Missä asennossa nukut?

........

Itse en pysty nukkumaan selälläni, koska en saa kunnolla henkeä (hengenahdistus). Kyljellä nukkuessa ilma kulkee paljon paremmin.

14

700

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepsjepsz

      Noh, itse nautin ehkä nukkua eniten selälläni, joka on sinänsä outoa, koska yleensä kaikki nukkuvat kyljellään seinää vasten. Mutta tosiaan johtuu hieman vuoteesta. Jos peitto ja tyyny ovat ns. kuohkeita, nukun ehdottomasti selälläni. Vedän peiton korviin asti, ja nukun ehkä hieman mutkalla ja vääntyneessä asennossa. Ei ehkä mitään parasta selälle?

      • utyutyutyutyut

        Nukun siinä asennossa mihin nukahdan...


    • minttuuu

      Kyljelläään, selällä päin en nukahda xD

    • 18+13

      Yleensä selällä, mut välillä myös kummallaki kyljellä.

      • elämänsänukkuvako-94

        Yleensä nukun kyljelleen, kun sänky on kotona semmonen ns. kova ja lautamainen. Tyyny normaali, eli ei littana eikä ylimuhkee. Kesällä nukun aika paljon isän luona/mummolassa maalla ja siellä on semmoset ikivanhat matalat sängyt (vaan jalat ja "pöytäosa" eikä päätyjä ollenkaa.) Niitten päällä on paljon päällekäin patoja, semmosii muhkeita vanhanajan vaahtomuovipatjoja. Niitäkun on paljon päällekäin ni ette uso miten kiva nukkua siellä kuopassa. Tyynykin semmonen että pää painuu kivasti omaan kuoppaan ja vielä ylisuuri muhkee peitto. Selkä on kyllä selvästikin aina aamulla kipee, mutta ei haittaa, kesällä ei saa haitata mikää:)


    • jjjjjjdsfsdf

      Yleensä mahallani tai hiukan kyljelläni :D

    • Kylkiaennossa. En jotenkin vain osaa nukkua selkä-asennossa.

      • z..zzZ.z...zZ..z..Zz

        Mahalla niin että kädet on ristissä (ei ristissä ristissä vaan rukoiluristissä) masun alla, melkeinpä haaruksissa.
        Kaveri joka oli meillä yötä sanoi että näytän siltä että runkkaan unissani :´D


    • kädet tyynyn

      alla. Mutta jos oikein väsyttää niin saatan nukahtaa kyljellenikin. :D

    • sontaalisesti

      horisontaalisesti

    • kokemusmies

      Itse nukun koira-asennossa. Mukavasti vapautuu suolen paineet yön aikana automaattisesti.

    • asdfasdfa23452345

      nukun aina kyljelläni. selälläni on ahistava nukkua, vähän niikuin ruumisarkussa makaisi.

    • Söpö_poika

      Mä aloitan mahalla sit voin kääntyy kyljelleni jos en saa unta mahalla ja aina kun menen nukkumaan ajattelen tyttöjä ett oon tavannut sen netissä (nettideittailen oikeesti myös)ja sit mennään treffeille ja meni hyvin ja sille...

      Onko täällä sinkkutyttöjä menkää kattomaa mun profiili vaikka täällä treffit.suomi24.fi nimimerkillä jusssi1 kyllä kolme s kirjainta oon 24v

    • sdfsdf

      Eipä tuota tiedä. pitäs valvoa koko yö että tietäis. Luultavasti selällään enimmäkseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      694
      5320
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      155
      4101
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3800
    4. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      18
      3532
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3141
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2564
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2423
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2400
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      58
      2286
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2207
    Aihe