Liukas lattia!

luistelija.

Asun vuokrakämpässä. Kaadan usein Valjon marjakeittoa lattialle. Tulee tosi liukasta ja mä voin luistella himassa niin ettei tartte lähtee jäähalliin

9

1173

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lätkänpelaaja.

      Meikä asuu asuntolassa. Mä kans kaadan kaikki Valjon marjakeitot lattialle ja sitten mä kutsun mun kaverit kylään. Luistellaan siinä marjakeitossa ja pelataan lätkää. Juodaan keppanaa ja kiljua ja pelataan joskus koko yö. Isännöitsijä on järkänny mulle häädön kun mä muka häiritsen muita asukkaita ja pilaan koko huoneiston. Mä oon tosi tuohduksissani! Ei kai kukaan voi mua häätää mun asuntolakämpästä tommosilla perusteilla?

    • uimari.

      Mä asuin viime vuonna tosi pienessä yksiössä. Sillon kun mä olin muuttamassa siitä pois niin ajattelin tehdä jotain tosi repäisevää.
      Mä ja kolme mun kaveria ostettiin tosi paljon Valjon marjakeittoo ja kaadettiin ne lattialle ja sitten haettiin kaupasta lisää Valjon marjakeittoo ja kaadettiin sekin lattialle ja lopulta sitä oli niin paljon että voitiin uida siinä. Uitiin ympäri kämppää ja kun se oli pinei yksiö niin ei siinä tarvinnu monta vetoa eikä potkua kun oli jo vastapäisessä seinässä mutta sitten tehtiin käännös ja uitiin taas toiselle seinälle.
      Tosi kivaa uida Valjon marjakeitossa!
      Vuokraisäntä oli kuulemma aika pahana jälkeenpäin, sanoo että mun pitää muka korvata kaikki vahingot kun marjakeitot meni jostain raosta alakerran kämppäänkin. Mutta eikö se oo vaan hyvä juttu, että saivat alakerran asukkaat ihan ilmatteeks marjakeittoo? Siis Valjon marjakeittoo.

    • luistelija.

      Meinaan siis sitä, että kun kaataa Valjon marjakeittoa lattialle, siinä voi luistella ilman luistimia. Siis vaikka sukkasillaan. Mutta kaikkein parhaan vauhdin saa jos laittaa jalkaan lakeripohjakengät. Niillä saa tosi kovan vauhdin.

    • Teuvon neuvo

      Kun kaadetaan Valjon marjakeitot lattialle ja luistellaan liukkaalla lattialle, niin jos samalla syö kärpässienimuhennosta niin päässä alkaa pörräämään tosi kivasti. Luistelukin saa lisää vauhtia!

    • soutu-urheilija

      Sitä jos kaataa tarpeeksi paljon Valjon marjakeittoo lattialle, niin siinä voi soudella kans. Siis soutuvenheellä.

      • ystävyyden viesti

        Ja jos on joku hyvännäkönen ämmä siellä veneessä mukana, niin sitä voi suudella.
        Siis soudella ja suudella. Mutta täytyy muistaa, että kaataa tosi paljon Valjon marjakeittoa lattialle, muuten vene joutuu karille.


    • Kaneli kundi

      Tosi hyvä idea toi, että kaataa Valjon marjakeitot lattialle ja luistelee siinä. Meikä noudattaa neuvoa, ja nyt ei enää tartte lähtee jäähalliin luisteleen, kun kotona himassa saa luistella niin palon kun mieli tekee!
      Kiitos hyvästä neuvosta!

      • ideapoliitikko

        Hyvä juttu toi luisteluhomma! Ja jos tulee nälkä tai jano siinä luistellessa niin ei muuta kun vaan pitkälleen lattialle ja siitä voi hörppiä Valjon marjakeittoa napaansa. Mutta sitten pitää muistaa kaataa lisää Valjon marjakeittoa lattialle, muuten ei kenkä tai sukka luista tarpeeksi luistavasti.
        Enää ei tartte mennä jäähalliin eikä muutenkaan olla riippuvainen hallin aukioloajoista. Sitä voi luistella jokaisena viikonpäivänä ja ihan mihin kellonaikaan tahansa, kiitos Valjon marjakeiton lattia on aina liukas!


    • edullisuuden ystävä

      Tulee lattia tosi liukkaaks, kun kaataa sinne Valion marjakeittoa.
      Ja halvemmaksikin se tulee kuin maksaa luistelemisesta jossain kylmässä jäähallissa.
      Edullista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      299
      3418
    2. 202
      2941
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2524
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      233
      1992
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      167
      1289
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe