Moi oon -95 vuonna syntynyt tyttö, oon vielä 14v. Mä haluaisin suurin piirtein saman ikäisiä poikia esmerkiksi juttukavereiks meseen. Oon tällänen urheilullinen, hoikka, vaaleehiuksinen, välillä vähän ujo, mutta kaveriporukassa en kyllä ole :) joskus vähä tuhma mut yleensä iloinen, kiltti ja rakastavainen. Mä asun Etelä Suomessa. En nyt oikeen tie mitä kirjottaisin tähän, mut jos nyt ketään kiinnostaa niin voi antaa esim mese osotteen jos omistaa sellaista :) kiitti kaikille :D
Pojista juttu- ja mese seuraa?
20
1285
Vastaukset
- vi-gu
lisää mut mesees sit jos haluus [email protected] mää olen kanss syntyn -95
- janneepp
- tyttö 95
kiitti, mä lisään teijät :)
- poika14...
Eli oon itekkin 14 mutta poika, voit laittaa viestiä osotteeseen [email protected] niin annan mesen sitä kautta.
- niko75659
joo moi! Oon 14 vuotias poika paimiosta.lisaa mese jos vaan haluut [email protected]
- 14v poika
Joo oon 14v poika ja kans etelä-suomesta et jos haluut ni laita mailii ossas nii voi sitä kautta lisäillä kun en tähän viiti laittaa. ykstyyppi @ wippies.fi
- kengiht
- :----D
Vain huorat asuvat etelä suomessa. Normaalit ihmiset asuat etelä-suomessa.
- ncvbn
bxcbxc
- dalfbngseorbf
- lökjähogjköfjgdyt
[email protected] 94 syntynyt poika etelä-suomesta
- el ou el
miks juttuseuraa etsiessä ilmotetaan olevansa hoikka ja urheilullinen?
- adsdadasadsddds
[email protected] oon 18v poika oulusta päin
- tddy
[email protected] tässä on :)
- jumper4
16v poika tampereen suunilta. [email protected]. Mullakin on ilmotus jossain täällä sivulla, että siitä voi lukee tiedot jos kiinostaa. =)
- tyhrtsytye
lol rakastavainen
- ooks tyhmä?:D
oot syntyny 95 ja oot 14? .....hmm..
Mietippä uudelleen:).. - rthyuertywrt
Vitun urpo kirjoitit juuri yli vuoden vanhaan ketjuun :DDD
[email protected] mun sähköpostiosote.14v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446