Meillä oli testattavana Valion mansikka marjakeittoa ja vadelma-persikka keittoa. Kauheasti itse päässyt maistamaan mansikkaa kun taisi olla aviomiehen mielestä niin hyvää, että joi sen melkein kokonaan yksinään. Tosin ehdin kokeilla keittoa valio play kaakaon kanssa. Tuli mukavan mansikkainen-kaakao juoma.
Vadelma-persikka keittoa kokeilin persikka-passion jugurtin kanssa mikä oli todella hyvä yhdistelmä. Lisäksi join keittoa lämpinänä kun olen ollu kipeänä. Oli tosi hyviä keittoja kyllä.
marjakeittot testattavana
4
422
Vastaukset
Itse käytän marjakeittoja sellaisenaan, aamupuuron seassa, jäätelön kastikkeena, ruoan kanssa. Olen myös huomannut että marjakeitot ovat hyväksi vatsalle.
- ullanniemi
Aamulla puuron kanssa ,välipalana tuoreen pullan kanssa,samoin murojen päälle erittäin hyvää.
Sitten sitä voi lorauttaa maustamattoman jugurtin ja rahkan päälle siis mustikka keitto on parasta ,mansilkka keitto on vähän mauton. Vaniljakiisselinkin päälle olen laittanut ,lapset tykkää.
Ainut paha vika on kun mummo ei saa korkkia auki meneekö niin tiukkaan kiinni kun marjaa menee väliin .
Olen suositellut kaikille vanhuksille koska se säilyy hyvin jääkaapissa,ja eri makuja riittää.- miijo
kelpaa yksinomaan juotavaksikin ,näin me olemme tehneet,ottaneet metsäreissulle tölkin juotavaksi
- mieeite
miijo kirjoitti:
kelpaa yksinomaan juotavaksikin ,näin me olemme tehneet,ottaneet metsäreissulle tölkin juotavaksi
luuserit osaa itte keittää marjasoppaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait513259Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3943Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3830Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60724- 17710
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32611Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es22611- 42600
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4577