ketään ei varmaan kiinnosta

mutta yritetääpä

mutta juu tosiaan sanotaan että vois mennä paremminkin:D mua ei ole koulut koskaan kiinnostanut.joten en ole pahemmin niitä käynyt pidän tälläkinhetkellä välivuotta koska mua kiinnostaa vaan vapaa-aika tosin sekin alkaa kyllästyttää kun seuraa ei ole tai on ollut mutta kaikki on menetetty.juttujakin on ollut mutta tottakai kaikki on mennyt perseelleen vaikka olen tehnyt kaikkeni.oon"yks elämä eletään se niinkuin halutaan"tyyppiä tosiaan.kriminaalinakin osa pitää kun olen ollut mukana jossain laittomassa mutten oo tehnyt todellisuudessa mitään minkäs sille voi kun on mulkuimmat kaverit:< elikkäs ei hirveen hyvin mene. no mut vittu en jaksa täs selittää mutta jos täältä saisi juttukavereita(HUOM!) Oikeita juttukavereita ei ole pakko lisätä jos ei kiinnosta.En minäkään lisää jos ei kiinnosta:P kaikkia ei voi miellyttää. ihan kaveripohjalta vaikka aluksi ja näinpoispäe:D Tosiaan itsehän olen 18 vuotias poika.ja tosiaan tää on sitten TYTÖILLE voin sanoa etten tule jätkien kanssa toimeen:D tuskin kaipaa kummempia selityksiä.olen semmonen tästä kaikesta paskasta huolimatta että jaksan kuunnella ja puhua mistä asioista tahansa maan ja taivaan välillä(= ulkonäössäkään ei pitäisi olla mitään vikaa.mutta mukavaksi sanotaan vaikka oonkin monimutkainen tyyppi:> mut en jaksa selittää täällä kaikkien nähtävillä hirveesti että jos meseen tosiaan saisi seuraa tytöistä.mielellään vaikka 15-19 vuotiasta.ja semmonen juttu että älä pliis lisää jos et siellä puhu tai ei kiinnosta.en jaksa enää poistella turhia tyyppei:D ja trollit voi painua helvettiin.

13

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yournnnnnnnnnamehere

      tää kirjoitus alko heti kiinnostaa! ois tosi kiva jutella sun kanssa mesessä lisää, tässä en nyt ala itsestäni mitään kertomaan, et lisää [email protected] jos vielä kiinnostaa jutella :)

    • yesica

      mooi, oishan sitä kiva jutskata joten lähetäppäs meses tän (en haluu tän levitellä) [email protected]
      katotaa miten lähtee käyntiin, ja jos ei tuu mitään. nii ei aatella pahalla :P

    • born to die free

      Vittu sun tekstissähän oli jotai järkee! Cool! Voitko lähettää meses tonne borntodiefree@ luukku.com tai pistää muuten viestiä nii lähetän omani sulle.

      • alottajakkkkkkkkkkkk

        et viittis tähän piistää:D


      • born to die free
        alottajakkkkkkkkkkkk kirjoitti:

        et viittis tähän piistää:D

        Jujuu tyttö oon! (: (jos ny oli ees mulle tarkotettu?!) Mesee en tähä viitti laittaa kaikkien näkyville...


    • luukas(a)

      kuulositit tossa ihanan aidolta! :) kaipaisin itekki juttu seuraa mesee. mese on [email protected] lisää jos haluut

      • aloittaja:D

        mistäpäin suomee olet:> ooks tyttö vai=) voisin meinaa kyl lisäillä koska ei ole vielä onnistunut saada kunnon juttukaveria:D vieläkään:--S


    • born to die free
    • jokune

      [email protected] lait viestiä tänne jos kiinostaa, elämä tuntuis oleva yht vituillaa ko täälpäi:D

    • morotsuu

      mä oon tämmöin blondi likka pohjanmaalla, mutta käyn usein myös etelä-suomes. oon asunu koko elämäni hämeenlinnas, mut nyt sitte oonki päätyny tänne. [email protected] täs on nyt eka mun sähköpostiosote, laita mulle jtn viestiä tulee :)

      • ronttilaine

        ^^ nii ja annan sitte myöhemmi meseossaniki, jos rupes juttu luistaa :D


    • girlseventeen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe