Lentokone lensi Atlantin yllä. Kapteeni kuulutti: "Menetämme korkeutta, kaikki ylimääräiset tavarat on heitettävä pois koneesta." Kone jatkoi lentoaan. Hetken päästä kapteeni kuulutti: "Menetämme korkeutta, jonkun on uhrauduttava." Britti ilmoittautui vapaaehtoiseksi, ja hypätessään koneesta hän huusi: "Eläköön kuningatar!" Kone lensi taas vähän matkaa, kunnes kapteeni kuulutti: "Menetämme edelleen korkeutta, jonkun on uhrauduttava." Tällä kertaa ranskalaismies hyppäsi, ja huusi mennessään: "Eläköön vapaus, veljeys ja tasa-arvo." Kone jatkoi taas lentoa, ja taas kapteeni kuulutti: "Menetämme korkeutta, jonkun on uhrauduttava." Seurasi hiljaisuus. Sitten suomalainen ja norjalainen katsoivat toisiinsa, ottivat ruotsalaista käsistä ja jaloista ja heittäessään tämän koneesta huusivat: "Eläköön pohjoismainen yhteistyö!"
Mun lempivitsi
Muahhahhaa
2
1719
Vastaukset
- hauska on joo
tooosi hauska
Ole kuollut nauruun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701419
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html150692- 35683
- 40630
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114536
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521