Suklaamuffinssit

Tein myös satsin suklaamuffinsseja, koska ne ovat niin poskettoman hyviä ja nopeita valmistaa.
Sain yhdestä pussillisesta 16 kpl juuri sopivan kokoisia leivonnaisia. Päälle laitoin nompparillejä ihan vaan väripilkuksi. Toinen vaihtoehto olisi voinut olla kookoshiutaleita, mutta niitä ei sattunut olemaan. Jälkikäteem tuli mieleen, että raesokeriakin olisi voinut laittaa koristeeksi. No seuraavalla kerralla sitten koetankin sitä.
Toivottavasti sunnuntai lähettäisi lisää kokeiltavia juttuja, kun niitä on niin kiva ja helppo tehdä.;)))
Kiitos vielä kerran, että pääsin testaajaksi. Testaajana olo on ollut minulle pelkästää iloinen asia. Näin olen päässyt kokeilemaan helppoja ja käyttökelpoisia tuotteita, joita voi suositella muillekin.
Ennen kaikkea tuotteista tuli tosi maukkaita.
Näihin suklaamuffinsseihin lorautin hieman appelsiiniesanssia,jota ostin lähiaikoina käytyäni etelässä. Mutta sen maku ei tullut esiin. Ilmeisesti laitoin sitä liian vähän. ;)

2

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raastettua kuorta voisi olla hyvä myös, vielä on yksi pussi jäljellä suklaamixiä :)

• Appelsiinin kuorta en käytä, koska ulkomailla ruiskutettaan kaikenlaisia myrkkyjä ja torjunta-aineita vientihedelmiin. Mieluummin käytän esansseja, vaikka nekin ovat keinotekoisia tuotteita. No voihan niissäkin olla myrkkyjä, mutta sitä en tiedä varmuudella kuten vientihedelmien tilanteen.
        Olin ulkomailla, jossa oli todella hyvää ananasta, mangoa, papayaa, banaaneja yms. Suomessa, kun maistoin vastaavia hedlmiä, niin eipä oikein hyviltä maistuneet, kun ovat ilmeisesti raakoina poimuttu ja lastattu ulkomaille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4368
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      149
      3155
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2468
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      49
      2394
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2035
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1612
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      154
      1451
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1243
    Aihe