http://www.levykauppax.fi/artist/rautiainen_timo/en_oo_keittany_enka_myyny/
"Pääsenkö taivaaseen" biisi. Hitto miten kova. Aihe mitä olen itsekin miettinyt: miksi puhumme taivaan isästä, koska ei isä hylkää lastaan jos ei ylistä ja palvo tätä, ja on tämän kanssa eri mieltä asioista. Jumala on enemmän verrattavissa uskovaisten vihaamiin Rooman keisareihin, jotka vaativat itsensä palvomista, ja kun et palvonut niin leijonien suuhun tie.
Timo Rautiaisen uudelta levyltä
9
503
Vastaukset
Kuuntelin eilen tuon levyn tuolta, tosin tykkään enemmän Trio Niskalaukauksen tuotannosta...
- eikö olekkin jännää?
EHkäpä siinä sun isi ajattelussasi on sellainen ero, että ihmisisi on ihminen, Jumala ei ole.
eikö olekkin jännää? kirjoitti:
EHkäpä siinä sun isi ajattelussasi on sellainen ero, että ihmisisi on ihminen, Jumala ei ole.
Luulisin että vastasit Kössönömin viestiin?
"Joo KössönömKäyttäjän viestit22.8.2010 12:05
"Minkalainen isä lapsen hylkää, joka häntä ei tarpeeksi pelkää"
Hyvät sanat. "
Noh, tarkoitatko että jumala voi hylätä lapsen, jos lapsi ei häntä pelkää - vain koska se sattuu olemaan ei-ihminen eli jumala?
Lainaan tästä jumalasi kirjoittamaa tekstiä:
"pyhä ja peljättävä on hänen nimensä.
Herran pelko on viisauden alku,
viisas se, joka hänen tahtonsa täyttää.
(Ps 111:10)"
>>>Eli pelkäät jumalaa ja teet just niinkuin se sanoo.
- Kössönöm
"Minkalainen isä lapsen hylkää, joka häntä ei tarpeeksi pelkää"
Hyvät sanat. Tykkäsin. Hyvä biisi.
- eräällä
keikalla Niskalaukauksen yleisössä oli kaksi poikaa, jotka kantoivat lakanaa tekstillä "Timo Rautiainen on messias!" Keikan jälkeen Rautiainen kävi hakemassa pojat lavan taakse ja piti näille puhuttelun. Hän sanoi: "Timo Rautiainen ei ole messias. Jeesus Kristus on messias".
- hyvä hyvä
"Minä" -biisi vihjaisi vähän, että Timo on vihdoin tullut järkiinsä ja hylännyt hömppähömpät
- Messiaaninen
Minä join viikonvaihteen aikana Messias -merkkistä portviiniä ja olen siten paljon messiaanisempi kun aine on virrannut lähes jokaisessa solussani:-)
- ihan jäntskää
Messiaaninen kirjoitti:
Minä join viikonvaihteen aikana Messias -merkkistä portviiniä ja olen siten paljon messiaanisempi kun aine on virrannut lähes jokaisessa solussani:-)
Jos sillä sinun pertviinilläsi ole sellainen nimi, niin se johtaa sinut kyllä täysin harhaan...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1461100- 511092
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601055Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu44807Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55788Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo69785Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54735Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54720KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71701- 32652