Brenkku & pidätyskyky!

HänMies-

eli olen 21 vuotias mies ja minulla on nyt pariin kertaan tullut kovassa humalassa "vahinkoja" eli housuista on löytynyt aamulle lirpat ja yhtenä kertana olin paskonut lattialle sekä bokserit oli likaiset. Minua hävettää tuo todella paljon, mielummin kusisin housuun kuin tuo! alkanut häiritsee ja enkä uskalla ottaa keskaria kovempaa, eli nuo vahingot ovat tulleet kun olen juonut kirkkaita, viskiä tms ja humalatila todella vahva.

25

1500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .
    • ??

      Onko pakko juoda itsensä eläintäkin avuttomampaan tilaan?

    • Maakus

      Huhu, hyvät naurut sai aamusti

    • Asdfh4523

      Ihana aihe. Mullakin käy usein vahinkoja eikä vain voi estää halkojen tuloa. Housujen pilaantuminen on vaikea ongelma kun usein niitä ei laita heti pyykkiin. Voi muhia päällä 12 tuntiakin.

    • olikohanprovo

      Noita kroonikkovaippoja suosittelen. Jos tiedostaa ongelman, niin vaihtoehtona pyykätä tai siivota. Jotenkin idioottimaista ehdoin tahdoin sotkea.

    • asdfh3361

      Muovi pintamateriaalina kiihottaa ja estää vuotoja. Päistä avonainen lehtivaippa takaa hyvän liikkuvuuden esimerkiksi baarissa. Vähän kahisee farkkujen alla ja tursuilee epäilyttävästi, mutta tietyissä piireissä se jopa lisää naisten kiinnostusta. Ei muuta kuin halkoa punttiin turvallisesti ja siististi.

    • ripulisinfonia_raikaa

      Lisää paskaa housuun!

    • asdfh3344

      Kun halot sujahtavat kroonikovaippaan, alan huutamaan baarissa yleensä kiimahuutoa. e on yhtenäinen, kimakka ja naispuolisia ihmisiä houkutteleva huuto. Sontisten etikettiin kuuluu, että kun yksi sontis huutaa kiimahuutoa, kaikki muut yhtyvät välittömästi kuoroon. Portsarille tulee tässä vaiheessa kiire heittää meidät kaikki ulos. Ulkona jatkamme halon punnertamista ja huutamista aivan hullua tahtia, kunnes heitämme vaatteet pois ja kokoonnumme yhdeksi ähkiväksi kakkapyllyiseksi homoläjäksi.

      Tässä vaiheessa saamme kaikki nautinnon.

    • asffg

      Juopotellessa on syytä pysyä lähellä pönttöä. Itse olen ripuloinut tänään jo viidesti. Paine on hirvittävä mutta housuja en ole sotkenut.

    • Juuujuuu

      Minulla on ongelmana voimakas pahoinvointi etenkin jos on väkeviä mennyt. Kun pönttöön kakoo, tulee savet ja kuset housuun.

    • Asdfh4523

      En pysty enää pidättämään

    • asdfh98745

      Perse laulaa sinfoniaa jo muutaman kaljan jälkeen :(

    • Asdfh4368

      Pöntön ulkopuolelle tippuu enemmän tavaraa kuin sisälle!

      • oudoksuja

        Tämä on kummallista siinä kaljaputkessa kun sontaa löytyy jopa pöntön ulkopuolelelta takaseinästä!


    • Asdfh4523

      Aivan mielettömät suihkimiset örinän kera alkoivat taas kun tuplataksari 15 oluella päätti ilmoitellut itsestään piirun vailla keskiyön ja makea tuoksu leijaili koko kämpässä putkien mennessä tukkoon.

    • Asdfh4368

      Luin juuri Hesarista että spuket kaggailee puparissa. Muutan pupariin.

    • ripuIipirteIö

      Kalja pierettää ja ripuloittaa.

    • Asdfh3512

      Sekoittaako Korsakoffin oireyhtymä suoliston toiminnan ja seksuaalisen kiihottumisen toisiinsa?

    • Asdfh4523

      Poliisi pidättää, minä en!

    • Asdfh3512

      Ongelma paheni äsken. Sammuin kännissä megasuuren tapin päälle ja se sujahti sinne aika lahjakkaasti. Viikkobsitten sammuin homobaarin vessaan housut nilkoissa. Koska nää tunaroinnit loppuu?

    • Asdfh4523

      Perse räjähtelee aivan uskomattoman lujaa auttakaa

    • Asdfh3512

      Mielettömät hajut nousee näin maanantaisin avonaisesta reijästä koko työyhteisö on vedet silmissä

    • Asdfh3512

      Brenkku taas syöksäyttää pulikat punttiin.oooh. hihittelen Oulussa kaivamassani maakuopassa

    • Asdfh4523

      Mielettömät paukkeet kun halot sujahtavat joogahousujeni punttiin.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe