Kun pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskukset aikoinaan perustettiin, niihin otettiin töihin pääasiassa pitkäaikaistyöttömiä alkoholisteja.
Kansaa närkästytti se, että nämä henkilöt ennen Kierrätyskeskusten avaamista aamulla menivät valikoimaan parhaat tavarat itselleen ja merkkasivat ne "myydyiksi". Paikallislehdissä oli uutisia aiheesta. Kuinka paljon tätä vielä harrastetaan pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskuksissa?
Tikkurilan Kierrätyskeskuksen pomo myi takavuosina työhuoneestaan viinaa ja jäi kiinni siitä. Kuinka paljon nykyään maksaa viinapullo Tikkurilan kierrätyskeskuksessa?
Viinan myynti Kierrätyskeskuksessa.
2
701
Vastaukset
- Sinde vm-82
No ei kai kiekan tarvitse mikään pyhäkoulu olla... Olisiko hän protestoinut jotakin epäkohtaa vastaan psykologisesti ja ryhtynyt tuollaiseen hirmutekoon? Monesti luonnonsuojelu on "pienten ihmisten" takia nykyään vähän liian pinnallista... Todellisuus ja hyöty-tai haittatekijät eivät koskaan kohtaa kierrätyksessä toisiaan. Tosiaankin kysymyksessä on pelkkä harrastus, ei maailman autenttisuus. Kukin tyylillään, mutta oli se vähän tyylitöntä, se hänen tekonsa. Äänioikeus, kierrätys ja elämä. Mahdollisuudet käyvät jo tosi vähiin... Meidän on kaikkien herättävä tähän, mutta! Onko meillä keinoja siihen?
- j
jos joku vanha juoppo saa ehjän huonekalun tiskin alta. Enemmän minua harmittaa kierrätyskeskusten tapa hinnoitella tuotteita ja varsinkin se, että monista tuotteista puuttuu hinta. Kun sitä sitten yrittää selvittää, tarvitaan joku työnjohtaja hätiin. Hinta voikin sitten olla ihan mitä vaan. Hyvällä tuurilla arvokkaan tuotteen saa puoli-ilmaiseksi kun taas joskus lähes arvottottamasta kamppeesta pyydetään tähtitieteellisiä summia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi922164En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222151- 471937
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361357- 301336
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201036- 26906