mitä tää ihana kirjoittelu on? Joku on sotkenut minut ihan johonkin toiseen ja aina välillä vaatinut tunnustusta! Joku ketju oli mukava viedä läpi ja oli hauskaa, mutta sitten alkoi natina!
Mikä tekee tuollaisen ajatuksenjuoksun jollekkin??? En voi sille mitään jos joku väittää että olen joku muu kuin olen, mutta kyllä se alkaa ottaa pannuun kun ei tajua. Nyt voin jo sanoa, että suossa mennään, ja taidan ottaa aikalisän, en ala höperehtimään vielä kuitenkaan. Hävetä saa se joka suotta rääkyy!!!!
Saimpahan tuta
18
123
Vastaukset
etkö oo tunnustanut, vaikka oikei vaadittu??
Teepä se nyt heti kiltisti.- juurisaavi
tunnusta että olen Juurisaavi! En kukaan muu!
juurisaavi kirjoitti:
tunnusta että olen Juurisaavi! En kukaan muu!
uskoin jo eilen, mut saatpa nähdä, että saat todistella sitä vielä moneen kertaan.
- juurisaavi
minttupuu kirjoitti:
uskoin jo eilen, mut saatpa nähdä, että saat todistella sitä vielä moneen kertaan.
jaksaa sitä. Kiitos kuitenkin!
että kun olet täällä ns. "uusi", sinun pitää käydä läpi jonkinlainen seremonia, että pääset yhteisön jäseneksi. Tämä nyt oli ihan hölynpölyä kuten muutekin kirjoitukseni joten antakaahan anteeksi. Laittakaa vakavammat aloitukset esille!!!!!!!
- juurisaavi
niin vanha ihminen, että seremoniat tässä iässä ovat mielestäni penikoiden tekosia. Penikat puuhaa sellaisia. Minun ei tarvitse!!!!
- juurisaavi
Uusi oon. Nyt pitää miettiä, vakavaksi menin. Kiitos kuitenkin kivasta keskusteluseurasta!
- Hinita Arvi
arvokkaita ilmoituksia tuloista ja menoista. Meikä kun aikanaan tuli, tulin kuin kusi sukassa, katselin, kuuntelin.
Kun lähden, lähden samalla lailla. - juurisaavi
en nyt ihan kyllä olisi uskonut että joku vie ihan kokonaan ilon tästä, joka viestiin melkein huutaa.
Ei tämä varmaan ihan normaalia ole tällaisella keskustelupalstalla. Ei hän minua ihmisenä lannista, mutta kyllä ihmettelen motiiveja. - kawe
ei tällä iällä ja tähän joukkoon *sisäänajeta ja sitäpaitsi *kuka7ketkä sen tekevät?
Missään suossa olla, vaan uutukaisten kukkien keskellä valoisimman ajan äärellä.
Anna palaa, etkä peovosoidu niinkun mistään...........- juurisaavi
Kyllä tiesin että tulee lunta tupaan ja panin paksun palttoon päälle, mutta tää joku on sellainen ettei ymmärrä mitään, kuvittelee ihan omiaan. ja aina kimpussa. Kumma tyyppi!!!!
- juurisaavi
juurisaavi kirjoitti:
Kyllä tiesin että tulee lunta tupaan ja panin paksun palttoon päälle, mutta tää joku on sellainen ettei ymmärrä mitään, kuvittelee ihan omiaan. ja aina kimpussa. Kumma tyyppi!!!!
tästä iloksi muutuu, ukkonen helpotti tätä hellettä onneksi!
juurisaavi kirjoitti:
tästä iloksi muutuu, ukkonen helpotti tätä hellettä onneksi!
Täälläki jo taas kirkastuu.. Ainut, et tarttee taas vissii mennä heiluttelemaa miunki haravaa): Kyl sitä on heiluteltuki, uuh... Mut sille touhulle alkaa jo loppu häämöttää:))))
- juurisaavi
sasus kirjoitti:
Täälläki jo taas kirkastuu.. Ainut, et tarttee taas vissii mennä heiluttelemaa miunki haravaa): Kyl sitä on heiluteltuki, uuh... Mut sille touhulle alkaa jo loppu häämöttää:))))
Kyllä nyt jo pitää ottaa lepoasento loppuillaksi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 962169
- 1291398
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231370Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau291308- 681223
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3371038- 89965
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?56914- 122797
- 82786