maistuu ensin hieman metalliselle ja sitten banaanille ja on erittäin hyvää korjaamaan vatsan tasapainon kun siihen lisää reippaasti elovenan vehnänalkioita ja valio lgg maitohappo kapseleita pari ja vetäisee coctailin napaan.Oma vatsani tervehtyi tällä 5 perättäisen antibioottikuurin jälkeen jolloin olin veriripulilla.Ottaa tietenkin aikansa, kärsivällisyyttä.Auttaa kovasti vatsan toimintaan.Ei lihota ja on hyvää.Lisäksi käytän Valion plus maitoa.Olen MRSA kantaja.Olen tietty karsinut ruokavaliotani myös allergioitten vuoksikin mutta painoin joulukuussa 96kg ja nyt 82kg ja ilman liikuntaa.Lisäksi ruokavalioon kuuluu parsakaali ja täysjyvämakaroni.Muutapa en juuri pysty syömään.Kokeilla pitäisi mikä käy ruokavalioon.Ei ole allergiat kivoja ollenkaan.
Vattukeitto
3
1010
Vastaukset
- moniallerginen
on ilman makeutusaineita ne kun eivät minulle migreenikolle sovi ollenkaan ja maissi on tärkkelyksenä!Mahtava juttu.Ja löytyy ilman muitakin allergeeneja kuten omenaa, porkkanaa,banaania,perunaa, soijaa yms... yms.joille olen siitepölyallergikkona myös allerginen.
- MRSAallergikko
valio kehiteltyä lgg rinnalle vastaavan 3 happoisen maitohapon jossa olisi lgg, asidophilus bifidum ja bulgaricus niin olisi mukava tietysti ilman soija fermentointia ja maitoproteiinittomana kapselina.
- ex. partiolainen
Löysin kerran OEK:n laulukirjasta yhden hyvän "biisin", Perintölaulun, jos nykyaikana "miksais", laulu alkaisi lentokoneessa,:"Kun mä lennän, vanhan piippuni sä saat jne.Tuolla taivaan kessumailla en oo enää sitä vailla...Siell´ ei ole mittään hättää, Ukko -Pietar viinaa mätttää...jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391889En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81181
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919