Lomakiinteistölleni asennettiin 2006 automaattinen lukemamittari.
Sen jälkeen en ole tarvinnut erikseen ilmoitella lukemia, vaan olen aina saanut lukemalaskun, jossa on lukematiedot.
Tänä vuonna olen saanut vain arviolaskuja, viimeisen nyt syyskuun lopulla.
Tämän perusteella tuntuu siltä, ettei mittarin kaukoluku enää toimisi.
Olisiko minun nyt ryhdyttävä joihinkin toimenpiteisiin?
Esim. ilmoitettava todennäköisestä lukemahäiriöstä?
Vai onko Vattenfall siirtynyt kokonaan arviolaskujen käyttöön?
Miksi tänä vuonna pelkkiä arviolaskuja?
10
721
Vastaukset
- HintaVarma
Miksi en saa vastausta tähän kysymykseeni?
Olisi hyvin voinut vain henkilökohtaisesti ottaa yhteyttä Vattenfalliin.
Mutta laitoin kysymykseni tälle palstalle, koska jotenkin uskon, etten suinkaan ole ainoa, joka pähkäilee asian kanssa. Ja tyhjentävä vastaus auttaisi monia ja näin vähentäisi turhia yhteydenottoja Vattenfallin varmaankin jo muutenkin kuormitettuun asiakaspalveluun.
Lomakiinteistöni on Pirkanmaan talousalueella.- vattenfall_lampo
Hei!
Lähettäisitkö minulle sähköpostitse yhteystietosi, jotta voimme palata sinulle tarkemmin asiaan.
Vaihtoehtoisesti voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme oheisen linkin kautta
http://www.vattenfall.fi/fi/yhteydenottolomake-yksityisasiakkaat-ja-pienet-yritykset.htm
Ystävällisin terveisin,
Marko Paasu, Vattenfall - HintaVarma
vattenfall_lampo kirjoitti:
Hei!
Lähettäisitkö minulle sähköpostitse yhteystietosi, jotta voimme palata sinulle tarkemmin asiaan.
Vaihtoehtoisesti voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme oheisen linkin kautta
http://www.vattenfall.fi/fi/yhteydenottolomake-yksityisasiakkaat-ja-pienet-yritykset.htm
Ystävällisin terveisin,
Marko Paasu, VattenfallNiin, siinähän se.
- HintaVarma
HintaVarma kirjoitti:
Niin, siinähän se.
No niin, laitoin heti kyselyn tuohon antamaasi linkkiin.
Eipä ole tullut vastausta vielä tähänkään päivään mennessä, vaikka on jo lähes kaksi viikkoa kulunut.
"Lähettäisitkö minulle sähköpostitse yhteystietosi, jotta voimme palata sinulle tarkemmin asiaan."
Teen sen mielelläni, kunhan jostain saan tuon sähköpostiosoitteesi, johon tietoni lähetän. - vattenfall_lampo
HintaVarma kirjoitti:
No niin, laitoin heti kyselyn tuohon antamaasi linkkiin.
Eipä ole tullut vastausta vielä tähänkään päivään mennessä, vaikka on jo lähes kaksi viikkoa kulunut.
"Lähettäisitkö minulle sähköpostitse yhteystietosi, jotta voimme palata sinulle tarkemmin asiaan."
Teen sen mielelläni, kunhan jostain saan tuon sähköpostiosoitteesi, johon tietoni lähetän.Hei,
voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen [email protected].
Ystävällisin terveisin,
Marko Paasu, Vattenfall
- samalla asialla
Hei, yksi syy on jos käyttöpaikan pääkytkin on auki asennossa. Jonkin ajan kuluttua mittari lopettaa nollalukemien lähettämisen ja laskutusjärjestelmä alkaa lähettämään arviolaskuja. Jos pääkytkin on kiinni ja käyttöpaikalla kulutusta, niin ota yhteyttä siiroyhtiösi vikapalveluun mittarin toiminnan tarkastamiseksi.
- HintaVarma
...pääkytkin on ollut päällä koko kesän aina lokakuun alkuun saakka. Siis vielä viikko sen jälkeen, kun viimeinen arviolasku tuli.
No, katsotaan nyt, millaisen vastauksen Vattenfall antaa.
Jos antaa minkäälaista, onhan tätä kyselty useampaan otteeseen jo kuukauden ajan...
- HintaVarma
Laitoin alkuperäisen kysymyksen tänne 3.11.
Sen jälkeen olen tiedustellut asiaa useampaankin kertaan, viimeksi lähettämällä kysely Marko Paasun antamaan sähköpostiosoitteeseen.
Siitäkin on aikaa jo lähes kaksi viikkoa. Mitään vastausta ei ole tullut.
Joten, Marko Paasu, olisiko kohtuutonta toivoa hiukan vauhtia asian selvittelyyn?
Onhan tämän perusteella pakko todeta, ettei Vattenfallin asiakaspalvelussa näytä olevan juuri hurraamista.
Kun näinkin yksinkertaisen asian selvittelyyn kuluu aikaa toista kuukautta.
Pelottaa ajatellakin, miten kävisi jonkin isomman ongelman kanssa. - HintaVarma
"Vattenfallin asiantuntijapalstan toiminta Suomi24:ssä päättyy 31.12.2010. Haluan kiittää Vattenfallin sekä omasta puolestani kaikkia keskusteluun osallistuneita mielenkiintoisista kysymyksistä ja kommenteista."
Mielelläni kiittäisin omasta puolestani myös vastauksista.
Mutta ainakin tähän kysymykseeni odotan sellaista edelleen Vattenfallin taholta...
Niin, miten on, Vattenfall ja neuvojat, olisiko syytä vielä näin lopussa ryhdistäytyä ja hoitaa tämä asia kunnialla loppuun?- adressiko?
Laita juttuvinkki vaikka Ylen Mot:lle, niin saattavat piristyä.
Muutoinkin tämä palsta on ollut aivan turhake, koska perustaja ei edelleenkään koe asiakkaitaan muina kuin lypsylehminä ja väklttämättömänä pahana.
Uskomatonta, että monopolimaista liiketoimintaa saa vielä nyky-yhteiskunnassa harjoittaa näinkin avoimesti ja HÄRSKISTI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011402
- 1337030
- 1015813
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415161- 524311
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304029- 613554
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323541Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223065- 793060