vaikkapa vuoden ajalta ne avaukset ja kommentit mitkä on käytetty. Ettei tule kelleen pahaa mieltä että tulee käytettyä samoja aiheita ja sanoja. Sefu voisi nostaa tän aloituksen niin että pysyy topilla. Tällai säästyy monelta sanomisen vaiva eikä kukaan tunne itseään aihevarkaaksi. Tai varastetuksi.
Voisko tähän listata
30
257
Vastaukset
- näin mennään
Ja samalla voisi tarkkailla ettei tulisi käytettyä enää samoja kirjaimia...
- uusi lukija
painua takaisin 40 palstalle vaikka tuli 50 mittariin ;))))
- 10+5
niistä tehtyjä sanoja. ei ei ei.
uusi lukija kirjoitti:
ny hosu! Vajaan viikon kun oot tääl, et mitään 40-plussia muistakaan.
:D- 8 + 18
uusi lukija kirjoitti:
olla lainaamatta mun sanoja... mä sanoin ton jo toissavuonna!
- HTZA
HTZA: han jo sanoi...
Ja siitä on jo aikaa, parisen vuotta.
Mutta ei minua kaikesta voi syyttää, se että kiukuttelen aloituksista, jotka ovat jokavuotisia, on kait sallittua.
Mitä siitä tulisi jos valittaisin, tai joku muu valittaisi, siitä että äitie/isien, päivä on taas.?
Nyyh... 50 porukalta on ne ajat, useimmiten, menneet.
Siitä että rakkaus on mennyt persielleen saa kyllä valittaa, oma vika kun on.- 5 + 5
rynnätä pitkin ketjuja kertomaan että olet joskus tehnyt saman aloituksen tms.?
- HTZA
5 + 5 kirjoitti:
rynnätä pitkin ketjuja kertomaan että olet joskus tehnyt saman aloituksen tms.?
minusta, lukea tylsiä uusintoja.
- 13 + 1
HTZA kirjoitti:
minusta, lukea tylsiä uusintoja.
jotka roikkuvat vuodesta toiseen palstoilla. Vaadit siis ihmisiä lukemaan palstaa vuoden taaksepäin??
- miinalaiva
13 + 1 kirjoitti:
jotka roikkuvat vuodesta toiseen palstoilla. Vaadit siis ihmisiä lukemaan palstaa vuoden taaksepäin??
ja upposi.
- Luotain-56
Mehän ollaan se keski-ikäisten kriisiryhmä joten ylilyöntejä tulee välillä puoleen ja toiseen.Mutta jos nyt otetaan lujalla otteella toisiamme...eikun itseämme niskasta kiinni niin kyllä tämä vielä iloksi muuttuu.Tai jotain...
- kunnioitan sinua
ymmärrä tätä. Mitä väliä sillä on vaikka keskustellaan samaan aiheen alla useammassakin ketjussa, en muista tai seuraa vuoden aikaisia aloituksia. Kait sitä voi aloituksen tehdä vaikka joka päivä jos keskusteluttaa.
Eikös tämä palsta ole sitä varten? Ja jos joku aloittaa jonkun keskustelun, niin ihan sama vaikka toinen aloittaa taas. Mikä riidan aihe se on? Jokainen vastaa siihen mihin haluaa. Ja muutenkin täällä riidellään ihan epäolennaisista asioista, kuten nikeistä ynnämuista. Minä ainakin osallistun keskusteluun jos se on mielenkiintoinen niin ihan sama kuka sen on aloittanut. En luokittele ihmisiä täällä enkä myöskään yksityiselämässä. Mutta riidanhaluinen ihminen voi täällä helposti lyödä itsensä läpi ja terrorisoida muita ja täälläkään eivät ihmiset uskalla olla omia itsejään vaan tottelevat kovempia. Eiköhän olla aikuisia aikuisten palstalla ja eletään kunnolla ja toisia kunnioittaen. Asiallinen keskustelu olkoon puskista tai nikeistä ansaitsee keskustelun. - Kyllästyttää
pois riidan haastaja ja vie mukanasi muutkin katkeroituneet.
- Ole hyvä .....
minun puolestani ola täällä ja kirjoittaa sydämmesi kyllyydestä. en aja sinua pois. Tää palsta on myös sinulle!
- Kyllästyttää
Ole hyvä ..... kirjoitti:
minun puolestani ola täällä ja kirjoittaa sydämmesi kyllyydestä. en aja sinua pois. Tää palsta on myös sinulle!
sinä olet aloittaja, niin olet saavuttanut vihdoinkin päämääräsi. Poistun palstalta.
Jos ei muusta, kuin toisten virheistä, voi tehdä aloitusta, niin ei enää kiinnosta! - 6 + 19
Kyllästyttää kirjoitti:
sinä olet aloittaja, niin olet saavuttanut vihdoinkin päämääräsi. Poistun palstalta.
Jos ei muusta, kuin toisten virheistä, voi tehdä aloitusta, niin ei enää kiinnosta!sen takia että toisten tekemistä aloituksista tehdään huomautuksia. Eri juttu.
- näin mä teen
Kannattaa olla avamatta määrättyjen nikkien viestejä.
- Ole hyvä.....
Aikuinen ihminen saa valita. Onneksi. Se on oikeus, sinullekkin.
- 14 + 8
ja joskus kirjoittajan kannattaisi miettiä. Ettei toisten tartteisi miettiä avaanko ton kirjoittajan viestejä, vaan avaisi kerralla koko ketjun. Oikeassa olet, kuitenkin, ei iso vaiva avata viesti kerrallaan.
- ei hyvä
Ole hyvä..... kirjoitti:
Aikuinen ihminen saa valita. Onneksi. Se on oikeus, sinullekkin.
Kirjoitit ihan turhanpäiväisen kommentit.
- 3 + 3
ei hyvä kirjoitti:
Kirjoitit ihan turhanpäiväisen kommentit.
on jo sanonut noin toisessa ketjussa.
- 9 + 17
uusia juttuja. HTZA on kuiteskin niistä jo kirjoittanut vuos sitten. ;)
- GloriaJoy
laittaa vain tuohon * hae * luukkuun aiheensa ja 50 tarkistaakseen mitä aiheesta on kirjoitettu. Toinen ja parempi keino on kirjoittaa siihen vaikka meistä aiempiin aloituksiin herkimmin vetoavan nikkinimi eli: HTZA .
Tuo * hae aukko on heti yläällä olevan mainoksen alapuolella oikealla.- 14 + 3
me jatkossa toimimme, kiitos sinulle Gloria Joy!
pikkuista,hatza tarvitsis oikeestaan valtion tiedonjulkistamis palkinnon,niin väsymättömästi hän nourattaa omaa linjaansa,tietää varmaan et palautet tulee mut aina vaan jaksaa valistaa meitä.
koti-kiusattu kirjoitti:
pikkuista,hatza tarvitsis oikeestaan valtion tiedonjulkistamis palkinnon,niin väsymättömästi hän nourattaa omaa linjaansa,tietää varmaan et palautet tulee mut aina vaan jaksaa valistaa meitä.
ei onneks pienistä hätkähdä.
minttupuu kirjoitti:
ei onneks pienistä hätkähdä.
on se kuuluisa akilleen kantapää,kun aikansa koittelee se kipupiste löytyy.
Mä olen itekkin saanu aika ikävää palautetta hatzalta mut elämä on vaan liian lyhyt tollasten märehtimiseen- kahjovaakutin
koti-kiusattu kirjoitti:
on se kuuluisa akilleen kantapää,kun aikansa koittelee se kipupiste löytyy.
Mä olen itekkin saanu aika ikävää palautetta hatzalta mut elämä on vaan liian lyhyt tollasten märehtimiseentekemistä sillä on tämän asian kanssa, jos joku antaa kriittistä palautetta? Eikö aloituksessa puhuttu siitä ettei joka helvatan avauksesta tarvitsisi tulla naukumaan miten MINÄ olen sen joskus tehnyt. Miksi niin pitää tehdä, on se perimmäinen kysymys. Tämän mallin mukaan en uskaltaisi kohta puhuakaan, koska joku on käyttänyt samoja sanoja. Höh.
kahjovaakutin kirjoitti:
tekemistä sillä on tämän asian kanssa, jos joku antaa kriittistä palautetta? Eikö aloituksessa puhuttu siitä ettei joka helvatan avauksesta tarvitsisi tulla naukumaan miten MINÄ olen sen joskus tehnyt. Miksi niin pitää tehdä, on se perimmäinen kysymys. Tämän mallin mukaan en uskaltaisi kohta puhuakaan, koska joku on käyttänyt samoja sanoja. Höh.
linkos jutun pois aiheest ,eli tohon alkuperäiseen sil ei oo mitään tekemistä.
Jos oikein kaukaa aletaan hakee niin mul oli pentuna tuttu joka halus olla porukas ,mut sil ei koskaan ollu mitään sanottavaa.
Sen sijaan se oli aina tönimäs toisia eli sellast koninleikkiä,täst osiost hatza tykkää .
Jospa sekään ei osaa sanoo muuta kun ton kopioinnin sit se vaan tulee porukkaan ja toivoo et joku vastailis hänellekkin.
Oli sitten kirjotettu iha vakavissaa.- kahjovaakutin
koti-kiusattu kirjoitti:
linkos jutun pois aiheest ,eli tohon alkuperäiseen sil ei oo mitään tekemistä.
Jos oikein kaukaa aletaan hakee niin mul oli pentuna tuttu joka halus olla porukas ,mut sil ei koskaan ollu mitään sanottavaa.
Sen sijaan se oli aina tönimäs toisia eli sellast koninleikkiä,täst osiost hatza tykkää .
Jospa sekään ei osaa sanoo muuta kun ton kopioinnin sit se vaan tulee porukkaan ja toivoo et joku vastailis hänellekkin.
Oli sitten kirjotettu iha vakavissaa.voipi olla näinkin. Paitsi ei me enää pentuja olla, vaikka välillä hullutellaan. Ja näissäkin asioissa on ero, olla pentu tai olla hulluttelija. Vaan mitäs näistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1403089
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau572438Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.291959- 1301637
- 751454
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?761405Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641388- 891105
- 901049
- 1351027