Tässä mennään

Happy!

Tässä yks "pappa kuiteskin oot" (niin oonkin! No en "ihan oikeasti, koska kyseessä on poikapuoleni lapsi...Ihana Mimi 2,5v.:)

Sain juuri kouraani Stonesien "julkaisemattomat Exile On Main St"-lätyn (siis cd:n, alkup. Exile on ollut hallussa jo jostain 70-luvulta). Mielettömän rentoa ja hyvillä saundeilla tehtyä huippumusaa! Ja musan syntyseuduille Etelä-Ranskaan ensi vuonna avovaimoni kanssa! Aion bongata talon , jossa suurin osa Exilestä tehtiin... Stones on enemmän kuin musiikki, se on elämäntapa ja asenne (tämän ymmärtävät vain fanit...). Silti tämän päivän musakin iskee. Irkkupunk, Chisu (!), monet monet bändit ja muusikot.

Olen juuri muuttanut yhteen (aika paljon) nuoremman (hyvin kauniin ja mukavan) naisen kanssa. Sellaisen, joka ei ruikuta miesten iästä, ei hauku ketään papaksi tai mummoksi etc. (tosin on itse isoäiti 39v....)

Heinäkuussa Edinburghiin, (josta vuokrattiin asunto) ja Ylämaille. Syyskuussa lasten ja puolisoidensa kanssa Espanjaan, josta vuokrattiin talo.

Elämä voi olla muutakin kuin paikalleen pysähtynyttä katkeruutta ( ja typeriä kommentteja keskustelupalsalla) tai tangomarkkinoita.

54

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näistä tiedoista?

Koska muuten on tangomarkkinat?
      En tiedä, ku EVVK!

• HTZA

oli nuori nainen, olin jutuissani yhtä hölmö.
      Nyt on vanhempia naisia, satunnaisesti, ja joudun kuuntelemaan hölmömpiä.
      Nimim: Kateellinen

Ps. Mikä on "kotikieli"?

• ei oo koskaan innostanu,enempi oon kotimaisen ystävä,enkäy tankomarkkinoilla mut Pohjola on hyvä.
      Katkera paikoillaan polkijakaan en oo,toivotan sulle onnee kun oot noin mukavan elämän saanut itelles.

• k/k

Liittyy monesti toisiinsa kun oikein perusteellisesti humppaa niin tulevaisuures voi yllättyä.
        Mutta kiitos kysymästä,kumpaankaan en ole tutustunut matkoillani,iltaisin kun käret ristissä virsiä hyrrittelee säästyy monelta.

• <<<<>>>>>>>>>>>>>>>>

Ei tarvitse muuttua tai muuttaa ollakseen elämäänsä tyytyväinen .
      Onnea löytöretkelle .
      Yksi typerä kommentti keskustelupalstalta .

• Meriläinen

Heh aika monta juttua jotka mua ei kiinnosta pätkääkään, esim nuorempi avovaimo vaikka olis kuinka kaunis ja mukavakin:))

Sitten vielä mun paratiisini löytyy tunnin merimatkan päästä ettei tarvi juosta ympäri maailmaa.
      Mutta kaikkea hyvää sulle ja elämällesi.

• mutta jokainen tyylillään ja mieltymystensä mukaan.
        Oikeastaan en voi sietää Rollareiden musiikkia. Kumppanina arvostan ikäistäni, suomalaista naista ja viihdyn hyvin omassa, ihan perisuomalaisessa paratiisissani. Matkustaminen on lähinnä kidutusta.

• Meriläinen
        mies-vm56 kirjoitti:

mutta jokainen tyylillään ja mieltymystensä mukaan.
        Oikeastaan en voi sietää Rollareiden musiikkia. Kumppanina arvostan ikäistäni, suomalaista naista ja viihdyn hyvin omassa, ihan perisuomalaisessa paratiisissani. Matkustaminen on lähinnä kidutusta.

Hyvä että kaikkea löytyy kaikille.
        Mutta kun annetaan ymmärtää että vain omanlainen tapa elää on oikeaa ja muu on paikoilleen jämähtämistä niin en voi olla hiljaa.
        Tiedän kyllä että moni ajattelee minun elämäni olevan tylsää, ja varmasti heille onkin mutta itse en koe sitä sellaisena.
        Jos pitäisin elämääni tylsänä itse niin varmasti muuttaisin asioita.
        Mutta kaikkeenhan vaikuttaa niin moni asia.

Pidin tässä oikein mietiskelysession elämästäni juuri viime päivinä, eikä oikein ole muutettavia juttuja, joten näillä mennään edelleenkin :))

• Meriläinen kirjoitti:

Mutta kun annetaan ymmärtää että vain omanlainen tapa elää on oikeaa ja muu on paikoilleen jämähtämistä niin en voi olla hiljaa.
        Tiedän kyllä että moni ajattelee minun elämäni olevan tylsää, ja varmasti heille onkin mutta itse en koe sitä sellaisena.

Pidin tässä oikein mietiskelysession elämästäni juuri viime päivinä, eikä oikein ole muutettavia juttuja, joten näillä mennään edelleenkin :))

aivan varma, ettet haluu nuorempaa avovaimoa?
        :D :D

• Meriläinen
        minttupuu kirjoitti:

aivan varma, ettet haluu nuorempaa avovaimoa?
        :D :D

Näin kauan piti vielä miettiä, noooo melko varma.
        Ei kyllä olen ihan varma Dee dee

• Meriläinen kirjoitti:

heti nousee niskakarvat kun enemmän tai vähemmän selvästi väheksytään toisten tapaa elää tätä elämää vaikkei siitä mitään edes tiedetä.

• 15487

sun pitänyt olla saaressa tai jotain?

• ap.
        mies-vm56 kirjoitti:

heti nousee niskakarvat kun enemmän tai vähemmän selvästi väheksytään toisten tapaa elää tätä elämää vaikkei siitä mitään edes tiedetä.

Heti nousee niskakarvat pystyyn, kun luen juttujasi.:)
        Mitä pahaa siinä on jos haluaa nähdä ja kokea muutakin kuin aina sitä samaa.
        Nautin muuten myös mökkeilystä...Ihan niin kuin miljoonat muut.
        Ne vaikeimmat tyypit töissä(kin) ovat juuri näitä jotka eivät maailmaa ole nähneet.
        Kertoo ihmisen ajattelun suppeudesta sekin.
        On vain hienoa mennä lasten kanssa välillä maailmalle. Siitä saa olla onnellinen!
        Ja siitä, ettei ole muutenkaan paikoilleen jysähtänyt.
        Vai mitä?

• Meriläinen
        15487 kirjoitti:

sun pitänyt olla saaressa tai jotain?

Joo, olinhan mä monta päivää :))

• ap. kirjoitti:

Ne vaikeimmat tyypit töissä(kin) ovat juuri näitä jotka eivät maailmaa ole nähneet.
        On vain hienoa mennä lasten kanssa välillä maailmalle. Siitä saa olla onnellinen!
        Vai mitä?

mitään pahaa siinä, jos haluaa nähdä ja kokea muutakin kuin aina sitä samaa. Toiset tykkää reissata ja toiset viihtyvät aloillaan, molempien elämä voi olla yhta rikasta ja antoisaa.
        Mutta viimeinen lause aloituksessasi, ainakin se on helppo tulkita niskakarvoja nostattavasti.

• ap.
        mies-vm56 kirjoitti:

mitään pahaa siinä, jos haluaa nähdä ja kokea muutakin kuin aina sitä samaa. Toiset tykkää reissata ja toiset viihtyvät aloillaan, molempien elämä voi olla yhta rikasta ja antoisaa.
        Mutta viimeinen lause aloituksessasi, ainakin se on helppo tulkita niskakarvoja nostattavasti.

"Muutakin" kuin tangomarkkinoita...Tosin tango on hieno musiikin laji. Varsinkin kun sitä kuulee ja näkee hieman esteettisemmässä ympäristössä ja hieman tyylikkäämpien ihmisten tanssimana. Jotenkin hommasta menee maku kun katsoo suomalaisia makkaratorilla. Mutta tokihan jokainen saa nauttia mistä haluaa.

Ulkomailla ei mikään ole pahempaa kuin joutua suomalaisten kännikalojen "terrorisoimaksi". Niitä väl-
        tetään välttämällä turistirysiä. Ulkomailla on hienoa, kun saa hyvää kohtelua muilta ihmisiltä.
        Auttavaisuus yms. on aivan toista luokkaa kuin täällä. Ja hymynkin saa takaisin.
        Suomalaisuus ei tosiaankaan ole mikään lottovoitto. Kuten on jo huomattu niin monessa yhteydessä ja asiassa.

• 16+17
        ap. kirjoitti:

"Muutakin" kuin tangomarkkinoita...Tosin tango on hieno musiikin laji. Varsinkin kun sitä kuulee ja näkee hieman esteettisemmässä ympäristössä ja hieman tyylikkäämpien ihmisten tanssimana. Jotenkin hommasta menee maku kun katsoo suomalaisia makkaratorilla. Mutta tokihan jokainen saa nauttia mistä haluaa.

Ulkomailla ei mikään ole pahempaa kuin joutua suomalaisten kännikalojen "terrorisoimaksi". Niitä väl-
        tetään välttämällä turistirysiä. Ulkomailla on hienoa, kun saa hyvää kohtelua muilta ihmisiltä.
        Auttavaisuus yms. on aivan toista luokkaa kuin täällä. Ja hymynkin saa takaisin.
        Suomalaisuus ei tosiaankaan ole mikään lottovoitto. Kuten on jo huomattu niin monessa yhteydessä ja asiassa.

jatkuu, meidän muiden arvostelu ja vähättely. On se vaan niin hienoa olla "parempi" ihminen.

• t.l.
        ap. kirjoitti:

Vai mitä?

Kaunista tätä päivää, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta sateisten päivien jälkeen. "Koulu" tältä kaudelta on ohi ja syksyllä jatkuu.
        Niinpä, paikoilleen ei pitäisi jämähtää ja siksipä minun matkani suuntautui tuonne nuorten maailmaan uusien opintojen merkeissä. Se on yksi tapa tehdä tuttavuutta uusien asioitten kanssa, liikkumatta sen kummemmin kovinkaan kauas tästä kotipiiristä. Tykkään kovasti :) Meitä on kymmenkunta nuorta ja vanhaa tässä ryhmässä.
        Kyllä se niin on, että me ihmiset teemme monenmoista matkaa ja elämä hymyilee, joskus itkettääkin.
        Vaikeitakin tyyppejä löytyy omastakin elämästä, mutta he ovat enemmänkin omassa lähipiirissä ei niinkään työpaikassa.
        Näin me ihmiset ajattelemme eri tavalla elämästä ja elämäntavoista. Ja jokainen on oikeassa, sillä väärää vastausta ja elämäntapaa elää ei ole.
        :)

• såntärlivet

lukea kirjoitus, joka on positiivinen, ja johon mahtuu elämää. Mahtavaa, että teillä on hyvät suhteet koko suvun kanssa.
      Vaimollasi tuntuisi olevan kiva mies.

• miehelläpä on kiva vaimo!! xD

• minttupuu kirjoitti:

miehelläpä on kiva vaimo!! xD

ettei vaan mun miehellä olis kivempi :))

• såntärlivet
        Anceli kirjoitti:

kivempi, kivin, olen minä, vaimo siis. :))

• såntärlivet kirjoitti:

kivempi, kivin, olen minä, vaimo siis. :))

minä oon hopealla ja minttupuu saa pronssia, mutta ei se varmaan siihen tyydy,
        alkaa kuitenkin kinaamaan ;))

• såntärlivet
        Anceli kirjoitti:

muuten olisinkin puollustautunut kivin. :)) Katotaan!!

• Anceli kirjoitti:

nyt tällä kertaa tyytyä, voititte niin selkeesti!

• minttupuu kirjoitti:

nyt tällä kertaa tyytyä, voititte niin selkeesti!

yllätit minut ihan täydellisesti, ettei sulla vaan olis jotain kieroa mielessä ;))
        Yrität kuitenkin kammeta meidät pois ylimmiltä korokkeilta, meinasin sanoa palleilta, mutta
        onneksi sain vetäistyä takaisin ;))

• Anceli kirjoitti:

yllätit minut ihan täydellisesti, ettei sulla vaan olis jotain kieroa mielessä ;))
        Yrität kuitenkin kammeta meidät pois ylimmiltä korokkeilta, meinasin sanoa palleilta, mutta
        onneksi sain vetäistyä takaisin ;))

mulla on jotain kieroa mielessä, mut tää saa nyt olla näin.

:D

• Anceli kirjoitti:

Iltaa pohojanmaalta, näin saunan jäläkehen.
        Hyviä vaimoja varmasti ootta molemmat, minttupuu ja anceli. Oikein kateeksi käy, oliispa minullakin.
        Ihan sitte likkaan parhaata, minulta ku on joutunu jälijet hukkahan niin sillä on oltava yksin.
        Maaliman maanteillä on niin palijon polokuja niitä risteäviä, notta ei osaa silimällä nähärä.
        Ei siellä maanteillä kyllä mitään erees nääkään, muutaku sitä sitä valakoosta katkoviivaa vain ja opastehia ja välihin kieltojakin. Niin ja muutama varootuskin varmahan.
        Ei siinä tiellä tapahru mitään, ei enää nykyaikana. Enkä mä osaa vissihin kattella sinne tien sivuille, sinne mihinä ne ihimiset asuu ja teköö työtä. Sen ku oppiskin niin sittenhän sitä jo kaikki tietääskin.
        Jokku sanoo notta ihiminen vanhetessaan viisastuu, kissin pissat koko ajatukselle. Tympääsöö ku ajatteloo notta kuinkahan moneen prinsessan ohitte sitä on köröötelly, tietämättä mitään.
        Tietämättömyyskin voi ainakin itteni kohoralla olla tyhymyyttäkin, sellaasehen tuuminkihin moomma Tiitu kullan kans tultu.
        Saunas oli kyllä sitä vastoon maan makiammat löylyyt ja se saa riittää. Sitä ihiminen kaikkia hyvää tarvitte.
        terv. me vaan Tiitun kanssa näin lauantaiehtoolla

• seppäpohojanmaalta kirjoitti:

Hyviä vaimoja varmasti ootta molemmat, minttupuu ja anceli. Oikein kateeksi käy, oliispa minullakin.
        Ihan sitte likkaan parhaata, minulta ku on joutunu jälijet hukkahan niin sillä on oltava yksin.
        Maaliman maanteillä on niin palijon polokuja niitä risteäviä, notta ei osaa silimällä nähärä.
        Ei siellä maanteillä kyllä mitään erees nääkään, muutaku sitä sitä valakoosta katkoviivaa vain ja opastehia ja välihin kieltojakin. Niin ja muutama varootuskin varmahan.
        Ei siinä tiellä tapahru mitään, ei enää nykyaikana. Enkä mä osaa vissihin kattella sinne tien sivuille, sinne mihinä ne ihimiset asuu ja teköö työtä. Sen ku oppiskin niin sittenhän sitä jo kaikki tietääskin.
        Jokku sanoo notta ihiminen vanhetessaan viisastuu, kissin pissat koko ajatukselle. Tympääsöö ku ajatteloo notta kuinkahan moneen prinsessan ohitte sitä on köröötelly, tietämättä mitään.
        Tietämättömyyskin voi ainakin itteni kohoralla olla tyhymyyttäkin, sellaasehen tuuminkihin moomma Tiitu kullan kans tultu.
        Saunas oli kyllä sitä vastoon maan makiammat löylyyt ja se saa riittää. Sitä ihiminen kaikkia hyvää tarvitte.

pysäyttää vähän useammin, jos osuisi vaikka prinsessan kohdalle.
        Tai edes pienen sievän mummon mökin kohtaan stoppaisit.
        Ei kaikkea tarvikaan, mutta joskus voi puuttua jotain kovin tärkeää.
        Hyvää lauantai-iltaa teille!

sinäkö tyhmä??

Kysys nyt Tiitulta uudestaan, ei se varmaankaan sua tyhmänä pidä.
        Enkä mä ja tuskin muutkaan täällä.

• Anceli kirjoitti:

pysäyttää vähän useammin, jos osuisi vaikka prinsessan kohdalle.
        Tai edes pienen sievän mummon mökin kohtaan stoppaisit.
        Ei kaikkea tarvikaan, mutta joskus voi puuttua jotain kovin tärkeää.
        Hyvää lauantai-iltaa teille!

Joo, ei oo tullu topaatuksi. Jos se oliiskin siitä kiinni, on tuas Scanias kyllä hyvät jarrut, eikä minulla aina oo kiirus. Kiitos Anceli, tämä oli hyvä neuvo.
        terv. seppä ja Tiitu täältä lakeurelta.

Joo, ei oo tullu topaatuksi. Jos se oliiskin siitä kiinni, on tuas Scanias kyllä hyvät jarrut, eikä minulla aina oo kiirus. Kiitos Anceli, tämä oli hyvä neuvo.
        terv. seppä ja Tiitu täältä lakeurelta.

bensa-asemilla pysähdyt, niin eihän siellä ehkä ole mukavaa naisihmistä odottelemassa juuri
        sillä hetkellä.
        Mutta jos Scaniaan tulisi joku pieni tarkistusta ja pysähtymistä vaativa vika semmoisen nätin mökin
        kohdalla ja siellä sattuisi olemaan yksinäinen, erittäin mukava nainen, niin siitä voisi jotain tullakin.
        Onko tää sinusta liian utopistista ja romanttista, minusta ei, kyllä näin voi tapahtua.
        Joten toimeksi vaan, seppä!

• minttupuu kirjoitti:

sinäkö tyhmä??

Kysys nyt Tiitulta uudestaan, ei se varmaankaan sua tyhmänä pidä.
        Enkä mä ja tuskin muutkaan täällä.

Hei kultaanen Minttu!
        "Jälkesi hiekalta aallot on huuhtoneet pois"
        "Mies napinvalaja jo täyttää kauhaa ja mä etsin sonettien helminauhaa. Kullanhuuhtoja mä olen, olen toki" Jossaan lauluus ja runoos on tällaasia säkehiä, tai sanoja.
        Tuli Sun kauniista sanoistasi tällaasta mielehen. Tiitu kulta ajatteloo aina ja kaikiista vaan hyviä asioota.
        Tiitu ku ei erees tierä notta mitä on suru ja mitä on paha. Kaikki hyvät ihimiset ajatteloo liioon kans vaan hyviä asioota ja taitaa Minttu olla yks sellaanen. Sellaasehen tuuminkihin moomma Tiitu kullan kans tultu.
        Mä luen täs toisella silimällä, tällä vasemmanpuoleesella: Maakauppiaiden tukkuliikkeiden historiaa vuosilta 1907-1920.
        Täs on palijon valokuviakin ja sen aikaasta kappaletavarain kulijetusta tehtailta liikkeisihin. On se ollu hommaa. Kuorma-autoiskin avo-ohojaamot. Tuulilasi vaan siinä suojana. Se on varmahan tuntunu hyvältä ku ei oo ollu mihin vertaa.
        Hyvää lauantaiehtoota.
        minä ja Tiitu

• Anceli kirjoitti:

bensa-asemilla pysähdyt, niin eihän siellä ehkä ole mukavaa naisihmistä odottelemassa juuri
        sillä hetkellä.
        Mutta jos Scaniaan tulisi joku pieni tarkistusta ja pysähtymistä vaativa vika semmoisen nätin mökin
        kohdalla ja siellä sattuisi olemaan yksinäinen, erittäin mukava nainen, niin siitä voisi jotain tullakin.
        Onko tää sinusta liian utopistista ja romanttista, minusta ei, kyllä näin voi tapahtua.
        Joten toimeksi vaan, seppä!

No voi Anceli kulta. Tottahan tällaasta voi elämäs tapahtua. Tieräkkö jotta maantiellä mä oman vaimoni ensikertaa tapasin. Syysmyöhääsellä vesisateesella maantiellä ja siinä kuorma-autoon valojen loistehes sovittihin heti elämänikääset liitot ja se sopimus piti.
        Pohojanmaalla sanotahan notta: maharotoonta ei ookkaan. Kyllä se varmahan pitää paikkansa kaikis tilantehis.
        Hyvää ja levollista yötä sinne Sinulle.
        terv. minä ja pieni uniinen Tiitu täältä kotoa vaan.

• muutakin kuin paikalleen pysähtynyttä katkeruutta, vaikka ei harrastaisikaan ihan samoja
      asioita kuin sinä.

Typerät kommentit keskustelupalstalla eivät elämää pysäytä, ellei itse niin halua.
      Kuka pitää tangomarkkinoista, suodaan se hänelle.

Ei minuakaan kukaan hauku mummoksi, vaikka olenkin jo reilusti yli viidenkymmenen.
      No yksi naapurin mies joskus sanoo, että paska akka, mutta hän ei ole tosissaan ;))

Hyvää jatkoa sinulle ja mukavia matkoja sen nuoren ja kauniin kanssa.

• Paikoilleen jämähtäny ja iloinen vaik murhasin elukoita.
        7 liljakukkoo kerta vainoomisella,panehan paremmaks.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Paikoilleen jämähtäny ja iloinen vaik murhasin elukoita.
        7 liljakukkoo kerta vainoomisella,panehan paremmaks.

miljoona muurahaista ja ne kaikki pitää murhata, ennen kuin tulevat tupaan,
        revi siitä :)

• Anceli kirjoitti:

miljoona muurahaista ja ne kaikki pitää murhata, ennen kuin tulevat tupaan,
        revi siitä :)

miten mukava ja kiva vaimo oot kun haukkoo henkee ihastuksesta sumuta myrkkyä henkeen.

miten mukava ja kiva vaimo oot kun haukkoo henkee ihastuksesta sumuta myrkkyä henkeen.

muurahaisilla korvat, jos minä vaan näyttäydyn, eiköhän se riitä pelottamaan ne pois.
        Ja irvistän oikein ilkeästi, sen osaan.

• Anceli kirjoitti:

muurahaisilla korvat, jos minä vaan näyttäydyn, eiköhän se riitä pelottamaan ne pois.
        Ja irvistän oikein ilkeästi, sen osaan.

Tuli mieleen kun yks ihminen epäili sitä et miten ne muurahaiset saa henkittämään suihkuttavaa myrkkyä?
        Oikees elä'mäs ne häippäsee kun tekee liuoksen ja kaataa niitten poluille sen.

Tuli mieleen kun yks ihminen epäili sitä et miten ne muurahaiset saa henkittämään suihkuttavaa myrkkyä?
        Oikees elä'mäs ne häippäsee kun tekee liuoksen ja kaataa niitten poluille sen.

en halua murhata yhtään elollista olentoa, mutta kun nämä kaverit on
        jo alakerran saunan ikkunan väleissä, niin ei pitemmälle voi päästää.
        Tuolla etäämpänä on muurahaisten pesiä vaikka kuinka monta, mutta ei näitä voi sinne kantaa,
        vieraan valtakunnan jäseniä, sotimaan alkaisivat.

• Hyppy

Vaan pelkästään Suomessa! Enkä inhoa yhtään Tangomarkkinoita. Muutama päivä hyvää musiikin kuulemista Seinäjoella livenä riittää. Ei tarvita "Kivenpyörittäjiä" uutena kuin vanhana. Minä bongaan vanhan akkani, lapseni ja lapsenlapseni ihan Suomessa. Ja olen tyytyväinen ilman Ranskan linnaa tai Enlannin tai Espanjan vuokrataloja.

Elämä on muutakin leveilyä, ja henkselin paukutteulua, ja olemattomalla kehuskelua!

• Häppä

että sinulla on elämä. Ylämaan terrierit ovat mahtavia.

Kaikki muuten muksaa, mutta eikös pappa ja mummo ole kunnianimiä?

• ja pois

monesti tulen tänne lukemaan ja mitä näen.
      aina samaa muutaman ihmisen kieroutuneen mielen lässytystä.
      tiukkapipoja, ikäviä ilkeitä kommentteja.
      ei jaksa
      menisivät joskus ulos ja katsoisivat tätä palstaa uusin mielin
      jorinat on tylsiä mutta niin kai nämä ihmisetkin

• k/k

Kun sait syylistää antaisit ihmisten olla tylsiä,ei kaikilla voi olla mailmoja syleileviä visioita.
        Kyllä jonkun täytyy olla se luuserikin jotta uraohjukset voi loistaa.
        Kohta kiire tarttuu haalarin hihaan ja vie minuu iltaan saakka ja jos mä hikisen päivän jälkeen ennen urvahtamista hetken kattelen palstaa se mulle suotakoon .

• äkkiä pois
        k/k kirjoitti:

Kun sait syylistää antaisit ihmisten olla tylsiä,ei kaikilla voi olla mailmoja syleileviä visioita.
        Kyllä jonkun täytyy olla se luuserikin jotta uraohjukset voi loistaa.
        Kohta kiire tarttuu haalarin hihaan ja vie minuu iltaan saakka ja jos mä hikisen päivän jälkeen ennen urvahtamista hetken kattelen palstaa se mulle suotakoon .

tiukkapipoisuus ja naurun kuoleminen on tämän ikäisillä enempi sääntö kuin poikkeus.
        sen huomaa täällä
        onko ilkeily ja vittuilu toisten jahtaaminen sinusta kivaa luettavaa?
        teo on joutunut palstalaisten hampaisiin
        häntä kaivetaan koko ajan esiin jotta saadaan ilkeillä
        vaikka onkin tylsä ihminen mutta onko sen ansainnut
        millä oikeudella täällä ilkeillään muille

• k/k
        äkkiä pois kirjoitti:

tiukkapipoisuus ja naurun kuoleminen on tämän ikäisillä enempi sääntö kuin poikkeus.
        sen huomaa täällä
        onko ilkeily ja vittuilu toisten jahtaaminen sinusta kivaa luettavaa?
        teo on joutunut palstalaisten hampaisiin
        häntä kaivetaan koko ajan esiin jotta saadaan ilkeillä
        vaikka onkin tylsä ihminen mutta onko sen ansainnut
        millä oikeudella täällä ilkeillään muille

Ehkä mun nauru on kuollut elämän varsitiellä mutta teon jahtaamiseen oon syytön siitäkin huolimatta että hän vastasi ylimielisesti asialliseen kysymykseen.
        Moni muukin on saanut kuraa niskaansa ja tylsyys ei torellakaan ole syy ilkeillä,ei eres tyhmyys joka on lempiaihe mussuttajille.

• Adria

Matkailu on kliffaa ja etelä-ranskan seudut upeita ja mielenkiintoisia. Nimes, Arles, Avignon, Aix-en-Provence ja Hyeres ympäristöineen on katsastettu. Sinne vaan menoksi.

• sattui Ranskassa kerran kiva juttu. Olin Chantilin linnassa seminaarimatkalla ja yhtenä iltana päätimme erään kansainvälisen ryhmän kanssa tutustua paikalliseen ravintolakulttuuriin. Menimme taksilla lähimpään kapakkiin, jossa meitä katsottiin kuin ufoja ja suhtauduttiin varsin nuivasti, emmehän puhuneet ranskaa, vaan englantia. Kysyin baarin pitäjältä, että löytyykö täältä mistään yökerhoa. Hän vastasi, että löytyy ja haluatteko mennä sinne? Vastasin kyllä ja hän tilasi meille taksin.

Taksi vei meidät keskelle maaseutua ja näytti korkealla kukkulalla ollutta rakennusta, otti rahat ja häipyi paikalta. Talon ikkuna avattiin ja sieltä kiljui joku nainen ja sohi, että paikka suljettu maanantaisin. Siellä seisoimme keskellä yötä Ranskalaisella maaseudulla neljän ulkomaalaisen porukka.

Aikamme pähkäiltyämme paikalle ajoi nuori mies vanhalla ID sitikalla ja ryhmämme tanskalainen kaveri osasi sen verran ranskaa, että saimme asiamme kerrotuksi. No, kaveri lähti meille kuskiksi ja hyvän palkkion saaneena lähti myös seuraavana iltana meille oppaaksi Pariisiin.

Matkailu on kliffaa.:-D)

• Adria
        Teotwawki kirjoitti:

sattui Ranskassa kerran kiva juttu. Olin Chantilin linnassa seminaarimatkalla ja yhtenä iltana päätimme erään kansainvälisen ryhmän kanssa tutustua paikalliseen ravintolakulttuuriin. Menimme taksilla lähimpään kapakkiin, jossa meitä katsottiin kuin ufoja ja suhtauduttiin varsin nuivasti, emmehän puhuneet ranskaa, vaan englantia. Kysyin baarin pitäjältä, että löytyykö täältä mistään yökerhoa. Hän vastasi, että löytyy ja haluatteko mennä sinne? Vastasin kyllä ja hän tilasi meille taksin.

Taksi vei meidät keskelle maaseutua ja näytti korkealla kukkulalla ollutta rakennusta, otti rahat ja häipyi paikalta. Talon ikkuna avattiin ja sieltä kiljui joku nainen ja sohi, että paikka suljettu maanantaisin. Siellä seisoimme keskellä yötä Ranskalaisella maaseudulla neljän ulkomaalaisen porukka.

Aikamme pähkäiltyämme paikalle ajoi nuori mies vanhalla ID sitikalla ja ryhmämme tanskalainen kaveri osasi sen verran ranskaa, että saimme asiamme kerrotuksi. No, kaveri lähti meille kuskiksi ja hyvän palkkion saaneena lähti myös seuraavana iltana meille oppaaksi Pariisiin.

Matkailu on kliffaa.:-D)

Mulla ei juuri muita kommelluksia tule mieleen kuin kerran Venetsian kupeeseen Punta Sabbionen leirintäalueelle oikaistessani erästä pikkutietä vastaan tuli silta joka oli 2m leveä ja mun vaunuyhdistelmä 2,30m. Puoli kilometriä peruutin tollona ennenkuin pääsin kääntymään oikein päin. Arvaa minkälaisia mulkaisuja sain. Kerralla tuli opittua kansainväliset käsi- ja sormimerkit.

• Adria kirjoitti:

Mulla ei juuri muita kommelluksia tule mieleen kuin kerran Venetsian kupeeseen Punta Sabbionen leirintäalueelle oikaistessani erästä pikkutietä vastaan tuli silta joka oli 2m leveä ja mun vaunuyhdistelmä 2,30m. Puoli kilometriä peruutin tollona ennenkuin pääsin kääntymään oikein päin. Arvaa minkälaisia mulkaisuja sain. Kerralla tuli opittua kansainväliset käsi- ja sormimerkit.

aikamoisia älynväläyksiä matkoilla. Kerran olin saman firman matkalla -jos muistat, minkä firman palveluksessa olin aiemmin, niin siitä on kysymys - Kreikassa. Olimme Ateenan Astir Palace hotellissa seminaarissa jälleen. Siellä puheenjohtajistossa istui hyvin kaunis kreikkalainen nainen, joka katseli minua monesti vaivihkaa aika merkitsevästi. Ajattelin, että tästähän voi syntyä vaikka mitä vipinää.;-)

Lähetin tytölle pienelle paperilapulle kirjoitetun viestin, että olisi mukava tavata illallisen merkeissä seminaarin jälkeen illalla. Tyttö meni aika hämmennyksiin luettuaan viestini ja katseet loppuivat siihen. Parin päivän kuluttua minulle selvisi, että hän oli vieressään istuneen puheenjohtajan vaimo.:-D))))) Kreikkalaisia aika hyvin tuntevana tiedän, että mies olisi tappanut minut, jos olisi saanut tietää viestistä.

• ap.

Sinne mennäänkin ensi vuonna! Villefranche, Cote d' Azur on tavoitteena. Sinne missä tehtiin kauan sitten
        hyvää musaa (Exile On Main St') (aion bongata talonkin..Nellcote nimisen, jossa levyä tehtiin. :)
        Sehän on maailman kauneimpia seutuja. Toinen meistä on käynyt jo pari kertaa.

• viivatiina

jokainen tehköön sitä mikä hyvältä tuntuu mulle riittää pari lämpölomaa vuodessa rakkaani kanssa joka on ollut rinnallani jo yli kakskyt vuotta seitsemästoista hääpäivä tuota pikaa ei paljon nuorempi mutta hyvin pidetty ja tosi nuorekas ikäiseni söpöliini syksyllä kyllä menen tyttäreni kanssa viikoksi aurinkoon ja töitä ihanaa oli tänäkin aamuna herätä ja huomata että edellleenkin on timmissä työkunnossa rakastan työntekoa vielä tunnen olevani liian nuori iskemään hanskat naulaan mutta olen onnellinen myös ihmisten puolesta jotka haluavat viettää elämäänsä vapaalla ja on myös siihen mahdollisuus kuka tässä on paikalleen pysähtynyt ja katkeroitunut joku vaan mieluummin tansii tangoo kun reissaa lastensa perheiden kanssa ympäri maailmaa eihän siellä muuta joudu kun oleen lapsenlikkana elämä on joskus valintakysymys itse uskon että tämä tuttu turvallinen onnellinen avioliitto on paljon enemmän minua tyydyttävä kun pussillinen uusia nuoria komeita mukavia miehiä kun on tarpeeksi hyvä niin ei tartte vaihdella tämän tästä elämä on...

• ap.

En ole lapsenvahtina, koska lapsemme ovat jo 20v.
        Maailmassa/elämässä on niin paljon käyttämättömiä mahdollisuuksia ja asioita, joista ei tiedä...
        Turvallisuus ei ole elämän tarkoitus. Siitä voisin lyödä vetoa. Hauskuus, nautinnot, elämänkuvan laajentaminen, uudet kokemukset etc. etc. Niissä on jotain mieltäkin...
        Ei paremmasta voi tietää, jos ei koskaan kurkista kulman taa...:)
        Hauskaa kesää!

Ps. olisi helpompi lukea teksiä, jos hieman käyttäisi välimerkkejä jne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      606
      2446
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1945
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1790
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1458
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1436
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1311
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1194
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      970
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      948
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      853
    Aihe