Neteller & Moneybookers

talletusvaihtoehdot.

Missä nuo talletusvaihtoehdot?

5

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TosiPeluri

Pankkisiirroillahan tuo hoituu hetkessä.

• HA

Niin, jos sinä et niitä tarvitse, ei niitä tietenkään kukaan tarvitse. Hyvä sinä, maailma pyörii sinun ympärilläsi.

• Näin meillä

Minä kaipaan noita myös. Olen pitänyt aina pokeri rahat erillään muista perheen rahoista enkä Rayn sivuston myötä aikonut poiketa siitä käytännöstä.

Suomessa muutenkin ollaaan verkkomaailman kaupankäynnissä jäljessä juuri tällä maksamis alueella. ´Miten muka kukaan ikinä ostaa Suomalaisesta verkkokaupasta mitään jos ainut vaihtoehto on Nordean Solo :-)

• ray on paskaa
        Näin meillä kirjoitti:

Minä kaipaan noita myös. Olen pitänyt aina pokeri rahat erillään muista perheen rahoista enkä Rayn sivuston myötä aikonut poiketa siitä käytännöstä.

Suomessa muutenkin ollaaan verkkomaailman kaupankäynnissä jäljessä juuri tällä maksamis alueella. ´Miten muka kukaan ikinä ostaa Suomalaisesta verkkokaupasta mitään jos ainut vaihtoehto on Nordean Solo :-)

Moneybookers sun muut ovat melko turhia , ainoastaan juuri jos haluaa pitää pelirahat erillä "oikeista" rahoista. Pankki siirrot tulee reaali ajassa kumpaankin suuntaan ainakin rayllä sampo pankilla.

• Näin meillä
        ray on paskaa kirjoitti:

Moneybookers sun muut ovat melko turhia , ainoastaan juuri jos haluaa pitää pelirahat erillä "oikeista" rahoista. Pankki siirrot tulee reaali ajassa kumpaankin suuntaan ainakin rayllä sampo pankilla.

Juuri näin haluan pitää pelirahat erillään. Koska pelaan kaikissa verkoissa niin kassa on hyvä olla paikassa josta sen saan siirrettyä minne haluan. Siirrot menee heti saitille palautus voi ottaa pari päivää mutta noinpäin se ei haittaa.

Jos mun kassa olisi Nordealla niin luonnollisesti siirrot ei taas sitten onnistu livenä kun Rayn suuntaan. Raylle siirrot muuten ymmärtääkseni eivät toimi 12 jälkeen.

Kaikilla pokeria pelaneilla on käytössä Neteller, Moneybookers ja kassat ovat useimmilla jemmassa siellä joten siinäkin mielessä helppo talletus myös muulla tavalla olisi Rayn etu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      41
      2233
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      223
      1984
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1538
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1265
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1207
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1088
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      999
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      63
      954
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      950
    Aihe