Pari kysymystä tytöille;
1. Oletko ollut pienimunaisen (9-12cm) kanssa sängyssä? Tuntuiko se miltään?
2. Kuinka usein harrastatte seksiä?
3. Jos poika olisi luonteeltaan mukava, rehellinen, ystävällinen, luotettava ja ihan mukavan näköinenkin, mutta hänellä olisi pieni muna - voisitko silti seurustella hänen kanssaan?
Kiitos jos joku vastaisi asiallisesti.
Häiritseekö seurustelua?
Itsetunnotonpoika
3
423
Vastaukset
- hohhoijjakkaa
Ei kyllä 12 cm oo enää mikään kovin pieni muna. On se kyl keskiarvon alapuolella, muttei kuitenkaan vielä mikään kovin pieni. Virallisen määritelmän mukaan pieniä ovat alle 10 cm seisokissa ja poikkeuksellisen pieniä alle 7 cm seisokissa.
- aloittajaa
Penis on sillaset 11 senttiä, niin onko se riittävä? Saman verran ympäryysmitta (paksuus n. 3.5 senttiä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316