...on

• Monta näkökulmaa

siellä teillä täytyy todella olla paukkupakkaset vielä helmikuussaki...mitenkäs Viivi kun kevät tulee? Muutatko sitten Etelä-napamantereelle...ota kuule Friidu messiin;))) huolestuneena nyt kipaisee katsomassa mitä pakkasmittari näyttää Stadissa....huh...ei vielä hätää...siis toistaiseksi...mutta kohta on lähdettävä ja pakattava matkalaukku....voihan hitsi...soikoon...aina pitää johonkin päin....

tsau:Friidu

• luulla, eikä arvaillakaan, pahaa verta vaan palstoilla semmoiset luulemiset lisäävät.

P.s. sen tiijjän että itelläni sata ylittyypi..mutta jää alle kahta :)

• laiska-lasse

Kumpi haluaisit olla?

Pitäisi valita viisas tai järkevä?

Kumpikin vaihtoehto voi sulkea toisen pois.

Minut on testattu neljästi mutta yksikään ei ole ollut Mensan testi.

Viisaudesta en tiedä mutta testimenestyksistäni päätellen olen ainakin jossain määrin järkevä.

• jassumarketta

Ihan turhanpäiväistä värkkäilyä. Minulle on aina riittänyt, että selviän yleensä elämän eteen tuomista ongelmista. Siis olen riittävän älykäs.

• Monta näkökulmaa
        jassumarketta kirjoitti:

Ihan turhanpäiväistä värkkäilyä. Minulle on aina riittänyt, että selviän yleensä elämän eteen tuomista ongelmista. Siis olen riittävän älykäs.

sama täällä, miksi hitsissä näitä pitäisi edes miettiä...älykkyys ei lisäännyt eikä järki kuitenkaan...sitä sählää edelleen samallalailla kuin ennenkin..;))) Hande ikuinen insinööri saa tästäkin tehtyä matematiikkaa tai fysikkaa tai jotain hitsin elektroniikkaa...mistä ei minulla ainakaan hajuakaan...

Nooh vyötäröni kun joka hetki tästä nyt kapenee ja kapenee niin nyt jos, tuo luku 95cm...auta kestääkää sit kun se ihanne naisen mitoissa...;))) eli vaa 60 cm.....(siis nuoren naisen) mikä lohtu;)) jos, suoraan verrannollinen Friidunki aö:hön...

• jassumarketta kirjoitti:

Noin on parasta!

• 3+3

muuan brittitutkimus pelottaa?

• Monta näkökulmaa

mikä muuten tutkimus? kerro..;)) tarkemmin en ole kuullut..tai lukenut...jos, viitsit...

• 3+3

• Monta näkökulmaa
        3+3 kirjoitti:

älykkyys ja sydänsairaudet.
        http://www.iltalehti.fi/terveys/2010021011089237_tr.shtml

Kamalaa kuinka asioita yksinkertaistetaan....entä ne ihmiset jotka jo ovat saaneet huonon tuurin ja joutuvat syömään sydänlääkkeitä jo syntyessään tai lapsena tai nuorena? Näissä tutkimuksissa ilmeisesti ihmiset olivat ns.perusterveitä....joo,tutkimuksen taustoja aina myös olisi syytä miettiä...kun lukee...Eikä ihan niellä karvoineen...

• mitäkä mies

tai torvelo? Ei ole koskaan tullut testattua,mutta luulen että aika keskinkertainen on mun äö.Ei siis mikään ruudin keksijä,mutta en myöskään leiki tulella ruutitynnyrin lähettyvillä.Uskon että taso täällä on ihan kohdallaan,mutta huomaako täällä sitä että olen kaheli:)?

• GreenBean

mutta en kerro kenellekään. Meitä onkin nyt kaksi.

• mitäkä mies
        GreenBean kirjoitti:

täällä saa ihan rauhassa olla oma itsensä,eikä heti ole valkotakkiset kimpussa:)

• GreenBean
        mitäkä mies kirjoitti:

täällä saa ihan rauhassa olla oma itsensä,eikä heti ole valkotakkiset kimpussa:)

olla oma itseni, vaan yritän koko ajan esittää fiksumpaa, on se vaikeaa.

• hairioilmoitus
        GreenBean kirjoitti:

Eli meitä on nyt sitten neljä.

Toisaalta on kolmenlaisia ihmisiä: Niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät osaa :/

• jassumarketta
        hairioilmoitus kirjoitti:

Eli meitä on nyt sitten neljä.

Toisaalta on kolmenlaisia ihmisiä: Niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät osaa :/

riippuu siitä mitä. Joo voin paljastaa tyhmyytenikin. Tänään kun siivosin, meni hiiri sen jälkeen epäkuntoon. No tein kaikki temput mitkä osasin, sitten hermostuin ja soitin pojalleni joka tuli käymään, siirsi piirustuspöydän kynän pois osoittamasta ruutuun ja asia korjaantui.
        Arvaa harmittiko?

• hairioilmoitus
        jassumarketta kirjoitti:

riippuu siitä mitä. Joo voin paljastaa tyhmyytenikin. Tänään kun siivosin, meni hiiri sen jälkeen epäkuntoon. No tein kaikki temput mitkä osasin, sitten hermostuin ja soitin pojalleni joka tuli käymään, siirsi piirustuspöydän kynän pois osoittamasta ruutuun ja asia korjaantui.
        Arvaa harmittiko?

Blondeista väännetään vitsejä mutta tuo oli hyvä. Toisaalta anna selkään tyttärellesi joka sen piirustuspöydän siihen jätti.
        Koneesi on SINUN ei tyttäresi. Hänen pitää oppia pitämään omat kamansa omassa huoneessaan.

Häpeä on tyttäresi. Ei sinun. En itsekään olisi asiaa varmasti huomannut. Hemmotellut teini-ikäiset tytöt pitää laittaa kuriin. Äidin koti on äidin koti, isin koti on isin koti. Äidin kodissa käyttäydytään..isin kodissa...tehköön isi mitä vittua haluaa ja opettakoon tyttärelleen (sinun tyttärelle) mitä haluaa.

Porukka kuriin nyt hei!

• ööö...

että palstalaisten älykkyys noudattaa normaalijakaumaa. Ja täällä ollaan vielä kaiken lisäksi viisaita, nokkelia, vikkeliä ja omituisia. :)

Omaa ääoota en ole mitannut, mutta luulen olevani älykäs ja yksinkertainen.

• I_C_Q

vanhamallisesta ÄOsta.
      Keneltä löytyy paras interpersoonallinen älykkyys
      - tai metakognitiivinen älykkyys?
      Edes rippeenhippusia niistä?

• kednah

On minusta mietinnän vertainen sana, asuuhan niin moni vanhuksista ulkomailla...

• Judge evk

mensalainen. Muista en tiedä yhtään mitään.

• Meidän essolaisten ÄO vaihtelee vuorokaudenajan ja ravitsemustilan mukaan. Monesti aamuisin keskustelu käy kankeasti, koska parlamentin jäsenten ÄO on silloin vielä matala. Kun nautimme muutaman keskarin, niin keskustelu notkistuu, joten porukan ÄO alkaa nousta. Monesti kotiin lähdettäessä ÄO on meillä jo varsin hyvissä promillelukemissa.

• Korppis

Olet oikeassa mitä tulee alkoholin vaikutuksesta ÄÖ:n tasoon. Esim. parin viinilasin jälkeen oma kielitaitoni petraantuu ja vierasperäiset sanat löytyvät aivojen solukoista ilman suurenpia ponnisteluja.

Tosin joskus käy niin, että kun istumme ja puhumme kielillä paikallisessa Teboilin baarissa joku naapuripöydän örveltäjä haluaa testata omaa osaamistaan ja vänkää väkisin pöytäämme kielillä puhumaan. Tässä vaiheessa joudumme usein ottamaan alemman Äö.mme käyttöön ja vaihtamaan kieltä paikalliseksi murteeksi, koska emme täysin ymmärrä hänen kieltään juuri siksi, että vierailijan promillilukemat ylittävät hänen ÄÖ:n lukemat.

• Heikunkeikku

Noup, ei passaa luuleskella yhtään mitään.
      Kun ei tiedä, niin ei tiedä.
      Arvelen, että palstalla liikuskelee älyllisiä olentoja.
      Joskus oikein kuhina käy.
      Ja mukava on oivaltavia sanakrimpsuja lukea.
      Tuo oma äo on ihmisille varmaankin herkkä asia,
      koska harvemmin kukaan rupeaa toitottamaan,
      että hei kuulkaas kaikki, mullon äääääoooota,
      vaikka muille jakaa.
      Tai sitte, hoi mun äo:ni on niin matala, että en
      meinaa yltää niin alaha.

Mika Waltari kirjoitti Sinuhe, egyptiläinen- kirjaan:
      Jos tulisikin aika, jolloin enää ei ole rikkaita eikä köyhiä,
      niin aina on olemassa viisaita ja tyhmiä, ovelia ja yksinkertaisia.

• Adria

Ja ympyrä sulkeutuu kun viisaista ja ovelista tulee jälleen rikkaita.

• Meriläinen
        Adria kirjoitti:

Ja ympyrä sulkeutuu kun viisaista ja ovelista tulee jälleen rikkaita.

Sitä vaan mentiin mun ohi tänään täällä etkä edes autoa pysäyttänyt.
        Suurin kirjaimin luki nimi, mutta ohi vaan :(

• Adria
        Meriläinen kirjoitti:

Sitä vaan mentiin mun ohi tänään täällä etkä edes autoa pysäyttänyt.
        Suurin kirjaimin luki nimi, mutta ohi vaan :(

No voi hitto, mitäs jarruttelit. Olisit töötännyt, oltais livistetty päiväkahville.

• Meriläinen
        Adria kirjoitti:

No voi hitto, mitäs jarruttelit. Olisit töötännyt, oltais livistetty päiväkahville.

Miehän huidoin ja heilutin käsiä ja ääneni käheksi huusin muttet huomannut. Pääsin varmaan huomisen Kymen-sanomien etusivulle.
        Hooh ei voi mitään. *painaa päätään pettyneenä*

• Adria
        Meriläinen kirjoitti:

Miehän huidoin ja heilutin käsiä ja ääneni käheksi huusin muttet huomannut. Pääsin varmaan huomisen Kymen-sanomien etusivulle.
        Hooh ei voi mitään. *painaa päätään pettyneenä*

Nyt oon pettyny minäkin. Kerrankin olisit ollu kohillaan. Oltais vaikka menty pilkille.

• Meriläinen
        Adria kirjoitti:

Nyt oon pettyny minäkin. Kerrankin olisit ollu kohillaan. Oltais vaikka menty pilkille.

Seuraavalla kerralla sitten? :)
        Toivorikkaana hän.

• Adria
        Meriläinen kirjoitti:

Seuraavalla kerralla sitten? :)
        Toivorikkaana hän.

Teemme näin. Anna ajoissa sijainnistasi pikku vinkki, niin jarruttelen.

• ÄO lienee norMaalia norMitasoa! :) Tosin nämä ns älykkyystestit kait mittaavat lähinnä loogista päättelykykyä. Vaan älykkyyttä ja lahjakkuutta nyt on montaa muutakin lajia kuten kielellistä- ja musikaalista lahjakkuutta sekä tunneälyä. Tämän päivän työelämässä pärjää kyllä norMitasoisella ÄÖ:lläkin, kunhan omaa riittävät sosiaaliset taidot. Viimeksimainitut korostuvat kaikkein korkeimpiin asemiin tähtäävillä.

• Adria

Moi norMix, pitkästä aikaa.

Totta nuo sosiaaliset taidot, joita myös viisaudeksi voitaisiin kutsua ja joille arkielämässäkin riittää käyttöä.

• Adria kirjoitti:

Moi norMix, pitkästä aikaa.

Totta nuo sosiaaliset taidot, joita myös viisaudeksi voitaisiin kutsua ja joille arkielämässäkin riittää käyttöä.

"Näkee" sinuakin! Jokos on reissusuunnitelmat tehty ens kesälle?

Niin, tämän päivän maailmassa ei voi väheksyä kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Oikeastaan sama pätee täällä virtuaalimaailman puolellakin!

• Adria
        norMix kirjoitti:

"Näkee" sinuakin! Jokos on reissusuunnitelmat tehty ens kesälle?

Niin, tämän päivän maailmassa ei voi väheksyä kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Oikeastaan sama pätee täällä virtuaalimaailman puolellakin!

Joo, itse olen huono puhumaan toimeentulosta erilaisten ihmisten kanssa kun siellä toisaalla on tullut oltua napit vastakkain eräiden 'reilujen' kanssa. Yleisesti ottaen oman käytöksensä huomioiminen ja tarvittaessa säätäminen kyllä kannattaa.

Reissusuunnitelmia tässä jo työstetään ja näyttää Kroatian suunta todennäköisemmältä. Vasta olin pariviikkoisella löhölomalla palmujen katveessa. Entä itse?

• Adria kirjoitti:

Joo, itse olen huono puhumaan toimeentulosta erilaisten ihmisten kanssa kun siellä toisaalla on tullut oltua napit vastakkain eräiden 'reilujen' kanssa. Yleisesti ottaen oman käytöksensä huomioiminen ja tarvittaessa säätäminen kyllä kannattaa.

Reissusuunnitelmia tässä jo työstetään ja näyttää Kroatian suunta todennäköisemmältä. Vasta olin pariviikkoisella löhölomalla palmujen katveessa. Entä itse?

ensin talvilomat alta pois kotimaan lumilla ja mietitään siten kesää. Nuorempana näihin aikoihin talvesta leviteltiin innokkaasti Juuroopan karttoja ja tehtiin reittisuunnitelmia. Tullut vanhaksi tai jotain kun ei oikein ole enää inspistä. Kotimaassa todennäköisesti menee kesäkin.

Vaan mikäs sua Kroatiassa viehättää? Olet muistaakseni sillä ilmansuunnalla ollut ennenkin. Autollako aiot mennä itämaitten läpi?

• Adria
        norMix kirjoitti:

ensin talvilomat alta pois kotimaan lumilla ja mietitään siten kesää. Nuorempana näihin aikoihin talvesta leviteltiin innokkaasti Juuroopan karttoja ja tehtiin reittisuunnitelmia. Tullut vanhaksi tai jotain kun ei oikein ole enää inspistä. Kotimaassa todennäköisesti menee kesäkin.

Vaan mikäs sua Kroatiassa viehättää? Olet muistaakseni sillä ilmansuunnalla ollut ennenkin. Autollako aiot mennä itämaitten läpi?

Aivan, pari kesää sitten Dubrovnikiin saakka rantatietä ajelin ja niihin maisemiin tykästyin. Rannikon edustalla lukuisia luonnonkauniita, turistien vielä kuluttamattomia saaria. Ja onhan matkalla noihin maisemiin näkemistä ja kokemista vaikka kuinka. Ongelmana on se, että suuren osan kesää haluaisin kotomaassa välillä viettää. Tiedä sitten ajoittuisiko tuo reissu kevääseen tai syksyyn. Taidan kokeilla uutta Finnlinesin Gdynian reittiä ja sieltäkäsin alaspäin.

• dägädägä

menee hukkaan, jollei sitä osata käyttää kuin pahaan.

• henrji

koska välähtää

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      219
      1490
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1296
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1157
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1156
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      958
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      930
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      895
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      870
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      41
      828
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      813
    Aihe