.koska en ole koskaam tavannut enkä nähnyt...
nimimerkin takana voi olla vaikka Mikko, Roni ja Kari....
Mirkaa ei ole
23
330
Vastaukset
- o - oo
Haluaisin minäkin todisteita. Mirka on Satua ja höpötystä kunnes laittaa yhteystietonsa tänne ja voimme tavata häntä.
Minulle Mirka... on todellisempi kuin epämääräinen Jumala. Jumalasta ei kuulu koskaan mitään....
eikä tunnu miltään... Jumalan kosketus ?????????- ehkä marko
helsinkijokkeri kirjoitti:
Minulle Mirka... on todellisempi kuin epämääräinen Jumala. Jumalasta ei kuulu koskaan mitään....
eikä tunnu miltään... Jumalan kosketus ?????????se on luultavsti miespuolinen.
Ei ole naisen tyylinen yhtään. ehkä marko kirjoitti:
se on luultavsti miespuolinen.
Ei ole naisen tyylinen yhtään.siä että raamatub julmala on totta.
- Citty
Nas.se kirjoitti:
siä että raamatub julmala on totta.
on "vajakki" ? Voitko valaista ?
- ...
ehkä marko kirjoitti:
se on luultavsti miespuolinen.
Ei ole naisen tyylinen yhtään.haista paska sovinisti
Citty kirjoitti:
on "vajakki" ? Voitko valaista ?
Vastaan Nas.sen puolesta.
Vajakki = uskovainen.- Citty
belial_666 kirjoitti:
Vastaan Nas.sen puolesta.
Vajakki = uskovainen.kiitos
- Mirka ...
VITUTTAAKO, Kun en usko teidän satuihin ja höpötyksiinne ja tuon esille uskomustenne tuomia järjettömyyksiä?
Näin uskikset palkitsee rehellisyyden.
Onneksi en ole uskis ja voin olla rehellinen.- pody
Miksi ihmeessä se meitä vituttaisi, asiahan on lähinnä sinun henkilökohtainen ongelmasi. Mutta vaikuttaa siltä, että sinulle ongelma on todellinen koska se aiheuttaa tuollaisen määrän melua.
tilanteesihan on sama kuin kolumbuksella aikanaan. Hän lähti purjehtimaan päämääränään Intia.
saavuttuaan rantaan hän päätti tulleensa intiaan, ja nimitti paikalliset ihmiset oman ajatuksensa mukaan intiaaneiksi. Tottuushan sinä hommassa oli se, että ne ihmiset olivat olleet siellä iät ja ajaat, ja tiesivät ketä olivat, ainut joka oli totaalisen hukassa oli Kolumbus itse !!! . Hän ei näet tiennyt missä oli.
Ja kaikki tämä johtui siitä että miehellä oli pakkomielle josta ei kyennyt luopumaan. Nythän näyttää vahvasti siltä, että olet Mirka tehnyt ennakkopäätöksen , ettei jumalaa ole olemassa ja ei tule sellaista toteen näyttöä joka voisi saada sinut luopumaan kannastaasi.
En minä ainakaa tuon tyyppistä käyttäytymistä rehellisyydeksi nimittäisi. mutta älä huoli et ole yksin. myös Stalinilla oli omat pakkomielteensä ja samoin Hitlerillä, joista he kumpikaan eivät olisi mistään hinnasta luopuneet. - Mirka ...
pody kirjoitti:
Miksi ihmeessä se meitä vituttaisi, asiahan on lähinnä sinun henkilökohtainen ongelmasi. Mutta vaikuttaa siltä, että sinulle ongelma on todellinen koska se aiheuttaa tuollaisen määrän melua.
tilanteesihan on sama kuin kolumbuksella aikanaan. Hän lähti purjehtimaan päämääränään Intia.
saavuttuaan rantaan hän päätti tulleensa intiaan, ja nimitti paikalliset ihmiset oman ajatuksensa mukaan intiaaneiksi. Tottuushan sinä hommassa oli se, että ne ihmiset olivat olleet siellä iät ja ajaat, ja tiesivät ketä olivat, ainut joka oli totaalisen hukassa oli Kolumbus itse !!! . Hän ei näet tiennyt missä oli.
Ja kaikki tämä johtui siitä että miehellä oli pakkomielle josta ei kyennyt luopumaan. Nythän näyttää vahvasti siltä, että olet Mirka tehnyt ennakkopäätöksen , ettei jumalaa ole olemassa ja ei tule sellaista toteen näyttöä joka voisi saada sinut luopumaan kannastaasi.
En minä ainakaa tuon tyyppistä käyttäytymistä rehellisyydeksi nimittäisi. mutta älä huoli et ole yksin. myös Stalinilla oli omat pakkomielteensä ja samoin Hitlerillä, joista he kumpikaan eivät olisi mistään hinnasta luopuneet.Henkilö joka hallitsee ja osaa tulkita mielikuvituksensa ei voi tulla jumala uskoon.
- Tuija, vaan ei muija
pody kirjoitti:
En minä ainakaa tuon tyyppistä käyttäytymistä rehellisyydeksi nimittäisi. mutta älä huoli et ole yksin. myös Stalinilla oli omat pakkomielteensä ja samoin Hitlerillä, joista he kumpikaan eivät olisi mistään hinnasta luopuneet.jumalasta.
Mikä ihme tuossa ateisti-sanassa on joillekkin niin vaikeaa. Jos sinulta kysytään uskotko jumalaan, niin uskovainen vastaa että uskoo ja ateisti vastaa ettei usko. Jos ei usko, niin sitten ei usko!
Uskovaiset on demonisoinut ateisti-sanan niin tehokkaasti, ettei moni edes sitä itse huomaa, vaan menee niiden ansaan. Siinä ei ole monelle mitään pahaa ja kauhistuttavaa, jos sanoo ettei usko jumalaan, mutta auta armias jos perään loogisesti sanot olevasi ateisti, niin sittenhän vasta helvetti repee. Monella on langat solmus. - missitär
Mirka ... kirjoitti:
Henkilö joka hallitsee ja osaa tulkita mielikuvituksensa ei voi tulla jumala uskoon.
jonkun muun mielestä mielikuvitus yleensä hallittavissa ?
- Uskispoikaystäväksi
jotta tekiskö mieli yrittää ihan "iskeä" Mirka? Taidatte nähdä ihan kuumia unia!
Onkohan se Mirka millainen.....................- kenkri
Mirka... on tietenkin arvokas Jumalan luoma ihminen, lähimmäisemme, vaikka uskoamme ja meitä uskovia herjaakin. Kukapa jatkuvaa herjaa ja ivanaurua haluaisi vastaanottaa. Keskustelevampaa tyyliä vain itse häneltä odottaisin. Onhan noista Mirka... aloituksistakin joskus ihan antoisaakin ajatustenvaihtoa syntynyt. Kyllä Jumala meitä kaikkia ihmisiä työssään käyttää, vaikka emme itse sitä tajuaisikaan. Jokaisella on oma tehtävänsä. Mirka...llakin.
- Atte Ateisti
Mirka (tai Mirkat) sentään kirjoittelevat tällä palstalla.
Toisin kuin Jeesus (tai Jeesukset).
:)Mirka... ei ole saanut Jumalan olemassa olosta vielä sellaista vastausta uskovilta, joka tyydyttäisi.
En ole kyllä minäkään. Ja mulla on kokemusta uskovan kanssa elämisestäkin. Ei todellakaan vakuuta, en ole itsekään kokenut koskaan Jumalaa, vaikka rukoiltukin on. Uskoa tietysti voi, vaikka tälläkin palstalla Jumalan todellisuus on jäänyt todistamatta.
Ja Mirka... joutuu jatkamaan todisteiden pyytämistä... ja uskovat eivät koskaan kykene Jumalaansa todistamaan. Sehän onkin pelkkää uskoa. Minä uskoisin, jos Jumala olisi jotain todellista, kuten ihminen. Minä koen vain ihmisen rakkautta, en Jumalan, jonka rakkautta en ole koskaan saanutkaan. Uskoakseni kysymys on siitä, että Jumalaa ei ole. Muutenhan tuntisin Jumalan rakastavan minuakin. Kirjoitan näin ihan rakkausmiehenä, rakkaus on mulle kaikki kaikessa.- kenkri
Mirka... ei ole saanut Jumalan olemassa olosta vielä sellaista vastausta uskovilta, joka tyydyttäisi.
En ole kyllä minäkään. Ja mulla on kokemusta uskovan kanssa elämisestäkin. Ei todellakaan vakuuta, en ole itsekään kokenut koskaan Jumalaa, vaikka rukoiltukin on. Uskoa tietysti voi, vaikka tälläkin palstalla Jumalan todellisuus on jäänyt todistamatta.
Ja Mirka... joutuu jatkamaan todisteiden pyytämistä... ja uskovat eivät koskaan kykene Jumalaansa todistamaan. Sehän onkin pelkkää uskoa. Minä uskoisin, jos Jumala olisi jotain todellista, kuten ihminen. Minä koen vain ihmisen rakkautta, en Jumalan, jonka rakkautta en ole koskaan saanutkaan. Uskoakseni kysymys on siitä, että Jumalaa ei ole. Muutenhan tuntisin Jumalan rakastavan minuakin. Kirjoitan näin ihan rakkausmiehenä, rakkaus on mulle kaikki kaikessa.Rakkausmiehenä olet sitten hyvin lähellä Jumalan tuntemusta."Rakkaat ystävät, rakastakaamme toisiamme, sillä rakkaus on Jumalasta. Jokainen , joka rakastaa, on syntynyt Jumalasta ja tuntee Jumalan" 1 Joh: 7. Minä koen todeksi Jumala=rakkaus. Aikanamme eläneistä kristityistä mielestäni parhaiten rakkaus on saanut valtaa edesmenneessä Äiti Teresassa. Hänen välittämänsä Jumalan rakkaus on saanut monet kuolinvuoteellaan kyselemään sen rakkauden lähdettä ja antamaan elämänsä Kristukselle. Nähdessään Kristuksen jokaisessa kohtaamassaan kärsivässä hän kykeni rakastamaan ja hoivaamaan hädänalaisia.
Tällaiseen Jumalan rakkauden kylvämiseen vain harva ihminen kykenee. Raamatussa sanotaan, että rakkaus ohjatkoon elämäänne. Sanotaan myös, että me rakastamme, koska Jumala on ensin rakastanut meitä. Sanotaan, että pysykää sillä paikalla, jossa olitte uskon saadessanne. Sanotaan, tehkää työnne auliisti, niinkuin palvelisitte Herraa, ettekä ihmisiä. Rakkaudesta puhutaan Raamatussa paljon. Yksityinen kristitty ei välttämättä useinkaan voi tehdä mitään suurta, voi tehdä vain pieniä tekoja suurella rakkaudella kohtaamilleen ihmisille. Ja niiden kaukana elävien ihmisten puolesta, joiden hädän Jumala kunkin ihmisen sydämmelle asettaa. - kenkri
kenkri kirjoitti:
Rakkausmiehenä olet sitten hyvin lähellä Jumalan tuntemusta."Rakkaat ystävät, rakastakaamme toisiamme, sillä rakkaus on Jumalasta. Jokainen , joka rakastaa, on syntynyt Jumalasta ja tuntee Jumalan" 1 Joh: 7. Minä koen todeksi Jumala=rakkaus. Aikanamme eläneistä kristityistä mielestäni parhaiten rakkaus on saanut valtaa edesmenneessä Äiti Teresassa. Hänen välittämänsä Jumalan rakkaus on saanut monet kuolinvuoteellaan kyselemään sen rakkauden lähdettä ja antamaan elämänsä Kristukselle. Nähdessään Kristuksen jokaisessa kohtaamassaan kärsivässä hän kykeni rakastamaan ja hoivaamaan hädänalaisia.
Tällaiseen Jumalan rakkauden kylvämiseen vain harva ihminen kykenee. Raamatussa sanotaan, että rakkaus ohjatkoon elämäänne. Sanotaan myös, että me rakastamme, koska Jumala on ensin rakastanut meitä. Sanotaan, että pysykää sillä paikalla, jossa olitte uskon saadessanne. Sanotaan, tehkää työnne auliisti, niinkuin palvelisitte Herraa, ettekä ihmisiä. Rakkaudesta puhutaan Raamatussa paljon. Yksityinen kristitty ei välttämättä useinkaan voi tehdä mitään suurta, voi tehdä vain pieniä tekoja suurella rakkaudella kohtaamilleen ihmisille. Ja niiden kaukana elävien ihmisten puolesta, joiden hädän Jumala kunkin ihmisen sydämmelle asettaa.siis helsinkijokkeri, näppiksessämme s-kirjain toimii huonosti, sorry!
kenkri kirjoitti:
siis helsinkijokkeri, näppiksessämme s-kirjain toimii huonosti, sorry!
Mirka... luultavasti myös tarkoittaa, että Jumalaa ei ole, eikä rakkauttakaan siten näy missään.
Mulle todellakin Johanneksen evankeliumi riittäisi ainoana Raamatun kirjoituksena. Oikea rakkauden julistus. Mutta ikävä kyllä sinunkin vetominen tuli juuri tuosta Raamatusta, ei todellisesta elämästä. Eli todellinen, elämässä oleva Jumala puuttuu yhä. Äiti Teresan kokemus oli samansuuntainen, Jumalaa ei näkynyt eikä kuulunut.
Eli tuo esiintuomasi Teresa, katolilainen nunna. Luin, että hänen auttamistyönsä alkoi voimakkaan uskonnollisen kokemuksen innoittamana. Sen jälkeen hänen uskonnolliset kokemukset loppuivat, eikä Jumalasta kuulunut enää mitään. Mutta Teresa jatkoi auttamistaan, vaikka vertasi elämäänsä helvettiin ilman Jumalan rakkautta. Teresahan oli tehnyt nunnalupauksen eli aviollista rakkautta hän ei voinut saada koko elämänsä aikana. Koko elämä ilman rakkautta oli kuin yhtä helvettiä. Minun mittapuun mukaan uskonto sai pahaa aikaan Äiti Teresan henkilökohtaisessa elämässä.
Kristityiksi Äiti Teresa ei intialaisia saanut käännytettyä, vaikka vaikutti siellä kymmeniä vuosia. Intiassa on 2,5 % väestöstä kristittyjä, suurin osa Goan maakunnassa, joka oli aikonaan satoja vuosia Portugalin siirtomaa. Miten Mirkalle ja mulle voisi todistaa Jumalan olemassaolo ja uskonnon hyödyllisyys? Kukaan ei ole siinä vielä onnistunut.- Mirka ...
Mirka... luultavasti myös tarkoittaa, että Jumalaa ei ole, eikä rakkauttakaan siten näy missään.
Mulle todellakin Johanneksen evankeliumi riittäisi ainoana Raamatun kirjoituksena. Oikea rakkauden julistus. Mutta ikävä kyllä sinunkin vetominen tuli juuri tuosta Raamatusta, ei todellisesta elämästä. Eli todellinen, elämässä oleva Jumala puuttuu yhä. Äiti Teresan kokemus oli samansuuntainen, Jumalaa ei näkynyt eikä kuulunut.
Eli tuo esiintuomasi Teresa, katolilainen nunna. Luin, että hänen auttamistyönsä alkoi voimakkaan uskonnollisen kokemuksen innoittamana. Sen jälkeen hänen uskonnolliset kokemukset loppuivat, eikä Jumalasta kuulunut enää mitään. Mutta Teresa jatkoi auttamistaan, vaikka vertasi elämäänsä helvettiin ilman Jumalan rakkautta. Teresahan oli tehnyt nunnalupauksen eli aviollista rakkautta hän ei voinut saada koko elämänsä aikana. Koko elämä ilman rakkautta oli kuin yhtä helvettiä. Minun mittapuun mukaan uskonto sai pahaa aikaan Äiti Teresan henkilökohtaisessa elämässä.
Kristityiksi Äiti Teresa ei intialaisia saanut käännytettyä, vaikka vaikutti siellä kymmeniä vuosia. Intiassa on 2,5 % väestöstä kristittyjä, suurin osa Goan maakunnassa, joka oli aikonaan satoja vuosia Portugalin siirtomaa. Miten Mirkalle ja mulle voisi todistaa Jumalan olemassaolo ja uskonnon hyödyllisyys? Kukaan ei ole siinä vielä onnistunut.""Mirka... luultavasti myös tarkoittaa, että Jumalaa ei ole, eikä rakkauttakaan siten näy missään.""
Rakkaus on kemiaa ja sähköä jonka pystyy mittalaitteilla havaitsemaan. Jumalaa taas ei voi havaita edes mittalaitteilla. HEH HEH HEH ... Jumala onkin olematon ja elää vain uskisten mielikuvituksessa.
Jep, hihhulien huumorin ja parodian taso on jotakuinkin sama kuin esikoulun hiekkalaatikolla.
No, ehkä vähän liioittelin... Ei se niin korkeatasoista ole enkä halua loukata ketään esikoululaista.- ..
..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197