Joo myönnetään heti, olen jo 58 v. täyttänyt nainen, mutta ihan tyttö vielä... ainakin mieleltäni, kenties muutenkin. Naimisissa olen, mutta mies on lähinnä pyhittänyt elämänsä alkoholille. Niin turhauttavaa...! Joskus sitä haluaisi vaihtaa ajatuksia jonkun ihan oikeasti selväpäisen miehen kanssa. Onko sellaisia? Mistä löytyy? Vastaisiko joku?
Olis kiva vaihtaa ajatuksia myös jonkun vastaavassa tilanteessa olevan kanssa.
selväpäistä seuraa
24
376
Vastaukset
etkö vois jättää sitä miestä?
Kannattaako uhrata omakin elämänsä?- ei löydy ei
täällä ei ole ketään selväpäistä miestä.
- k/k
mut sen täytyy mennä nukkumaan kosk aamulla lähretään ennen sian pierasua.
- löytyi yksi
k/k kirjoitti:
mut sen täytyy mennä nukkumaan kosk aamulla lähretään ennen sian pierasua.
että edes yksi löytyy, hyvää yötä!
- Sirge*
Niin kai se sitten on, että jättää se täytyykin... on vaan monta mutkaa vielä edessä. Eipä kai tästä enää mitään tuu. Ajattelin vaan että ennen kuin mä tästä lopullisesti hulluksi tulen niin jonkun oikean ihmisen kanssa olis kiva vaikka vaan jutella... Yhtään sellasta ihmistä ei mulla ole, kenen kanssa voisin ajatuksia vaihtaa muuten kuin pinnallisesti tietenkin. Töissäkään ihmiset ei mun elämästä mitään tiedä vaikka ollaan kuinka läheisiä. Paras ystävä kuoli toissa vuonna. Mä olisin kyllä iloinen ihminen, mutta viime aikoina ei oikein ole ollut ilon jakajaa... Ruikuttamisesta ei ole mitään hyötyä, olisi kiva saada elämään vaan niitä mukaviakin asioita, vaikka sitten uusia ystäviä.
Sirge* kirjoitti:
Niin kai se sitten on, että jättää se täytyykin... on vaan monta mutkaa vielä edessä. Eipä kai tästä enää mitään tuu. Ajattelin vaan että ennen kuin mä tästä lopullisesti hulluksi tulen niin jonkun oikean ihmisen kanssa olis kiva vaikka vaan jutella... Yhtään sellasta ihmistä ei mulla ole, kenen kanssa voisin ajatuksia vaihtaa muuten kuin pinnallisesti tietenkin. Töissäkään ihmiset ei mun elämästä mitään tiedä vaikka ollaan kuinka läheisiä. Paras ystävä kuoli toissa vuonna. Mä olisin kyllä iloinen ihminen, mutta viime aikoina ei oikein ole ollut ilon jakajaa... Ruikuttamisesta ei ole mitään hyötyä, olisi kiva saada elämään vaan niitä mukaviakin asioita, vaikka sitten uusia ystäviä.
Sellaista vietin monen monta vuotta. Miehen alkoholinkäyttö, jatkuva pahantuulisuus myös selvinpäin ja elossa mukana kouluikäiset lapset - siinä oli yhtälöä ratkaistavaksi. Lukemalla ja kirjoittamalla täällä selvitin itselleni, mitä oikeasti haluan ja kuinka paljon rohkeutta se vaatii. Miten muut ovat selvinneet. Kaikki työkaverit eivät vieläkään tiedä, että olen eronnut... mitäpä yksityiselmäni heille kuuluukaan =)
Erosta on neljä vuotta. Ensin mietin, että miksi vasta silloin, mutta nyt tiedän, että aika oli silloin juuri oikea. Ei se elämän uudelleen järjestely helppoa ollut, mutta ainainen ahdistus ja ilottomuus katosivat. Jaksoi/osasi taas nauttia kaikesta siitä, mitä oli.
Ja alkottomia miehiäkin löytyy. Kaikki eivät sitä heti tunnusta, koska suomalaisessa yhteiskunnassa törmää usein siihen, että "ootsä muka parempi ku mä, kun et juo" tai "onko sussa jotain vialla, kun et juo".
Rohkeutta ratkaisujen tekoon - älä anna toisen pilata oman elämänsä ohella myös Sinun elämääsi.
Tommy Tabermannin sanoin: "Epäröinnin kynnyksellä mieti, kuinka paljon rohkeutta uskallat jättää tänään käyttämättä."
selväpäinen nainen. Et kyllä sitä kuuluttanut mutta silti kirjoitan. On ymmärrystä juoposta poikaystävästä. Miehet ovat olleet todella kunnollisia. Alko on paha juttu ja se vie yleensä mennessään. Huomattu on. Anna kuitenkin miehellesi seuraa, sitä hän kaipaa.
- viivi-amaldiina
mut tälläinen rimpula......selvistäpäin olen, ja olen nainen.
määrittelykysymys, kuten täysipäisyyskin. Jos tarkoitat henkilöä, jolle alkoholi ei ole ongelma, niin on täällä ainakin yksi. Mitä tulee täysipäisyyteen, niin itse en ainakaan tarvitse psyykelääkkeitä.
Meitä on sitten kaksi:))) Joo, selväpäisyys ja täysipäiväisyys, nyt meni hakoteille suo anteeksi, olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä. Monet eivät, se heille suotakoon:) Tää nyt ei varmaan tullut mulle, mutta menköön.
firefox58 kirjoitti:
Meitä on sitten kaksi:))) Joo, selväpäisyys ja täysipäiväisyys, nyt meni hakoteille suo anteeksi, olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä. Monet eivät, se heille suotakoon:) Tää nyt ei varmaan tullut mulle, mutta menköön.
kun selväpäisyyttä kerran kysyttiin, niin pitihän siihen vastata.
Teotwawki kirjoitti:
kun selväpäisyyttä kerran kysyttiin, niin pitihän siihen vastata.
Pitäähän tähän nyt jotain kirjoottttaaa. Selväpäisyys, kamala sana. Minusta se on sinänsä hauska, suo anteeksi, mitä se oikein tarkoittaa ?
firefox58 kirjoitti:
Pitäähän tähän nyt jotain kirjoottttaaa. Selväpäisyys, kamala sana. Minusta se on sinänsä hauska, suo anteeksi, mitä se oikein tarkoittaa ?
että henkilö ei ole kännissä tai sitten sitä, että henkilö on täysijärkinen.:-)
Teotwawki kirjoitti:
että henkilö ei ole kännissä tai sitten sitä, että henkilö on täysijärkinen.:-)
Mua naurattaa tuo sun siteeraus, ethän loukkaannu, mutta samaa mieltä olen. Kirjoja olen myös lukenut. Kai se tarkoittaa sitä, mitä muutakaan:)
firefox58 kirjoitti:
Mua naurattaa tuo sun siteeraus, ethän loukkaannu, mutta samaa mieltä olen. Kirjoja olen myös lukenut. Kai se tarkoittaa sitä, mitä muutakaan:)
joku hyvälle tuulelle.:-)
- Tarvii vai ei....
ITSE määrittänyt psyykelääketarpeesi. Jospa antaisit jonkun muu määrittää se asia niin vois lopputulos olla toisenlainen:DDDDDDD
Teotwawki kirjoitti:
joku hyvälle tuulelle.:-)
Ja tämä huumori vain kukkii. Olen aina ollut aikainen madonnappaaja mitä se sitten tarkoittaa ? Saa jokainen päättää omassa mielessään. Minulle se toimii.
- >---> >---->
lainkaan sulla mutta tiedän tapauksia tuolla asenteella " 'minähän en hoitoa tarvitse'" niin läheiset kärsivät ja sairastuvat. En retostelisi tuolla asialla ja asenteella. Parempi käyttää lääkkeitä kuin kiusata muita.
Ei sitä koskaan tiedä mitä kukakin milloinkin tarvitsee. Miten suhtaudut heihin keillä mielenterveyden ongelmia?
Jokainen valitsee osansa kuten eräs vanha lapsuuden tyttökaveri. Hän on ottanut eroa ukostaan jo yli kolmekymmentä vuotta koska ukko juo. Ei ole eronnut ja niin on ajan saatossa alkanut itsekin juoda eikä aivan vähää vaan ihan tolokusti. Kai ne ovat vihdoin löytäneet yhteisen kielen kännissä öristessä.
- kirsi-eerikki
Niinhän se on, kahden kauppa, kolmannen korvapuusti.
Liika juominen ei ole hyväksi. Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu ja se vie mukanaan ynnä muuttaa persoonaa. Jos joku haluaa öristä ukkonsa kanssa kyse taitaa olla muusta kuin yteisen sävelen löytymisestä.
- Korppis
firefox58 kirjoitti:
Liika juominen ei ole hyväksi. Kaikenlaista sattuu ja tapahtuu ja se vie mukanaan ynnä muuttaa persoonaa. Jos joku haluaa öristä ukkonsa kanssa kyse taitaa olla muusta kuin yteisen sävelen löytymisestä.
sitten niin, että seura tekee kaltaisekseen? ; ))
- dffghfdghfhg
En usko että ketään selväpäistä kiinnostaa joku kakkosvaran rooli. Hoida vanhat jutut ensin pois päiväjärjestyksestä niin asiat voivat edetäkin. Niin tässä muutkin ovat tehneet.
- joku sivusta
Aloittajahan ei ymmärtääkseni etsi uutta miestä, vaan haluaa vaihtaa ajatuksia samanlaisessa tilanteessa
olevien kanssa ! Eikö mielestäsi aviossa oleva saa edes keskustella toisten kanssa, häh ! Voihan räkä !
Osoittaa suurta ahdasmielisyyttä ja kapeakatseisuutta ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6062446Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131945Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231790Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641458JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191436- 651311
- 1221194
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22970Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16948Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853