Jauhopussien,sokeripussien jne muiden samanlaisten pakkaustekniikka elää vielä kivikautta.Mitään kehitystä ei ole tapahtunut vuosikymmeniin.Kun aukaiset jauhopussia, alkaa välittömästi jauhojen leviäminen haitaritaitteissa olevista jauhoista ympäristöön. Minkäänlainen helppo annostelu pussista ei juurikaan onnistu sohlaamatta.Tämänpäivän tekniikka tarjoaisi vaikka millaisten annostelumenetelmien soveltamista pakkauksiin.Kun kuluttajat eivät valita, niin meno senkun jatkuu samanlaisena eikä muutosta tapahdu.Toimikaa pakkaussuunnittelijat!
Jauho-ym.pussien pakkaukset
2
1027
Vastaukset
Mitä itse ehdotat? Sopisiko samanlainen sulkusysteemi kuin laku/jenkki - pusseissa? Itselläni ei leviä ainakaan nämä mixit kun aukaiset saksilla ja ennen leikkausta koitan työntää kaiken sisällä olevan tavaran alaspäin.
- Ulukosuometar67
Jep, sama asia on aina ärsyttänyt. Kone tekee nätit taitteet mutta kaikki noin pakatut kauraryyneistä lähtien on avattava pesualtaan päällä, ettei tarviis aina siivota pöytää. Ja silti joutuu pyyhkimään ympäristön.
Mikseistä - itse en niitä tarvitse enkä tule ostamaan, mutta ei se minun rauhaani häiritse, että niitä on tarjolla. Jos ne auttavat kodikkaan tunnelman luomisessa ja ovat varuina kuivakaapissa, mökillä jne, mikäs siinä! On hyvä että on helppoja vaihtoehtoja tarjolla.
Kaipaisin muuten gluteenia myyntiin jauhohyllyille. Suomalaisten jauhojen leipoutuvuus on niin huono. Gluteenia olisi kiva lisätä esim. tummiin grahampitoisiin taikinoihin ym. niin köntsät nousisi paremmin. Amerikoissa jne. sitä saa marketin hyllystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084817Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744131502- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14976tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11958Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64921
- 64876