Tässä nyt sitten

juurisaavi

mietiskelen, oletteko tavanneet elämänne aikana oikein IHANAA ihmistä. Siis sellaista jolla on karismaa ja jonka haluaisitte oppia tuntemaan. Minä olen pari nähnyt, mutta ikävä kyllä ihan ohimennen. onko teillä ollut parempi tuuri?

34

431

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voi olla totta

Ilaskivi.

• juurisaavi

nähnyt paljon ihmisiä, mutta suuressa joukossa on aina joskus yksi helmi!

• kaikki saunassa, kuka ties missä :)
      Ja vastaan hiukka asian vierestä.. Tällä hetkellä EOS Ihanin, mutta mieleenpainuvaa oli, kun kättelin edemennyttä Urpo Leppästä, nuorena tyttönä. Pappani hautajaistilaisuus pohjoisessa Suomessa, hänellä oli jo ikää, ja siitä on tosiaan aikaa..
      (Taisi tuo Ilaskivi hämätä ;)

• kotitie

Minullakin on kokemus Urpo Leppäsestä. Oli todellinen herrasmies ja jätti hyvän vaikutuksen. Hänessä oli karismaa.

• Saa aikaan sen että täällä on muutamia ihmisiä joiden kanssa haluaisin istua suviehtoota ja jutella.
      Heirät haluaisin oppia tuntemaan

• siinä vastaus munkin puolesta, vasta pyörittelin sanoja.

• viivi-amaldiina

miehenä sanoit, itse olen niin hidas sanoja oikeeseen järjestykseen laittamaan.

Tulemme sit teille kun olet kaakeloinut sen köökkisi, niin edellyttäen et olen listallasi, älä vastaa tähän tää oli huumoria. :))

• viivi-amaldiina kirjoitti:

miehenä sanoit, itse olen niin hidas sanoja oikeeseen järjestykseen laittamaan.

Tulemme sit teille kun olet kaakeloinut sen köökkisi, niin edellyttäen et olen listallasi, älä vastaa tähän tää oli huumoria. :))

Ja kertoa ketä siellä mun ajatusmailmas on kiinostavina ihmisinä,valitettavasti se lista on aika naisvoittoinen
        paljolti johtuen miesten vähyyrestä jaa mut on siel yks pitkä pohjalainen.

• viivi-amaldiina
        koti-kiusattu kirjoitti:

Ja kertoa ketä siellä mun ajatusmailmas on kiinostavina ihmisinä,valitettavasti se lista on aika naisvoittoinen
        paljolti johtuen miesten vähyyrestä jaa mut on siel yks pitkä pohjalainen.

onkin hyvä jätkä.

Täällä on monta sellaista ihmistä joita arvostan, ja pirre tuolt toisesta kammarista. Terveisiä vaan hänelle..

• .,.
        viivi-amaldiina kirjoitti:

onkin hyvä jätkä.

Täällä on monta sellaista ihmistä joita arvostan, ja pirre tuolt toisesta kammarista. Terveisiä vaan hänelle..

hänelle minultakin!

Hän on yksi palstan peruskivistä. Viisas, pitkäpinnainen ja aina oma itsensä.

• itseni. Karismasta ei ole tietoakaan ja ainakin puoliskon silmin mitä ihanin, vai oliko se sittenkin inhottavin.
      Vieläkin joskus tuntuu, että paremminkin voisi itsensä oppia tuntemaan.

No joo, onhan noita karismaattisia ihmisiä. Ensinnä tuli julkisuuden henkilöistä mieleen Suvi-Anne, omalla tavallaan hyvin karismaattinen kun vielä julkisuudessa oli. Miehistä Ilaskivi. Samalla tavalla karismaattisia ihmisiä olen tuskin henk. koht. tavannut.

• Pirre*

minunkin mielestä karismaattinen, ja taitaa olla sukuakin ettäänperiltä..

• Pirre* kirjoitti:

minunkin mielestä karismaattinen, ja taitaa olla sukuakin ettäänperiltä..

oikein kuuluisaa (ja karismaattista) sukua sitä ollaan;) Tavallaan jonkinlainen pettymyskin silloin aikoinaan kun Suvi-Anne väistyi politiikasta.

• Pirre*
        mies-vm56 kirjoitti:

oikein kuuluisaa (ja karismaattista) sukua sitä ollaan;) Tavallaan jonkinlainen pettymyskin silloin aikoinaan kun Suvi-Anne väistyi politiikasta.

varteenotettava kommari :)

P.s. sukumme kohtaavat niin kaukaa ettei karismaattisuutta meikälaisessä enää huomaa :/, - emmekä tunne toisiamme - en tosin muitakaan sen sukunimisiä sukulaisia, mutta olen kuullut että heidän nimisiään on vain yksi suku eli niin olemme sukua toisillemme - monen veen pesemiä.

• Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

varteenotettava kommari :)

P.s. sukumme kohtaavat niin kaukaa ettei karismaattisuutta meikälaisessä enää huomaa :/, - emmekä tunne toisiamme - en tosin muitakaan sen sukunimisiä sukulaisia, mutta olen kuullut että heidän nimisiään on vain yksi suku eli niin olemme sukua toisillemme - monen veen pesemiä.

enoltani, että millainen hänen mummonsa oli (tätä kys.sukua) - kuulemma äksy pikkunen mummo :)), eli se siitä karismasta :)

• Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

enoltani, että millainen hänen mummonsa oli (tätä kys.sukua) - kuulemma äksy pikkunen mummo :)), eli se siitä karismasta :)

varmuuden vuoksi että, puhuin loppu toteamuksessani vain omasta olemattomasta karismastani..sillä vaan ettei tule väärin "ymmärryskiä" :)

• juurisaavi
        Pirre* kirjoitti:

varmuuden vuoksi että, puhuin loppu toteamuksessani vain omasta olemattomasta karismastani..sillä vaan ettei tule väärin "ymmärryskiä" :)

yrittänyt opetella ymmärtämään ihmisiä enemmän ja hyväksymään kommentit, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, hienoa vaan on se että tuo ajatuksensa esille ja antaa palaa.
        Ei siis väärinymmärrystä.

• Jaakko Tepon sylissä olen istunut ja yhteislauluja laulettu (isommalla porukalla), siitä tosin on aikaa kauan ja muistikuvat hämärtyneet syystä jos toisestakin. Julkimoita on näkynyt enemmän ja vähemmän kesäfestareilla kun olen sellaisella paikkakunnalla liki 20 v asunut, ei ole vain oikein jäänyt muita mieleen kuin tämä Ismo Alanko, miellyttävä heppu.

• juurisaavi

sanoisin Ismo Alangosta vaikka ei minulla ole muuta mielikuvaa hänestä kuin minkä sain Kuorosodasta, hänessä on kyllä karismaa, vahvaa sellaista. Tarkoitin kysymykselläni lähinna satunnaisia tuntemattomia ihmisiä joita on tavannut. Joistakin vain huokuu tietty voima.Rauhallisuus, viisaus, lämpö.

• viivi-amaldiina
        juurisaavi kirjoitti:

sanoisin Ismo Alangosta vaikka ei minulla ole muuta mielikuvaa hänestä kuin minkä sain Kuorosodasta, hänessä on kyllä karismaa, vahvaa sellaista. Tarkoitin kysymykselläni lähinna satunnaisia tuntemattomia ihmisiä joita on tavannut. Joistakin vain huokuu tietty voima.Rauhallisuus, viisaus, lämpö.

on yksi sellainen, rauhallinen, asiallinen, jne.

En ole puolue ihmisiä mut aina olen häntä ihaillut, se käytös, se rauhallisuus.....

• viivi-amaldiina

Kari Tapio.

• juurisaavi

Kari Tapiola on suuri elämänkokemus ja sen hän on kääntänyt suureksi edukseen. On hieno ihminen ja suuri taiteilija.

• juurisaavi

ihmisistä etsitään suuria sieluja niin mielestäni Vesku Loiri on yksi heistä. Arvostaa ihmistä sellaisena kuin kukakin on. Se on jotain erittäin hienoa ihmisessä.

• GloriaJoy

oli suuri ilo saaha istuu yhen ihanan filosofi-psykologin luennoilla ja tenttiä ja suorittaa eesseinä (vanhanajan nimityksellä 12 ov eestä) opintoja. Hän on niitä harvoja ihmisiä joka innostui niin selityksissään, että saatoin nähdä hänen vihreänhohtoisen, monia säihkyviä hopearaitoja säkenöivän aurans ja joskus kaikki muu katosi ympäriltä kun hän imaisi kaiken huomioni.

Pari muutakin on mutta tämä mainitsemani oli ja on ehdottomasti sellainen, että on ilo olla ihminen.

• juurisaavi

Uskon että noin hienoja kokemuksia on ja sen todella voi aiheuttaa toinen ihminen. Mutta se on niin harvinaista, tavata tuollainen ihminen. Tuo viimeinen lauseesi oli, että on ilo olla ihminen, hieno.

• lötjöne
        juurisaavi kirjoitti:

Uskon että noin hienoja kokemuksia on ja sen todella voi aiheuttaa toinen ihminen. Mutta se on niin harvinaista, tavata tuollainen ihminen. Tuo viimeinen lauseesi oli, että on ilo olla ihminen, hieno.

kirjailija Virpi Hämeen-Anttila. Ihastuttava ihminen.

• samilja

kapinallinen, kun tuntuu, että löydetään karismaa vain julkuissa.
      Itse tapasin yhtenä kesänä ihan sattumalta aivan uppo-oudon miehen, joka tuli maalla puhuttelemaan minua odottaessani autossa koiruli sylissä miestäni rautakaupasta.
      Juttelimme niitä, näitä, lähtiessään hän toivotti hyvää kesänjatkoa ja siunausta. Ehkä se teki minuun kumman ja ihmeellisen vaikutuksen, tuntui, kuin hänestä olisi säteillyt jotain sisäistä lämpöä. Tuskin asiaa muuten muistaisinkaan.
      Jos oli ohi aiheen, niin anteex. :))

• juurisaavi

aiheen ohi, vaan jotain tämäntapaista tarkoitin kysellessäni karismaattisten ihmisten perään.

• ku oon täs miettinyt vaikka kuin, mut ku ei tuu mieleen, ei maha mittää. Sepä tarkoittaa, etten ole tavannut sellaista, joka tämän ominaisuuden takia olisi mieleeni jäänyt.
      Paljon ihania ja mukavia olen kyllä tavannut, ja on olemassa sellaisiaki, joita olisin halunnut tapaavani.:)))

• juurisaavi

ei hätää, vielä voit sellaiseen ihmeeseen elämässäsi törmätä, kyllä sen sitten tietää kun sellaisen tapaa.

• juurisaavi kirjoitti:

ei hätää, vielä voit sellaiseen ihmeeseen elämässäsi törmätä, kyllä sen sitten tietää kun sellaisen tapaa.

varmasti, näin minäkin uskon:) Oletan, että läheltä on liipannu:)))

• oltsu_man

niin luulin aikoinaan ja se tuurikin oli silloin joskus..

• Fatal**

yhtä huono tuuri:( On nähnyt ohimennen, katse ovat syventynyt toisen silmiin ja kohta toinen on jo poissa....
      Jäljelle on jäänyt vain hämmentynyt olo ja toive että tapaisi tämän ihmisen jossain uudelleen.

• Putkivalo

Kiesus että olen... Ja on ollut onni jopa oppia tuntemaan, tai siitä kai sen ihanuuden ihmisessä löytääkin :) Tuuri on ollut samanalaista kuin sullakin, joten olen sitä mieltä että ainakin ihanat miehet on kuin kukkaset, ne ovat kauneimmat kun saavat kasvaa ihan paikallaan poimimatta ;)) Toisin sanoen, kaikesta kauniista voi nauttia myös omistamatta :))

Ihania ihmisiä on tälläkin palstalla! Tai eiköhän me kaikki olla tavallamme, joskus voi joutua pintaa rapaisemaan vähän syvemmältä :))) Ihminen on aika kiehtova otus, monimutkainen ja haasteellinen, ja menneisyytemme summa. Kun joku on öhm "vähemmän ihana" ;)) mietin mikä hänestä teki tuollaisen, mitä hän on joutunut kestämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2532
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      39
      1772
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1602
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1488
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      348
      1184
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      70
      1128
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1035
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      88
      905
    10. 123
      871
    Aihe