Hah hah kun naurattaa nuoret jotka ajaa mopoautoillansa ympäriinsä. Typerän näköisiä koslia ja eniten naurattaa kuskit kun leikkivät autolla ajamista! Kun mopoauto tulee eteen niin kyllä hävettää kuljettajan puolesta. Kuinka kehtaa edes tulla liikenteeseen tukkimaan muiden kulkua. Saati maksaa omaisuutta sellaisesta p*skasta hah hah
Mopoautot
6
369
Vastaukset
- Mopoauto rules
Eipähän tartte polkea tuolla tuulessa niinkuin sinä joskus,oot vaan kateellinen kun jollain on varaa ostaa mopoauto.Ja on muuten paljon turvallisempi kuin mopo.
Mopautot sitten alkoivat riepomaan. Hmmm.... Vai naurattaa? Ketä sinä yrität hämätä. Itseasiassa ne ärsyttävät sinua suunnattomasti
Kovia aikoja on sinulla tiukan piposi kanssa tiedossa, sillä tuskin ne ainakaan vähenevät liikenteessä..- meskrael
Minun nuoruudessani mopoautoilla ajoivat vain vanhukset ja invalidit.. Itse en kehtaisi ajaa mut toiset kehtaa..
- ernituol
meskrael kirjoitti:
Minun nuoruudessani mopoautoilla ajoivat vain vanhukset ja invalidit.. Itse en kehtaisi ajaa mut toiset kehtaa..
Taitaa nyt kateus paistaa läpi ja pahasti.Ei kai voi ajaa jollei ole resursseja ostaa mopo autoa.
- Hiilisääski
Taitaa olla kateellisia, jota vastustaa mopoautoa.
Mopoautohan on kaupunkiliikenteessä erinomainen kulkuneuvo.
Joka sanoo, että mopoauto tukkii liikenteen ja tukkii oman auton liikkumista, niin ajaa ylinopeutta.
Kaupunki alueella on nopeusrajoitus, ei siellä saa kaahata nopeampaa kuin 40 km/h ja mopoautohan kulkee tuon 40 km/k eli riittävän nopeasti.
Jos joku syyttää, että mopoauto on tien tukkoja, ajaa ylinopeutta ja sakko pitäisi sellaiselle määrätä.
Mopoautosta on hyötyä nuorelle, kun hän oppii ajamaan liikenteessä ja on hyvää harjoitusta autokoulua varten, jossa opetellaan ajamaan oikealla autolla.
Eri asia on sitten maantie, jossa mopoautolla ajaminen on jo vaarallista, koska muut autot ajavat yleensä 100 km/h nopeusrajoituksen mukaan.- :)
säälittää oikein tuolaset jotka tulee JONNEKKI keskustelutpalstalle kertomaan omat tunteensa mopoautosta.. kyllä kateus paistaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215494- 531535
- 12981
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 57880
- 48868
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom141839Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785