Lomakiinteistölleni asennettiin 2006 automaattinen lukemamittari.
Sen jälkeen en ole tarvinnut erikseen ilmoitella lukemia, vaan olen aina saanut lukemalaskun, jossa on lukematiedot.
Tänä vuonna olen saanut vain arviolaskuja, viimeisen nyt syyskuun lopulla.
Tämän perusteella tuntuu siltä, ettei mittarin kaukoluku enää toimisi.
Olisiko minun nyt ryhdyttävä joihinkin toimenpiteisiin?
Esim. ilmoitettava todennäköisestä lukemahäiriöstä?
Vai onko Vattenfall siirtynyt kokonaan arviolaskujen käyttöön?
Miksi tänä vuonna pelkkiä arviolaskuja?
10
772
Vastaukset
- HintaVarma
Miksi en saa vastausta tähän kysymykseeni?
Olisi hyvin voinut vain henkilökohtaisesti ottaa yhteyttä Vattenfalliin.
Mutta laitoin kysymykseni tälle palstalle, koska jotenkin uskon, etten suinkaan ole ainoa, joka pähkäilee asian kanssa. Ja tyhjentävä vastaus auttaisi monia ja näin vähentäisi turhia yhteydenottoja Vattenfallin varmaankin jo muutenkin kuormitettuun asiakaspalveluun.
Lomakiinteistöni on Pirkanmaan talousalueella.- vattenfall_lampo
Hei!
Lähettäisitkö minulle sähköpostitse yhteystietosi, jotta voimme palata sinulle tarkemmin asiaan.
Vaihtoehtoisesti voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme oheisen linkin kautta
http://www.vattenfall.fi/fi/yhteydenottolomake-yksityisasiakkaat-ja-pienet-yritykset.htm
Ystävällisin terveisin,
Marko Paasu, Vattenfall - HintaVarma
vattenfall_lampo kirjoitti:
Hei!
Lähettäisitkö minulle sähköpostitse yhteystietosi, jotta voimme palata sinulle tarkemmin asiaan.
Vaihtoehtoisesti voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme oheisen linkin kautta
http://www.vattenfall.fi/fi/yhteydenottolomake-yksityisasiakkaat-ja-pienet-yritykset.htm
Ystävällisin terveisin,
Marko Paasu, VattenfallNiin, siinähän se.
- HintaVarma
HintaVarma kirjoitti:
Niin, siinähän se.
No niin, laitoin heti kyselyn tuohon antamaasi linkkiin.
Eipä ole tullut vastausta vielä tähänkään päivään mennessä, vaikka on jo lähes kaksi viikkoa kulunut.
"Lähettäisitkö minulle sähköpostitse yhteystietosi, jotta voimme palata sinulle tarkemmin asiaan."
Teen sen mielelläni, kunhan jostain saan tuon sähköpostiosoitteesi, johon tietoni lähetän. - vattenfall_lampo
HintaVarma kirjoitti:
No niin, laitoin heti kyselyn tuohon antamaasi linkkiin.
Eipä ole tullut vastausta vielä tähänkään päivään mennessä, vaikka on jo lähes kaksi viikkoa kulunut.
"Lähettäisitkö minulle sähköpostitse yhteystietosi, jotta voimme palata sinulle tarkemmin asiaan."
Teen sen mielelläni, kunhan jostain saan tuon sähköpostiosoitteesi, johon tietoni lähetän.Hei,
voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen [email protected].
Ystävällisin terveisin,
Marko Paasu, Vattenfall
- samalla asialla
Hei, yksi syy on jos käyttöpaikan pääkytkin on auki asennossa. Jonkin ajan kuluttua mittari lopettaa nollalukemien lähettämisen ja laskutusjärjestelmä alkaa lähettämään arviolaskuja. Jos pääkytkin on kiinni ja käyttöpaikalla kulutusta, niin ota yhteyttä siiroyhtiösi vikapalveluun mittarin toiminnan tarkastamiseksi.
- HintaVarma
...pääkytkin on ollut päällä koko kesän aina lokakuun alkuun saakka. Siis vielä viikko sen jälkeen, kun viimeinen arviolasku tuli.
No, katsotaan nyt, millaisen vastauksen Vattenfall antaa.
Jos antaa minkäälaista, onhan tätä kyselty useampaan otteeseen jo kuukauden ajan...
- HintaVarma
Laitoin alkuperäisen kysymyksen tänne 3.11.
Sen jälkeen olen tiedustellut asiaa useampaankin kertaan, viimeksi lähettämällä kysely Marko Paasun antamaan sähköpostiosoitteeseen.
Siitäkin on aikaa jo lähes kaksi viikkoa. Mitään vastausta ei ole tullut.
Joten, Marko Paasu, olisiko kohtuutonta toivoa hiukan vauhtia asian selvittelyyn?
Onhan tämän perusteella pakko todeta, ettei Vattenfallin asiakaspalvelussa näytä olevan juuri hurraamista.
Kun näinkin yksinkertaisen asian selvittelyyn kuluu aikaa toista kuukautta.
Pelottaa ajatellakin, miten kävisi jonkin isomman ongelman kanssa. - HintaVarma
"Vattenfallin asiantuntijapalstan toiminta Suomi24:ssä päättyy 31.12.2010. Haluan kiittää Vattenfallin sekä omasta puolestani kaikkia keskusteluun osallistuneita mielenkiintoisista kysymyksistä ja kommenteista."
Mielelläni kiittäisin omasta puolestani myös vastauksista.
Mutta ainakin tähän kysymykseeni odotan sellaista edelleen Vattenfallin taholta...
Niin, miten on, Vattenfall ja neuvojat, olisiko syytä vielä näin lopussa ryhdistäytyä ja hoitaa tämä asia kunnialla loppuun?- adressiko?
Laita juttuvinkki vaikka Ylen Mot:lle, niin saattavat piristyä.
Muutoinkin tämä palsta on ollut aivan turhake, koska perustaja ei edelleenkään koe asiakkaitaan muina kuin lypsylehminä ja väklttämättömänä pahana.
Uskomatonta, että monopolimaista liiketoimintaa saa vielä nyky-yhteiskunnassa harjoittaa näinkin avoimesti ja HÄRSKISTI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026