Tarvitsisin hiukan tietoa ruokienne hinnoista. Olen vasta alkanut ostamaan purina one -merkkistä kissan ruokaa koska nuoremman kissani maha ei siedä viljaa joka aiheuttaa akuuttia ripulia. Voisitteko kertoa hintaa tyyliin 5,50/850g tai 10,50/1kg yms.
Näin kaupassa purina one -kissan ruokaa 3kg pussukan mutta siinä ei valitettavasti ollut hintalappua .. arvelisin hinnan kumminkin pyörivän parinkympin päällä. Olisin hyvin kiitollinen jos voisitte vähän valistaa minua ruokien hintojen suhteen kun niitä pitäisi alkaa kissoille ostamaan ensikuun alusta. Kiitos! Ja hyvään kevään odotusta. :-)
Ruuan hintoja kaipailisin!
prinsessa-88
1
371
Vastaukset
- Kolme kissaa
Minä haen eläinkaupasta omilleni,siellä ainakin on viljatonta kuivaruokaa ja hintaluokka 2kg säkille
noin 20 euroa.Lisäksi raakaa broleria krta tai kaksi viikossa ,naudansuikaleita, kalaa.Ruokaan kannattaa sijoittaa sillä on vaikutusta koko kissan hyvinvointiin.Ripuliin hae apteekista Aptus jauhetta ja sekoita raksujen päälle,meillä ainakin syövät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661