maistuu ensin hieman metalliselle ja sitten banaanille ja on erittäin hyvää korjaamaan vatsan tasapainon kun siihen lisää reippaasti elovenan vehnänalkioita ja valio lgg maitohappo kapseleita pari ja vetäisee coctailin napaan.Oma vatsani tervehtyi tällä 5 perättäisen antibioottikuurin jälkeen jolloin olin veriripulilla.Ottaa tietenkin aikansa, kärsivällisyyttä.Auttaa kovasti vatsan toimintaan.Ei lihota ja on hyvää.Lisäksi käytän Valion plus maitoa.Olen MRSA kantaja.Olen tietty karsinut ruokavaliotani myös allergioitten vuoksikin mutta painoin joulukuussa 96kg ja nyt 82kg ja ilman liikuntaa.Lisäksi ruokavalioon kuuluu parsakaali ja täysjyvämakaroni.Muutapa en juuri pysty syömään.Kokeilla pitäisi mikä käy ruokavalioon.Ei ole allergiat kivoja ollenkaan.
Vattukeitto
3
982
Vastaukset
- moniallerginen
on ilman makeutusaineita ne kun eivät minulle migreenikolle sovi ollenkaan ja maissi on tärkkelyksenä!Mahtava juttu.Ja löytyy ilman muitakin allergeeneja kuten omenaa, porkkanaa,banaania,perunaa, soijaa yms... yms.joille olen siitepölyallergikkona myös allerginen.
- MRSAallergikko
valio kehiteltyä lgg rinnalle vastaavan 3 happoisen maitohapon jossa olisi lgg, asidophilus bifidum ja bulgaricus niin olisi mukava tietysti ilman soija fermentointia ja maitoproteiinittomana kapselina.
- ex. partiolainen
Löysin kerran OEK:n laulukirjasta yhden hyvän "biisin", Perintölaulun, jos nykyaikana "miksais", laulu alkaisi lentokoneessa,:"Kun mä lennän, vanhan piippuni sä saat jne.Tuolla taivaan kessumailla en oo enää sitä vailla...Siell´ ei ole mittään hättää, Ukko -Pietar viinaa mätttää...jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663045
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252123Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671709Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251577Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161307- 281301
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61216Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621021