Ihastunut varattuun mieheen!

järki vai tunteet

Miten unohtaa ja torjua tunteet kun on ihastunut varattuun mieheen? (avoliitossa, ei naimisissa). Tunteita on ilmeisesti molemmin puolin, mutta en ole tehnyt mitään, koska en haluaisi rikkoa mitään. Tulen kuitenkin näkemään häntä melko usein ja tunteiden tukahduttaminen on vaikeaa.

12

3242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkjjuuhg

      sama tilanne mulla, oon ratkassu sen niin et oltiin sängyssä jonka jälkeen jätkä oo pitänyt mitään yhteyttä, joten mun tunteet pakostakkin hiipui. nähdään päivittäin mutta ei puhuta, eli siis ihan helppoa

    • koristekana

      se vaan on pakko, kun mies tosiaan on varattu. Ei voi muuta.
      Kyllä ne tunteet ajan mittaan menee ohi, itse oon jo pitkällä siinä ja hyvä niin.
      Olen huomannut että auttaa asiaa kun vaan välttelee toista, eikä katsele häntä ollenkaan.
      Enkä enää mene pippaloihin joissa tiedän hänen olevan, koska humalassa itsehillintä menee herkästi.
      Pitää vaan hyväksyä asia, kaikkea ei voi aina saada, eikä toisen omaa saa ottaa.

      • omistaa

        ketään!!!!


    • onlyrealdeal

      Jos siitä on mieheksi ja sillä on jotain tunteita sinua kohtaan niin sen pitäisi puhua naiselleen siitä kuitenkin tuli mitä tuli. jos se ei uskalla niin eihän siitä ole mihinkään, jotenka miksi sellaista edes haluaisit?

    • 2+1

      Aika auttaa, ainakin itsellä. Ja se ettei pidä toiseen mitään yhteyttä, eikä ainakaan seksiä mene harrastamaan tämän kanssa. Itse tein senkin, ja sen jälkeen tunteiden sammuttaminen oli todella vaikeaa. Mutta ajan myötä sekin onnistui, kunhan toista ei tosiaan näe eikä kuule eikä ainakaan koske. Välttelee paikkoja, joissa toiseen voisi törmätä. Jos se ei onnistu, niin älä ainakaan katso häntä ellei ole pakko. Vain täydellinen välttäminen auttaa ja aika tekee tehtävänsä. Eihän ne tunteet mihinkään kuole, jos ovat todellisia ja toinenkin niihin vastaa. Mutta aika on joskus väärä, ja sen mukaan pitää mennä. Jos teidät on tarkoitettu toisillenne, niin joskus olette toistenne kanssa. Mies eroaa... jos ei eroa, niin sitten tunteet eivät olleet molemminpuolisia, ainakaan yhtä vahvasti? Tietenkin jos miehellä on lapsia avopuolisonsa kanssa, niin mies ei tule eroamaan sinun vuoksi kovin helposti - lapset kun menee kaiken edelle monella miehelläkin. Yritä unohtaa ja elä elämääsi eteenpäin, älä haikaile varatun perään. Tulet vain surulliseksi. Tiedän niin tuon tunteen, nyt onneksi itsellä jo hyvä tilanne. Aika auttaa.

    • ...

      mutta tahdolla siitä selviää.

    • Älä ole tyhmä

      Sillä ei ole mitään merkitystä, onko joku avio- vai avoliitossa. Ihan yhtä sitoutunut se on perheeseensä.

      Ihastumiset ovat ihan normaaleja juttuja suhteissa. Viisas antaa ihastusten mennä, tyhmä roikkuu kaikessa. Jos haluat jotain säätää, sopikaa ehdottomasti säännöt yhdessä kolmistaan. Siis mies, vaimo ja sinä.

    • järki vai tunteet

      Sehän se tässä on vaikeinta, että vältteleminen on vaikeaa, koska näen häntä usein. Siksi tunteiden tukahduttaminen onkin lähes mahdotonta eikä sitä auta yhtään että toinen on niin hemmetin mukava, ystävällinen jne.
      En todellakaan halua olla mikään toinen nainen ja pettämistä ei ole tapahtunut. Mielessäni toivon heidän eroavan niin kauhealle kuin se kuulostaakin. Ehkä olisi syytä keskustella vakavasti hänen kanssaan!

      • YritetäänYritetään

        ihastus on molempi puolista...Jos näin luulet ni jätkä on ehkä yrittänyt sulta!!! Mutta kun ei saa ni kyllä se sut rauhaan jättää!!! Jos itse roikut siinä etkä oo valmis tekeen asian eteen muutakun ruikuttaa täällä ni en osaa auttaa. Ehkäpä lähe baareihin tai muualle missä on uusia ihmisiä ni kyllä se unohtuu, mut jos vaan märehdit etkä tee muutakuin mieti sitä miestä ni et ehkä vähäänaikaan pääse eteenpäin!!!!


      • fluiilu

        "En todellakaan halua olla mikään toinen nainen ja pettämistä ei ole tapahtunut."

        Pettäminen ei tapahdu, se tehdään. Jos raiskaus jätetään laskuista, niin sukupuoliyhteyteen päätyminen on yleensä varsin pitkä sarja vapaaehtoisia valintoja, päätyen riisuutumiseen ja sukupuolielimensä asettelemiseen toisen sukupuolielimen tielle. Jos kehosi on omassa hallinnassasi (voit kokeilla asiaa vaikkapa antamalla sormillesi käskyn liikkua näppäimistöllä) ei tällaisen tilanteen välttäminen ole lainkaan vaikeaa. Jos sinusta sen sijaan tuntuu, ettet voi hallita itseäsi, on syytä kääntyä ammattiauttajien puoleen.


      • jokujostakin

        siitä, että olette pitäneet haaranne kurissa..
        Juu, voisit tietty jutellakin hänen kanssaan, mutta mitä sanoisit?
        Mies on selkeästi valintansa tehnyt.
        Yritä vaan irroittautua hänestä, älä ole tekemisissä, älä katso päinkään, älä juttele ellei ole ihan pakko.
        Ei noin vahvat tunteet koskaan ohi mene, mutta niiden kanssa oppii elämään, onhan ihmisillä monenlaista taakkaa kannettavanaan..kaikkeen tottuu.
        Kodinrikkojaksi ei kannata ruveta koska niistä suhteista yli 80% loppuu ja veikkaan että sen takia, ettei mies voi kunnioittaa sellaista naista ja se nainenkaan ei kunnioita enää itseään, sellaisen teon jälkeen.
        Paitsi jos on ihan tunnoton.


    • ykskans

      Jokainen mies tietää itse suhteensa laadun, jokainen suhde kun on erilainen. Tällä tarkoitan, että vain mies itse tietää, onko valmis vaihtamaan avokkinsa sinuun, et tunne heidän suhdettaan eli toista ei voi mennä neuvomaan erolla.
      Itse olen samassa veneessä, seksiäkin on, mutta tiedän paikkani. Väistyn taka-alalle ja aloitan unohtamistyön. Odotan, että aika saa unohtamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe