Mää olen sappitatti.

Teotwawki

Tutkijat ovat tulleet siihen tulokseen, että sienieläimillä on 70 %:sesti samat geenit kuin ihmisellä. Siinä lisää todisteita evoluutiosta.:-D))))))))))))))))))

102

507

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä oon herkkutatti. =D

• Joo, kyllä me ollaan kaikki elukat (sienet mukaanlukien) sukua toisillemme. Tosin aika yllätys oli että sienistäkin löytyy samoja geenejä. Olen aina lokeroinut ne kasveihin...

• missxcessive kirjoitti:

Joo, kyllä me ollaan kaikki elukat (sienet mukaanlukien) sukua toisillemme. Tosin aika yllätys oli että sienistäkin löytyy samoja geenejä. Olen aina lokeroinut ne kasveihin...

sieniä, eivät kasvikuntaan kuuluvia ollenkaan. Sitä paitsi tässä oli kysymys sienieläimistä. Mutta herjana heitin tuon tatin.

• Teotwawki kirjoitti:

sieniä, eivät kasvikuntaan kuuluvia ollenkaan. Sitä paitsi tässä oli kysymys sienieläimistä. Mutta herjana heitin tuon tatin.

että sotkeudun korkealentoiseen keskusteluunne omalla vaatimattomalla tavallani. Itse olen katsonut olevani lähinnä ns. jalkasienen serkku, joten perhejuhliin ym. tilaisuuksiin lähtee aina kutsu kaikille sen lajin edustajille, mutta kun sienet lisääntyvät niin kuin lisääntyvät, kutsu on aina lähetettävä ketjukirjeenä.

Varsinainen asiani on kuitenkin hiukan toinen. Miten suhtaudutte tähän järkyttävään uutiseen:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2010080712156463_vi.shtml

ja miten luulette Petskun jatkaneen Viivi-tatuointiaan? Itse ajattelen, että Viivistä saa jatkamalla molempiin suuntiin esimerkiksi tekstin "Kyllä mun tarViivielä miettiä ennen kuin otan lisää tatuointeja".

• iaurwen kirjoitti:

että sotkeudun korkealentoiseen keskusteluunne omalla vaatimattomalla tavallani. Itse olen katsonut olevani lähinnä ns. jalkasienen serkku, joten perhejuhliin ym. tilaisuuksiin lähtee aina kutsu kaikille sen lajin edustajille, mutta kun sienet lisääntyvät niin kuin lisääntyvät, kutsu on aina lähetettävä ketjukirjeenä.

Varsinainen asiani on kuitenkin hiukan toinen. Miten suhtaudutte tähän järkyttävään uutiseen:

ja miten luulette Petskun jatkaneen Viivi-tatuointiaan? Itse ajattelen, että Viivistä saa jatkamalla molempiin suuntiin esimerkiksi tekstin "Kyllä mun tarViivielä miettiä ennen kuin otan lisää tatuointeja".

osunut asian ytimeen. Petskun ja Viivin välien selvittelyhän on tärkeä asia. Perhana kun täytyy kohta lähteä duuniin.

• Teotwawki kirjoitti:

Onkohan sienielämet sukulaisia sienien kanssa? Vai mistä nimi sienieläin? O.o

• iaurwen kirjoitti:

Ei voi kun nauraa. Itse en ikipäivänä tatuoisi kenenkään nimeä kehooni, en vaikka olisin ollut naimisissa 40 vuotta. Lasten nimet ymmärrän.

Onkohan sienielämet sukulaisia sienien kanssa? Vai mistä nimi sienieläin? O.o

tiedä, enkä ehdi googlata, kun pitää mennä duuniin, mutta palaan parin tunnin kuluttua, kun olen juttuni saanut tehdyksi.

• iaurwen kirjoitti:

Kyllä tuo Petsku-henkilö taitaa liittyä läheisesti tähän sienieläin-asiaan, sillä hänessä näyttäisi säilyneen hyvin sieni-tyyppisiä ominaisuuksia. Lähinnä tuolla aivo-osastolla. (Hän lienee niin sanotusti seiska-ykkönen).

Itse ehdottaisin seuraavia tatuoinninjatkeita:
        - Viivil viivil rok juu!
        - Viivi on tyhmä!
        Tai kirjaimia ensin alaspäin jatkamalla:
        - YHYET VIELÄ!

Tosimies vetäisee tietysti vain nimen päälle viivan, ja jatkaa siitä listaa alaspäin.

Ja itse asiasta vielä: Kyl maar mää pesusieni varmaan olisin. Sellainen joka on toiselta puolelta karheampi.

• Teotwawki kirjoitti:

Hmmm.. Niillä on jopa rakkaus murheitakin.. ;))))

http://www.youtube.com/watch?v=Sg5YXsIm3-E

• Niin meni
        weccu kirjoitti:

Hmmm.. Niillä on jopa rakkaus murheitakin.. ;))))

http://www.youtube.com/watch?v=Sg5YXsIm3-E

Siinäpä biisi, joka on kova sana loppukesän mökkireisujen kitara-nuotioilloissa. Se tarkoittaa sitä, että alkuillasta soitetaan kitaraa nuotion äärellä, ja loppuillasta tehdään nuotio kitarasta.
        Soitinmenot kyllä tiesin, mutta heidän levytyksiään ei ole sattunut eteen. Sääli, sillä lähiympäristöä aina piristää huumorilaulu jos toinenkin.

• Niin meni kirjoitti:

Siinäpä biisi, joka on kova sana loppukesän mökkireisujen kitara-nuotioilloissa. Se tarkoittaa sitä, että alkuillasta soitetaan kitaraa nuotion äärellä, ja loppuillasta tehdään nuotio kitarasta.
        Soitinmenot kyllä tiesin, mutta heidän levytyksiään ei ole sattunut eteen. Sääli, sillä lähiympäristöä aina piristää huumorilaulu jos toinenkin.

niitä löytyy.

• ei kai sieni?
        Teotwawki kirjoitti:

Eiks Aku ankassa patti päässä tarkoita tyhmää?

• Yllättävän iso prosentti kun mietti toimintojen erilaisuutta.. :)

• tämä uutinen oli eilen Ylen radiouutisissa. Se kuitenkin todistaa siitä, että kaikki elollinen jossain määrin samaa alkuperää. Onhan kasveissakin samoja geenejä kuin eläimissä.

• Teotwawki kirjoitti:

tämä uutinen oli eilen Ylen radiouutisissa. Se kuitenkin todistaa siitä, että kaikki elollinen jossain määrin samaa alkuperää. Onhan kasveissakin samoja geenejä kuin eläimissä.

Sen ymmärtäessään katselee ympäröivää elämää ihan eri silmin. Serkkuja on joka puolella, ehkä nämä treehuggerit ovat sen tajunneet :)

• KeljuKooKojootti kirjoitti:

Sen ymmärtäessään katselee ympäröivää elämää ihan eri silmin. Serkkuja on joka puolella, ehkä nämä treehuggerit ovat sen tajunneet :)

yhtä rotua, vaikka roduista vieläkin virheellisesti puhutaan. Homo Sapiens on ainoa elossa oleva ihmisrotu ja sillä siisti. Ei värillä väliä, se johtuu ympäristöstä.

• pepe57
        Teotwawki kirjoitti:

yhtä rotua, vaikka roduista vieläkin virheellisesti puhutaan. Homo Sapiens on ainoa elossa oleva ihmisrotu ja sillä siisti. Ei värillä väliä, se johtuu ympäristöstä.

En pyydä edes anteeksi, vaan pistän teesit röyhkeästi pöytään. Tosin varastin nuo totuus-määritelmät itseäni "hieman" lahjakkaammilta kirjailijoilta.

Totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen.
        – Oscar Wilde
        "Kaikki virtaa" – myös totuus.
        – V. A. Koskenniemi
        Tietämättömyys on lähempänä totuutta kuin ennakkoluulo.
        – Denis Diderot
        Totuutta on rakastettava enemmän kuin itseään mutta lähimmäistä enemmän kuin totuutta.
        – Romain Rolland
        On asia joka on panetteluakin pahempi: totuus.
        – De Talleyrand
        Kukaan ei ole niin sokea kuin se joka ei tahdo nähdä.
        – Jonathan Swift

• Teotwawki kirjoitti:

Näinhän se määritelmä menee. Typpilliset piirteet eri kansoille edistivät ilmeisesti tämän rotumääritelmän syntyä. On siinä rodun sisällä valtavia eroja kun vaikka vertaa eräitä afrikan kansoja meihin:

http://www.mendosa.com/pygmy.jpg

• pepe57 kirjoitti:

En pyydä edes anteeksi, vaan pistän teesit röyhkeästi pöytään. Tosin varastin nuo totuus-määritelmät itseäni "hieman" lahjakkaammilta kirjailijoilta.

Totuus on harvoin puhdas eikä koskaan yksinkertainen.
        – Oscar Wilde
        "Kaikki virtaa" – myös totuus.
        – V. A. Koskenniemi
        Tietämättömyys on lähempänä totuutta kuin ennakkoluulo.
        – Denis Diderot
        Totuutta on rakastettava enemmän kuin itseään mutta lähimmäistä enemmän kuin totuutta.
        – Romain Rolland
        On asia joka on panetteluakin pahempi: totuus.
        – De Talleyrand
        – Jonathan Swift

ajattelemaan, että he ovat minua tai itseäsi viisaampia?

Näinhän se määritelmä menee. Typpilliset piirteet eri kansoille edistivät ilmeisesti tämän rotumääritelmän syntyä. On siinä rodun sisällä valtavia eroja kun vaikka vertaa eräitä afrikan kansoja meihin:

http://www.mendosa.com/pygmy.jpg

geneettisesti täysin samoja ihmisiä kuin me.

• Teotwawki kirjoitti:

Totta. On näissäkin geeneissä vara mistä muuntua.

Totta. On näissäkin geeneissä vara mistä muuntua.

saattaa olla suurempi naapurin kanssa kuin toisella puolella maapalloa.

• pepe57
        Teotwawki kirjoitti:

ajattelemaan, että he ovat minua tai itseäsi viisaampia?

joka aloitti oman tekstinsä: "pyydän nöyrimmästi anteeksi..."
        Vastasin: "En pyydä edes anteeksi, vaan pistän teesit röyhkeästi pöytään....."
        Luin noita totuudesta kertovia lauseita uskontojen tuki ry:n kautta. Tosin en viitsinyt linkittää, koska niin moni lahjakas kirjailija kytki totuuden.....jumalaan.

• pepe57
        Teotwawki kirjoitti:

Ja afrikkalaisilla ei ollut. Jos asian olisi ollut Päinvastoin, niin arvatenkin siitä olisi riemu muutamissa piireissä syntynyt (esim KKK).

• pepe57 kirjoitti:

Ja afrikkalaisilla ei ollut. Jos asian olisi ollut Päinvastoin, niin arvatenkin siitä olisi riemu muutamissa piireissä syntynyt (esim KKK).

kai lienee edelleen spekulaation varassa, että kuinka ne ovat meille siirtyneet. Jotkut tutkijat pitävät täysin selvänä, että Homo Neanderthalis risteytyi Homo Sapiensin kanssa.

• pepe57
        Teotwawki kirjoitti:

kai lienee edelleen spekulaation varassa, että kuinka ne ovat meille siirtyneet. Jotkut tutkijat pitävät täysin selvänä, että Homo Neanderthalis risteytyi Homo Sapiensin kanssa.

Sinänsä mielenkiintoinen asia, että osa meistä (afrikkalaiset) olisi 100% Homo sapiensiksia ja me eurooppalaiset ollaan vaan 99,99999% (rohkea arvaus) Homo sapiensiksia ja loppu perimästä olisi Homo neanderthalensis:ta. Jumala olis sekottanu pakkaa vielä kerran. Menee fundisuskiksilla seliselit aina vaan paksummiksi. Esim oliko tuo Homo neanderthalensis jo siellä nooakin arkissa vai ei. Heheheeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

• pepe57 kirjoitti:

Sinänsä mielenkiintoinen asia, että osa meistä (afrikkalaiset) olisi 100% Homo sapiensiksia ja me eurooppalaiset ollaan vaan 99,99999% (rohkea arvaus) Homo sapiensiksia ja loppu perimästä olisi Homo neanderthalensis:ta. Jumala olis sekottanu pakkaa vielä kerran. Menee fundisuskiksilla seliselit aina vaan paksummiksi. Esim oliko tuo Homo neanderthalensis jo siellä nooakin arkissa vai ei. Heheheeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

olla, koska niiden mukaan, jotka arkkitarinaan uskovat, maailma luotiin noin 6000 vuotta sitten. Neanderthalit hävisivät viimeistään 24 000 vuotta sitten.

• pepe57 ei kirj.
        Teotwawki kirjoitti:

olla, koska niiden mukaan, jotka arkkitarinaan uskovat, maailma luotiin noin 6000 vuotta sitten. Neanderthalit hävisivät viimeistään 24 000 vuotta sitten.

– Jonathan Swift
        Eikös tuossa ole fundisuskiksen suhtautuminen tieteellisesti todistettuihin faktoihin?

• pepe57 ei kirj. kirjoitti:

– Jonathan Swift
        Eikös tuossa ole fundisuskiksen suhtautuminen tieteellisesti todistettuihin faktoihin?

on sellainen, että kun todistat hänen olevan väärässä, se vahvistaa hänen uskoaan.:-D)))

• ei kai
        KeljuKooKojootti kirjoitti:

serkk... joka... puolella...?

• voihan olla?
        pepe57 kirjoitti:

Jos sun tädeilläsi vaikka oli, ja meidän ei ollut?

• pääsinpäs pätemään

Sienet eivät ole eläimiä. Ne ovat sieniä. Ne kuuluvat eri kategorioihin. Muut eliökategoriat ovat kasvit, alkueliöt ja arkit.

• -

• pepe57
        - kirjoitti:

Sienieläimet ovat yksi eläinkunnan pääjaksoista. (Huom. sienieläimet =/= sienet).

http://fi.wikipedia.org/wiki/Eläinkunta

Petsku parka, just ehti muste kuivaa, niin muija jätti. Kova paikka petskun miehiselle kunnialle.
        Tuo viiva yli nimen oli hyvä.
        Mites olisi petskun tatskaan: TARViivittua ja perään klassinen kirkkoveneen kuva

• enemmän: Sienieläimet (Porifera) ovat eläinkunnan pääjakso, joka käsittää yli 5 000 etenkin merissä elävää lajia. Lähde: Wikipedia.

• pepe57 kirjoitti:

Petsku parka, just ehti muste kuivaa, niin muija jätti. Kova paikka petskun miehiselle kunnialle.
        Tuo viiva yli nimen oli hyvä.
        Mites olisi petskun tatskaan: TARViivittua ja perään klassinen kirkkoveneen kuva

Eikös kirkkoveneen kuva ole osa Oulun seurakunnan brändiä.

• v-ms kirjoitti:

Eikös kirkkoveneen kuva ole osa Oulun seurakunnan brändiä.

ymmärtäneet olennaisen.

• pepe57
        Teotwawki kirjoitti:

ymmärtäneet olennaisen.

Itte Oulussa parikyt vuotta asuneena, sittemmin sieltä pois muuttaneena, en voi ku todeta että ne on kaikki hulluja (Oululaiset). Ja pääasiassa huumorintajuisia. Mutta että kirkkovene Oulun srk:n brändissä, voi v****u. Itse erosin kirkosta kait Oulussa, ihan en muista.

• pepe57 kirjoitti:

Itte Oulussa parikyt vuotta asuneena, sittemmin sieltä pois muuttaneena, en voi ku todeta että ne on kaikki hulluja (Oululaiset). Ja pääasiassa huumorintajuisia. Mutta että kirkkovene Oulun srk:n brändissä, voi v****u. Itse erosin kirkosta kait Oulussa, ihan en muista.

Haukiputaalla mulla oli pari kaveria ja jos ovat oululaiset yhtä hulluja, niin sitten uskon.:-)

• pepe57
        Teotwawki kirjoitti:

Haukiputaalla mulla oli pari kaveria ja jos ovat oululaiset yhtä hulluja, niin sitten uskon.:-)

Horoskoopit pyörii sen päässä. Näin niitä kesällä. Kun sen ukko (inssi) puhu äitinsä enneunista tosissaan liittyen lottonumeroihin, niin en enää osannut puhua sitä en tätä. Mykistävä kokemus. Toki olin ennenkin tavannut, mutta jotenkin joko unohtanut, tai ei ole ennen tullut puheeksi niiden ajatusmaailma. Ateismia en edes tarjoillut, tosin sen tietävät.

• pepe57 kirjoitti:

Horoskoopit pyörii sen päässä. Näin niitä kesällä. Kun sen ukko (inssi) puhu äitinsä enneunista tosissaan liittyen lottonumeroihin, niin en enää osannut puhua sitä en tätä. Mykistävä kokemus. Toki olin ennenkin tavannut, mutta jotenkin joko unohtanut, tai ei ole ennen tullut puheeksi niiden ajatusmaailma. Ateismia en edes tarjoillut, tosin sen tietävät.

Mitäs noihin on sanomista? Uskontoja on monenlaisia: toiset uskovat jumaliin, toiset horoskooppeihin jne.....

• taisi jossain vaiheessa osoittautua homoksi, joten fat boyn kysymys oli aivan aiheellinen.:-D))))))))))

• Tähtis 98

70 prosenttisesti?! Jahans, mitäs tämä sitten ihan oikeasti tarkoittaa?

Muutoin, joku jossain tv-ohjelmassa (vai oliko kuitenkin lehtiartikkeli?) totesi, että niin puut kuin kukkasetkin ymv. kykenevät tuntemuksiin tai jopa kommunikoimaan keskenään?

Aika jännää? Onko tämäkin kenties evoluutiota?

• evoluutiosta, sillä muuten se ei olisi mahdollista. Kaikki elollinen on sukua toisilleen. Tähtis:-)

• Tähtis 98
        Teotwawki kirjoitti:

evoluutiosta, sillä muuten se ei olisi mahdollista. Kaikki elollinen on sukua toisilleen. Tähtis:-)

on sukua toisilleen?!

Aivan, mutta mitä sitten? Ihminenhän täällä kuitenkin 'kuninkaana' huseeraa?

• Tähtis 98 kirjoitti:

on sukua toisilleen?!

se ei välttämättä ole muulle elolliselle eduksi. Sä alat kuulostaa ihan järkevältä. Onko elämä tehnyt terää?

• Tähtis 98
        Teotwawki kirjoitti:

se ei välttämättä ole muulle elolliselle eduksi. Sä alat kuulostaa ihan järkevältä. Onko elämä tehnyt terää?

tehnyt terää?

Voin vastata, että kyllä.

• Tähtis 98 kirjoitti:

tehnyt terää?

Voin vastata, että kyllä.

ovat miljoona ketjut, joita ennen sait palstalla aikaan?

• kleppoo
        Tähtis 98 kirjoitti:

on sukua toisilleen?!

Kuninkaana ja kuninkaana. Kaikki riippuu katsannosta. Ihminen voi tuntea olevansa kuningas, mutta esim. muurahainen ei tarvitse ihmistä mihinkään, mutta ihminen ei selviäisi ilman muurahaista. Maa on muurahaisten planeetta, kuten joku viisas joskus sanoi.

• kleppoo kirjoitti:

Kuninkaana ja kuninkaana. Kaikki riippuu katsannosta. Ihminen voi tuntea olevansa kuningas, mutta esim. muurahainen ei tarvitse ihmistä mihinkään, mutta ihminen ei selviäisi ilman muurahaista. Maa on muurahaisten planeetta, kuten joku viisas joskus sanoi.

biomassa ylittää ihmiskunnan kirkkaasti.

• Tähtis 98
        Teotwawki kirjoitti:

ovat miljoona ketjut, joita ennen sait palstalla aikaan?

mietin, ja joskus miettiminen vain aina vaati aikansa.

• Tähtis 98 kirjoitti:

kannattaa aina. Mutta oli kiva, että näyttäydyit pitkästä aikaa.:-)

• Tähtis 98 kirjoitti:

Joo kyllähän se miettiminen on hyväksi jokaiselle, mutta mitä sinä mietit niin että voit sanoa että se vaatii aikansa, koska tuosta saa sen käsityksen että mitiskelet asioita tuntitolkulla? Jos saa kysyä.

• Tähtis 98
        missxcessive kirjoitti:

Joo kyllähän se miettiminen on hyväksi jokaiselle, mutta mitä sinä mietit niin että voit sanoa että se vaatii aikansa, koska tuosta saa sen käsityksen että mitiskelet asioita tuntitolkulla? Jos saa kysyä.

Ei taida tässä mietiskelyssä tunnit riittää.

täysin toivoton tapaus, sen verran kauan olen hänet tuntenut.:-)

• Tähtis 98 kirjoitti:

Ei taida tässä mietiskelyssä tunnit riittää.

oletko masentunut? Älähän nyt, onko sinusta sisu kaikonnut? Ennen jaksoit vääntää tunti tolkulla, mutta nyt et jaksa muutamaa viestiä pitempään.

• Teotwawki kirjoitti:

täysin toivoton tapaus, sen verran kauan olen hänet tuntenut.:-)

Ei varmaan olekaan. Itsekin olen kova funtsimaan kaikenmaailman asioita, mutta joskus tuntuu että tähtis takertuu jopa joihinkin yksittäisiin sanoihin ja niiden merkityksiin vähän liikaa ja alkaa saivartelemaan ja kyselemään kuin kyselyiässä oleva lapsi.

• ne ei ole serkkujani
        Tähtis 98 kirjoitti:

on sukua toisilleen?!

Ja pölypunkit mie ainakin imuroisin mieluiten pois...!

• Tähtis 98
        Teotwawki kirjoitti:

oletko masentunut? Älähän nyt, onko sinusta sisu kaikonnut? Ennen jaksoit vääntää tunti tolkulla, mutta nyt et jaksa muutamaa viestiä pitempään.

Ei liene oikea sana, mutta ehkä enempi turhautunut olen!

Toisaalta tätä kun varttuu ja vanhenee, niin tietynlaiset irtiotot ovat aina paikallaan. Ja toisaalta tämä vahva ateistinen ajatusmalli on vain entisestään vahvistanut tätä ihka omaa ajatusmalliani!

Ja sisu? Ei se ole minnekään kadonnut, siitäkään huolimatta että turhautuminen tosin saattaa vähän kulmia hioa!

Kait tätä elää sellaista suvanto -vaihetta, jossa pyrkii olemaan niin sanotusti terveellä tavalla itsekäs! Mutta odotahan vaan, kun tuleva talvi taasen meitä kurittaa, niin oletan että myös vänkääminen on helpompaa! Tämä jatkuva kuumuus kun tahtoo näemmä vievän näpeistäkin voiman!

Ei varmaan olekaan. Itsekin olen kova funtsimaan kaikenmaailman asioita, mutta joskus tuntuu että tähtis takertuu jopa joihinkin yksittäisiin sanoihin ja niiden merkityksiin vähän liikaa ja alkaa saivartelemaan ja kyselemään kuin kyselyiässä oleva lapsi.

olla perusteellinen, mutta totta Mooses se ärsyttää joskus. Olen kuitenkin Tähtiksen ystävä ja siksi en menisi moittimaan häntä kovin voimakkaasti.

• Tähtis 98 kirjoitti:

Ei liene oikea sana, mutta ehkä enempi turhautunut olen!

Toisaalta tätä kun varttuu ja vanhenee, niin tietynlaiset irtiotot ovat aina paikallaan. Ja toisaalta tämä vahva ateistinen ajatusmalli on vain entisestään vahvistanut tätä ihka omaa ajatusmalliani!

Ja sisu? Ei se ole minnekään kadonnut, siitäkään huolimatta että turhautuminen tosin saattaa vähän kulmia hioa!

Kait tätä elää sellaista suvanto -vaihetta, jossa pyrkii olemaan niin sanotusti terveellä tavalla itsekäs! Mutta odotahan vaan, kun tuleva talvi taasen meitä kurittaa, niin oletan että myös vänkääminen on helpompaa! Tämä jatkuva kuumuus kun tahtoo näemmä vievän näpeistäkin voiman!

Olet sittenkin oma itsesi.:-D)))))) Pelkäsin jo, että olet menettänyt otteen, mutta pelko oli siis turha.

• påpåm

Odotan sitä kretiinien perusvastausta kysymykseen. Miksi meillä on samanlaisia geenejä?

Se vastaus on että älkykäs luoja käytti samoja rakennusaineita luodessaan eläviä.
      Hyvä vastaus tähän on kysyä että miksi silmä näyttää kehittyneen monessa eri paikassa ihan erilailla.
      Jollakin mustekalalla oli kaikki silmän evoluution asteet samassa päässä yhtäaikaa.

• jää sopivissa olosuhteissa voimaan ja siten tietyt ominaisuudet periytyvät ja vahvistuvat. Perusevoluutioteoriaa.:-)

• silmät katsoen

Hyppyhämähäkillä on useampi silmä, onko sekin kehitysjuttuasi osa? Kärpänen?

• Psykiatrian erikoisl

ja tattien muodot homon mielessä alati

• psykiatrian erikoislääkäri ei osallistuisi tähän keskusteluun. Joten kaada itsellesi vain.

• Anti tatti.
        Teotwawki kirjoitti:

psykiatrian erikoislääkäri ei osallistuisi tähän keskusteluun. Joten kaada itsellesi vain.

jos mies luulee olevansa tatti

• Että olen todennäköisesti Karvatasku-sieni suvusta. Myös tätini on Suppilovahveron ja Keltavahveron sukuhaarasta.
      Sieni on aina iloinen asia.

• sanoi ennen, että juot kuin sieni. Sittemmin olen kyllä raitistunut.:-D))))

• Päihdetukilinkki
        Teotwawki kirjoitti:

sanoi ennen, että juot kuin sieni. Sittemmin olen kyllä raitistunut.:-D))))

ovat päihteiden suurkuluttajia,se selittänee paljon asioita

• Päihdetukilinkki kirjoitti:

käski puhua lähimmäisille?

• Dawkinsdarwin
        Teotwawki kirjoitti:

käski puhua lähimmäisille?

Darwin,etkä sinä ole minulle lähimmäinen,
        vaan kauimmainen.

• Teotwawki kirjoitti:

sanoi ennen, että juot kuin sieni. Sittemmin olen kyllä raitistunut.:-D))))

ja sitä imuvoimaa ei edes Lotus Embo peittoa.
        Nuoriso kertoo olevansa ihan sienissä...ilmeisesti viitaten viljeltyy sieneen, mistä tulee kunnon nöftät...

Lempi rihmastoja on tietenkin osterivinokas ja jaloissa rehottava mokkasiinisilsa....näillä mennään ;-D

• Päihdetukilinkki kirjoitti:

...vetää ehtoollisviinejä sanko tolkulla.....ja oikein ilolla. Mukaan kuuluu ankara virren veisuu ja aamulla päässä onkin kellotapuli!

• Tarkastaja.X kirjoitti:

...vetää ehtoollisviinejä sanko tolkulla.....ja oikein ilolla. Mukaan kuuluu ankara virren veisuu ja aamulla päässä onkin kellotapuli!

nähty. Hobo vetää kaljaa ja sitten katuu seuraavana päivänä puheitaan. Vain yhden esimerkin mainitakseni.

ja sitä imuvoimaa ei edes Lotus Embo peittoa.
        Nuoriso kertoo olevansa ihan sienissä...ilmeisesti viitaten viljeltyy sieneen, mistä tulee kunnon nöftät...

Lempi rihmastoja on tietenkin osterivinokas ja jaloissa rehottava mokkasiinisilsa....näillä mennään ;-D

isäni, mutta hän kuolikin nuorempana kuin itse olen nyt. Sieniä en ole koskaan kokeillut.

• pepe57
        Teotwawki kirjoitti:

isäni, mutta hän kuolikin nuorempana kuin itse olen nyt. Sieniä en ole koskaan kokeillut.

Otti ja kuoli vähän yli 40v, jouti mennä. Tiukka luonne, ei turhia lässyttäny.

• pepe57 kirjoitti:

Otti ja kuoli vähän yli 40v, jouti mennä. Tiukka luonne, ei turhia lässyttäny.

raitiskin nuorena kuolla, mutta kyllä kova viinan juonti sitä todennäköisesti edistää eniten.

• pepe57
        Teotwawki kirjoitti:

raitiskin nuorena kuolla, mutta kyllä kova viinan juonti sitä todennäköisesti edistää eniten.

Bostoni palo ja haimasyöpä vei. Oli aika kiireinen lähtö. Muutama kuukausi diagnoosista arkkuun. Viina tosin suurissa määrin pilaa kaikkien muidenkin (läheisten) elämän.

• pepe57 kirjoitti:

Bostoni palo ja haimasyöpä vei. Oli aika kiireinen lähtö. Muutama kuukausi diagnoosista arkkuun. Viina tosin suurissa määrin pilaa kaikkien muidenkin (läheisten) elämän.

viina on koko perheen sairaus.

• Teotwawki kirjoitti:

...hengiltä se meidän kossu kunkku itsensä joi. Nyt hautakivessä kasvaa jotain jormatatteja tai sammalta :-)

...hengiltä se meidän kossu kunkku itsensä joi. Nyt hautakivessä kasvaa jotain jormatatteja tai sammalta :-)

mun isän haudalla kasvaa, kun en ole käynyt sitten 1980-luvun lopun. Ei vaan kiinnosta. Muut sukulaiset ovat loukkaantuneet. Loukkaantuvat vielä enemmän, kun lukevat jo valmistuneen kirjani.

• Teotwawki kirjoitti:

mun isän haudalla kasvaa, kun en ole käynyt sitten 1980-luvun lopun. Ei vaan kiinnosta. Muut sukulaiset ovat loukkaantuneet. Loukkaantuvat vielä enemmän, kun lukevat jo valmistuneen kirjani.

Ystävät voi valita, sukulaisia ei.
        Siinä sitten loukkaantuvat, jos nuolet osuvat oikeuden puolesta otsaan....se on kestettävä.
        Nimim. Totuus esiin ;-D

• pepe57
        Teotwawki kirjoitti:

Pärjännevät haudassa molemmat vanhemmat vaikka en kävis katsomassa. Ateistina olis mielestäni syytä olla fiksujen ja mukavien ihmisten kanssa silloin, kun ne vielä elää. Meedion välityksellä ei ole niin suoraa "yhteyttä". Samoin en osaa surra kuolleita, pahasti sairaita kohtaan tunnen empatiaa.

Ystävät voi valita, sukulaisia ei.
        Siinä sitten loukkaantuvat, jos nuolet osuvat oikeuden puolesta otsaan....se on kestettävä.
        Nimim. Totuus esiin ;-D

patriarkan parjaaminen on pyhäin häväistys. Viis minä siitä, sitä hän koko elämänsä kerjäsi. Nyt löytyy joku, joka ilmoittaa, että keisarilla ei ole vaatteita.

• pepe57 kirjoitti:

Pärjännevät haudassa molemmat vanhemmat vaikka en kävis katsomassa. Ateistina olis mielestäni syytä olla fiksujen ja mukavien ihmisten kanssa silloin, kun ne vielä elää. Meedion välityksellä ei ole niin suoraa "yhteyttä". Samoin en osaa surra kuolleita, pahasti sairaita kohtaan tunnen empatiaa.

hautausmaita kierrellyt, että voin todeta, että kukaan ei ole noussut valittamaan: "Omaiset eivät käy" :-D)))))))))))))))))))))

• Teotwawki kirjoitti:

Minkä nimisen kirjan olet kirjoittanut?

• Toettawakkinen
        KeljuKooKojootti kirjoitti:

ateistinen siitin ja sen koluamat kakkakolot.

• turhaan luulet
        Tarkastaja.X kirjoitti:

Ehtoollisviiniä ei anneta kirkossa kuin ehtoollisen nauttimista varten, se on hyvin vähän.

• turhaan luulet kirjoitti:

Ehtoollisviiniä ei anneta kirkossa kuin ehtoollisen nauttimista varten, se on hyvin vähän.

juomatta jäänyt viini kaadetaan kirkkomaahan, mutta sitä nyt ei usko itse Erkkikään. Pappi vetää lärvit siitä. Miksi ne kaataa sen maljan aina melkein täyteen, vaikka tietävät, että kansa ottaa vain pienet siivut?

kun se julkaistaan. Teos on valmis, mutta sitä ei ole vielä julkaistu.

• Teotwawki kirjoitti:

hautausmaita kierrellyt, että voin todeta, että kukaan ei ole noussut valittamaan: "Omaiset eivät käy" :-D)))))))))))))))))))))

...tiedän tapauksia kun sairaalassa ei omaisia näy, mutta hautausmaalla ravataan sitten hurskastelemassa.

...tiedän tapauksia kun sairaalassa ei omaisia näy, mutta hautausmaalla ravataan sitten hurskastelemassa.

kovin tavallista. Ihminen haluaa näyttää sukulaisilleen ne "parhaat" puolet itsestään. Olen kaksi kuukautta sitten ottanut eron ja siinä meni juuri sellainen perhe menojaan.

• Teotwawki kirjoitti:

kovin tavallista. Ihminen haluaa näyttää sukulaisilleen ne "parhaat" puolet itsestään. Olen kaksi kuukautta sitten ottanut eron ja siinä meni juuri sellainen perhe menojaan.

Ai, otan osaa. Nuo eroasiat ei ole koskaan helppoja..

Ai, otan osaa. Nuo eroasiat ei ole koskaan helppoja..

kauan tarvinnut kokea, sillä tätä kyllä hierottiin niin kauan, että olin aika kypsä ottamaan uuden suunnan elämääni. Voin oikein hyvin nyt enkä ole yksin.

• Teotwawki kirjoitti:

kauan tarvinnut kokea, sillä tätä kyllä hierottiin niin kauan, että olin aika kypsä ottamaan uuden suunnan elämääni. Voin oikein hyvin nyt enkä ole yksin.

Sehän kuulostaa hyvältä ettei kauaa tarvinnut "kuolemaa" tehdä :)

Sehän kuulostaa hyvältä ettei kauaa tarvinnut "kuolemaa" tehdä :)

ja mulla kävi harvinaisen hyvä tuuri, kun erään nettiystävän kanssa lähdettiin vähän niin kuin omille teillemme ja niin vaan huomasimme, että välimatka olikin vain 44 km. No, me asumme eri osoitteissa ja kummallakin on oma elämänsä, mutta tapaamme aina kun voimme.:-)

• Teotwawki kirjoitti:

ja mulla kävi harvinaisen hyvä tuuri, kun erään nettiystävän kanssa lähdettiin vähän niin kuin omille teillemme ja niin vaan huomasimme, että välimatka olikin vain 44 km. No, me asumme eri osoitteissa ja kummallakin on oma elämänsä, mutta tapaamme aina kun voimme.:-)

Onneksi olkoon uudesta suhteesta :) Kuulostaa tosiaan hyvältä tuurilta.

Onneksi olkoon uudesta suhteesta :) Kuulostaa tosiaan hyvältä tuurilta.

joutui aluksi kuulostelemaan, että onko tämä nyt se, mihin suuntaan sitä elämää lähdetään elämään. Nyt näyttää siltä, että on.:-)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      146
      1100
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1092
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1055
    4. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      44
      807
    5. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      788
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      69
      785
    7. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      735
    8. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      720
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      701
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      652
    Aihe