Hei! Kuulinpa toissa päivänä iskelmäradiosta sellaisen uudehkon biisin ku kesäyö (tai jotain, kuka mahtaa esittää?), ei siis se Ankin ja Topin muinainen Kesäyöt. Kuulosti vähän tutulta, joten ei ku kitara käteen ja harmonisoimaan! No, sointukulku oli suurinpiirtein yks yhteen legendaarisen rollari-biisin "As tears go by" kanssa ja melodiakin korvakuulolta noin 90-prosenttisesti. Olihan siellä sovituksellisia kikkoja, kertauksia ja välisoittoja, ja biisi luultavasti mennee eri sävellajista kuin tuo Jagger-Richards tuotos (josta muuten Marianne Faithfull on tehnyt verevän version ja lienee siitä pari suomennostakin), mutta ylipäätään tuon kesäyön voi kyllä laulaa ihan hyvin englantilaisinkin sanoin. Tahallista - luultavimmin kuitenkin tahatonta - mitä välii??! Hyvä kesäkappale kuitennii ja tyttö laulaa korkeelta ja kovvoo, tulee jopa ne 60-luvun karhee kurkut mieleen :).
Kesäyö - pientä plagiointia?
Alexi-poika
0
250
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827