marjakeittot testattavana

michie

Meillä oli testattavana Valion mansikka marjakeittoa ja vadelma-persikka keittoa. Kauheasti itse päässyt maistamaan mansikkaa kun taisi olla aviomiehen mielestä niin hyvää, että joi sen melkein kokonaan yksinään. Tosin ehdin kokeilla keittoa valio play kaakaon kanssa. Tuli mukavan mansikkainen-kaakao juoma.
Vadelma-persikka keittoa kokeilin persikka-passion jugurtin kanssa mikä oli todella hyvä yhdistelmä. Lisäksi join keittoa lämpinänä kun olen ollu kipeänä. Oli tosi hyviä keittoja kyllä.

4

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse käytän marjakeittoja sellaisenaan, aamupuuron seassa, jäätelön kastikkeena, ruoan kanssa. Olen myös huomannut että marjakeitot ovat hyväksi vatsalle.

    • ullanniemi

      Aamulla puuron kanssa ,välipalana tuoreen pullan kanssa,samoin murojen päälle erittäin hyvää.

      Sitten sitä voi lorauttaa maustamattoman jugurtin ja rahkan päälle siis mustikka keitto on parasta ,mansilkka keitto on vähän mauton. Vaniljakiisselinkin päälle olen laittanut ,lapset tykkää.
      Ainut paha vika on kun mummo ei saa korkkia auki meneekö niin tiukkaan kiinni kun marjaa menee väliin .

      Olen suositellut kaikille vanhuksille koska se säilyy hyvin jääkaapissa,ja eri makuja riittää.

      • miijo

        kelpaa yksinomaan juotavaksikin ,näin me olemme tehneet,ottaneet metsäreissulle tölkin juotavaksi


      • mieeite
        miijo kirjoitti:

        kelpaa yksinomaan juotavaksikin ,näin me olemme tehneet,ottaneet metsäreissulle tölkin juotavaksi

        luuserit osaa itte keittää marjasoppaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe