Hei!
Minä myös kuulun testi ryhmään . Minusta Valiolla on keitoissa suuria laadullisa eroja . Yhdyn mielipiteseen jossa sanottiin että esim . Vadelmakeitto maistuu metallille .. Minusta Vadelma, mustikka, ja mansikka keittoihin kaikkin pitäis saada enemmän makua , marjan makua .. Minä olen syönyt kans puuron , murojen kanssa Valion keittoja , mutta minusta Karviais -Boysenmarja keitto on todella hyvää samoin Raparperi-mansikka keitto ja Raparperi-omeako han se oli .. UUdet keitto ovat huomattavsti laadullisesti parempia kuin vanhat keitot . Miten voisi kokeilla esim mustikkaan . Boysenmarja keittoa voi olla aika hyvää ..
Keitoissa
1
1004
Vastaukset
- namiskua
en ole testiryhmäläinen noh siis minusta metallinen maku tulee kun siihen lisää vehnänalkioita muuten ei ole maistunut metalliselta ehkä se on oma vatun maku joka on sellainen heleän kirpeä ihan BEST mitä minä ajattelen.Tuo aspartaami lienee lähinnä diabeetikoille no jos sen aspartaamin heittäisi ja korvaisi sokerittomalla tai sitten hedelmäsokerilla aspartaami on myrkkyä minun aivoille en suosittele sitä kenellekkään.En ymmärrä miksi aromivahventeita ja aspartaamia viljellään näinkin paljon kun tutkarit ovat ristiriitaisia ihan teknisistä syistä.Uskon etä se on haitallista pitkällä aikavälillä yms.Ei ole kohta makeista jossa sitä ei olisi yugurttia yms.Samoin jäätelöissä on ongelmia.. kaikki ovat lisäaineellisia tai sitten tietyiltä linjoilta tupsahtaneita tuotteita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846