Mesekavereita tytöistä

Mesepoika :P

Moi kaikki, oon 16v. poika, ja etsiskelisin täälä 14-16 vuotiaita tyttöjä mesekaveriks. Ajattelin pistää tänne tämmösen ilmotuksen ku pakkaa aina iltasin olemaan toooosi tylsäää, niin jos täältä vaikka löytyis sitte juttukavereita sateisia syksyn iltoja piristämään! Oon tämmönen ihan perustyyppi, en mikään kovaääninen häirikkö vaan normaali rauhallinen jätkä. Mulla on tumman ruskeet hiukset ja siniset silmät, ja oon ihan normaalipainonen, jos noi tiedot ny oli oleellisii :D, on mua joskus söpöksiki kehuttu. En oikein harrasta mitään liikuntaa, joskus aina pyöräilyy, välillä painojen nostelua ja muuta sen tapasta. Luonteeltani oon melko avoin ainaki meses, normaalisti ehkä hiukan ujo. Oon myös melko huumorintajunen, ja ku juttuun päästään niin saattaa välillä tulla huumoripitosta tekstiä :P. Sit oon myös luotettava ihminen, eli mä en lähde huuteleen tonne kaduille teidän juttujanne vaan pidän kaiken omana tietonani :D. Tykkään jutella paljon kaikesta, en vain oikein keksi aina juttelun aihetta eli olis plussaa jos säki alottaisit joskus jutteleen :). Osaan toki myös olla pelkkänä korvana ja kuunnella sun huolet ilman ettei sun tartte jännittää kertoa, mulle voi kertoo ihan kaiken mikä mieltä painaa :), osaan myös lohduttaakki jos oikein ikävästi menee. Niin ja jos oikein hyvin tullaan juttuun niin saatettais ehkä joskus tavata oikeestikki jossain kunhan ollaan tutustuttu eka kunnol, etten jotain pedaria lähde moikkaan :D. Siks oliski hyvä et sul olis vaikka joku facebook käyttäjä tai semmonen niin voitas siel sitte lisätä toisemme ku ollaan eka tutustuttu. Kaikki nätit tytöt olis aina tietty plussaa, ja mieluusti ihan normaalipainoset tai laihat (ei mitkää anorektikot) jos niinku "vakavempaa" seuraa etsit. Jos yhtään kiinnostais viettää mukavia ja välil hauskojaki meseiltoja (miksei myös aamuja), niin pistä vaikka meseosotetta tänne niin voin lisäillä heti ku näen viestin :).

14

963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut !

      mua kiinnostais kyllä, mut voisitko heittää oman osottees? tai vaik jonku sähköpostin, mihi sua vois lähestyy? ei oikein sytyttäis pistää omaa osotetta tähä, koska siinä näkyy nimi...

      • Mesepoika :P

        Duoda noin juu, lähetä se sun meseosottees vaiks mun yhteen sähköpostiin: [email protected] :).


      • Janne78.
        Mesepoika :P kirjoitti:

        Duoda noin juu, lähetä se sun meseosottees vaiks mun yhteen sähköpostiin: [email protected] :).

        "Mulla on tumman ruskeet hiukset ja siniset silmät, ja oon ihan normaalipainonen, jos noi tiedot ny oli oleellisii :D"


        Taidat olla vähän tampio koko poika jos se normaalipainoisuus on ihan pakko tekstissäsi mainita.
        ja eikös tuo meseily ole enemmänkin tyttöjen hommaa.
        Muutenkin koko viestisi kertoo vähän siitä, että istut pc:n ääressä kaiken päivät lässyttämässä turhanpäiväistä paskaa ikäänkuin muuta tekemistä et keksisikään.

        "Kaikki nätit tytöt olis aina tietty plussaa, ja mieluusti ihan normaalipainoset tai laihat (ei mitkää anorektikot) jos niinku "vakavempaa" seuraa etsit. "

        ja taas tulee sinulta mainintaa normaalipainoisista. Sillä lailla... sinä et taida pitää yhtään pulleammista tytöistä selvästikään, eli sinun kanssasi saisi kirjoitella vain laihat ja nätit ikäisesi pikkutytöt, muut ei niinkun kelpaakaan. jes!
        Tiedätkö poika mitä? Sinunlaisia teinejä pitäisi vedellä pari kertaa ympäri korvien. Jospa se auttaisi sinua ymmärtämään roolisi tuossa iässä... älä sinä täältä mitään pussailuseuraa etsi. Mene rohkeasti ulos juttelemaan, tosin sinuna odottelisin vielä monta vuotta ennen niitä hommia. Jos kunnon naisia meinaat saada niin kukaan nainen ei kiinnostu tuollaisista räkänokista jotka yrittää vongata seuraa 16 vuotiaina jostain fuckin mesestä.
        että sori nyt vaan....

        T: Janne78
        kouvola


      • Mesepoika :P
        Janne78. kirjoitti:

        "Mulla on tumman ruskeet hiukset ja siniset silmät, ja oon ihan normaalipainonen, jos noi tiedot ny oli oleellisii :D"


        Taidat olla vähän tampio koko poika jos se normaalipainoisuus on ihan pakko tekstissäsi mainita.
        ja eikös tuo meseily ole enemmänkin tyttöjen hommaa.
        Muutenkin koko viestisi kertoo vähän siitä, että istut pc:n ääressä kaiken päivät lässyttämässä turhanpäiväistä paskaa ikäänkuin muuta tekemistä et keksisikään.

        "Kaikki nätit tytöt olis aina tietty plussaa, ja mieluusti ihan normaalipainoset tai laihat (ei mitkää anorektikot) jos niinku "vakavempaa" seuraa etsit. "

        ja taas tulee sinulta mainintaa normaalipainoisista. Sillä lailla... sinä et taida pitää yhtään pulleammista tytöistä selvästikään, eli sinun kanssasi saisi kirjoitella vain laihat ja nätit ikäisesi pikkutytöt, muut ei niinkun kelpaakaan. jes!
        Tiedätkö poika mitä? Sinunlaisia teinejä pitäisi vedellä pari kertaa ympäri korvien. Jospa se auttaisi sinua ymmärtämään roolisi tuossa iässä... älä sinä täältä mitään pussailuseuraa etsi. Mene rohkeasti ulos juttelemaan, tosin sinuna odottelisin vielä monta vuotta ennen niitä hommia. Jos kunnon naisia meinaat saada niin kukaan nainen ei kiinnostu tuollaisista räkänokista jotka yrittää vongata seuraa 16 vuotiaina jostain fuckin mesestä.
        että sori nyt vaan....

        T: Janne78
        kouvola

        Just... Noh hyvä et saatiin tämmösiäkin mielipiteitä :)


      • kaikkia sitä!pärkkel
        Janne78. kirjoitti:

        "Mulla on tumman ruskeet hiukset ja siniset silmät, ja oon ihan normaalipainonen, jos noi tiedot ny oli oleellisii :D"


        Taidat olla vähän tampio koko poika jos se normaalipainoisuus on ihan pakko tekstissäsi mainita.
        ja eikös tuo meseily ole enemmänkin tyttöjen hommaa.
        Muutenkin koko viestisi kertoo vähän siitä, että istut pc:n ääressä kaiken päivät lässyttämässä turhanpäiväistä paskaa ikäänkuin muuta tekemistä et keksisikään.

        "Kaikki nätit tytöt olis aina tietty plussaa, ja mieluusti ihan normaalipainoset tai laihat (ei mitkää anorektikot) jos niinku "vakavempaa" seuraa etsit. "

        ja taas tulee sinulta mainintaa normaalipainoisista. Sillä lailla... sinä et taida pitää yhtään pulleammista tytöistä selvästikään, eli sinun kanssasi saisi kirjoitella vain laihat ja nätit ikäisesi pikkutytöt, muut ei niinkun kelpaakaan. jes!
        Tiedätkö poika mitä? Sinunlaisia teinejä pitäisi vedellä pari kertaa ympäri korvien. Jospa se auttaisi sinua ymmärtämään roolisi tuossa iässä... älä sinä täältä mitään pussailuseuraa etsi. Mene rohkeasti ulos juttelemaan, tosin sinuna odottelisin vielä monta vuotta ennen niitä hommia. Jos kunnon naisia meinaat saada niin kukaan nainen ei kiinnostu tuollaisista räkänokista jotka yrittää vongata seuraa 16 vuotiaina jostain fuckin mesestä.
        että sori nyt vaan....

        T: Janne78
        kouvola

        Sinäkö sitte oot ollu niin perkeleen täydellinen 16 vuotiaana? hä? Ei oo sullakaan aivan kaikki muumit kanootissa kun pitää tänne tulla itkeen jotain 16v teinin kirjotusta. ISO MIES!!! saisit hävetä!!!! Mahtaahan se vituttaa ku ei ollu sillon ku sinä olit nuori mesejä niin jouduit oleen kokonaan ilman naisia.


    • teurastaja-
    • kiva kaveri ... :D

      Moikss!! mä lähetän tän ihme ilmoituksen mun kamun puolesta.... jos totta puhutaan niin se itte ei tiiä mitään et mä lähetän sen mese osotteen kenellekkään..... :D
      Eli tässä pieniä tietäja hänestä.... :D
      hän täyttää en kuussa 15.w
      hänellä on kissa ja koira.... :D
      hän pitää piirtämisestä , animesta , mangasta ja leffoista..... 8D juups en keksi enempää...... no eipä aleta murehtiin sitä :D
      no hän pukeutuu yleisin mustaan.... oli sillä tällä viikolla valjoiset tennarit ja valkoinen paita..... :D ETT ei oo mitään emo..... :D vaikka siltä näyttää joskus..... mutt se ei oo.....kai..... emt..... se on sanonu ett se eei oo..... ehkä se oli valhetta..... ehkä ei....emt
      -------------------------------------------------------------------------------------------------------
      no hänellä on youtubessa videoita ---->http://www.youtube.com/user/essusukka?feature=mhum
      jaa.....nän ei oo mitenkään hyvä koulussa eli ei oo mikään 10 opplilas eikä 9 oppilas ..... :D
      jaa...........hän on vähän pullukka mutt ei mikään 100kg oo ett ei pelkoo.......
      hän kiroilee paljon ..... >8(
      jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........................niin no siinä se oli
      ja tässä on sen mese osoite [email protected] :D

    • Mesetyttösi? ;d

      vaikutat sen verra kivalt ja jotenki mun tyyppiselt et ois kiva tutustuu suhu meses.. :) (voit kirjottaa s-posti osotteeseeni: [email protected] sun msn nii voin sit lisätä sen ;)

    • Nooorsu

      Moi!
      Vieläkö juttuseura kelpais? Vaikutat oikein mukavan oloiselta. Itse olen 15v. tyttö, tykkään jutella ja pitää hauskaa ( nauraa paljon). Olisi kiva tutustua paremmin, uusia kavereita (vaikka vain mesessä) on aina kiva saada :) Voisit vaikka lisäillä mun mesen jos kiinnostaa, eli: [email protected]

    • Mesekamuja kaipaava

      Mä olisin kiinnostunut olemaan sun mesekamus.
      Onko vielä voimassa?
      Toivottavasti en ole liian myöhäisessä. :)
      Laitattaisitko mulle sähköpostissa sun mesen?
      Tässä osoite: [email protected]

    • diudifani
    • höpsäke

      onko vielä voimassa tää? ^^

    • anskuuuuuuhdqiu
    • jan78_

      taitaa olla pelkkiä omia keksimiä osoitteita tälle nassukalle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1615
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1290
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1057
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      936
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      868
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      820
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe